quote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef berney het volgende:
[..]
En als je de uitbreidingen in een aparte map op de f schijf doet. dus bv een map met de basis sims
dan buiten die map dus de sims studentenleven, komt het dus niet in de map van de basis sims maar ernaast of is dat niks?
quote:Op zondag 3 december 2006 15:17 schreef thewitch het volgende:
[..]
Nu ik doe de basis sims gewoon op de C schijf en de andere 6 delen doe ik op de F schijf, kom er net alleen achter dat ik vergeten ben om 2 mappen downloads en savesims op mijn F schijf te zettennu kan ik die ook opnieuw erop zetten baal er wel ff van
![]()
De rode zijn idd de hacks zoals Semtex al zei, maar iemand die weet hoe je de slechte eruit kan halen?quote:Op zondag 3 december 2006 10:42 schreef PeRi het volgende:
Over programma's gesproken. Ik heb dat Sims2pack Clean Installer, maar ik snap 'm niet zo. Ik wil dus mn downloads opschonen en nu begreep ik dat de roze dubbel zijn (die heb ik weggehaald dus) maar hoe verder? Hoe kun je nou zien als er downloads niet werken? Ik snap geen kont van die handleiding, of ik lees er overheen ofzo.
http://www.insimenator.net/ deze bedoel je?quote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Elvi het volgende:
Je vergeet Insiminator erbij te zetten btw
Ja hoe werkt de nieuwste wat er van is uitgebracht nu preciesquote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Elvi het volgende:
Je vergeet Insiminator erbij te zetten btw
Ik ook hoor Troel, ik heb wel gehackte schilderijen maar verder niet veel downloads.quote:Op zondag 3 december 2006 15:29 schreef Troel het volgende:
Ik heb dus nog steeds niets gedownload en werk met de "normale dingen" van het spel. Wel een verschil met wat je op de plaatjes ziet hier hoor.
Ik betaal niksquote:Op zondag 3 december 2006 15:45 schreef thewitch het volgende:
Ja oke daar heb je wel gelijk in, maar als je echt mooie downloads wil hebben zit je al gauw bij de sites die je moet betalenen ik wil de sims 2 geheel compleed hebben.
Is wel een hele mooie badkamer jaquote:Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik betaal niks. Gewoon goed zoeken. De links afgaan in de OP hieroven, er zijn echt veel goeie sites met ontzettend mooie spullen.
en de mesh zitten die er ook al bij in bij tsr of moet je die weer ergens anders weg halenquote:Op zondag 3 december 2006 16:11 schreef Elvi het volgende:
Ik betaal ook nooit voor downloads en ik heb hele toffe (al zeg ik het zelf)
Vooral Insiminator, ModtheSims en TSR hebben goeie. En bij TSR kan je ook gratis downloadenDie wisselen 2 keer per week hun gratis spul.
Ehm... Voor Insim hoef je geen andere hacks weg te halen dacht ik... Alleen bij InTeen kunnen er weleens conflicten zijn. Je moet er alleen op letten dat je de oude InSim-versie weggooit![]()
Vaak zitten ze er al bij. En heel soms moet je ze ergens anders downloaden. Maar is vaak ook gratis en ze geven er een link bijquote:Op zondag 3 december 2006 16:21 schreef thewitch het volgende:
en de mesh zitten die er ook al bij in bij tsr of moet je die weer ergens anders weg halen
Daarom koop ik nooit de sims bij Intertoy's je bent daar een nummer want van klantvriendelijkheid hebben ze daar nooit van gehoord. (heb dit namelijk ook al eens meegemaakt)quote:Op zondag 3 december 2006 16:42 schreef Nesle het volgende:
Nou ik ben dus met mijn "kapotte" Sims 2 Pets naar de Intertoys geweest, op zaterdag.
Stond me toch een rij van hier tot achterin de winkel
Allemaal mensen met sinterklaaskadootjes echt abnormaal druk.
Dus ik naar zoo'n medewerker, ik moest maar achterin de rij aansluiten.
Ik stond daar een kwartier gok ik zo en ik was misschien 3 stappen opgeschoven en het was kwart voor vijf. Je merkt het al, de tijd tikte verder en ik was om 5 uur nog steeds niet over de helft. En die lieve medewerkers flikkeren je er ook zo uit. Dus ik naar aardigst uitziende mensje toe, want je kan software alleeen binnen 24 uur ruilen, vragen of ik dan ook maandag mocht terugkomen. Nou dat was heel moeilijk. Maar uiteindelijk mocht het, heb een brief meegekregen enzoEn nu ga ik dus morgen eindelijk (als het mag
) een nieuwe Pets halen
Het is ook mogelijk om voor noppes al die mooie dingen te downloaden. Je moet er alleen wel wat voor over hebbenquote:Op zondag 3 december 2006 16:01 schreef berney het volgende:
Ik vind het veel te duur bij tsr, heb ik liever een usenet acountje voor.. Bovendien kun je nog niet via je eigen bank betalen.
Hij staat er allang tussen schat, als eerstequote:Op maandag 4 december 2006 08:47 schreef berney het volgende:
Lieve, lieve Peri,
Wil je deze link nog even toevoegen in het rijtje
http://www.modthesims2.com/
dit is mijn favoriete site. je kunt je gratis reggen..........veel hackobjects
quote:Op maandag 4 december 2006 14:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij staat er allang tussen schat, als eerste.
Ah, is er toch e.e.a verandert. Maar ja, je moet zeker heeeel veel uploaden dan?quote:Op maandag 4 december 2006 14:26 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Het is ook mogelijk om voor noppes al die mooie dingen te downloaden. Je moet er alleen wel wat voor over hebben.
Door dingen (creaties, screenshots) te uploaden en actief te participeren (ratings geven etc.) op de TSR-site kan je kudos verdienen. Als je genoeg kudos hebt, kan je deze inwisselen voor een "gratis dag".
Door het uploaden van een aantal huizen heb ik al zo'n negen gratis dagen verdiend. Een tijdje terug heb ik "1 gratis dag" opgeofferd en heb toen zo'n 700 objecten gedownload.
Je hebt 5000 kudos nodig om een gratis dag te krijgen (24h). Per gepubliceerd object krijg je 50 kudos, dus je moet aardig wat uploaden. Voorheen hing het aantal gratis verdiende dagen af van het aantal gedownloade creaties door betalende leden.quote:Op maandag 4 december 2006 15:18 schreef berney het volgende:
[..]
Ah, is er toch e.e.a verandert. Maar ja, je moet zeker heeeel veel uploaden dan?
Je merkt aan mijn reactie alleen al dat, dat niet veel is.quote:Op maandag 4 december 2006 16:22 schreef vanillivi het volgende:
Het duurt ff, maar dan heb je wel wat
Maar je hebt gelijk hoor, dat het redelijk lang duurt voordat je genoeg kudos hebt voor een gratis dagje downloaden.
Het is maar net wat je er voor over hebt.
Of je kijkt elke woensdag, zaterdag en zondag even op de site welke spullen er gratis zijnquote:Op maandag 4 december 2006 16:30 schreef berney het volgende:
[..]
Je merkt aan mijn reactie alleen al dat, dat niet veel is.
Check ook ff bij je preferences in je profiel of je de newsletter ontvangt. Dit levert namelijk 100 kudos op per ontvangen newsletter. En in de newsletter kan je weer meedoen met een prize drawing wat ook weer 100 kudos oplevert.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:38 schreef berney het volgende:
Nou, ik moet eerlijk zeggen het valt reuze mee met die kudo's. gaat best vlot heb al 61 kudo's verdient.
haha, joh wat een idee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:15 schreef Troel het volgende:
ja, of je upload gewoon wat lelijke huizen en je vraagt ons om die te downloaden
Ja maar hij slaat de geschiedenis niet op op deze pcquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:24 schreef berney het volgende:
Nesle,suffie. Kijk anders effe in je geschiedenis.
Heb een vraagje aan jullie. ik had een drankje gekocht van die dierentrainster (wat een vervelende sim trouwens ze blijft wel hangen en meeeten enzo) maar nu weet ik niet wat ik ermee kan doen en hoe ik het moet gebruiken.
Alstu: http://coris.byus.net/quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:04 schreef Nesle het volgende:
Ik heb net een heleboel dingen gedownload
Leuk haar en leuke kleding, kon de site hier niet vinden maar het was ook een doorverwijzing van een site. En toen heb ik de site nooit opgeschreven
De bestandsnamen begonnen allemaal met [Myos]. Iemand die het weet ?
Yay!quote:
Dat is voor als je gebeten bent door een weerwolf.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:24 schreef berney het volgende:
Nesle,suffie. Kijk anders effe in je geschiedenis.
Heb een vraagje aan jullie. ik had een drankje gekocht van die dierentrainster (wat een vervelende sim trouwens ze blijft wel hangen en meeeten enzo) maar nu weet ik niet wat ik ermee kan doen en hoe ik het moet gebruiken.
owwwww, bedanktquote:Op woensdag 6 december 2006 14:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is voor als je gebeten bent door een weerwolf.
Ja, nog wel. Maar nu je het erover hebt... Had in Sims 1 dat idd veranderd. Kan dat ook in Sims 2 en zo ja, hoe?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:14 schreef Nesle het volgende:
Hebben jullie trouwens nog steeds dat bedekkende stukje voor je Sims, als ze gaan douchen enzo? Dat je niks kan zien?
volgens mij is er wel zo'n patch bij de mods sims.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:30 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Ja, nog wel. Maar nu je het erover hebt... Had in Sims 1 dat idd veranderd. Kan dat ook in Sims 2 en zo ja, hoe?
Feestjes geven met die vrienden?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:33 schreef seeya_40 het volgende:
Heb trouwens een vraagje. Mijn Sims is nu al een hele tijd werkzaam in de politiek. Ze is iets lokaal en verdient 786 per dag. Het duurt alleen nu vreselijk lang voordat ze promotie krijgt, terwijl ik de benodigde vrienden en charisma/creativiteit heb. Is er iets om een promotie te versnellen?
Ik herken dit probleem!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:31 schreef Nesle het volgende:
Ik heb dat bedekkende stukje ook nog en krijg dat dus ook met geen mogelijkheid weg
En dan heb ik ook het volgende:
Als ik Sims speel, heb ik het irritante dat om de 5 minuten Sims gewoon wegfloept zeg maar in mijn taakbalk omdat er een soort popup ofzo wordt tegengehouden. Tenminste ik denk dat dat het is. Maar ik vind het dus aardig irritant worden want ik kan zo natuurlijk nooit normaal lekker door spelen. Komt het door mijn virusscanner? Dat die alles tegenhoudt enzo, en er dan een melding van geeft? Als je dit ook is hebt gehad of je weet hoe dit moet wil je me dan aub even uitleggen hoe ik dit irritante kutiets kan uitschakelen, want dit is niet lekker spelen natuurlijk.
Ik heb trouwens net ff wat auto's gedownd
Die bank is echt super mooiquote:Op donderdag 7 december 2006 11:06 schreef Elvi het volgende:
Hele toffe bank: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=208490 en daar heb je wel deze hack voor nodig: http://forums.modthesims2.com/showthread.php?p=1393933
Hier hetzelfde, ik zie ook geen screens.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef berney het volgende:
Jongens, please help effe.
ik zie geen screens/downloads bij the sims recource. er staat vast iets niet goed ingesteld bij me.
oke dan wacht ik wel af....quote:Op donderdag 7 december 2006 15:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, ik zie ook geen screens.
edit: ze doen het nu, en heb niks speciaals gedaan.
Ik kan juist heel erg weinig voor mannen vinden en super veel voor vrouwen. De meeste mannen dingen vind ik te vrouwlijk en zo, ben verder niet kieskeurigquote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef Nesle het volgende:
Yay!Heel erg bedankt!
Ik kan trouwens echt niet veel leuke dingen voor de vrouwen vinden zeg, mijn mannetjes lopen er allemaal superbe bij maar die vrouwtjes vallen me nog wat tegen.
Bedankt maar het betreffen films die door thesims2 zelf zijn uitgebracht, maar ik weet dus niet meer in welke map ik die moet plaatsen.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:42 schreef releaze het volgende:
ipv je downloadsmap heb je ook de music map. daarin zijn verschillende submapjes, waarin je je mp3tjes kan gooien. als je britney spears-toxic in het mapje pop gooit, dan zal de sims ook dat liedje spelen wanneer je je sims naar popmuziek laat luisteren.
het is, als je je custom muziek in die map zet, wel van belang dat je bij configuratie-audio even kijkt of je nieuw toegevoegde liedjes aangevinkt staan (gewoon een blauw bolletje, ipv een leeg blauw bolletje)
Over de filmpjes, die zijn zover ik heb begrepen moeilijker toe te voegen aan de sims. op mts2 wordt er niet tot weinig over gesproken, omdat de meeste filmpjes illegaal zijn (videoclips) en dat willen ze niet, dus alles wat nu met filmpjes te maken heeft filteren ze weg (iig de downloads) je kan ff kijken of er nog wel (oude) discussies over zijn. Dr valt wel een kanalenmaker (iets dat je pie menu aanpast) te downloaden, ik heb het eens geprobeerd om ook nog een filmpje eraan te koppelen maar dat lukte mij zo snel niet.
quote:In Seasons it can often get cold outside. A new Temperature Bar on the control puck indicates the temperature of each Sim. If they get too cold they can actually freeze, going stiff and dropping to the ground in a rigid state. If this happens you can direct another Sim to thaw them out using a hairdryer. (Bron: TSR).
ja, dat kan. maar nee, dat mogen we niet zeggen, want het valt officieel onder cracks/hackes/warez.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:45 schreef thewitch het volgende:
[..]
Bedankt maar het betreffen films die door thesims2 zelf zijn uitgebracht, maar ik weet dus niet meer in welke map ik die moet plaatsen.
En ik had nog 1 vraag. Is het ook mogelijk dat je de sims op kunt starten zonder dat je een disc van het spel erin moet laten, want hij start bij mij alleen maar op met de sims huisdieren en ik ben bang als ik deze te vaak gebruik daarvoor dat mijn dvd kapot gaat. Ik heb liever dat ie opstart met de glamour of familiepret, is dit mogelijk en zoja hoe doe ik dit![]()
oh wow!! GAAAAF!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:46 schreef vanillivi het volgende:
Ik zat net op TSR de preview van Seasons te lezen, die overigens 27 februari 2007 uitkomt, en dit lijkt mij echt de leukste uitbreiding tot nu toe. Het ziet er echt gaaf uit. Er zitten ook weer hilarische dingen in:
[..]
Oh wow dat lijkt me echt tof, die wil ik! Kan ik mooi voor mn verjaardag vragenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:46 schreef vanillivi het volgende:
Ik zat net op TSR de preview van Seasons te lezen, die overigens 27 februari 2007 uitkomt, en dit lijkt mij echt de leukste uitbreiding tot nu toe. Het ziet er echt gaaf uit. Er zitten ook weer hilarische dingen in:
[..]
Zorgen dat de uitbreiding met welke dvd je wel durft te spelen als laatste geinstalleerd wordt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:45 schreef thewitch het volgende:
[..]
Bedankt maar het betreffen films die door thesims2 zelf zijn uitgebracht, maar ik weet dus niet meer in welke map ik die moet plaatsen.
En ik had nog 1 vraag. Is het ook mogelijk dat je de sims op kunt starten zonder dat je een disc van het spel erin moet laten, want hij start bij mij alleen maar op met de sims huisdieren en ik ben bang als ik deze te vaak gebruik daarvoor dat mijn dvd kapot gaat. Ik heb liever dat ie opstart met de glamour of familiepret, is dit mogelijk en zoja hoe doe ik dit![]()
Nu dat doe ik iedere keer maar hij geeft gewoon al aan tijdens het installeren van thesims dat ik met de verkeerde cd thesims wil opstarten, het maakt geheel niet uit in welke volgorde ik de sims installeer er wordt gevraagd naar de petsquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Zorgen dat de uitbreiding met welke dvd je wel durft te spelen als laatste geinstalleerd wordt.
nee kan niet, want er zit kopieerbeveiliging op. vandaar ook dat als je de gekopieerde sims installeert je altijd een patch moet hebben om het spel te kunnen draaien.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:50 schreef Elvi het volgende:
En als je de dvd brandt? En met die dvd je spel speelt?
Nu ik heb alle spellen orgineel en je kunt er inderdaad géén kopie van maken, maar ik weet dat er een manier was dat je wel kon spelen het zij met een andere cd/dvd en zelfs zonder cd/dvd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:50 schreef Elvi het volgende:
En als je de dvd brandt? En met die dvd je spel speelt?
Ja, ik heb er ook last van. Kan hem niet terug vinden? Weet iemand wat het probleem is?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bank gedownload, maar kan 'm niet terugvinden in het spel. Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan? (en ja, die hack heb ik ook gedownload).
Bedanktquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:50 schreef releaze het volgende:
Gave kamer hoorHeb je een screentje van het huis?
Ik quote mezelf nog maar een keer, waar komen de downloads te staan als je ze geïnstalleerd hebt? Ik kom ze nl niet op mijn c schijf bij ea games tegen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:10 schreef berney het volgende:
Ik heb ook zin in die seizoenen.
Jongens, effe vraagje. Hoop niet dat ik vervelend ben., maar waar blijven de downloads als je vanaf tsr download en dan gelijk installeerd? Ik download altijd de simsdownloadpack
Dat snap ik wel maar waar staan ze opgeslagen? ik kan ze nl niet terugvinden op mijn pc behalve in de map waar ik de downloads heb.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:53 schreef Nesle het volgende:
Die simsdownloadpacks komen volgens mij automatisch al in het spel.
Als je ze hebt opgeslagen moet je er dubbel op klikken en dan instaleren en ok drukken, dan moet ie als het goed is gewoon in je spel staan.
Als je een simsdownloadpack hebt opgeslagen in je Map waar je je downloads opslaat, moet daar gewoon een icoontje van zoon simsdownloadpack staan. dat blauwe ding. Maar de dingen die je uitpakt zie je niet hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:13 schreef berney het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar waar staan ze opgeslagen? ik kan ze nl niet terugvinden op mijn pc behalve in de map waar ik de downloads heb.
Oke, dan weet ik genoeg nu.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:26 schreef Nesle het volgende:
[..]
Als je een simsdownloadpack hebt opgeslagen in je Map waar je je downloads opslaat, moet daar gewoon een icoontje van zoon simsdownloadpack staan. dat blauwe ding. Maar de dingen die je uitpakt zie je niet hoor.
Doe je wel met ze praten tijdens je 'feestjes'? Als ze je vervelend vinden aan de telefoon, betekent dat ze bijna tot geen contact met je hebben gehad en je zowat niet kennen. Als je al een beetje vriendenpunten hebt, kletsen ze wel met je, net zo lang tot je beste vrienden bentquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:07 schreef berney het volgende:
Oh, mijn god wat ben ik een kneus (qua simmen dan) vergeleken met jullie.Ik durf geen screens van mijn sims te laten zien hoor.
Ik irriteer me mateloos aan de bezoekers. dek ik het buffet dan stromen ze binnen en blijven ze tot diep in de nacht hangen en het buffet leeg vr*ten+koelkast. de volgende dag bellen mijn simmies op en zeggen ze kun je niet doen alsof ik niet besta.
Ik heb geen eens tijd om met mijn gasten te praten zoveel komen er dan binnen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Doe je wel met ze praten tijdens je 'feestjes'? Als ze je vervelend vinden aan de telefoon, betekent dat ze bijna tot geen contact met je hebben gehad en je zowat niet kennen. Als je al een beetje vriendenpunten hebt, kletsen ze wel met je, net zo lang tot je beste vrienden bent!
Oh en ik jaag mn bezoek gewoon altijd weg als ik geen zin heb in ze meer..
Deze werken trouwens als een tiet!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:57 schreef Elvi het volgende:
http://www.djssims.com/index.php hier staan trouwens hele handige hacks voor The Sims!![]()
Zodat ze tenminste altijd de wc doortrekken en alle boeken gewoon wegleggen ipv ze rond te laten slingeren![]()
mooie huizen weer vanillivi!!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:14 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik moest even zoeken, maar ik heb ze gevonden.
Bij de plaatjes met de papegaai hoort dit huis (nog niet helemaal af zoals je kunt zien, maar kon geen recentere vinden):
[afbeelding]
Het derde plaatje hoort bij dit huis (had ik al een keertje laten zien volgens mij):
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb echt een uur ofzo gezocht want ik wist t echt niet meer maar ik heb t volgende gevonden:quote:Op maandag 11 december 2006 22:37 schreef Nesle het volgende:
Toff screens zeg!
Waar download je dat haar van je sim Lara?
Ik snap 1 ding niet echt. Ik heb zeg maar allemaal kerstspulletjes gedownload voor mijn Sims, dus kerstbomen enzo. maar nu is het probleem dat ik de kerstbomen en de decoratie spulletjes nergens meer kan terugvinden. Weet iemand hoe dit kan? Komt het misschien doordat ik de Kerstspecial niet heb?
hey thanxquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:35 schreef Purky het volgende:
Leuke screens izzipizzy! Wel heel toevallig, heb gister ook screens zitten maken van mijn kerst-achtige sfeer in m'n sim huisje en met veel gepruts een paar mooie gemaakt.. dacht ik.. kon ze alleen niet meer terugvindenTriest maar ik weet écht niet waar die foto's geplaats worden, kan ze nérgens vinden..
Help?
Die had ik al geprobeerd, maar dan wil die auto niet rijden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:47 schreef Elvi het volgende:
Ik denk de code "move_objects on" want dan kan je de deur wél daar neerzetten. Alleen het auto rijden weet ik dus niet...
Huh, waarom zie ik ze dan wel?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:39 schreef Troel het volgende:
Ja, inderdaad allemaal mooie kikkertjes. Misschien kun je een andere plaatjeshost nemen
Je moet als je een foto maakt ff eerst op TAB drukken. Dan kan je soepel rond bewegen met je muis en je moet de toetse: q w e a s d z x en c dacht ik gebruiken. Dan kun je omhoog omlaag, inzoomen uitzoomen, naar achter,voor,rechts en linksquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe krijgen jullie de gezichten zo in close-up bij sommige foto's? Dat wil mij helaas nooit lukken..
Waarom is het zo pauper dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:33 schreef seeya_40 het volgende:
Wat een leuke plaatjes heeft iedereen. Jammer dat het bij mij allemaal zo pauper is
Thanxquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Je moet als je een foto maakt ff eerst op TAB drukken. Dan kan je soepel rond bewegen met je muis en je moet de toetse: q w e a s d z x en c dacht ik gebruiken. Dan kun je omhoog omlaag, inzoomen uitzoomen, naar achter,voor,rechts en linksDan krijg je je screens van heel dichtbij
En izzypizzy bedankt!
Eigenlijk heel simpel: Krijg het nooit voor mekaar dat mijn Sims genoeg geld hebben om de 'mooie' spullen te kopen...quote:
Dat krijg ik ook nooit voor elkaar daarom kun je cheats of programmatjes gebruiken om zover te komen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:04 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Eigenlijk heel simpel: Krijg het nooit voor mekaar dat mijn Sims genoeg geld hebben om de 'mooie' spullen te kopen...
Ohhhh foei!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:08 schreef berney het volgende:
Dat krijg ik ook nooit voor elkaar daarom kun je cheats of programmatjes gebruiken om zover te komen.
Een beetje valsspelen dus.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:01 schreef Nesle het volgende:
Hoe beginnen jullie eigelijk als je net een nieuw gezin+huisje hebt gemaakt? Ik laat het gezin altijd meteen eerst studeren voor koken
Wat een mooi mannetje, Marvelous!quote:Op zondag 3 december 2006 18:15 schreef Marvellous het volgende:
Even een TVP met wat screens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil eigenlijk ook geen cheats gebruiken, om dezelfde reden...quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:56 schreef Purky het volgende:
[..]
Ohhhh foei!!
Ik gebruik serieus nooit cheats.. ik heb ze ooit gebruikt maar het verpeste het allemaal omdat het veel te makkelijk was om je sims gelukkig te maken en daarom had ik er nooit meer zin in. Nu gebruik ik nooit meer cheats en het is veel makkelijk. Oke, aan het begin wat lastig, maar als je eenmaal doorhebt hoe je makkelijk geld verdient enzo is het een eitje.
seeya_40, hoezo lukt het je dan niet? Heb je de huisdieren uitbreiding? Die kan je dan ook een baantje geven om geld te verdienen. Probeer veel punten voor creativiteit te krijgen zodat je schilderen maakt die je kan verkopen, of zelfs een roman kan schrijven (ook al duurt dat lang). Als je een huisje opstart, hoe begin je dan? Maak je gelijk kinderen of zoek je eerst werk en zorg je snel voor de juiste vaardigheden?
En trouwens, ze hoeven toch niet al het dure spul in huis te hebben staan?
je kunt hem alleen wassen in baden die Pets-compatible zijn, meestal de Maxis/standaard-baden dus.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk ook geen cheats gebruiken, om dezelfde reden...
Ik zoek idd gewoon werk, zorg snel voor de juiste vaardigheden enzo, maar merk gewoon dat alles relatief veel kost. Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig. Vind het gewoon leuk om veel gedownloade spulletjes te gebruiken, maar die zijn soms zo duur!
Heb vandaag pets geinstalleerd en mn hondje is al stuntman. Misschien gaat het zo wat sneller
Heb trouwens nog een vraagje: Hoe kan ik mijn hond wassen? Z'n hygiene is namelijk helemaal op, maar ik zie nergens de mogelijkheid (als ik op een bad of kraan klik gebeurt er niks).
Mijn ene sim werkt ook gewoon hoor voor de kost, maar cheaten maakt het voor mij makkelijker omdat ik toch meer met bouwen bezig ben dan met spelen.(nu tenminste), en omdat het mij anders teveel tijd kost.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:30 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk ook geen cheats gebruiken, om dezelfde reden...
Ik zoek idd gewoon werk, zorg snel voor de juiste vaardigheden enzo, maar merk gewoon dat alles relatief veel kost. Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig. Vind het gewoon leuk om veel gedownloade spulletjes te gebruiken, maar die zijn soms zo duur!
Okee, stom van mij... Had dus een gedownload bad in mn huisje staan. Opgelost, dank je!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
je kunt hem alleen wassen in baden die Pets-compatible zijn, meestal de Maxis/standaard-baden dus.
Gaaaaaf! Moet Nightlife nog installeren, maar zodra ik die heb ga ik me daar ook helemaal in uitleven. Heb je een fotootje ervan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef Nesle het volgende:
Ik heb trouwens een hele stoere auto
Een BMW x5. Als die bestaat, want zo staat het ernamelijk opPlasmaschermpjes ahterin enzo.
Zal even verhuizen van pc voor jequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:48 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Gaaaaaf! Moet Nightlife nog installeren, maar zodra ik die heb ga ik me daar ook helemaal in uitleven. Heb je een fotootje ervan?
dat kan je alleen maar doen als je een hack heb gedownload waardoor je dingen aan foundationmuren kan ophangen?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef Nesle het volgende:
Hang wat schilderijen op de muren.
Weet ik niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef releaze het volgende:
[..]
dat kan je alleen maar doen als je een hack heb gedownload waardoor je dingen aan foundationmuren kan ophangen?
je kan ook proberen planten neer te zetten.
Oke, waar kan ik die hack downloaden.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef releaze het volgende:
[..]
dat kan je alleen maar doen als je een hack heb gedownload waardoor je dingen aan foundationmuren kan ophangen?
je kan ook proberen planten neer te zetten.
het kan zo zijn dat je sims het verschrikkelijk vinden omdat er geen ramen zijn?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:28 schreef berney het volgende:
[..]
Oke, waar kan ik die hack downloaden.
Schilderijen hangen al. eerste wat ik doe is twee schilderijtjes ophangen. (zijn hacks dus.)
Als ik de muur openmaak gaat het balkje weer op groen.
oh, en onze poes wil ook niet naar binnen toe.
Als je die semi-transparante tegels bedoelt, ja die heb ik zelf gemaakt. Ik heb er nog een aantal bijgemaakt.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:01 schreef _-my-_ het volgende:
Vanillivi screens= =D
euhmm
van waar heb je die vloer ?
zelf gemaakt zeker?
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269quote:Op woensdag 13 december 2006 14:21 schreef Nesle het volgende:
Zeg, die Insimenator. Wat kan ik daar nu allemaal mee? En hoe gebruik je hem? Zal vast wel is al voorbij zijn gekomen maar kan het niet vinden. En welke van de 3 die daar op die site staan kan ik het beste downloaden?
Ik zal je link doorspitten. mijn Engels is very fine.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:17 schreef Purky het volgende:
@ Berney: Ik weet niet hoe goed je engels is maar http://www.modthesims2.com/article.php?t=46633 gaat over mappen maken enzo. Zelf kom ik d'r niet helemaal uit maar ik vind het niet nodig dus geen zin om helemaal door te lezen![]()
En ik ben benieuwd naar je huis, kom maar snel met de screens!!
http://www.thesimsresource.com/downloads/articles/quote:Op woensdag 13 december 2006 22:09 schreef Brici het volgende:
Hoe maak je een verdieping onder de grond ????
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:54 schreef berney het volgende:
[..]
http://www.thesimsresource.com/downloads/articles/
misschien staat hier uitleg bij voor je. Hier heb ik die garage onder de grond ook vandaan.
Succes, en vooral veel naar de plaatjes kijken, die hebben mij geholpen. de tekst heb ik niet eens zo goed doorgelezen behalve die code dan.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:49 schreef Brici het volgende:
Dankjewel ik ga het vanaaf meteen proberen
[..]
Hij was wel erg groot he.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:05 schreef Troel het volgende:
Da's een duur huis!
Maar wat zet je allemaal in zo'n huis dan, zoveel spullen hebben Sims toch niet
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:38 schreef berney het volgende:
[..]
Hij was wel erg groot he.
Heb m net gehalveerd.
[afbeelding]
Die ramen zitten in het spel.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef Brici het volgende:
Zitten die ramen al in het spel???
Zo nee waar heb je die ramen weg?
[..]
Hoiquote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef thewitch het volgende:
[..]
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=269
Hier staat alles wat je weten moet over de insemenator, houd er wel rekening mee dat dit versie 2.5 is en niet 2.4, want je kunt ze niet allebei installeren
Dat raam zit ergens achterin. Tenminste als je geen gedownloade ramen hebtquote:Op donderdag 14 december 2006 17:26 schreef Nesle het volgende:
Zijn dat niet die hele grote ramen, geen rand of wat dan ook?
Die gebruik ik namelijk never nooit
bedoel je niet die 3e glanzende?? die vind ik ook erg mooiquote:Op donderdag 14 december 2006 21:31 schreef _-my-_ het volgende:
maar vanillivi heb je die speciale vloer op pagina 2 de 2de foto zelf gemaakt?
Oh die vloerquote:Op donderdag 14 december 2006 21:45 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
bedoel je niet die 3e glanzende?? die vind ik ook erg mooi![]()
ik heb net foto's gemaakt van mn tweeling, ik heb ze allebei een ander kapsel gegeven om ze uit elkaar te kunnen houden![]()
Lucas of Leon (ik weet t niet uit mn hoofd)
[afbeelding]
idem:
[afbeelding]
Ik heb weer een paar nieuwe sims gemaakt, dit is er een van; Lindsay:
[afbeelding]
Ik heb ook een paar hele mooie moderne huisjes gedownload vandaag, dit is Lindsay in d'r slaapkamer met een supermooi uitzicht![]()
[afbeelding]
Ik heb heel lang geleden een x baggy jeans voor vrouwen gedownload op peggysims...ik zou de link voor je zoeken maar hij is te traag nu, je kan zelf zoeken bij de damesskins, succes ermee..quote:Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef seeya_40 het volgende:
Ben al heel lang op zoek naar Baggy jeans (vrouwen en mannen). Iemand een linkje oid hiervoor?
nou ik heb echt tientallen huizen gedownload, sommigen ook op mn kavels gezet en het heeft nog nooit wat overschreven.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:06 schreef berney het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er een plattegrond is van een buurt met de nummers van de kavels? Als ik nu een huis download en in de buurt zou zetten waarin ik speel dan ben ik bang dat, dat huis de mijne overschrijft.
Een platte grond zou handig zijn. die was er ook bij de sims 1. Hopelijk nu ook.
Same here... Ze komen gewoon bij 'te plaatsen huizen' te staan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:42 schreef releaze het volgende:
[..]
nou ik heb echt tientallen huizen gedownload, sommigen ook op mn kavels gezet en het heeft nog nooit wat overschreven.
Nee, ik zet ze voorlopig in een speciale map. maar ik vraag mij af hoe ik weet welk kavelnummer mijn simmies hebben bv.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:17 schreef Nesle het volgende:
Komen bij jou de huizen dan meteen op een kavel?
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.. je kan ieder kavel zippen en uploaden, het 'kavelnummer'/naam vd kavel beslis je helemaal zelf, ook degene die jouw kaveltje downloadt. En plattegronden voor buurten..? die zijn er niet, omdat iedere buurt wel aan te passen is enzo en heel veel mensen in hun eigen buurt spelen, niet de standaard sims buurt?quote:Op zondag 17 december 2006 09:52 schreef berney het volgende:
[..]
Nee, ik zet ze voorlopig in een speciale map. maar ik vraag mij af hoe ik weet welk kavelnummer mijn simmies hebben bv.
Later bedacht ik me dat dit niet voor de sims 2 geld, dat was wel zo bij de sims 1. Maar er is hoop ik een overzicht plattegrond van nummers, hoe kan ik nu weten wel kavel ik kan uploaden naar tsr?
In je map neigbourhoods zitten mappen bv N001quote:Op zondag 17 december 2006 10:54 schreef releaze het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.. je kan ieder kavel zippen en uploaden, het 'kavelnummer'/naam vd kavel beslis je helemaal zelf, ook degene die jouw kaveltje downloadt. En plattegronden voor buurten..? die zijn er niet, omdat iedere buurt wel aan te passen is enzo en heel veel mensen in hun eigen buurt spelen, niet de standaard sims buurt?
Als je een huis wilt uploaden, heb je die kavelnummers niet nodig. Het enige wat je moet doen is het huis in het buurtscherm inpakken (op het huis klikken en dan op het icoontje met het sterretje klikken en dan opslaan in map). Als je dit gedaan hebt, verschijnt het huis in de packagedlot folder. Die file moet je uploaden naar TSR.quote:Op zondag 17 december 2006 09:52 schreef berney het volgende:
[..]
Nee, ik zet ze voorlopig in een speciale map. maar ik vraag mij af hoe ik weet welk kavelnummer mijn simmies hebben bv.
Later bedacht ik me dat dit niet voor de sims 2 geld, dat was wel zo bij de sims 1. Maar er is hoop ik een overzicht plattegrond van nummers, hoe kan ik nu weten wel kavel ik kan uploaden naar tsr?
je kan hem openen in simpe en dan kijken of je iets kan vinden maar, waarom heb je dit in godesnaam nodig? Als je een kavel wil uploaden naar tsr dan pak je hem gewoon ingame in, dan bewaart ie hem als een sims2pack in de packagedlots map. Als je'm dan nog ff zipt dan is ie al een stuk kleiner et voila.quote:Op zondag 17 december 2006 11:13 schreef berney het volgende:
[..]
In je map neigbourhoods zitten mappen bv N001
Daarin zitten mappen
oa Lots
Als ik die open zie ik de kavelnummers t/m Lot140
Dat was bij de sims 1 ook zo
daar was een plattegrond voor ingedeeld zodat je kon zien welk lot waar zat
Hoe moet ik nu weten wel lot van mijn sims familie is???
die manier kan ik dus niet.quote:Op zondag 17 december 2006 13:12 schreef releaze het volgende:
[..]
je kan hem openen in simpe en dan kijken of je iets kan vinden maar, waarom heb je dit in godesnaam nodig? Als je een kavel wil uploaden naar tsr dan pak je hem gewoon ingame in, dan bewaart ie hem als een sims2pack in de packagedlots map. Als je'm dan nog ff zipt dan is ie al een stuk kleiner et voila.
volgens mij wel.quote:Op zondag 17 december 2006 13:00 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Als je een huis wilt uploaden, heb je die kavelnummers niet nodig. Het enige wat je moet doen is het huis in het buurtscherm inpakken (op het huis klikken en dan op het icoontje met het sterretje klikken en dan opslaan in map). Als je dit gedaan hebt, verschijnt het huis in de packagedlot folder. Die file moet je uploaden naar TSR.
Met 'Sims2pack clean installer' kan je controleren of je packaged lot geen hacks en andere dingen (objecten van andere mensen van wie je geen toestemming hebt om ze te uploaden) bevat.
Was dit eigenlijk wat je wilde weten?
Thanks!quote:Op zondag 17 december 2006 13:56 schreef Nesle het volgende:
Toffe screens Marvellous!
Leuke auto ook!
Zit die poker tafel in een uitbreidingspakket?
Echt waar!? Jezus nog nooit gezienquote:Op zondag 17 december 2006 14:25 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Die pokertafel krijg je bij nachtleven.
Ja, oke ik snap m nu bedankt hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 14:25 schreef Elvi het volgende:
Gewoon bij Downloads. Ik heb in mn download-map nog submapjes waar ook Huizen in staat maar je kan ze gewoon bij de andere Downloads doen
Waar dan?quote:
Maar ik heb ook nog een vraagje; is er een hack waardoor je je planten niet meer hoeft te snoeien of water te geven? Zo ja, waar vind ik die..![]()
Edit: Ik heb t zelf al gevonden!
ik heb 1 gig aan geheugen maar met.. nou ruim 10.000 downloadsquote:Op zondag 17 december 2006 18:14 schreef berney het volgende:
Releaze,
Heb je ze dan niet in mappen gedaan in je downloadmap?
Ik heb ook snelheid problemen met de sims 2. Hij start wel snel op maar, als ik na een tijdje mijn mail/internet wil tjekken en ik verklein m (met windowstoets) dan gaat dat ook nog wel snel. Alleen weer terug naar de Sims 2 duurt eeuwen.
We hebben net gekeken hoeveel geheugen ik heb 512 dus., sparen voor nog 512 hopelijk speelt het wat beter dan.
Ik download ondertussen nl ook vaak met grabit dus tsja.....
Dan zou ik gaan snijden in die walls/floors en mappen maken voor alles. scheelt echt wel. is het in ieder geval iets overzichteklijker.quote:Op zondag 17 december 2006 18:24 schreef releaze het volgende:
[..]
ik heb 1 gig aan geheugen maar met.. nou ruim 10.000 downloads(
) ehrm, wordt het wat langzamer. En nee, ik stop het niet in aparte mappen omdat ik qxpress gebruik, die gooit het standaard allemaal in dezelfde map.
Het is dus handig als ik ook zo'n structuurtje op zou gaan zetten maar ik heb er nu zoooveel. (en zoveel dat er eigenlijk uitkan. Ik heb ook echt honderden wallpapers en vloeren die ik gewoon nooit gebruik.)
De mesh van de Beetle komt van Mod the sims maar de kleuren die erbij zitten vind ik niet zo mooi.quote:Op zondag 17 december 2006 20:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Marvellous: waar heb je die VW beetle cabrio vandaan? Die is leeuuk![]()
Ja, had ik speciaal op gelet... dus mannetje en vrouwtje, en ik heb 2 hondenhokken in huis... zal het anders nog ff proberen, thanxquote:Op zondag 17 december 2006 22:48 schreef seeya_40 het volgende:
Zijn het wel mannetje-vrouwtje? Want dan kun je gewoon op de hond klikken en 'hond laten paren met...' kiezen. Moet je volgens mij wel een kondenhok voor hebben...
Ja, dat snap ik wel maar ik had zoals ik al zei een keer gemist waar zij de rekening neergelegd had. Ik kan het in ieder geval nergens terugvinden in huis.quote:Op maandag 18 december 2006 09:55 schreef Spees_Eend het volgende:
De rekeningen zitten in je brievenbus. Erop klikken *post halen* en dan komt er een gele/rode brief uit en dan moet je daarop klikken *rekeningen betalen*
Zodra ze de post aan het pakken zijn, wanneer hun hand in de brievenbus zit moet je het wegklikken. Dan lopen ze er niet mee het huis in dan leggen ze het naast de brievenbus neer.quote:Op maandag 18 december 2006 09:58 schreef berney het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel maar ik had zoals ik al zei een keer gemist waar zij de rekening neergelegd had. Ik kan het in ieder geval nergens terugvinden in huis.
Dat van die brievenbus wist ik al.
Ahh nee walgelijk.. ik vind het persoonlijk helemaal niks.quote:Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef Elvi het volgende:
Supercool haar voor mannen nu te downloaden op modthesims: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=210606
niet echt mijn smaakquote:Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef Elvi het volgende:
Supercool haar voor mannen nu te downloaden op modthesims: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=210606
Ah, goeie tip van je.quote:Op maandag 18 december 2006 16:02 schreef Danaa het volgende:
[..]
Zodra ze de post aan het pakken zijn, wanneer hun hand in de brievenbus zit moet je het wegklikken. Dan lopen ze er niet mee het huis in dan leggen ze het naast de brievenbus neer.
Ja precies zoals ik het doe, klik het meteen weg!!! Al dat gezeik!quote:Op maandag 18 december 2006 16:10 schreef PeRi het volgende:
Doe ik ook altijd als de kids met huiswerk thuiskomen, meteendat 'juichen' en 'begroeten' wegklikken, anders ligt het echt op de vreemdste plekken. Heb een keer huiswerk aan de muur teruggevonden?!
Dan krijg je sexy Simsquote:
Mijn Sims zijn toch altijd zwaar intelligent en halen op de een of andere manier altijd A+ op hun privéschool, dus die ene keer huiswerk missen soms, achquote:Op maandag 18 december 2006 16:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hou zo'n terugkerend kind dus in de gaten zodra het thuiskomt, tot de plek waar ze hun huiswerk neerleggen. Als je hun terugkeren ook cancelt, verdwijnt dat huiswerk soms gewoon en krijgen ze gezeik op school.
Ik hou het ook in de gaten hoor als ze terugkomen. hup direct huiswerk maken. Maar als ze een vriend/dinnetje meehebben kan ik dat beter niet doen want die gaan 5 over 6 weg en als je al die tijd met je huiswerk bezig bent.....quote:Op maandag 18 december 2006 16:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hou zo'n terugkerend kind dus in de gaten zodra het thuiskomt, tot de plek waar ze hun huiswerk neerleggen. Als je hun terugkeren ook cancelt, verdwijnt dat huiswerk soms gewoon en krijgen ze gezeik op school.
Kun je uitleggen hoe dat moet? Snap geen ruk van dat SimPE...quote:Op maandag 18 december 2006 19:05 schreef berney het volgende:
Daar ben ik gister mee bezig geweest.Dat is toch die SimPe?? Of weer een andere?
Heb alle relaties effe op 100% gezet van de simmetjes waarmee ik speel.
Hmmm laat maar... Eerst de tutoral lezen. Dom dom van mij.quote:Op maandag 18 december 2006 19:17 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Kun je uitleggen hoe dat moet? Snap geen ruk van dat SimPE...
Als je er niet uitkomt gil je nog maar eens hoor. Het is een zeer fijn programmatje, en je moet maar zo denken als berney eruit kan komen (quote:Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Hmmm laat maar... Eerst de tutoral lezen. Dom dom van mij.
Ik heb een paar topics terug gelezen, en heb het opgemerktquote:Op maandag 18 december 2006 21:02 schreef Danaa het volgende:
Ik stuur ook de kinderen die meekomen met mijn kinderen weg! Ze pakken inderdaad echt alles, en wanneer er net een baby ligt te slapen bijvoorbeeld in de box zet dat kut kind de tv aan en word de baby wakker. Erg vervelend!!
Zodra ik weer gewoon kan simsen op mijn computer heb ik een paar vragen aan jullie. Zoals: Waar ik de inseminator kan vinden om de relaties op 100 te zetten en nog een aantal maar dat komt dan wel. Laten we nu maar even afwachten wat er met de computer gaat gebeuren.
Groetjes mij en vind het fijn om weer even lekker te posten hier....![]()
![]()
Verheug me er erg op om weer mijn hele rijen met screens te plaatsen en hele verhalen erbij te zetten. Volgens mij kennen veel mensen dat hier niet van mij... er zijn best wat nieuwe bij gekomen.
nee, de savegames staan in je mydocuments map, dus lokaal op iedere computer. Het is zeg maar de volledige sims2 map, dan heb je je savegame met alles erop en eraan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:30 schreef avotar het volgende:
Ik vroeg me even iets af.. en het staat ongetwijfeld ergens, maar jullie weten dat waarschijnlijk uit je hoofd:
Waar plaatst hij de savegames... en kan het dat je met 2 personen op 2 pc's dezelfde savegames gebruikt tegelijk?
Ja, vind ik tof om al die sims te zien!quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:18 schreef Danaa het volgende:
@ Nesle: Ahhhh ben je helemaal aan het terug lezen geweest!!!
@ Berney: Ja ik vind het leuk om dat soort dingen te doen en te zien, dus wacht met smart op jou screens..
Ooh okee!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:47 schreef berney het volgende:
Danaa,
Dat doe ik niet. Heb m er net weer een paar weken op zitten. Had eerst kaspersky maar daar werd mijn pc zo traag van. Mijn man heeft nor32 ofzo die zet ik er komend weekend op. Maar nogmaals als ik norton uitschakel zie ik de screens ook niet. ook niet na f5en.
Het komt wel goed, ooit.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik heb het kerst accessoire pakket en volgens mij had ik het voor die 'uitbreiding' nog niet maar ik weet 't niet zekerquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:54 schreef releaze het volgende:
is dat van de holiday pack of hoort het standaard in sims?
Ik legde met Alexandra en Daan uit waarom het feestje dus een ramp werdquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:04 schreef Danaa het volgende:
Haha Purky raar verhaal begrijp er vrij weinig van, want eerst heb je het over Alexandra en Daan maar goed,,,,
Grappig om te zien van vadertje tijd, ik ken hem niet
Aha okee,,, ik ga ervan uit dat het bij je kerst accesoire pakket hoort! Lijkt mij wel, ik heb in ieder geval deze optie nog nooit gehad en heb ook het kerst accesoire pakket niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:09 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik heb het kerst accessoire pakket en volgens mij had ik het voor die 'uitbreiding' nog niet maar ik weet 't niet zeker
[..]
Ik legde met Alexandra en Daan uit waarom het feestje dus een ramp werdMaar ik ga vaker nieuwjaarsfeestjes geven, vond het wel leuk
Klopt, is onderdeel van kerstaccesoires. Je kunt ook vuurwerk kopen voor een oudejaarsfeestje!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:09 schreef Purky het volgende:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik heb het kerst accessoire pakket en volgens mij had ik het voor die 'uitbreiding' nog niet maar ik weet 't niet zeker
[..]
GVD je word gewoon genaaidquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:03 schreef berney het volgende:
Ik heb ook nieuws.
Of eigenlijk heb ik geen nieuws meer.
Omdat de kranten blijven slingeren krijgen mijn simmetjes geen krant meer. Terwijl er maar een krant ligt en de schoonmaakster elke keer de krant weggooid.![]()
Kun je wel zeggen ja. ze saborteren mij.quote:
Om die garage te bouwen wel ja. maar daanra heb ik de sims al tig keren uitgedaan en weer opgestart. (niet acher elkaar natuurlijk)quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:50 schreef Elvi het volgende:
Heb je de BoolProp-cheat gebruikt?
Ik ben d'r ook bang voor Elvi, ik maak de ondergrondse garage maar ongedaan en zet de auto naast het huis met een carpool ofzo.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:20 schreef Elvi het volgende:
BolProp zuigt... Ik gebruikte m eerst echt vaak maar mn huizen waren daarna echt gefucked gewoon... Zelfs nádat ik m een paar keer had opgestart... Ineens zat er een bug in.
Teringwijfquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:40 schreef berney het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen ja. ze saborteren mij.want die schoonmaakster die komt gaat meteen naar beneden naar mijn ondergrondse garage buiten staan waar geen uitgang is. ze heeft er geen moer te zoeken. Weer de boel om moeten bouwen, een trap ernaast en ja hoor daar ging ze weer naar boven. terwijl ze best door de garage kan dat doen mijn simmetjes ook.
waarom kun jij niet simmen dan?
Even terug te komen op het probleem van de rekeningen, ik plaats het tafeltje direct onder de brievenbus zodat hij/zij de rekeningen daar oplegt.quote:Op maandag 18 december 2006 09:55 schreef Spees_Eend het volgende:
De rekeningen zitten in je brievenbus. Erop klikken *post halen* en dan komt er een gele/rode brief uit en dan moet je daarop klikken *rekeningen betalen*
He balen, moet je wachten dus.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:29 schreef Danaa het volgende:
[..]
Teringwijfhaha..
Ik kan niet simmen omdat van de 1 op andere dag mijn cd-speler ermee is gestopt en geen enkele cd meer herkende.. het is nu al zo ongeveer een maand geleden gebeurt en nu is mijn vader eindelijk vanaf gister bezig met de computer, al een paar keer siemens aan de telefoon gehad. Ze geven ons steeds een paar tips maar het heeft geen nut hij reageert er niet op. Waarschijnlijk gaat hij deze week nog terug naar Siemens om hem na te laten kijken.. en reparen.
dus ik kan wéér overnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:27 schreef Elvi het volgende:
Nou t leuke is dat verbouwen niet werkt nu... Je sims moeten verhuizen en je moet dat hele huis platwalsen en verwijderen ed...
Ik gebruik de "boolProp ConstrainFloorElevation false" cheat regelmatig en ik heb nergens last van. Of bedoel je misschien de cheatcode "boolProp TestingCheatsEnabled true"? Daar schijn je iig wel voorzichtig mee te moeten zijn. Ik heb deze cheat overigens nog nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:20 schreef Elvi het volgende:
BolProp zuigt... Ik gebruikte m eerst echt vaak maar mn huizen waren daarna echt gefucked gewoon... Zelfs nádat ik m een paar keer had opgestart... Ineens zat er een bug in.
"boolProp TestingCheatsEnabled true" die is kutquote:Op woensdag 20 december 2006 09:38 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Ik gebruik de "boolProp ConstrainFloorElevation false" cheat regelmatig en ik heb nergens last van. Of bedoel je misschien de cheatcode "boolProp TestingCheatsEnabled true"? Daar schijn je iig wel voorzichtig mee te moeten zijn. Ik heb deze cheat overigens nog nooit gebruikt.
nee, insim is iets anders dan simpe. simpe is veel krachtiger en werkt voornamelijk aan de achterkant van de sims. je kan met simpe bijvoorbeeld ook je eigen recolours maken, zelf objecten maken, zelf careers en opleidingen maken. je kan een hele stamboom van familie maken zonder dat deze voorheen in het spel familie waren, en nog veel veel meer. Insim is gewoon een hack die je op je kavel flikkert die je een.. 5 al opties geeft, geloof ik, en daaronder dan weer een rits subopties.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:10 schreef berney het volgende:
@Vanillivi,
Ja
@Elvi,
wat kun je allemaal met InSim doen? ik noem het trouwens SimPe dat is dezelfde toch?
Ik zet de karakters altijd op 100% en de vaardigheden ook
de relaties zal ik opnieuw moeten doen maar aan de andere kant, je ziet het niet in het spel terug dat je veel vrienden hebt. Was bij de sims 1 wel zo. Ik heb wel de laatste versie van SimPe
Maar ik bedacht me vanmorgen tijdens verwijderen kavel; shit nu moet ik weer al die relaties op 100% zetten maar ja, in het echte leven heb je je relaties ook niet allemaal 100%
Verder zet ik mijn kind op particuliere school en natuurlijk is ze een genie.
Moeders is werkeloos
Vader heeft een hoge baan het koken
Waar kan ik insim downloaden dan? wil ik ook eens proberen.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:22 schreef releaze het volgende:
[..]
nee, insim is iets anders dan simpe. simpe is veel krachtiger en werkt voornamelijk aan de achterkant van de sims. je kan met simpe bijvoorbeeld ook je eigen recolours maken, zelf objecten maken, zelf careers en opleidingen maken. je kan een hele stamboom van familie maken zonder dat deze voorheen in het spel familie waren, en nog veel veel meer. Insim is gewoon een hack die je op je kavel flikkert die je een.. 5 al opties geeft, geloof ik, en daaronder dan weer een rits subopties.
ikzelf gebruik hem zelden, evenal andere objecthacks, die heb ik nieteens. ik doe vrijwel alles via de boolprop testingcheatsenabled, works like a charm voor alles dat ik doe. ik moet nog ergens een tutorial vinden van hoe je dat soort cheats laat opstarten wanneer de sims opstart, want iedere keer de rits cheats invoeren ben ik nu wel een beetje zat
Hoe krijg je dan een tweeling? Nog nooit gehad nl. Mn vrouwtje is net bevallen van het derde meisje. Wil nu ook wel eens een jongen!!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:44 schreef Elvi het volgende:
Je laat de vrouw gewoon 3 keer een tweeling krijgen en je laat ze dan snel opgroeien
Hoewel peuters wel vervelender zijn dan baby's...
in welk van de hier voor al gesloten 31 delen van deze thread komt dat ter sprake...quote:Op maandag 18 december 2006 19:05 schreef berney het volgende:
Daar ben ik gister mee bezig geweest.Dat is toch die SimPe?? Of weer een andere?
Heb alle relaties effe op 100% gezet van de simmetjes waarmee ik speel.
Wel een idee om je visite weg te sturen die zomaar meekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |