Hahhaha nee niet het laatse. Tussen licht en gemiddeld gespierd, dat je kan zien dat de vrouw wel serieus traint.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
Gespierd als in spierdefinitie of gespierd als in breder dan de gemiddelde nederlandse man![]()
In dat laatste geval![]()
![]()
Monica Brant.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:47 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Sinds ik train, vind ik gespierde vrouwen toch ook wel geil aantrekkelijk![]()
meh, doe ik zo ook alquote:
meerendeels van de heren ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef Mr.J het volgende:
Het merendeel v/d dames heeft dat echter liever niet.
Ik weet niet wat je hebt aan je polsen, maar bij mij blijven die altijd zwaar gevoelig. Ik moet ook echt precies de juiste houding aannemen met mijn handen ten opzichte van mijn arm bij dumbels en halters etc. anders ontstaan er bij mij echt snel blessures aan mijn polsen. Ik voel dan ook meteen wanneer de houding niet helemaal goed is.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:14 schreef Fugie het volgende:
Nu maar hopen dat mijn pols weer hersteld is voor as woensdag want ik moet echt benchen wil ik mijn doel halen![]()
Ja, veel succes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:37 schreef JediMindTricks het volgende:
Hoi, ik ben nieuw in dit topic.
Ik ben 19 jaar en wil graag wat breder worden.
Ik eet nu 1 bakje kwark per dag. Als ik er nu twee of drie eet, dan wordt ik volgens mij echt beestachtig groot. Klopt dit?
Ik weet ook niet wat ik heb, maar ik denk dat het wel iets van hetzelfde is. Denk wel dat het dumbells is gebeurd, maja ik had er op dat moment geen last vanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:35 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hebt aan je polsen, maar bij mij blijven die altijd zwaar gevoelig. Ik moet ook echt precies de juiste houding aannemen met mijn handen ten opzichte van mijn arm bij dumbels en halters etc. anders ontstaan er bij mij echt snel blessures aan mijn polsen. Ik voel dan ook meteen wanneer de houding niet helemaal goed is.
Cardio is niet zo belangrijk, wat wel belangrijk is, is je voeding. Geen troep eten, chips, snoep, frisdrank noem maar op. Eerst dat op orde hebben daarna kan je aan cardio toevoegen gaan denken. Reken je gemiddelde kcal behoefte uit op een dag en ga daar dan een paar honderd onder zitten. Ga zeker geen crash dieet of ander soortige onzin volgen waarop je 2 boterhammen en wat water binnen krijgt op een dag, dit werkt alleen maar averechts.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:23 schreef tehset het volgende:
hoi ik ben ook nieuw.
i k ben niet dik ofzo maar mn onderbuik is toch een beetje dik terwijl ik net onder mn borst 2 "blokjes" heb/zie?
ik fitness ongeveer 1-3x per week en verbrand dan bij cardio 60-80 calorieen per sessie en bij cardio ongeveer 100-200, ongeveer 10000 kilo per sessie doe ik per sessie geloof ik
bij cardio doe ik eigenlijk alleen 10 minuten fietsen dat staat zo in mn programma.
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn buik plat krijg? ( ook kwa eten etc. )
BVD !
gebrek aan inzet, doorzettingsvermogen of niet genoeg wil....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:34 schreef Calyptus het volgende:
hetgeen waarom mannen falen in afvallen: bier
hetgeen waarom vrouwen falen in afvallen: chocola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |