melk/lactose zou ervoor zorgen dat je vocht vasthoud net onder je huid, en je krijgt het enkel weg als je met de melk/lactose stopt.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:11 schreef Sloper het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan met een dunnere huid? Ik verdraag de laatste paar maanden steeds slechter melk. Het gaat nu van 1 glas melk al rommelen beneden....
same herequote:Op zondag 18 februari 2007 15:11 schreef Sloper het volgende:
[..]
Ik verdraag de laatste paar maanden steeds slechter melk. Het gaat nu van 1 glas melk al rommelen beneden....
quote:Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef BertV het volgende:
Het is een jeukwoord,maar een verstoring van de DARMFLORA kan het afbreken van lactose verslechteren. ziekte, ander voedsel, medicijnen antibiotica, weinig beweging, roken, alcohol.
I WAS RAISED ON THE DAIRY BITCH!![]()
Sommige mensen stoppen met lactase-ezymen aan te maken rond hun 6de levensjaar, en de meesten op een erg verlaagd niveau. We hebben geluk dat ze hier al paar duizend jaar melk drinken, zowat elke aziaat is compleet lactose-intolerantquote:Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef BertV het volgende:
Het is een jeukwoord,maar een verstoring van de DARMFLORA kan het afbreken van lactose verslechteren. ziekte, ander voedsel, medicijnen antibiotica, weinig beweging, roken, alcohol.
I WAS RAISED ON THE DAIRY BITCH!![]()
* meldt.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:33 schreef Elwood1802 het volgende:
Net weer even gefitnessed. Alleen iets meer kracht gedaan. Jammer dat er behoorlijk wat paupers waren die het nodig vonden om hard te kreunen en de gewichten met een klap neer lieten komen
Op de legpress met je tenen op de riggel. Heerlijke oefening, maar kan niet overal.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef Fugie het volgende:
Nix mis met kreunen en gewicht laten kletteren, daar is het een sportschool voorMoet het natuurlijk wel van de inspanning zijn, niet omdat het tof staat
Vandaag beetje gare training gehad, wel kleine progressie enzo maar toch niet echt tevreden. Denk nog beetje gaar van het weekend kwa rust enzo. Woensdag weer squat/deadliften
Overigens train in nu elke week mijn kuiten, alleen de standing calf raise is echt te gruwelijk op mijn onderrug, klapte vandaag bijna dubbelIemand nog een andere oefening voor de kuiten dezelfde kuitspier pakt ?
hmm even proberen dan morgen, thnxquote:Op maandag 19 februari 2007 22:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Op de legpress met je tenen op de riggel. Heerlijke oefening, maar kan niet overal.
Niemand die hier bezwaren maakt tegen kreunende vrouwen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef Frautie het volgende:
[..]
* meldt.
Ik kreun en ik laat 't gewicht soms donderen
Begrijp ik nou goed dat deze crea 31,50 kost voor 360 gram? Is wel aardig aan de prijs dan...quote:Op zondag 18 februari 2007 12:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=162&PHPSESSID=d4c99fc4d3968b4f2653705e12e35e7a
Voor mij geen andere crea meer.
Dat is bij de pulley row idd lastig.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:39 schreef BertV het volgende:
Ik heb dat neerkletteren wel met de "Seated Pulley Rows" als ik stop met een setje.
Ik weeg 83kg, en die 80kg heel zachtjes laten zakken lukt me niet.
"Ons" apparaat heeft de voetensteun ook een stuk hoger dan bij deze afbeelding:
[afbeelding]
Kreunen is (vaak) aandacht vragen.![]()
Bij ons worden ook wel eens kreunende en grommende vrouwen gesignaleerd...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef Frautie het volgende:
[..]
* meldt.
Ik kreun en ik laat 't gewicht soms donderen
Dat begrijp je goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:50 schreef Videopac het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat deze crea 31,50 kost voor 360 gram? Is wel aardig aan de prijs dan...
Nou snap ik al die loerende mannen ineensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:15 schreef Haijo het volgende:
Niemand die hier bezwaren maakt tegen kreunende vrouwen.
Thanks!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:57 schreef Videopac het volgende:
Bij ons worden ook wel eens kreunende en grommende vrouwen gesignaleerd...
(Veel succes met de UFC trouwens: volgens mij is het erg leuk om aan mee te doen! En aangezien je nu al behoorlijk sterk bent, zul je best ver moeten kunnen komen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |