pas maar op dat led het niet leestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:23 schreef Calyptus het volgende:
Met matras op de vloer geslapen vannacht, mn nek en rug geradbraakt. Toch ff na mn deadliftssessies even 1*200kg als PR geprobeerd, en het ging gemakkelijk en snel, dankzij de laadtechniek van ivo waar ik mn rug wat rust mee geef tussen de sets. Enkel mn grip gaat me problemen geven, static holds of een grip crusher moeten dringend in mn schema.
Voor de rest ging benchen met 3*117.5 nog goed(zonder arch of voeten). Maandag 3*120kg(nieuw PR), maar ik moet mn schouders achteruit laten, lukt me niet zo goed als ik het gewicht moet unlocken. Ik denk dat ik tot 3*125kg kan eer ik terug de cycle opnieuw moet starten.
Nieuwe PRs dus:
BP: 3*117.5kg(1*125kg gewoon 4 weken geleden)
DL: 1*200kg
F FSQ: 3*75kg
PP: 5*85kg
Ik heb donderdag ook benen getraind, ben echt compleet gesloopt, loop echt als een pinguin.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:56 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb vandaag heerlijk getraind na 2 dagen rust. Fullsquat 107,5 3x8 ging opzich niet al te moeilijk, nog steeds zonder riem. Barbelrow 105 3x8 ging wel lastig.
Ja, normaal gezien doe ik 4x8 of 5x5 oid maar nu deed ik dus voor de verandering 8x8. Kan je vertellen dat ik sinds lange tijd echt weer het idee heb dat ik de benen zwaar heb gepakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:23 schreef ivosnivo het volgende:
Damn 8 setjes, ik moet er niet aan denken om een oefening meer dan 3 keer te doen
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:25 schreef Mirri het volgende:
5 dagen per week yoga ('s ochtends)
5 dagen per week fietsen (8 km enkele reis)
3 keer per week hardlopen, af en toe tennissen en snowboarden
Genoeg slapen en weinig en gezond eten
Geen vlees eten en geen melk drinken
Veel te veel vind ik persoonlijk. Ook zegt ie erbij dat je niet langer dan een uur moet trainen. Dat lukt onmogelijk!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wil misschien dit schema gaan doen: http://www.bodybuilding.com/fun/luis1.htm
Alleen ziten er volgens mij wel heel veel setjes in per dag, tel bij dag 1 al 47 setjes.
Geen trainingschema overpakken van een kuurbeest, 47 setjes is veeeeeel te veelquote:Op zondag 11 februari 2007 17:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wil misschien dit schema gaan doen: http://www.bodybuilding.com/fun/luis1.htm
Alleen ziten er volgens mij wel heel veel setjes in per dag, tel bij dag 1 al 47 setjes.
gewoon zelf makenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahahha, iemand een schema voor een ectoHeb nu 3 maandjes 6x6 gedaan, 5/6 kilo gegained. Zit nu rond de 101kg. Wil 4/5 dagen per week trainen. Iemand?!!
Chestpress 3x12 x 30kgquote:Op zondag 11 februari 2007 19:05 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik begin morgen met fitness, dus weet er misschien iemand een schema voor een beginner? Aub. niet al te veel kracht oefeningen. Wil eerst mijn conditie wat op peil brengen want die is tot een bedenkelijk dieptepunt gedaalt
Een trainingsschema met het woord crap erin, die zou ik bij voorbaat niet gaan doen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:53 schreef Calyptus het volgende:
5x5 bill starr lineare versie of doggcrapp
Balen.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:31 schreef Calyptus het volgende:
keelonsteking en 38° koorts, daar gaat mn training
da's volgens mij best netjesquote:Op maandag 12 februari 2007 15:40 schreef Elwood1802 het volgende:
Ben net naar de sportschool geweest.
Ben begonnen met 10 min. warm fietsen. Daarna beetje krachttraining gedaan. Na de krachttraining 15 min. hardlopen (opbouwend) En daarna 10 min. uitgefietst.
Is dit een beetje een goede volgorde voor cardio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |