abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46427179
Btw heerlijk geskied afgelopen week, en heel veel gegeten. En m'n benen zijn daar bijna 1cm gegroeid
pi_46435033
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:11 schreef Sloper het volgende:

[..]

Hoe werkt dat dan met een dunnere huid? Ik verdraag de laatste paar maanden steeds slechter melk. Het gaat nu van 1 glas melk al rommelen beneden....
melk/lactose zou ervoor zorgen dat je vocht vasthoud net onder je huid, en je krijgt het enkel weg als je met de melk/lactose stopt.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_46435609
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:11 schreef Sloper het volgende:

[..]
Ik verdraag de laatste paar maanden steeds slechter melk. Het gaat nu van 1 glas melk al rommelen beneden....
same here
Only when close to death, you really feel alive
pi_46435798
quote:
Op zondag 18 februari 2007 19:42 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

same here
Ik heb nergens last van, kan zo een litertje of 3 wegdrinken op een dag!
pi_46460139
Het is een jeukwoord, maar een verstoring van de DARMFLORA kan het afbreken van lactose verslechteren. ziekte, ander voedsel, medicijnen antibiotica, weinig beweging, roken, alcohol.

I WAS RAISED ON THE DAIRY BITCH!
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_46460282
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef BertV het volgende:
Het is een jeukwoord, maar een verstoring van de DARMFLORA kan het afbreken van lactose verslechteren. ziekte, ander voedsel, medicijnen antibiotica, weinig beweging, roken, alcohol.

Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_46460907
Net weer even gefitnessed. Alleen iets meer kracht gedaan. Jammer dat er behoorlijk wat paupers waren die het nodig vonden om hard te kreunen en de gewichten met een klap neer lieten komen
pi_46461122
Ik heb dat neerkletteren wel met de "Seated Pulley Rows" als ik stop met een setje.
Ik weeg 83kg, en die 80kg heel zachtjes laten zakken lukt me niet.
"Ons" apparaat heeft de voetensteun ook een stuk hoger dan bij deze afbeelding:

Kreunen is (vaak) aandacht vragen.
  maandag 19 februari 2007 @ 17:11:38 #159
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_46462115
Vandaag dag 1 van me 3x6 schema. Had fullsquat met 120, barbelrow met 110 en dumbell curl met 30 .
pi_46465357
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:06 schreef BertV het volgende:

Sommige mensen stoppen met lactase-ezymen aan te maken rond hun 6de levensjaar, en de meesten op een erg verlaagd niveau. We hebben geluk dat ze hier al paar duizend jaar melk drinken, zowat elke aziaat is compleet lactose-intolerant
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  maandag 19 februari 2007 @ 19:53:11 #161
153812 Frautie
Frautilicious
pi_46467710
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:33 schreef Elwood1802 het volgende:
Net weer even gefitnessed. Alleen iets meer kracht gedaan. Jammer dat er behoorlijk wat paupers waren die het nodig vonden om hard te kreunen en de gewichten met een klap neer lieten komen
* meldt.

Ik kreun en ik laat 't gewicht soms donderen
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  maandag 19 februari 2007 @ 20:20:13 #162
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46469049
Nix mis met kreunen en gewicht laten kletteren, daar is het een sportschool voor Moet het natuurlijk wel van de inspanning zijn, niet omdat het tof staat

Vandaag beetje gare training gehad, wel kleine progressie enzo maar toch niet echt tevreden. Denk nog beetje gaar van het weekend kwa rust enzo. Woensdag weer squat/deadliften

Overigens train in nu elke week mijn kuiten, alleen de standing calf raise is echt te gruwelijk op mijn onderrug, klapte vandaag bijna dubbel Iemand nog een andere oefening voor de kuiten dezelfde kuitspier pakt ?
  maandag 19 februari 2007 @ 21:06:37 #163
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46471362
mmm op onze gare weegschaal weeg ik voor het eerst over de 85 kg. (ja wel 1 hele kg meer ). Wellicht wat minder gaan eten, inmiddels heb ik vet genoeg om tot de zomer vooruit te kunnen
  maandag 19 februari 2007 @ 22:31:26 #164
140141 ivosnivo
pi_46475035
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef Fugie het volgende:
Nix mis met kreunen en gewicht laten kletteren, daar is het een sportschool voor Moet het natuurlijk wel van de inspanning zijn, niet omdat het tof staat

Vandaag beetje gare training gehad, wel kleine progressie enzo maar toch niet echt tevreden. Denk nog beetje gaar van het weekend kwa rust enzo. Woensdag weer squat/deadliften

Overigens train in nu elke week mijn kuiten, alleen de standing calf raise is echt te gruwelijk op mijn onderrug, klapte vandaag bijna dubbel Iemand nog een andere oefening voor de kuiten dezelfde kuitspier pakt ?
Op de legpress met je tenen op de riggel. Heerlijke oefening, maar kan niet overal.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 08:39:31 #165
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_46481572
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:31 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Op de legpress met je tenen op de riggel. Heerlijke oefening, maar kan niet overal.
hmm even proberen dan morgen, thnx
pi_46484272
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef Frautie het volgende:

[..]

* meldt.

Niemand die hier bezwaren maakt tegen kreunende vrouwen.
pi_46485168
Gister lekker biceps/triceps en benen getraind, alleen in me armen echt geen last van spierpijn. Wel 115 gesquat en leggpress 350, toen was ik echt op, volgende keer maar iets hoger proberen, klein beetje spierpijn ervan.

Triceps had wel zwaarder gekunt maar met biceps kreeg ik ze echt gewoon niet meer omhoog tijdens het trainen, maar kheb toch geen spierpijn, best jammer
pi_46485295
-edit-

laat maar

[ Bericht 49% gewijzigd door Tommy_808 op 20-02-2007 19:08:47 ]
Only when close to death, you really feel alive
pi_46486364
"Koffie is voor vrouwen"
Vertelde gisteren een BB'er die duidelijk bier als alternatief nam.
(ik hield me in)

M'n instructeur knikte instemmig en begreep niet dat ik nog koffie dronk terwijl ik creatine gebruikte.
Is het dan zo duidelijk slecht voor de werking van creatine?
Ik ben enorm in gewicht (vocht) aangekomen, dus het lijkt mee te vallen.
pi_46486774
quote:
Begrijp ik nou goed dat deze crea 31,50 kost voor 360 gram? Is wel aardig aan de prijs dan...
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_46486913
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:39 schreef BertV het volgende:
Ik heb dat neerkletteren wel met de "Seated Pulley Rows" als ik stop met een setje.
Ik weeg 83kg, en die 80kg heel zachtjes laten zakken lukt me niet.
"Ons" apparaat heeft de voetensteun ook een stuk hoger dan bij deze afbeelding:

[afbeelding]

Kreunen is (vaak) aandacht vragen.
Dat is bij de pulley row idd lastig.
Ik probeer het gewichten-flikkeren zo min mogelijk te doen, maar als het niet meer gaat, dan gaat het niet meer...

Overigens vind ik 80 kg pulley rows zeer netjes; ik doe 3 x 10 50kg: de bottle-neck om zwaarder te gaan zijn mijn biceps.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_46486959
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef Frautie het volgende:

[..]

* meldt.

Bij ons worden ook wel eens kreunende en grommende vrouwen gesignaleerd...
(Veel succes met de UFC trouwens: volgens mij is het erg leuk om aan mee te doen! En aangezien je nu al behoorlijk sterk bent, zul je best ver moeten kunnen komen.)

[ Bericht 8% gewijzigd door Videopac op 20-02-2007 15:17:49 ]
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:13:59 #173
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_46495478
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:50 schreef Videopac het volgende:

[..]

Begrijp ik nou goed dat deze crea 31,50 kost voor 360 gram? Is wel aardig aan de prijs dan...
Dat begrijp je goed.

Ach wat is aan de prijs. Je betaald wel voor kwaliteit, niet voor standaard DA rommel.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:16:30 #174
153812 Frautie
Frautilicious
pi_46501963
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:15 schreef Haijo het volgende:
Niemand die hier bezwaren maakt tegen kreunende vrouwen.
Nou snap ik al die loerende mannen ineens
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 12:57 schreef Videopac het volgende:
Bij ons worden ook wel eens kreunende en grommende vrouwen gesignaleerd...
(Veel succes met de UFC trouwens: volgens mij is het erg leuk om aan mee te doen! En aangezien je nu al behoorlijk sterk bent, zul je best ver moeten kunnen komen.)
Thanks!

Qua kracht en instelling kom ik denk ik wel een eind.Maar ik heb nog zoveel te doen. Conditie moet een stuk beter worden en ik moet gaan trainen om te lopen met warmte. Schijnt daar wel een graad of 40 te kunnen worden.

Dus dat wordt trainen met een paar lagen kleding aan Of van de zomer gewoon op zoek naar een sportschool zonder airco...dan gaat 't wel vanzelf

Dacht 't nog een beetje stil te kunnen houden in de sportschool...maar mijn maatje had 't tegen de eigenaar gezegd die 't vervolgens tegen alle instructeurs had gezegd. Dus d'r kwamen ineens 3 man verhaal halen bij me
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_46512531
Nou met het gewicht van mij schiet het ook niet op. Stond 2 weken geleden toen ik begon met fitness op 96.0 en nu op 98.1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')