abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45019654
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef Frautie het volgende:
tvp

Vanaaf rustavondje. Gister nog wel 47,5 kg gebankdrukt....wat super makelijk ging. Dus als ik wat dapperder was geweest dan had die 50 kg ook wel gekund
Ik neem aan met spotter?
En waarschijnlijk inclusief stang van 20? Die 50kg?

Zelf bankdruk ik het lekkerste als ik met dat bepaalde gewicht setjes van 7 kan maken.
*tikje tegen de borst*
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:53:55 #27
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_45020036
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef Calyptus het volgende:

[..]

och, de krachttrainer op mijn boksgym liep te verkondigen dat je door veel te pompen met je handen naar binnen gedraaid je de buitenkant van je triceps enorm veel krachtiger maakte. Als ik hem op zijn fouten wou wijzen deed hij cocky en begon hij te wuivven met zijn wereldtitel no-contact karate(dezelfde als chuck norris heeft), de rest van de gym vond natuurlijk dus dat hij gelijk had.

Maar enkele maanden later in de ring onder mma regels piste hij na nog geen halve minuut ver in zn broek na een lekkere triagle choke... Hij gaf zijn ouderdom(47) en onervarenheid met mma als reden op.
mja, een karateke heeft dan ook niks te zoeken in een mma partij... en al helemaal niet op die leeftijd.

en als ie dan ook nog eens een non contact karateke is... mja... dan heb je al helemaal niks...
pi_45020642
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:53 schreef Dacide het volgende:

[..]

mja, een karateke heeft dan ook niks te zoeken in een mma partij... en al helemaal niet op die leeftijd.

en als ie dan ook nog eens een non contact karateke is... mja... dan heb je al helemaal niks...
bwo hij is nog fit voor zijn leeftijd, hij breekt beton op zijn buik e.d. ... je kent wel de typische karatetrukjes met veel aaaaaaaaaaaah maar weinig nuttig...

Hij was (te) zeker van zijn stuk dat hij ging winnen, en ik denk niet dat hij verwacht had dat ik hem naar de grond ging halen, toch niet in een boksclub. Veel stand-up-vechters die geen kaas hebben gegeten van mma(in België is dat de meerderheid) denken dat.

en het was rear naked choke ipv triangle choke, foutje.

Maar ik dwaal af, point waar ik het eigenlijk over heb is, het maakt geen fuck uit wat je bereikt hebt, als je denkt alles te weten en in je arrogantie nieuwe feiten weglacht word je zo voorbijgestreefd.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:21:46 #29
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_45023535
Dat filmpje is, op z'n zacht gezegd, nogal vaag...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:11:10 #31
153812 Frautie
Frautilicious
pi_45023546
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:44 schreef BertV het volgende:
Ik neem aan met spotter?
En waarschijnlijk inclusief stang van 20? Die 50kg?

Zelf bankdruk ik het lekkerste als ik met dat bepaalde gewicht setjes van 7 kan maken.
*tikje tegen de borst*
Jah, met spotter. Zonder durf ik dat niet

En idd 50 inclusief stang

'T was bij mij denk ik gewoon een psychische grens. De jongen die me spotte zei ook dat de 47,5kg erg makkelijk ging bij me.....

Volgende keer beter

@ivo: Dat filmpje is te donker
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:15:04 #32
140141 ivosnivo
pi_45023712
Ja ik weet het, maar op me telefoon is ie wel redelijk zichtbaar. Als in je kunt de schijven zien. Als ik hem converteer naar een ander bestand word ie ineens vet donker, en heb hem met ander programma veel lichter gemaakt maar ben er nu flauw van........

Of er moet iemand zijn met een uber programma.
pi_45023764
Maar wel respect!!!
Overigens begreep ik dat Webkim ook nog een PR te melden heeft?
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_45024463
Squats 80,4. Redelijk diep ook nog.
Hardloper.
IG @webkim
pi_45040712
Volgens mij is iedereen er stil van. En terecht: 10x 80,4kg squatten, na al 10x 75,4kg gedaan te hebben is zeer netjes:
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_45042942
Ik heb voor het eerste een pot whey aangeschaft via powersupplements. Zit wel netjes een shaker bij maar geen maatschep :/ Maar er staat niks van bijwerkingen oid. Zijn er bijwerkingen bekend (buikpijn, aan de schijt ofzo) van dit spul of kan je bij wijze van spreken die hele pot opvreten zonder ergens last van te hebben?
pi_45043366
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:06 schreef Icex het volgende:
Ik heb voor het eerste een pot whey aangeschaft via powersupplements. Zit wel netjes een shaker bij maar geen maatschep :/ Maar er staat niks van bijwerkingen oid. Zijn er bijwerkingen bekend (buikpijn, aan de schijt ofzo) van dit spul of kan je bij wijze van spreken die hele pot opvreten zonder ergens last van te hebben?
het enige waar ik last van heb bij 2-3 porties whey per dag is meer puistjes.

Vandaag veeeeeeeel beter getraind dan woensdag, alles ging goed
mijn voeten schoven wel weer weg tijdens het benchen, ligt dus niet aan natte/slechte schoenen, maar ze hebben heel de zaal opgekuist en geboend op 1 januari, zal binnekort moeten beteren dus

[ Bericht 25% gewijzigd door Calyptus op 05-01-2007 16:29:32 ]
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_45046319
Ik heb nu dus op aanraden van Mc. Gilles die "M Double U" Whey van Bardolino.
Of ie goed werkt weet ik nog niet, maar ik vind de smaak wel vergeleken met de Precision Engineering Whey van De Tuinen die ik hiervoor had.

Iemand die nog tips heeft voor goede whey die ook goed smaakt?
pi_45046430
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef Videopac het volgende:
Of ie goed werkt weet ik nog niet, maar ik vind de smaak wel vergeleken met de Precision Engineering Whey van De Tuinen die ik hiervoor had.

Ik heb de vanille whey van http://www.powersupplements.nl/. Niet vies, enigszins nog wel te doen zeg maar. Zit ook een mooie shaker/bidon achtig iets bij. Het enige wat ik miste was een maatschep aangezien die shaker bij 100 ml begon en ik 70 ml moest afmeten. Heb dus maar ff een waspoeirbolletje schoongemaakt en gebruikt
pi_45048461
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef Calyptus het volgende:

[..]

och, de krachttrainer op mijn boksgym liep te verkondigen dat je door veel te pompen met je handen naar binnen gedraaid je de buitenkant van je triceps enorm veel krachtiger maakte. Als ik hem op zijn fouten wou wijzen deed hij cocky en begon hij te wuivven met zijn wereldtitel no-contact karate(dezelfde als chuck norris heeft), de rest van de gym vond natuurlijk dus dat hij gelijk had.

Maar enkele maanden later in de ring onder mma regels piste hij na nog geen halve minuut ver in zn broek na een lekkere triagle choke... Hij gaf zijn ouderdom(47) en onervarenheid met mma als reden op.
oh
pi_45048819
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:44 schreef Icex het volgende:

[..]

Ik heb de vanille whey van http://www.powersupplements.nl/. Niet vies, enigszins nog wel te doen zeg maar. Zit ook een mooie shaker/bidon achtig iets bij. Het enige wat ik miste was een maatschep aangezien die shaker bij 100 ml begon en ik 70 ml moest afmeten. Heb dus maar ff een waspoeirbolletje schoongemaakt en gebruikt
Die gebruik ik ook momenteel, goede shizzle van powersupplements. Vind aarbei persoonlijk wel wat lekkerder. Heb nu Chocolade in huis maar ik vrees het ergste . Oh ja dat schepje zit meestal helemaal onderin . Dus als je slim bent bewaar je de volgende keer gewoon je oude schepje hoef je niet te gaan graven.
pi_45049684
tvp.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_45054148
Ik heb een schema voor mijzelf gemaakt:

Maandag:

Borst -> 4 oefeningen, elke keer weer andere oefeningen. 3x8 (en elke keer gewicht wat hoger)
Triceps -> 3 oefeningen, elke keer weer andere oefeningen. 3x8 (en elke keer gewicht wat hoger)

Woensdag:

Rug -> 4 oefeningen, elke keer weer andere oefeningen. 3x8 (en elke keer gewicht wat hoger)
Biceps -> 3 oefeningen, elke keer weer andere oefeningen. 3x8 (en elke keer gewicht wat hoger)

Vrijdag:

Schouders -> 4 oefeningen, elke keer weer andere oefeningen. 3x8 (en elke keer gewicht wat hoger)
Benen -> 4 oefeningen, elke keer weer andere oefeningen. 3x8 (en elke keer gewicht wat hoger)

Mijn buik wil ik dan elke trainen ook even doen, ik doe momenteel 3x20 rechte crunches op zo'n bal en 3x10 schuine crunches (per zijkant).

Is dit goed, of moet ik nog dingen aanpassen?
Mijn doel is dus om meer spieren te krijgen (te groeien dus).

edit: Ben nu ongeveer 6 maandjes bezig.

[ Bericht 2% gewijzigd door Maxxieh op 05-01-2007 21:30:35 ]
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:24:20 #44
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_45054574
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:40 schreef Videopac het volgende:

http://www.hercules-fitness.nl/index.html?product_id=3&categorie_id=245&pr_id=800
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:23:57 #45
140141 ivosnivo
pi_45058941
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:11 schreef Frautie het volgende:

[..]

Jah, met spotter. Zonder durf ik dat niet

En idd 50 inclusief stang

'T was bij mij denk ik gewoon een psychische grens. De jongen die me spotte zei ook dat de 47,5kg erg makkelijk ging bij me.....

Volgende keer beter

@ivo: Dat filmpje is te donker
Zeer netjes, moet je de volgende keer vragen of ie je van te voren in je gezicht mept. Dat doen ze op tv ook altijd
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:36 schreef Webkim het volgende:
Squats 80,4. Redelijk diep ook nog.
Whooaaa
  zaterdag 6 januari 2007 @ 09:47:13 #46
19479 Mr.J
pi_45067404
quote:
OMG. Je rug kerel. Hou hem hol, want deze uitvoering is vragen om blessures.
pi_45067517
quote:
Alleen niet de aardbei/banaan smaak nemen.

Jij bencht toch niet meer ofwel, bevalt het nu beter met de dumbell press?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 10:49:24 #48
140141 ivosnivo
pi_45067911
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 09:47 schreef Mr.J het volgende:

[..]

OMG. Je rug kerel. Hou hem hol, want deze uitvoering is vragen om blessures.
Schrok van je opmerking, maar heb hem paar keer terug gekeken op me telefoon. Maar het valt reuze mee hoor. Ik heb zowiezo een enorme S vorm in me rug, dus misschien dat het zo lijkt op het gruwelijk onduidelijke filmpje (zwart hempie met zwarte achtergrond).
  zaterdag 6 januari 2007 @ 11:11:01 #49
19479 Mr.J
pi_45068186
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 10:01 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Alleen niet de aardbei/banaan smaak nemen.
Altijd vanille hier.
quote:
Jij bencht toch niet meer ofwel, bevalt het nu beter met de dumbell press?
Plat niet meer. Alleen dumbbells of incline met barbell. Bevalt erg goed, weinig last meer van schouders.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 11:13:08 #50
19479 Mr.J
pi_45068221
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 10:49 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Schrok van je opmerking, maar heb hem paar keer terug gekeken op me telefoon. Maar het valt reuze mee hoor. Ik heb zowiezo een enorme S vorm in me rug, dus misschien dat het zo lijkt op het gruwelijk onduidelijke filmpje (zwart hempie met zwarte achtergrond).
Het eerste moment van hoogkomen vond ik erg hol hoor. Daar je rug correct houden is belangrijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')