Hoeveel woog je ook alweer en je lengte is? En vetpercentage?quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:24 schreef Elwood1802 het volgende:
Wil idd. afvallen, krachttraining stelt niet veel voor. Doe meestal maar 2 apparaten per keer tussen het hardlopen en fietsen door. Niet te zwaar anders krijg ik spierpijn
Wilde vandaag eigenlijk ook trainenn, maar zere buik en diaree zijn niet grappig
1.97, 98 kg vetpercentage weet ik niet, denk gemiddeldquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hoeveel woog je ook alweer en je lengte is? En vetpercentage?
Waarom wil je dan afvallen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:36 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
1.97, 98 kg vetpercentage weet ik niet, denk gemiddeld
Dan zou ik gewoon lekker gaan krachtrainen en dat cardio weglaten of aan het einde van je krachttraining doen (30/45 minuten op een rustig tempo)quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:39 schreef Elwood1802 het volgende:
Wil wel aankomen, maar dan in spieren. Heb nu een bierbuikje en die moet weg
En aanrandenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef Sloper het volgende:
Dan kan je idd bij de plaatselijke discotheek kleine meisjes van 14 gaan weigeren![]()
niks mis met lang en slungeligquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef ivosnivo het volgende:
Ja man als je 2 meter bent en je word breed word je een fucking beest man![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En aanrandenen ghb in hun drinken doen
![]()
ik ga 6 weken elke training benen/rug training doodquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:39 schreef ivosnivo het volgende:
Heb ik wel tijdje gedaan, maar dan ben ik de hele training kapot.
Ik doe nu:
training 1 week 1 Deadlift, stifflegged deadlift.
training 3 week 1 Full squat, optrekken.
training 5 week 2 Parallel squat, barbel row.
+ Voor benen en rug nog 1 oefeningetje.
rook je trouwens pijp? link in je sig
Ik las van je projectje...veel succes! Wel ff laten weten als 't gelukt is hequote:Op zondag 18 februari 2007 12:45 schreef Webkim het volgende:
Eerst kracht gekweekt, daarna gefocust op krachtuithoudingsvermogen.
Veel bodyweight-shit. Regelmatig hardlopen.
25 februari is de eerste voorronde van 2007, maar ik kan er helaas niet bij zijn.![]()
Probeer coaches te vinden! Vooral voor zwemmen en lopen handig. Zorg dat je ook een beetje kan mountainbiken. En het survivallen; ik neem aan dat je dat bij een club gaat doen?
130 britse ponden?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel kilo zou dit nou zijn?
Ik schat dat ie 1.80 - 1.85m is dus zo'n 90kgquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[afbeelding]
Hoeveel kilo zou dit nou zijn?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik schat dat ie 1.80 - 1.85m is dus zo'n 90kg
130/2.2 = 59kgquote:
Je hebt misschien een mildere vorm van lactose-intollerantie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:46 schreef Icex het volgende:
Vraagje, ben ik dan echt de enige die aan de schijt gaat van whey? Zelfs als ik minder neem na de training dan op de verpakking staat (een volle maatschep), schijt ik 2-3 uur later me hele systeem leeg. En dat is volgens mij echt het tegenovergestelde van wat ik wil bereiken. Mja, ik ga wel weer aan de eierkoeken voor en na de training
Ziet hij er dan uit als een bber? Hij heeft enkel borst en traps, voor de rest vind ik hem maar een een doordeweekse papzak.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:43 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
130/2.2 = 59kgzelfs ik weeg meer
vind het wel triest dat ie er moet uitzien als een bb'er![]()
hijs zon klein opdondertje van 1.80quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:28 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ziet hij er dan uit als een bber? Hij heeft enkel borst en traps, voor de rest vind ik hem maar een een doordeweekse papzak.
anyway, kilo's is niet te schatten op een foto, hangt van veel te veel andere zaken af, voornamelijk lengte
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
hijs zon klein opdondertje van 1.80
Hij ziet er beter uit dan het gros dat in een sportschool loopt. Of je die mensen BB-ers moet noemen laat ik in het midden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:28 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ziet hij er dan uit als een bber? Hij heeft enkel borst en traps, voor de rest vind ik hem maar een een doordeweekse papzak.
anyway, kilo's is niet te schatten op een foto, hangt van veel te veel andere zaken af, voornamelijk lengte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |