Ik neem aan met spotter?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef Frautie het volgende:
tvp
Vanaaf rustavondje. Gister nog wel 47,5 kg gebankdrukt....wat super makelijk ging. Dus als ik wat dapperder was geweest dan had die 50 kg ook wel gekund
mja, een karateke heeft dan ook niks te zoeken in een mma partij... en al helemaal niet op die leeftijd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef Calyptus het volgende:
[..]
och, de krachttrainer op mijn boksgym liep te verkondigen dat je door veel te pompen met je handen naar binnen gedraaid je de buitenkant van je triceps enorm veel krachtiger maakte. Als ik hem op zijn fouten wou wijzen deed hij cocky en begon hij te wuivven met zijn wereldtitel no-contact karate(dezelfde als chuck norris heeft), de rest van de gym vond natuurlijk dus dat hij gelijk had.
Maar enkele maanden later in de ring onder mma regels piste hij na nog geen halve minuut ver in zn broek na een lekkere triagle choke... Hij gaf zijn ouderdom(47) en onervarenheid met mma als reden op.
bwo hij is nog fit voor zijn leeftijd, hij breekt beton op zijn buik e.d. ... je kent wel de typische karatetrukjes met veel aaaaaaaaaaaah maar weinig nuttig...quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:53 schreef Dacide het volgende:
[..]
mja, een karateke heeft dan ook niks te zoeken in een mma partij... en al helemaal niet op die leeftijd.
en als ie dan ook nog eens een non contact karateke is... mja... dan heb je al helemaal niks...![]()
Jah, met spotter. Zonder durf ik dat nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:44 schreef BertV het volgende:
Ik neem aan met spotter?
En waarschijnlijk inclusief stang van 20? Die 50kg?
Zelf bankdruk ik het lekkerste als ik met dat bepaalde gewicht setjes van 7 kan maken.
*tikje tegen de borst*
het enige waar ik last van heb bij 2-3 porties whey per dag is meer puistjes.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:06 schreef Icex het volgende:
Ik heb voor het eerste een pot whey aangeschaft via powersupplements. Zit wel netjes een shaker bij maar geen maatschep :/ Maar er staat niks van bijwerkingen oid. Zijn er bijwerkingen bekend (buikpijn, aan de schijt ofzo) van dit spul of kan je bij wijze van spreken die hele pot opvreten zonder ergens last van te hebben?
Ik heb de vanille whey van http://www.powersupplements.nl/. Niet vies, enigszins nog wel te doen zeg maar. Zit ook een mooie shaker/bidon achtig iets bij. Het enige wat ik miste was een maatschep aangezien die shaker bij 100 ml begon en ik 70 ml moest afmeten. Heb dus maar ff een waspoeirbolletje schoongemaakt en gebruiktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef Videopac het volgende:
Ik heb nu dus op aanraden van Mc. Gilles die "M Double U" Whey van Bardolino.
Of ie goed werkt weet ik nog niet, maar ik vind de smaak welvergeleken met de Precision Engineering Whey van De Tuinen die ik hiervoor had.
Iemand die nog tips heeft voor goede whey die ook goed smaakt?
ohquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef Calyptus het volgende:
[..]
och, de krachttrainer op mijn boksgym liep te verkondigen dat je door veel te pompen met je handen naar binnen gedraaid je de buitenkant van je triceps enorm veel krachtiger maakte. Als ik hem op zijn fouten wou wijzen deed hij cocky en begon hij te wuivven met zijn wereldtitel no-contact karate(dezelfde als chuck norris heeft), de rest van de gym vond natuurlijk dus dat hij gelijk had.
Maar enkele maanden later in de ring onder mma regels piste hij na nog geen halve minuut ver in zn broek na een lekkere triagle choke... Hij gaf zijn ouderdom(47) en onervarenheid met mma als reden op.
Die gebruik ik ook momenteel, goede shizzle van powersupplements. Vind aarbei persoonlijk wel wat lekkerder. Heb nu Chocolade in huis maar ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:44 schreef Icex het volgende:
[..]
Ik heb de vanille whey van http://www.powersupplements.nl/. Niet vies, enigszins nog wel te doen zeg maar. Zit ook een mooie shaker/bidon achtig iets bij. Het enige wat ik miste was een maatschep aangezien die shaker bij 100 ml begon en ik 70 ml moest afmeten. Heb dus maar ff een waspoeirbolletje schoongemaakt en gebruikt![]()
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=245&pr_id=800quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef Videopac het volgende:
Ik heb nu dus op aanraden van Mc. Gilles die "M Double U" Whey van Bardolino.
Of ie goed werkt weet ik nog niet, maar ik vind de smaak welvergeleken met de Precision Engineering Whey van De Tuinen die ik hiervoor had.
Iemand die nog tips heeft voor goede whey die ook goed smaakt?
Zeer netjes, moet je de volgende keer vragen of ie je van te voren in je gezicht mept. Dat doen ze op tv ook altijdquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:11 schreef Frautie het volgende:
[..]
Jah, met spotter. Zonder durf ik dat niet
En idd 50 inclusief stang![]()
'T was bij mij denk ik gewoon een psychische grens. De jongen die me spotte zei ook dat de 47,5kg erg makkelijk ging bij me.....
Volgende keer beter
@ivo: Dat filmpje is te donker
Whooaaaquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:36 schreef Webkim het volgende:
Squats 80,4. Redelijk diep ook nog.
OMG. Je rug kerel. Hou hem hol, want deze uitvoering is vragen om blessures.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef ivosnivo het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8875975046121255617
Alleen niet de aardbei/banaan smaak nemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:24 schreef Mr.J het volgende:
[..]
http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=245&pr_id=800
Schrok van je opmerking, maar heb hem paar keer terug gekeken op me telefoon. Maar het valt reuze mee hoor. Ik heb zowiezo een enorme S vorm in me rug, dus misschien dat het zo lijkt op het gruwelijk onduidelijke filmpje (zwart hempie met zwarte achtergrond).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:47 schreef Mr.J het volgende:
[..]
OMG. Je rug kerel. Hou hem hol, want deze uitvoering is vragen om blessures.
Altijd vanille hier.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:01 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Alleen niet de aardbei/banaan smaak nemen.
Plat niet meer. Alleen dumbbells of incline met barbell. Bevalt erg goed, weinig last meer van schouders.quote:Jij bencht toch niet meer ofwel, bevalt het nu beter met de dumbell press?
Het eerste moment van hoogkomen vond ik erg hol hoor. Daar je rug correct houden is belangrijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:49 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Schrok van je opmerking, maar heb hem paar keer terug gekeken op me telefoon. Maar het valt reuze mee hoor. Ik heb zowiezo een enorme S vorm in me rug, dus misschien dat het zo lijkt op het gruwelijk onduidelijke filmpje (zwart hempie met zwarte achtergrond).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |