Ik zou bijna happen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:40 schreef J-Will het volgende:
ik had laatst 129 geloof ik
maar ik ben dan ook geen anabolen spuitende bb-er met een schrompelpikke![]()
HAHHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!"""""EINZ1111111111 Ik probeer alleen dom over te komen, en het is gelukt hahahah!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:02 schreef Videopac het volgende:
Overigens kwam ik in mijn Hyves mail nog spam tegen over de nationale IQ test, waar ze ook een groep BB-ers aan mee wilden laten doen.
Ik heb hier even over na zitten denken en ben van mening dat als we het vooroordeel dat BB-ers dom zijn weg willen nemen we:
- Webkim en LedZep wel moeten afvaardigen
- Ivosnivo beter thuis kunnen laten![]()
Maar ff voor de serieusheid ik heb keer meegedaan met de eerste iqtest op tv. En toen scoorde ik bovengemiddeld, ben best goed in verbanden zien enzoquote:
Toevallig ook de omega's? Zit namelijk weer bijna op de bodem, rotzooi vliegt d'r doorheen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:19 schreef Videopac het volgende:
Anyway, FYI: bij De Tuinen is weer van alles met 50% korting: whey, creatine, glucosamine en andere voedingssupplementen. Ik heb net creatine (400g voor 11 euro) en glucosamine gehaald. De whey is dacht ik 35 euro voor 2,6 kg.
Op de BNN iq test scoor ik tot nu toe 140+ elk jaar. Overige IQ tests haal ik ook tussen de 140-150. Dus BB's dom is zo'n vooroordeel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:02 schreef Videopac het volgende:
Overigens kwam ik in mijn Hyves mail nog spam tegen over de nationale IQ test, waar ze ook een groep BB-ers aan mee wilden laten doen.
Ik heb hier even over na zitten denken en ben van mening dat als we het vooroordeel dat BB-ers dom zijn weg willen nemen we:
- Webkim en LedZep wel moeten afvaardigen
- Ivosnivo beter thuis kunnen laten![]()
Ik dacht het wel, weet niet zeker.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:53 schreef redguy2222 het volgende:
[..]
Toevallig ook de omega's? Zit namelijk weer bijna op de bodem, rotzooi vliegt d'r doorheen.
Jij doet aan fitness bro. Da's wat anders dan bodybuilding.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Op de BNN iq test scoor ik tot nu toe 140+ elk jaar. Overige IQ tests haal ik ook tussen de 140-150. Dus BB's dom is zo'n vooroordeel.
uh, thxquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:17 schreef mister_popcorn het volgende:
nou nou, de joligheid viert weer hoogtij. Moet er niet getraind worden dames, of zal ik n kopje (groene) thee maken?![]()
Eindelijk vandaag voor het eerst in 7 dagen een normale maaltijd opWat n opluchting, morgen eindelijk trainen, en maandag, en dinsdag, en en en en etc.
En geeneens echt veel afgevallen.
Ik ben weer tevreden.
Calyptus sterkte, met alles!![]()
Beachboy!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Jij doet aan fitness bro. Da's wat anders dan bodybuilding.![]()
Kan best, neem je daarna gewoon een dag rust.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:17 schreef Elwood1802 het volgende:
Kan het kwaad om 2 dagen achter elkaar te trainen?
Zat me dat af te vragen omdat k morgen veel zin heb om te trainen.. alleen is het wel goed voor je lichaam om 2 dagen achter elkaar te trainen?
Vandaag toch maar niet gegaan, te beroerd van gisterquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:57 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Kan best, neem je daarna gewoon een dag rust.
Je doet alleen cardio en wat oefeningen (niet voluit) toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:24 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Vandaag toch maar niet gegaan, te beroerd van gister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |