Zoals MrJ al zei is je rug enigszins bol. Je hebt geen tension op je core en hams, want je strekt eerst je benen (je kan je rug onmogelijk recht houden in deze positie -> de rug bolt) en dan breng je je rug verticaal en lock je. Wat je zou moeten doen is spanning zetten op je core, je rug eerst tot een graad of 80 verticaal brengen (heupextensie -> vanuit de hamstrings trekken), dan je benen strekken, en dan locken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef ivosnivo het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8875975046121255617
Dudequote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:36 schreef Gio het volgende:
In het kader van "lachen en huilen op zaterdag":
http://www.youtube.com/watch?v=WEZO07gf9KQ
http://www.youtube.com/watch?v=3YtZaCSyVlo
Vies?!?!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef Videopac het volgende:
Ik heb nu dus op aanraden van Mc. Gilles die "M Double U" Whey van Bardolino.
Of ie goed werkt weet ik nog niet, maar ik vind de smaak welvergeleken met de Precision Engineering Whey van De Tuinen die ik hiervoor had.
Iemand die nog tips heeft voor goede whey die ook goed smaakt?
ook in geinteresseerd, en het verschil tussen infraroodsauna en gewone sauna(hebben we alle2 op mijn gym)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef Skazminko het volgende:
Weet iemand of de sauna invloed heeft op spierherstel, spiergroei of wat dan ook?
meng jij de shake met melk?.. ik deed dit namelijk eerst, en ook melk door de brinta en hier kreeg ik ontzettend veel puistjes van, vooral op mijn voorhoofd. ben toen maar water gaan gebruiken en drink geen melk meer, alleen karnemelk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:16 schreef Calyptus het volgende:
[..]
het enige waar ik last van heb bij 2-3 porties whey per dag is meer puistjes.
Je lijkt wel groter door al die puistjesquote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef stavast het volgende:
[..]
meng jij de shake met melk?.. ik deed dit namelijk eerst, en ook melk door de brinta en hier kreeg ik ontzettend veel puistjes van, vooral op mijn voorhoofd. ben toen maar water gaan gebruiken en drink geen melk meer, alleen karnemelk.
nu is mijn huid weer normaal
Ben er zelf niet over uit, maar denk dat het geen kwaad kan na je training even de sauna in.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef Skazminko het volgende:
Weet iemand of de sauna invloed heeft op spierherstel, spiergroei of wat dan ook?
moet jij geen 220 gaan liftenquote:Op zondag 7 januari 2007 08:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je lijkt wel groter door al die puistjes![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:36 schreef Webkim het volgende:
Squats 80,4. Redelijk diep ook nog.
Dat ga ik morgen proberen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:03 schreef Tommy_808 het volgende:
tss mijn manier was veel beter, maar die post heb je mss net gemist, werd ook afgeraden door J:
roer er gewoon een paar koffielepels bruine suiker door, het is zelfs lekker![]()
Heb niet echt een antwoord op je vraag. Ik pak hem meestal wat wijder (iets wijder dan schouder breedte) en press hem dan gewoon... Op een gegeven moment ben ik met MP gestopt en PP gaan doen, misschien een idee. Mijn schouders gaan er goed op.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef mister_popcorn het volgende:
http://www.exrx.net/Weigh(...)BBMilitaryPress.html
zoals de man de military press doet is toch niet helemaal goed? Die ellebogen staan behoorlijk naar buiten op een gegeven moment... Volgens mij kan je 'm wel zo smal pakken, maar moet de stang het grootste gedeelte van de beweging meer voor je lichaam blijven, dan dat je 'm meteen boven je lichaam uitstoot.
Ik zelf btw pak 'm altijd breder vast, zodat mijn ellebogen altijd haaks onder de stang blijven.
Ik ben al n tijdje aan het zoeken naar nieuwe ideeën omtrent de MP, aangezien ik 'n beetje vast lijk te zitten op 50 kg, terwijl ivo en anderen het ene na het andere record de lucht insmijten...![]()
Dus daarom, even kijken hoe mensen met meer verstand/kracht het doen![]()
Nee, ga morgen me eerste sterkste man training doen. Boomstam pressen en farmers walkquote:
Ik train nu al een tijdje zoquote:Op zondag 7 januari 2007 19:44 schreef Fugie het volgende:
Ik zit erover te denken om over te stappen naar een ub/lb schema zodat ik in 10 dagen alles 2x kan trainen ipv 14 dagen. zijn er mensen die ervaring hiermee hebben ?
Waar was je? NO EXCUSESquote:Op zondag 7 januari 2007 20:42 schreef Tommy_808 het volgende:
hoi jongens (en meisjes) ik ben terug na 4 maand op m'n luie kont te zitten![]()
hoe gaat het hier? goede gains gemaakt? hoe zit het met led? heeft hij z'n 200kg squat gehaald? welke doelen gaat hij nog zetten dit jaar![]()
it's good to be back![]()
iets smaller dan schouderbr is ook t proberen waard, dan voel je je schouderkop brandenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:36 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Heb niet echt een antwoord op je vraag. Ik pak hem meestal wat wijder (iets wijder dan schouder breedte) en press hem dan gewoon... Op een gegeven moment ben ik met MP gestopt en PP gaan doen, misschien een idee. Mijn schouders gaan er goed op.
misschien dat ik wel iest meer naar een powerlift schema ga, nu al draaien mij trainingen eigelijk al om squats, deadlifts en bankdrukken. Maar ik zal vandaag eens kijken of ik een leuk schematje in elkaar kan draaienquote:Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik train nu al een tijdje zo
dag 1 borst schouders triceps buik
dag 2 benen rug biceps kuiten
Ene dag alleen bovenlichaam en andere dag alleen benen lijkt me niet zo tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |