ik ben een aangepast 5x5-schema aan het doen, ik zoek gewoon om er meer uit te krijgen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden repetition effort te doen ipv dynamic. Mijn ervaring én die van een hoop anderen is dat dynamic effort sowieso niet zo goed werkt voor bench en al helemaal niet zonder bands. Je kan beter iets als Kennely's raw bench program doen, of een Russische cycle. Of dus WSB met max effort en repetition effort voor bench. Of 5x5
. Daarbij denk ik ook dat 2x per week zwaar DL simpelweg niet winstgevend is (te lage load om overtraining te ontlopen). Dan beter 3x squats
Veel kunnen deadliften doe je vooral door níet te deadliften
.
Wat is er mis met bovenkantborst?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:18 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Bah, incline... Of je doet vertical motion press zoals MP of PP, of horizontal zoals flat bench, niet iets tussen de 2.
Kan iemand me hier nog van dienst zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:15 schreef Drumpie het volgende:
En nog en vraag de fitness instructeur zei ook van: " Je kan wel cardio met krachttraining doen maar dan bouw je wel spiermass af " ) wat kan ik dan het best doen gewoon 1 of 2x in maand 2 uurtjes cardio en voor de rest krachttraining, btw fitness 2x per week
Als je wil aankomen, zul je niet veel cardio moeten gaan doen. 1 X per week halfuurtje zal niet zo'n probleem zijn, als maar genoeg brood eet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:42 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Kan iemand me hier nog van dienst zijn![]()
Ik moet juist beetje afvallen aan de heupen daarzo en onderbuik beetje, en voor de rest breed in het bovenlichaam worden, dus gewoon 6x maand krachttraining en 2x maand cardio?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Als je wil aankomen, zul je niet veel cardio moeten gaan doen. 1 X per week halfuurtje zal niet zo'n probleem zijn, als maar genoeg brood eet.
nou vooruit knul.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:42 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat hiertussen... Ik weet alleen niet zo goed de engelse namen voor kalium en natrium... Ik vond scheikunde nooit echt zo boeiendquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:01 schreef Skazminko het volgende:
Ik zat zonet ff met die eetmeter te spelen en er kwam uit dat ik vrij veel kalium en natrium binnen kreeg. Kan dat kwaad?
Neuh, als je mijn kalium/natrium hoeveelheden zag vorige zomer.. eetmeter kreeg er een beroerte vanquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:01 schreef Skazminko het volgende:
Ik zat zonet ff met die eetmeter te spelen en er kwam uit dat ik vrij veel kalium en natrium binnen kreeg. Kan dat kwaad?
Repetition effort is een soort bodybuildingprincipe.. 4x8 bijv, hoger dan 5 reps iig. 1 rep voor failure stoppen. Staat wel een boel over @ www.westside-barbell.comquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:00 schreef Calyptus het volgende:
led, is die repetition effort gewoon ME dat je bedoelt? opbouwend naar hoever je 1 max is, jeweetwel? Ik vind er niks apart over terug...
Ik krijg ook iets van 20x de benodigde hoeveelheid binnen, heb nergens last van!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:27 schreef LedZep het volgende:
[..]
Neuh, als je mijn kalium/natrium hoeveelheden zag vorige zomer.. eetmeter kreeg er een beroerte van. Als het maar in verhouding is met de rest zegmaar
.
ME / RE / DE is allemaal even zwaar heur.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:23 schreef Calyptus het volgende:
lijkt me niet dat ik dat als rustige-benchdag kan inlassen, lijk me zelfs nog zwaarder dan een gewone dag
Ik loop 3x5km per week.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:42 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ikzelf ben ook niet de slankste meer maar ik heb ook een hekel aan cardio, kan me totaal niet boeien. En een beetje rennen heeft voor mij toch geen uitwerking aangezien ik teveel eet om af te vallen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:47 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik loop 3x5km per week.
Ik zie in mijn sportschool maar al te vaak "anti-cardio mensen" met een behoorlijke buik.
Navy navy im in doubt why ur bellies are sticking out ...
Vocht vasthouden doe je onder de huid.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:11 schreef Calyptus het volgende:
natrium = zout
teveel zout= vocht vasthouden = pafferige spieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |