Blokkiezz togggg.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Frautie het volgende:
[..]
[..]
Als jullie toch al bezig zijn met de wish list....bolle billen zijn ook errug ok
Dus squatten jullie!
Dan zou ik het zo doen:quote:Op zondag 25 februari 2007 20:44 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Daar heb ook aan zitten idd om borst en schouders meer te spreiden. Maar ik wil benen eigenlijk niet op dinsdag trainen ivm cardio (hardlopen) de volgende dag. Maar ik zal eens even verder puzzelen
Ik zit dan te denken aan:
MA borst - biceps
DI rug - buik
DO benen - buik
VR schouders - triceps
Volgens mij is 1 dag rust wel voldoende met buik. Weet alleen niet of het verstandig is om rug de dag na borst te pakken
Dat zit iig goed hier.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Frautie het volgende:
[..]
[..]
Als jullie toch al bezig zijn met de wish list....bolle billen zijn ook errug ok
Dus squatten jullie!
"Alles ziet er getrained uit, alleen nu nog je bolle achterste..."quote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Frautie het volgende:
[..]
[..]
Nee man.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:24 schreef ivosnivo het volgende:
Blokkiezz togggg.
Good 4 youquote:
Ze mogen bij mij op de sportschool wel een bord ophangen ofzo. Train je onderlichaam ook eens, want het wordt gewaardeerd door de vrouwelijke bevolking.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:05 schreef BertV het volgende:
"Alles ziet er getrained uit, alleen nu nog je bolle achterste..."
De meeste mensen begrijpen het gewoon niet.
Sinds ik train, vind ik gespierde vrouwen toch ook wel geil aantrekkelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 09:32 schreef Adelante het volgende:
hmmm, vreemd sinds ik train is mijn beeld van aantrekkelijke vrouwwen alleen maar bevestigd
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:47 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Sinds ik train, vind ik gespierde vrouwen toch ook wel geil aantrekkelijk![]()
Gespierd als in spierdefinitie of gespierd als in breder dan de gemiddelde nederlandse manquote:Op maandag 26 februari 2007 09:47 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Hahhaha nee niet het laatse. Tussen licht en gemiddeld gespierd, dat je kan zien dat de vrouw wel serieus traint.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
Gespierd als in spierdefinitie of gespierd als in breder dan de gemiddelde nederlandse man![]()
In dat laatste geval![]()
![]()
Monica Brant.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:47 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
meh, doe ik zo ook alquote:
meerendeels van de heren ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef Mr.J het volgende:
Het merendeel v/d dames heeft dat echter liever niet.
Ik weet niet wat je hebt aan je polsen, maar bij mij blijven die altijd zwaar gevoelig. Ik moet ook echt precies de juiste houding aannemen met mijn handen ten opzichte van mijn arm bij dumbels en halters etc. anders ontstaan er bij mij echt snel blessures aan mijn polsen. Ik voel dan ook meteen wanneer de houding niet helemaal goed is.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:14 schreef Fugie het volgende:
Nu maar hopen dat mijn pols weer hersteld is voor as woensdag want ik moet echt benchen wil ik mijn doel halen![]()
Ja, veel succes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:37 schreef JediMindTricks het volgende:
Hoi, ik ben nieuw in dit topic.
Ik ben 19 jaar en wil graag wat breder worden.
Ik eet nu 1 bakje kwark per dag. Als ik er nu twee of drie eet, dan wordt ik volgens mij echt beestachtig groot. Klopt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |