spreek vor uzelf ...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:17 schreef ToyBoy het volgende:
Sex... heel veel sex.
Is toch de leukste vorm van sporten.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:25 schreef Mirri het volgende:
Geen vlees eten
Omdat ik prima kan overleven zonder dat het ten koste hoeft te gaan van een levend wezen met een bewustzijn. Ik ben het al 10 jaar, maar mijn ouders eten weer biologisch vlees.quote:
Bedacht me al dat 't iets in die richting was. Vroeg me alleen af welke link het met lichaam in vorm houden had.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:28 schreef Mirri het volgende:
Omdat ik prima kan overleven zonder dat het ten koste hoeft te gaan van een levend wezen met een bewustzijn. Ik ben het al 10 jaar, maar mijn ouders eten weer biologisch vlees.![]()
Als je vlees in plantaardige olie bakt dan?quote:En het werkt ontzettend goed voor de lijn, dierlijke vetten zijn over het algemeen slecht he.![]()
Plantaardige vetten zijn 100 x makkelijker afbreekbaar, dat zijn onverzadigde vetten, dierlijke vetten zijn vooral verzadigd en in vaste toestand bij kamertemperatuur, plantaardige vetten zijn dan vloeibaar. Zo kun je het herkennen. Tot zover de biologieles![]()
True, dat had ik ook al expres weggelaten, omdat ik dat met je eens ben.quote:Melk is gewoon onzin, "melk is goed voor elk" my ass.![]()
Wist je dat mensen de enige zoogdieren zijn die na de babyjaren nog melk drinken?![]()
Vlees is op zich niet verkeerd voor een mens, maar ook niet goed. Dierlijke vetten zijn slechter afbreekbaar en je wordt er veeeel sneller dik van dan van plantaardige vetten. Als een mens zich ergens geen zorgen over hoeft te maken - wat voedingsstoffen binnenkrijgen betreft - is het wel of ze genoeg vet binnenkrijgen..als je normaal gezond eet, zonder vlees, krijg je nog ruim voldoende vet binnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:54 schreef Arcee het volgende:
Als je vlees in plantaardige olie bakt dan?Vlees is op zich niet verkeerd voor een mens. Dat heeft de evolutie wel bewezen, hoewel dat een heel ander onderwerp is.
Ik vind vlees zo lekker.![]()
![]()
Dat vind ik altijd zo raar, mensen die precies weten wat ze allemaal te kort komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:01 schreef Mirri het volgende:
Het enige wat ik wel te weinig heb is ijzer en B12, dus ik moet daar wel op letten.
Ik moest bloed prikken, en toen bleek ik dat te missen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo raar, mensen die precies weten wat ze allemaal te kort komen.
Hoe weet je dat in hemelsnaam?
Zeg dat niet tegen mijn vader (boer)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Melk is gewoon onzin, "melk is goed voor elk" my ass.![]()
Wist je dat mensen de enige zoogdieren zijn die na de babyjaren nog melk drinken?![]()
Ah, dat verklaart veel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:16 schreef Mirri het volgende:
Ik moest bloed prikken, en toen bleek ik dat te missen.![]()
Dit klinkt gewoon een beetje als een foute contact-advertentie.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:42 schreef Ms.Poes het volgende:
Ik loop (ren) alle trappen die ik loop met twee treden tegelijk, zowel naar boven als beneden, en kruip onder dingen door of klim over dingen heen als dat op mijn weg komt. Verder wandel ik elke dag, that's it. Ik heb echt geen tijd of zin om een paar keer per week naar een sportschool te gaan en mijn hobbies behoeven (behalve seks) niet zoveel lichamelijke inspanningen.
Oh ja, ik let wel héél goed op wat ik eet. Echt een etikettenfreak, niet leuk om boodschappen mee te doen, wel leuk om aan mijn tafel aan te schuiven.
Melk is voor kalfjes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |