abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45069545
power rack squats, wat een lawaai...

En die personal trainer ziet eruit of hij nog nooit squat eerder gedaan heeft. Wat een magere panlat/metro/homo is me dat. Hij doet hetzelfde als 95% in de gym, denken dat ze parallel gaan maar het niet doen.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_45069689
quote:
Zoals MrJ al zei is je rug enigszins bol. Je hebt geen tension op je core en hams, want je strekt eerst je benen (je kan je rug onmogelijk recht houden in deze positie -> de rug bolt) en dan breng je je rug verticaal en lock je. Wat je zou moeten doen is spanning zetten op je core, je rug eerst tot een graad of 80 verticaal brengen (heupextensie -> vanuit de hamstrings trekken), dan je benen strekken, en dan locken.

Nice weight desondanks.
pi_45072235
Diepe squats: 85,4.
woot!
Hardloper.
IG @webkim
pi_45073019
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 11:36 schreef Gio het volgende:
In het kader van "lachen en huilen op zaterdag":

http://www.youtube.com/watch?v=WEZO07gf9KQ

http://www.youtube.com/watch?v=3YtZaCSyVlo
Dude
pi_45076119
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef Videopac het volgende:
Ik heb nu dus op aanraden van Mc. Gilles die "M Double U" Whey van Bardolino.
Of ie goed werkt weet ik nog niet, maar ik vind de smaak wel vergeleken met de Precision Engineering Whey van De Tuinen die ik hiervoor had.

Iemand die nog tips heeft voor goede whey die ook goed smaakt?
Vies?!?!

Dan ben je niks gewend, ik vind hem heerlijk!!
pi_45080774
Ik heb een keer vanille van Best Body gehad, en ben niet verder dan 1 shake gekomen. Dat had niets met vanille te maken.
pi_45091044
Weet iemand of de sauna invloed heeft op spierherstel, spiergroei of wat dan ook?
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_45093334
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef Skazminko het volgende:
Weet iemand of de sauna invloed heeft op spierherstel, spiergroei of wat dan ook?
ook in geinteresseerd, en het verschil tussen infraroodsauna en gewone sauna(hebben we alle2 op mijn gym)

Ik zal er eens achter zoeken
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_45097344
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:16 schreef Calyptus het volgende:

[..]

het enige waar ik last van heb bij 2-3 porties whey per dag is meer puistjes.
meng jij de shake met melk?.. ik deed dit namelijk eerst, en ook melk door de brinta en hier kreeg ik ontzettend veel puistjes van, vooral op mijn voorhoofd. ben toen maar water gaan gebruiken en drink geen melk meer, alleen karnemelk.

nu is mijn huid weer normaal
  zondag 7 januari 2007 @ 08:38:50 #61
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_45101870
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef stavast het volgende:

[..]

meng jij de shake met melk?.. ik deed dit namelijk eerst, en ook melk door de brinta en hier kreeg ik ontzettend veel puistjes van, vooral op mijn voorhoofd. ben toen maar water gaan gebruiken en drink geen melk meer, alleen karnemelk.

nu is mijn huid weer normaal
Je lijkt wel groter door al die puistjes
  zondag 7 januari 2007 @ 10:32:07 #62
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_45102379
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef Skazminko het volgende:
Ben er zelf niet over uit, maar denk dat het geen kwaad kan na je training even de sauna in.

Warmte voor een goede doorbloeding van alles (afvalstoffen eerder de getrainde spier uit, voedingsstoffen er sneller naartoe (PWO shake)).
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_45106675
quote:
Op zondag 7 januari 2007 08:38 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Je lijkt wel groter door al die puistjes
moet jij geen 220 gaan liften
pi_45113435
http://www.exrx.net/Weigh(...)BBMilitaryPress.html

zoals de man de military press doet is toch niet helemaal goed? Die ellebogen staan behoorlijk naar buiten op een gegeven moment... Volgens mij kan je 'm wel zo smal pakken, maar moet de stang het grootste gedeelte van de beweging meer voor je lichaam blijven, dan dat je 'm meteen boven je lichaam uitstoot.
Ik zelf btw pak 'm altijd breder vast, zodat mijn ellebogen altijd haaks onder de stang blijven.

Ik ben al n tijdje aan het zoeken naar nieuwe ideeën omtrent de MP, aangezien ik 'n beetje vast lijk te zitten op 50 kg, terwijl ivo en anderen het ene na het andere record de lucht insmijten...
Dus daarom, even kijken hoe mensen met meer verstand/kracht het doen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zondag 7 januari 2007 @ 19:44:46 #65
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45118556
Ik zit erover te denken om over te stappen naar een ub/lb schema zodat ik in 10 dagen alles 2x kan trainen ipv 14 dagen. zijn er mensen die ervaring hiermee hebben ?
pi_45119802
Voel me afgelopen paar dagen zwaar moe, echt niet normaal, zou wel beetje aan de zieke kant zijn..
Wel kut, was net van plan om hard te gaan knallen het nieuwe jaar maar dat stel ik dan wel een weekje uit!
pi_45121145
hoi jongens (en meisjes) ik ben terug na 4 maand op m'n luie kont te zitten

hoe gaat het hier? goede gains gemaakt? hoe zit het met led? heeft hij z'n 200kg squat gehaald? welke doelen gaat hij nog zetten dit jaar

it's good to be back
Only when close to death, you really feel alive
pi_45121197
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:36 schreef Webkim het volgende:
Squats 80,4. Redelijk diep ook nog.
pi_45121368
Ik heb eindelijk een manier gevonden om die kwark weg te werken, kwark + melk + blender, en dan maar weggieten.
pi_45122069
tss mijn manier was veel beter, maar die post heb je mss net gemist, werd ook afgeraden door J:

roer er gewoon een paar koffielepels bruine suiker door, het is zelfs lekker
pi_45122188
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:03 schreef Tommy_808 het volgende:
tss mijn manier was veel beter, maar die post heb je mss net gemist, werd ook afgeraden door J:

roer er gewoon een paar koffielepels bruine suiker door, het is zelfs lekker
Dat ga ik morgen proberen.
pi_45123651
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef mister_popcorn het volgende:
http://www.exrx.net/Weigh(...)BBMilitaryPress.html

zoals de man de military press doet is toch niet helemaal goed? Die ellebogen staan behoorlijk naar buiten op een gegeven moment... Volgens mij kan je 'm wel zo smal pakken, maar moet de stang het grootste gedeelte van de beweging meer voor je lichaam blijven, dan dat je 'm meteen boven je lichaam uitstoot.
Ik zelf btw pak 'm altijd breder vast, zodat mijn ellebogen altijd haaks onder de stang blijven.

Ik ben al n tijdje aan het zoeken naar nieuwe ideeën omtrent de MP, aangezien ik 'n beetje vast lijk te zitten op 50 kg, terwijl ivo en anderen het ene na het andere record de lucht insmijten...
Dus daarom, even kijken hoe mensen met meer verstand/kracht het doen
Heb niet echt een antwoord op je vraag. Ik pak hem meestal wat wijder (iets wijder dan schouder breedte) en press hem dan gewoon... Op een gegeven moment ben ik met MP gestopt en PP gaan doen, misschien een idee. Mijn schouders gaan er goed op.
  zondag 7 januari 2007 @ 21:50:23 #73
140141 ivosnivo
pi_45124373
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:52 schreef stavast het volgende:

[..]

moet jij geen 220 gaan liften
Nee, ga morgen me eerste sterkste man training doen. Boomstam pressen en farmers walk
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:44 schreef Fugie het volgende:
Ik zit erover te denken om over te stappen naar een ub/lb schema zodat ik in 10 dagen alles 2x kan trainen ipv 14 dagen. zijn er mensen die ervaring hiermee hebben ?
Ik train nu al een tijdje zo
dag 1 borst schouders triceps buik
dag 2 benen rug biceps kuiten
Ene dag alleen bovenlichaam en andere dag alleen benen lijkt me niet zo tof.
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:42 schreef Tommy_808 het volgende:
hoi jongens (en meisjes) ik ben terug na 4 maand op m'n luie kont te zitten

hoe gaat het hier? goede gains gemaakt? hoe zit het met led? heeft hij z'n 200kg squat gehaald? welke doelen gaat hij nog zetten dit jaar

it's good to be back
Waar was je? NO EXCUSES
pi_45126629
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:36 schreef Semargofni het volgende:

[..]

Heb niet echt een antwoord op je vraag. Ik pak hem meestal wat wijder (iets wijder dan schouder breedte) en press hem dan gewoon... Op een gegeven moment ben ik met MP gestopt en PP gaan doen, misschien een idee. Mijn schouders gaan er goed op.
iets smaller dan schouderbr is ook t proberen waard, dan voel je je schouderkop branden als ik breder pak dan krijg ik sterk de neiging me pecs en triceps ook te gebruiken ... wat ook weer goed is als je ze keertje een shock behandeling wilt geven door gewoon te knallen ongeacht de vorm.

ff iets anders . zitten er ook powerlifters hier?? dan kennen jullie vast deze gast ... voor mij de meest inspirerende figuur tot nu toe onder de powerlifters dan
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  maandag 8 januari 2007 @ 10:16:52 #75
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_45136120
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:50 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik train nu al een tijdje zo
dag 1 borst schouders triceps buik
dag 2 benen rug biceps kuiten
Ene dag alleen bovenlichaam en andere dag alleen benen lijkt me niet zo tof.
misschien dat ik wel iest meer naar een powerlift schema ga, nu al draaien mij trainingen eigelijk al om squats, deadlifts en bankdrukken. Maar ik zal vandaag eens kijken of ik een leuk schematje in elkaar kan draaien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')