Blijkbaar welquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:00 schreef Ice_rulez het volgende:
Mag je de FB dan wel volbaggeren?
Jij bent echt naar een ban aan het hengelen he?quote:
Ik denk dat die pubers gewoon uit zijn op een flinke spanksessie!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:05 schreef Day het volgende:
Kap nou 'ns met dat ge-SC hier!![]()
Wat is dat toch met jullie? Krijgen julllie irl zo weinig aandacht en komen jullie, ter compensatie, dan maar hier? Stelletje Michelientjes!
En nou allemaal wegwezen!![]()
Yep, Flugs en ik hebben het besproken en we vinden dat je niet zo lui moet wezen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat die pubers gewoon uit zijn op een flinke spanksessie!![]()
on topic: hebben jullie het nog over mijn verzoek gehad, inzake banmeldingen van meubilair?
Komop zeg, waar is de liefde gebleven, mijn oogappeltjes?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, Flugs en ik hebben het besproken en we vinden dat je niet zo lui moet wezen.
Gewoon zelf doorklikken naar MED!
Nadeel is dat er dan weer een half topic over bans gesproken wordt die niet op het forum besproken mogen worden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
Komop zeg, waar is de liefde gebleven, mijn oogappeltjes?![]()
Ik klik me al het rsi hier, jullie zouden mij als grootverposter toch een beetje tegemoet kunnen komen?
komop zeg, gekke newbiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Nadeel is dat er dan weer een half topic over bans gesproken wordt die niet op het forum besproken mogen worden.
Okay, dan neem ik die zware taak wel even op mijn schouders.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:
komop zeg, gekke newbie, gewoon een mededeling, geen discussie mogelijk, en einde post!
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, dan neem ik die zware taak wel even op mijn schouders.
Momenteel gebanned:
-Demins: Wegens SC-bagger en op verzoek.
-Luciano: Persoonlijke aanvallen en gescheld in FB.
tvp?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:08 schreef teamlead het volgende:
tvp
quote:
bronquote:Terugvindpost vaak als: tvp, inhoudelijk nietszeggende post, puur bedoeld om in de my active topics-lijst op te duiken
ja, want als iedereen een tvp zou plaatsen dan zou het m.i. al snel slowchatten worden of bagger...toch ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Schijn je ook bookmarks voor kunnen te gebruiken
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Schijn je ook bookmarks voor kunnen te gebruiken
tvp!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:55 schreef Arcee het volgende:
De kunst is om een verkápte tvp te plaatsen.
Kappen met die onzin, je ziet wat er van komtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:08 schreef teamlead het volgende:
tvp
Kan het nu stoppen met dat off topic geneuzel?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Kappen met die onzin, je ziet wat er van komt![]()
Het is mijn tekst mocht dat nog niet duidelijk zijn, ik heb dit ook aan Day via de mail gemeld.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Coos je verwijzing klopt niet. Ik weet dus niet waar je je tekst vandaan hebt, maar het is in ieder geval geen quote uit dit topic.
Het mag dus duidelijk zijn, dat ik niet degene was die via de mail gewaarschuwd wasquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dát dus. En het mag duidelijk zijn dat tenminste één van de gebanden diezelfde dag al een mail van ons had ontvangen in verband met on/offtopic in COS. We hebben het vriendelijk gevraagd, we hebben gewaarschuwd, we hebben gemaild. Zelfs in het topic zelf is regelmatig gewaarschuwd. Als niets meer helpt en de mods domweg uitgelachen worden als ze ingrijpen is op een bepaald moment de koek op en gaan we over tot de uiterste maatregel. Het is nu ook weer niet zo dat dit voor de allereerste keer ter sprake kwam. We zijn al een tijdje bezig om de boel in goede banen te leiden. Als men ervoor kiest om recalcitrant te zijn moet je op een bepaald moment niet moeilijk doen als je tegen die ban aanloopt. Daar kies je dan namelijk óók voor.
Ben je nou appels met peren aan het vergelijken of heb je het wel over het BB forumquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er zijn al legio users met een bezopen kop tegen een ban aangelopen. Er is altijd wel een excuus te verzinnen in die optiek.
Feit is dat we meer dan eens gewaarschuwd hebben en dit dus niet gewerkt heeft. Eens houdt het op.
Ik had het Day dus wel gemeld dat het stukje van mij afkomstig was...quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nadat Jappie dit geintje eens met een post van mij uitgehaald heeft is het natuurlijk leuk dit te herhalen...
Ik geloof er ook niet veel van overigens, als eendje het écht allemaal zo erg had gevonden hadden we allang mail in onze inbox gehad neem ik aan. Dat is over het algemeen stap 1 bij een ban
Ik constateer alleen het unieke feit dat voor het eerst een ex-bewoner gebanned is en vergelijk dat met de behandeling die een andere ex bewoonster kreeg...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
2e quote. Dat jij je daar nog druk over maakt. Ik ben dat al lang weer vergeten. Mijn kritiek ging/gaat alleen maar over BB6. Dat terugkijken naar BB5 heb ik al een paar weken afgeleerd.
Algemeen:
Ik begrijp je reactie wel. Zit zelf ook sinds januari 2000 op FOK!. Maar dat plijt je niet vrij dat je alles maar kan doen. Zoals bewust off-topic gaan. En daarbij provocerende opmerkingen daaromtrent te maken.
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:05 schreef berney het volgende:
[..]
misschien denkt hij wel dat het vechten tegen de bierkaai is.
Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchablequote:Op zondag 1 oktober 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
Mensen met een ban moeten zich gewoon eens leren gedragen!
Zo is het en niet anders, lijkt verdomme wel een stel kleine kinderen!![]()
![]()
Ik vind het best tof dat je dit zegt Gertquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is op zich best vernederend om als volwassen vent door een of andere Nicky van een forum geweerd te worden. Tenzij je je echt vréselijk misdragen hebt, dan weet je zelf ook wel dat je het verdient. Ik denk niet dat PC Eend het idee heeft zich enorm misdragen te hebben. Maar goed, als hij ook een mail heeft gehad (??) waarin hem nog eens werd gevraagd om niet meer zo offtopic te gaan en hij bleef het toch doen, dan weet je wat er kan gebeuren.
PC Eend is best een gevoelig typ, het zou me niks verbazen als de mail echt is.
Rijmt dat dan wel met de policyquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:10 schreef teamlead het volgende:
even for the record: persoonlijke aanvallen op mij ga ik niet accepteren dit jaar. Dat je dat alvast even weet
en dat topic is dicht nu
Als je helder de lijnen wilt uitzetten over wat wel en niet kan, zou je misschien zelf het goede voorbeeld kunnen geven?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:15 schreef teamlead het volgende:
oke. het gezuig en gezeur heeft nu wel weer lang genoeg geduurd.. fijn verder in SC nu
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef PC eend het volgende:
Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchableDie scheve verhoudingen die hier soms ontstaan, daar moet ik LS toch wel gelijk in geven.
Overigens heb ik me keurig gedragen hoor, 2 dagen achter elkaar gedouchedmijn eigen moeder herkende me niet meer
Dat vind ik dan weer jammer, laat je je door 1 suffe ban wegjagen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef PC eend het volgende:
<..>
Dat was het....
Alle mensen die nog een goed woordje voor me over had een dikke
Klaar.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef PC eend het volgende:
Dus bij deze nog 1 laatste reactie.
Dat was het....
Klaar.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Manu82, hou toch eens op met dat geëtter in BB648 uur.
Nou, wordt ie toch mooi gematst. Ieder ander had in z'n proeftijd gewoon een weekban gehad.quote:
Dat wilde ik dus ook typen. Wéér eens met 2 maten gemeten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, wordt ie toch mooi gematst. Ieder ander had in z'n proeftijd gewoon een weekban gehad.
![]()
Maar voorlopig werkt het niet en is hij gewoon aanwezig in SCquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, wordt ie toch mooi gematst. Ieder ander had in z'n proeftijd gewoon een weekban gehad.
![]()
gvd zo'n lap tekst en ik word niet een keer genoemdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef PC eend het volgende:
Best een aparte gewaarwording dat je dingen over jezelf op en forum leest en geen gelegenheid hebt om te reageren.
[..]
Het is mijn tekst mocht dat nog niet duidelijk zijn, ik heb dit ook aan Day via de mail gemeld.
Dat het niet uit dit topic kwam lijkt me logisch... ik was gebanned
[..]
Het mag dus duidelijk zijn, dat ik niet degene was die via de mail gewaarschuwd was
En de mods werden niet domweg uitgelachen hoor, Roel maakte er gewoon een leuke grap over (die volgens mij ook gedelete is) en daar moest ik wel even om lachen ja.
En wat betreft in goede banen leiden, daar zijn de meningen nogal over verdeeld geloof ik
[..]
Ben je nou appels met peren aan het vergelijken of heb je het wel over het BB forum
Als het echt 'legio users' zijn, zou dat toch te denken moeten geven, zeker als jullie zo min mogelijk bans willen uitdelen...
[..]
Ik had het Day dus wel gemeld dat het stukje van mij afkomstig was...
Overigens ben ik niet zo mailerig, zeker niet met mods, ik zou niet weten waarom, ik doe gewoon mijn ding en als ik zie dat het niet gewaardeerd word trek ik mijn conclusie...
[..]
Ik constateer alleen het unieke feit dat voor het eerst een ex-bewoner gebanned is en vergelijk dat met de behandeling die een andere ex bewoonster kreeg...
En we zien allemaal dat jij plotseling, als een spekgladde kameleon, je heiliger dan de paus probeert voor te doen, je valt alleen nog wel een beetje vaak uit die pas aangemeten rol om dat gedrag serieus te kunnen nemen
En daarbij gebruik ik geen klonen, zoals jij (ik laat er Coos gewoon voor opdraaien).
[..]
Jij begrijpt het![]()
[..]
Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchable
Die scheve verhoudingen die hier soms ontstaan, daar moet ik LS toch wel gelijk in geven.
Overigens heb ik me keurig gedragen hoor, 2 dagen achter elkaar gedouchedmijn eigen moeder herkende me niet meer
[..]
Ik vind het best tof dat je dit zegt Gert
Geen mail gehad
[..]
Rijmt dat dan wel met de policyOf met het gegeven dat jullie zeggendat het streven is dat er zo min mogelijk bans uitgedeeld worden
Zo ja, sluit dan bij voorbaat maar de FB, want om de een of andere duistere reden word kritiek al snel een persoonlijke aanval op jou
[..]
Als je helder de lijnen wilt uitzetten over wat wel en niet kan, zou je misschien zelf het goede voorbeeld kunnen geven?
Nu SC je zelf lekker mee in dit topic en als er dan WEL feedback gegeven word en je hebt er even geen zin meer in dan doe je het af als SC en mag het opeens niet meer, lekker duidelijk allemaal.
Dat was het....
Klaar.![]()
![]()
Je kunt je hopelijk toch wel onze intiele aarzeling voor wat betreft de echtheid vorostellen neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef PC eend het volgende:
Best een aparte gewaarwording dat je dingen over jezelf op en forum leest en geen gelegenheid hebt om te reageren.
[..]
Het is mijn tekst mocht dat nog niet duidelijk zijn, ik heb dit ook aan Day via de mail gemeld.
Dat het niet uit dit topic kwam lijkt me logisch... ik was gebanned
[..]
Er is herhaaldelijk een mail gegaan naar verschillende users met het verzoek om ook 's nachts ontopic te blijven. Over die mails zijn in diverse topics zelfs nog geintjes gemaakt.quote:Het mag dus duidelijk zijn, dat ik niet degene was die via de mail gewaarschuwd was
En de mods werden niet domweg uitgelachen hoor, Roel maakte er gewoon een leuke grap over (die volgens mij ook gedelete is) en daar moest ik wel even om lachen ja.
En wat betreft in goede banen leiden, daar zijn de meningen nogal over verdeeld geloof ik
Flugel bedoelde hier users in het algemeen, niet specifiek BB; En natuurlijk willen we zo min mogelijk bans uitdelen! Maar dat betekent niet dat we om een ban te voorkomen alles zomaar gaan accepterenquote:[..]
Ben je nou appels met peren aan het vergelijken of heb je het wel over het BB forum
Als het echt 'legio users' zijn, zou dat toch te denken moeten geven, zeker als jullie zo min mogelijk bans willen uitdelen...
[..]
Oud bewoners zijn net als alle anderen gewoon users. Dat betekent dat ook zij zich aan de geldende regels moeten houden.quote:Ik had het Day dus wel gemeld dat het stukje van mij afkomstig was...
Overigens ben ik niet zo mailerig, zeker niet met mods, ik zou niet weten waarom, ik doe gewoon mijn ding en als ik zie dat het niet gewaardeerd word trek ik mijn conclusie...
[..]
Ik constateer alleen het unieke feit dat voor het eerst een ex-bewoner gebanned is en vergelijk dat met de behandeling die een andere ex bewoonster kreeg...
Ik weet niet waar je je op baseert, maar niemand is untouchable. Sommige mensen balanceren alleen iets uitgekookter op de grens dan anderenquote:<knip
Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchable
Die scheve verhoudingen die hier soms ontstaan, daar moet ik LS toch wel gelijk in geven.
quote:Overigens heb ik me keurig gedragen hoor, 2 dagen achter elkaar gedouchedmijn eigen moeder herkende me niet meer
Dit rijmt prima met de policy, waarin staat dat er van users verwacht wordt dat ze op een fatsoendelijke wijze met andere users omgaan. Ook ik ben een user, dus ik mag dat best vragen.quote:[..]
Ik vind het best tof dat je dit zegt Gert
Geen mail gehad
[..]
Rijmt dat dan wel met de policyOf met het gegeven dat jullie zeggendat het streven is dat er zo min mogelijk bans uitgedeeld worden
Zo ja, sluit dan bij voorbaat maar de FB, want om de een of andere duistere reden word kritiek al snel een persoonlijke aanval op jou
[..]
Selectief lezen is een vakquote:Als je helder de lijnen wilt uitzetten over wat wel en niet kan, zou je misschien zelf het goede voorbeeld kunnen geven?
Nu SC je zelf lekker mee in dit topic en als er dan WEL feedback gegeven word en je hebt er even geen zin meer in dan doe je het af als SC en mag het opeens niet meer, lekker duidelijk allemaal.
Jammer dat je op deze manier reageert, maar het zij zo. Ik hoop dat je je bedenkt en alsnog ook hier post. Desnoods onder een kloonquote:Dat was het....
Klaar.![]()
![]()
Waar zie jij tegenwoordig nog proeftijden staan? Dus wat nou met twee maten meten? Als je niet weet waar je het over hebt hou dan je mond of vraag hoe dit zit voordat je de boel probeerd op te stoken. We bannen naar eigen inzicht. Mochten bepaalde mensen niets leren van hun BB6 ban kan de volgende een week zijn maar ook een maand. En met dat ge-etter hier kan dat best hard en snel oplopen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook typen. Wéér eens met 2 maten gemeten.
Peter....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:08 schreef Peter6000 het volgende:
Pfieuw, gelukkig, hij past niet![]()
[afbeelding]
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_postenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:45 schreef Prospera het volgende:
Jawel even uit het gerommel een vraagje; ik heb de FAQ erop nagezocht en niet gevonden.
Hoe kan ik tijdens een streamverslag een korte opmerking in kleine letters maken?
Whoehahahaaaaaaaaa...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:05 schreef Day het volgende:
Kap nou 'ns met dat ge-SC hier!![]()
Wat is dat toch met jullie? Krijgen julllie irl zo weinig aandacht en komen jullie, ter compensatie, dan maar hier? Stelletje Michelientjes!
En nou allemaal wegwezen!![]()
OOPS!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zou mensen hier dan ook willen adviseren om zich wat rustiger te houden en gezellig mee te posten zoals BB ooit is bedoeld. Dat gejank tegen de mods hier moet ook maar eens afgelopen zijn. Die zitten hier al hun vrije tijd te besteden om het voor iedereen zo leuk mogelijk te maken zonder bagger en zooi. Daar mag best wel wat dankbaarheid tegenover staan. En dan bedoel ik niet dat als je het ergens niet mee eens bent dat je dan maar je mond moet houden maar we hebben ook een grens. Nee is nee, ja is ja. Ben je het er dan nog niet mee eens dan zoek je een ander forum op of je legt je erbij neer. Want de eindeloze herhalingen en het engelengeduld is vanaf nu geëindigd.
De eerste de beste die weer om niets begint te miepen, een drama produceerd van heb ik jou daar of weer eens een mod schoffeerd kan van mij direct vetrekken. En dat gaat ook in per nu.
Wie de schoen past trekt hem aan..
En nee ik ga géén discussie aan, dus bespaar je de moeite. Ik heb het gehad met BB6 op het moment.
Was jij dat niet?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
Index / Big Brother 6
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrand, moet op de ban zitten!
moet zijn: verbrandT, welke dyslect heeft dit fb-topic geopend?
Plompzakken met puntjes?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
Mocht het mailtje een Fake zijn.... zak dan lekker door de ..........![]()
Je hebt het verkeerde stukje eruitgehaaldquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Die mail is niet echt. Ik heb 'm net nog even herlezen, en die laatste zin ("Ik heb me inmiddels onder een andere naam ingeschreven op VOL.") is wel érg verdacht. Waarom nou onder een andere naam? Precies: zodat wij het niet kunnen checken.![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:33 schreef flugeltje het volgende:
Wie zijn de moderators en hoe zijn jullie te bereiken?
Teamlead
flugeltje
Day
Ben je het oneens met een moderatie, probeer ons in eerste instantie te bereiken in het zogenaamde feedback-topic. Zie bovenaan de topiclijst (sticky topic) .
Van mijn hele verwarmende en met tranen in mijn ogen geschreven stukje haal je alleen dat naar vorenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:
Je hebt het verkeerde stukje eruitgehaald
Vond je dit tussen alle vreemde regels in het stukje, dit niet de vreemdste regel? : "Ik had trouwens op iets meer bijval gehoopt (bedank bij deze degene die het wel deden), maar zag dat bepaalde mensen er gewoon domme grappen over maakten, samen chatten, altijd naargelang mensen aangeslagen na-broeien!".![]()
Samen chatten, altijd naargelang mensen aangeslagen na-broeien!![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
Index / Big Brother 6
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrand, moet op de ban zitten!
moet zijn: verbrandT, welke dyslect heeft dit fb-topic geopend?
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]Nee hoor:
"Ik heb me inmiddels onder een andere naam ingeschreven op VOL."
![]()
Maar het was niemand opgevallen dus, die idiote kronkelzin.
Kun je nagaan hoe goed wij elkaars posts hier lezen.![]()
Nietes.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Ik snap die van BB1 nog steeds niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Al lijken mijn posts vaak oppervlakkig, ze bevatten veel meer verborgen boodschappen, je zou ze beter moeten bestuderen![]()
![]()
Nou nou.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
En nu allemaal weer opzouten!![]()
Nu pas.quote:
Zijn de mods om versabommie zijn typo's te corrigeren?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Ik vind heel ontopic dat je het goed doet Dayquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Good call, day!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:18 schreef Day het volgende:
Dit is gewoon een verkapte SC-topic!
Tegen de tijd dat Bommie echt gaat, (her)openen we wel een zwaai-topic.
Nu niet dus!
Net gedaan!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Nou nou.
Ga eens aan het werk, deze moet op slot! [BB6] Streamverslagen van dinsdag 3 oktober 2006![]()
Dat heeft Nikky toch al uitgelegdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
Even een vraag (voor PC EEND)
Is er voor mensen die terugkomen na een ban een proeftijd??
Worden ze scherper in de gaten gehouden?
Graag wat FB hierover![]()
Niet aan PC eend, die zit met eendenstront tussen de benen van angstquote:
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:51 schreef KRIBBET het volgende:
Niet aan PC eend, die zit met eendenstront tussen de benen van angst![]()
Wanneer en waar kunnen we dat ongeveer terug lezen of kan ik alle FB topic's van de laatste 2 jaar gaan uitspitten![]()
Ze zaten een beetje knellend, heb nou nog blaren op mijn potenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!
De schoen enzo.
Ik ben het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:18 schreef versabommie het volgende:
De ruzie tussen Semih en Tijn
Deze kan ook wel dicht, ze waren alweer tegen elkaar aan het praten enzo!
Verzocht om OT te blijven;quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:13 schreef versabommie het volgende:
Eti nne's coming out ?!?
Kan ook wel dicht. Speculaties van het niveau telegraaf terwijl er geen sex is geweest. Verder is de discussie dood en is aan het verzanden in een polemiek van het niveau sc!
waarom dan dicht?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:18 schreef versabommie het volgende:
De ruzie tussen Semih en Tijn
Deze kan ook wel dicht, ze waren alweer tegen elkaar aan het praten enzo!
Neeneenee- dit topic mag absoluut niet worden gesloten. Krijgt vast en zeker nog een vervolg, en dan zou het jammer zijn als er in twee vershillende topics moet worden gezocht naar oorzaak en gevolg, dus dus De ruzie tussen Semih en Tijn zekers niet dicht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
Ondanks dat ik idd ook al enige communicatie constateerde, voel ik toch nog wat spanning.
Misschien een optie de TT te veranderen in "de nasleep van de ruzie tussen Semih en TIjn".
dichtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:20 schreef PH52 het volgende:
videoaanvraag. is een vraag waarop het antwoord is gegeven, had bovendien net ozo makkelijk ier Stream filmpjes gesteld kunnen worden. Snap niet dat daar niet dierekt door een mod op is gereageerd.![]()
ok ok , nasleep zoals geopper door Peter kan ik ook mee leven!quote:
Kasloos topic idd. Had sowieso niet open mogen blijvenquote:
of anders iig de offtopic posts verwijderen, zoals:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Kasloos topic idd. Had sowieso niet open mogen blijven![]()
quote:zijn er al beelden waar een bewoonster met een lege wijnfles masturbeert? dan wordt het pas intre
sluitenquote:
Is marlies echt of sluw, is een door mij gestart topic. De achterliggende gedachte was de op dat moment uit de hand lopende discussie over Marlies. Wat mij betreft kan hij voorlopig dichtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:58 schreef PH52 het volgende:
DAn zou ik ook graag een principe uitspraak willen vernemen in hoeverre persoonlijke kenmerken van bewoners aanleiding moeten vormen tot het openen van een nieuw topic.
Ik denk dan aan De bewoners: Marlies #1 in verhouding tot Is Marlies echt of sluw
zo ook met vriend egbert Egbert 40+ of toch 50+? (Pictures topic) en het topic De bewoners : egbert (ben ik helemaal kwijt in de lijst met tt's)
(even weer een stukje feedback van mijn kantquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:52 schreef flugeltje het volgende:
En na zo'n waarschuwing gaat het gewoon door met SC
Ik snap jullie niet hoor...
Was dat niet gewoon een bug?quote:
Geen idee, ik miste vanaf het openen van het topic een letter e.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:30 schreef APK het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een bug?
Bij mij was de TT gewoon normaal.
De 'ë' werkt niet in een TT, daarom maar even een gewone 'e' toegevoegd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geen idee, ik miste vanaf het openen van het topic een letter e.
4.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:44 schreef Prospera het volgende:
Wat is leuker te lezen in de streamverslagen:
1. Alleen tekst
2. Veel tekst met een paar foto's
3. een beetje tekst met veel foto's
4. weinig tekst en meer foto's.
Of moet hier een poll voor komen?
Wel handig als je streamt wat de lezer wilt zien/lezen.
Dat geeft weer wat duidelijkheid, maar ik gooi er toch een polletje tegenaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:16 schreef CartWOman het volgende:
Prospera, mijn ervaring is dat veel tekst met een paar caps het prettigst wordt ervaren. Mensen die de streams niet kunnen volgen lezen het liefst zoveel mogelijk wat er gebeurt, de plaatjes kunnen ze er vaak wel bij bedenken.
Je zou ook kunnen vragen wat mensen willen lezen: alleen het "belangrijke" of ieder glas dat omvalt. Waarom doe je het niet gewoon zoals je zelf graag wilt doen. Het is geen werkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat geeft weer wat duidelijkheid, maar ik gooi er toch een polletje tegenaan.
offtopic: 534?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:56 schreef Gert het volgende:
2.
Er is een Poll hiervoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:03 schreef PC eend het volgende:
Kan dat niet hier? Commentaren en huldes over de StreamVERSLAGEN.
Dit is (serieuze) FB!![]()
Waarom zit je hier dan nog te slowchatten?quote:
Wel handig als je hier dan even de link plaatst: [POLL] hoe zie je de streamverslagen het liefst?quote:
Wat zeg ik nou netquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:18 schreef Prospera het volgende:
Omdat ik een fb wil over streamverslagen.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:03 schreef PC eend het volgende:
Kan dat niet hier? Commentaren en huldes over de StreamVERSLAGEN.
Dit is (serieuze) FB!![]()
Kan deze discussie nu kappen? Je verziekt het zo voor de mensen die serieuze feedback hebben!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:30 schreef Prospera het volgende:
Eendje, ik heb geen commentaren of huldes over de streamverslagen.
Ik vroeg om een feedback over hoe men de streams wilde zien.
Dat is toch commentaar op/over streamverslagen en kan dan toch in het betreffende topic?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:07 schreef Prospera het volgende:
Versabommie; Jij verziekt het als ik een feedback vraag over hoe men de streamverslagen het liefst wil zien.
Wat is er mis mee om het even hier te vragen? Hier zitten tenslotte de meeste volgers van BBquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch commentaar op/over streamverslagen en kan dan toch in het betreffende topic?
1 keer vragen is okay, maar nu krijg je dus weer suffe slowchat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:14 schreef Morwen het volgende:
Wat is er mis mee om het even hier te vragen? Hier zitten tenslotte de meeste volgers van BB![]()
En daar heb je een topic voor geopend. Dus dáár kan feedback gegeven worden op je vraag.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:30 schreef Prospera het volgende:
Eendje, ik heb geen commentaren of huldes over de streamverslagen.
Ik vroeg om een feedback over hoe men de streams wilde zien.
Idd, want de mods reageren dus alleen nog maar op SC, de rest van het takenpakket behorend bij het blauwe jasje wordt zwaar verwaarloosd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
En daar heb je een topic voor geopend. Dus dáár kan feedback gegeven worden op je vraag.
Dit FB-topic is bedoeld voor feedback van en aan de mods, al zou je dat niet zeggen.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:58 schreef PH52 het volgende:
DAn zou ik ook graag een principe uitspraak willen vernemen in hoeverre persoonlijke kenmerken van bewoners aanleiding moeten vormen tot het openen van een nieuw topic.
Ik denk dan aan De bewoners: Marlies #1 in verhouding tot Is Marlies echt of sluw
zo ook met vriend egbert Egbert 40+ of toch 50+? (Pictures topic) en het topic De bewoners: Egbert #1
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Idd, want de mods reageren dus alleen nog maar op SC, de rest van het takenpakket behorend bij het blauwe jasje wordt zwaar verwaarloosd.
[/quote]quote:Er staat nog steeds een serieuze vraag mbt het openen van topics open :
[quote]Op woensdag 4 oktober 2006 11:58 schreef PH52 het volgende:
zo ook met vriend egbert Egbert 40+ of toch 50+? (Pictures topic) en het topic De bewoners: Egbert #1
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:28 schreef PC eend het volgende:
Ter verduidelijking kan deze er ook nog wel bij De bewoners: Etiënne #3 en het topic Etienne was toch een dief ?
Ik hoop dat er snel duidelijkheid geschapen word in deze, want ik sta namelijk te popelen om het topic 'Marlies is een ex terrorist' te openen, maar wil natuurlijk niet tegen de alhier geldende regels ingaan![]()
Fijn dat er iemand is die het opmerkt als we een stapje terug doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Idd, want de mods reageren dus alleen nog maar op SC, de rest van het takenpakket behorend bij het blauwe jasje wordt zwaar verwaarloosd.
Er staat nog steeds een serieuze vraag mbt het openen van topics open :
[..]
Gatverdamme TL.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als het niks is, is een slotje zo geplaatst. Merk je helemaal automatisch en vanzelf![]()
Sorry lieverd, mijn vingertjes waren al druk aan het werkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Fijn dat er iemand is die het opmerkt als we een stapje terug doen
Zo zie je maar dat het toch verrekte handig is dat wij 'blauwen' hier rondzwerven. Dat we daarbij ook af en toe een impopulaire beslissing nemen moet iedereen dan ook maar voor lief nemen. Point made en we kunnen weer verder...![]()
goed.. that's it.. Helderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gatverdamme TL.
Sorry, maar dat vind ik persoonlijk een snot opmerlking. Dit soort gedoog gedrag levert dus de veelheid aan zinloze topics op waarvan er gisteren een x-tal op aangeven van bereidwillige users hier zijn verwijder.
Doe nou eens een keer inhoudelijk reageren alas er om een principe uitspraak wordt gevraag, en hang niet de popie-jopie uit.
Slim om van die psychologische trucjes toe te passen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Fijn dat er iemand is die het opmerkt als we een stapje terug doen
Zo zie je maar dat het toch verrekte handig is dat wij 'blauwen' hier rondzwerven. Dat we daarbij ook af en toe een impopulaire beslissing nemen moet iedereen dan ook maar voor lief nemen. Point made en we kunnen weer verder...![]()
Hoe kun je nou preciés aangeven in welke gevallen een derivaat van een bewonerstopic wel of geen bestaansrecht heeft!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:35 schreef PH52 het volgende:
Doe nou eens een keer inhoudelijk reageren alas er om een principe uitspraak wordt gevraag, en hang niet de popie-jopie uit.
Mind fuckin gamesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:45 schreef Djep het volgende:
[..]
Slim om van die psychologische trucjes toe te passen!
Nou volgens mij hebben ze er lol genoeg in (48 + 20 net uitgezeten, geen enkele kans dat die 20 uur ooit nog als "aftrek voorarrest" kunnen worden opgevoerd) dus wat mij betreft mogen ze best zonder lol hun werk laten versloffen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
<knip>
Kortom: we moeten eerst zorgen dat de mods er weer een beetje lol in krijgen, voordat we ze weer te grazen kunnen nemen.![]()
Welkom terug.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:08 schreef demins het volgende:
[..]
Nou volgens mij hebben ze er lol genoeg in (48 + 20 net uitgezeten, geen enkele kans dat die 20 uur ooit nog als "aftrek voorarrest" kunnen worden opgevoerd) dus wat mij betreft mogen ze best zonder lol hun werk laten versloffen.
Anyway![]()
![]()
I'm back!
![]()
![]()
![]()
Bedoel je deze? [POLL] hoe zie je de streamverslagen het liefst?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:33 schreef Prospera het volgende:
Modderstaartjes, kunnen jullie even bekijken of deze poll
[POLL] hoe zie je de streamverslagen het liefst? »
een slotje moet hebben?
Dus al die drama voor niets gisteren?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:33 schreef Prospera het volgende:
Modderstaartjes, kunnen jullie even bekijken of deze poll
[POLL] hoe zie je de streamverslagen het liefst? »
een slotje moet hebben?
Bedankt voor het veranderen, maar sonique had een leukere titel. Zou: E10 wil Saab aan de ketting leggen... als TT mogen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan in COS #381 keting in ketting veranderd worden?![]()
OOPS! Is dit een hint?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:41 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Bedoel je deze? [POLL] hoe zie je de streamverslagen het liefst?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bedankt voor het veranderen, maar sonique had een leukere titel. Zou: E10 wil Saab aan de ketting leggen... als TT mogen?
Zou het?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
eens je topic gekozen blijft gekozen....
Als elke lolbroek die een betere TT heeft aanleiding zou zijn voor de moddiemods om de tt te veranderen, dan kunnen ze hun dagelijkse baan beter opzeggen!
Onnodige vraag dit!![]()
Svp geen slowchat in de FB. In de FB kun je feedback en normale vragen stellen over het forum, voor onzinnige zweepjessmileys graag naar de sc!quote:
Ja, het topicquoten heb ik nog niet onder de knie, thanx Ice_rulezquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:41 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Bedoel je deze? [POLL] hoe zie je de streamverslagen het liefst?
Watvoor dramaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus al die drama voor niets gisteren?
ontopic: wat mij betreft had dat topic al direct gesloten kunnen worden!
Kun je aangeven waarom je vindt dat er een slotje op kan?quote:
Zeg maar Icequote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, het topicquoten heb ik nog niet onder de knie, thanx Ice_rulez
Daar zijn het streamverslagen voor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:09 schreef Prospera het volgende:
Ik denk dat het duidelijk is dat men in de streams liever meer tekst wil en af en toe een plaatje.
Vandaag kan je al zien dat streamers er rekening mee houden.
Ieder ze ding, is kennelijk behoefte aan als er zoveel gepost wordt.quote:Voor de mensen die alleen streams bekijken lijkt me dit wel van belang. In Cos staat ook vanalles, maar die gaat veel te snel en is moeilijk bij te houden.
Van mij mag het topic wel blijven; ik denk dat de streamers de keuzes van de lezers goed hebben opgepakt.
Zolang die openstaat staat ie op de BB pagina en kan er altijd iemand reageren, dus waarom dicht?quote:Wel ben ik bang dat over een week ofzo als het topic dicht gaat de aandacht van de streamers, of nieuwe streamers weer verslapt.
Laten staan dan.quote:Dan zou je als Mod of dit topic kunnen sluiten(geen reacties meer daalt het topic), of dat er regelmatig in wordt gepost. Zo niet, dan kan ik, of een ander, weer een polletje doen over een maand.
Want dat het werkt geloof ik wel.
Ik laat 'm wel open dan. Zoals je zelf zegt, als er geen reacties meer komen, verdwijnt het vanzelf.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:09 schreef Prospera het volgende:
Ik denk dat het duidelijk is dat men in de streams liever meer tekst wil en af en toe een plaatje.
Vandaag kan je al zien dat streamers er rekening mee houden.
Voor de mensen die alleen streams bekijken lijkt me dit wel van belang. In Cos staat ook vanalles, maar die gaat veel te snel en is moeilijk bij te houden.
Van mij mag het topic wel blijven; ik denk dat de streamers de keuzes van de lezers goed hebben opgepakt.
Wel ben ik bang dat over een week ofzo als het topic dicht gaat de aandacht van de streamers, of nieuwe streamers weer verslapt.
Dan zou je als Mod of dit topic kunnen sluiten(geen reacties meer daalt het topic), of dat er regelmatig in wordt gepost. Zo niet, dan kan ik, of een ander, weer een polletje doen over een maand.
Want dat het werkt geloof ik wel.
ik zou het op prijs stellen als je mijn vraag in dat topic beantwoord voor die al dan niet op slot gaat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik laat 'm wel open dan. Zoals je zelf zegt, als er geen reacties meer komen, verdwijnt het vanzelf.
Graag gedaan engeltjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik laat 'm wel open dan. Zoals je zelf zegt, als er geen reacties meer komen, verdwijnt het vanzelf.
Edit: Ik zie dat Ice je vraag al beantwoord heeft.![]()
Naar het desbetreffende topic gaan het adres uit de adresbalk kopieren en hier op het forum plakkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, het topicquoten heb ik nog niet onder de knie, thanx Ice_rulez
Ga even kijken en geef daar antwoord!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:36 schreef Ifa het volgende:
[..]
ik zou het op prijs stellen als je mijn vraag in dat topic beantwoord voor die al dan niet op slot gaat.![]()
Alle blablabla eromheen weg gaat het hier om.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 06:38 schreef NorthernStar het volgende:
<..>
Wat daarentegen niet werkt is denken dat je de grens ergens halverwege in het vage neer kunt leggen: "offtopic mag, nare baggeraars en compulsieve zwaaiers uitgezonderd". Bij hoeveel zwaaismiley's wordt het bijvoorbeeld compulsief?
<..>
Exact.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies.
Als je ziet hoeveel discussie (dwz: zuigerij, zeikerij) er al uit de huidige -zéér simpele- regel is voortgekomen moet het toch wel duidelijk zjin dat elke vorm van "een beetje mag wel" tot mislukken gedoemd is.
Psies! En da's kut, want je bent nu helemaal niet flugeltjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:08 schreef flugeltje het volgende:
Het zorgt ervoor dat ik niet meer mee kan gaan in het dollen onderling, we worden toch al niet serieus genomen, dus dan lijkt het me verstandig om maar wat afstand te bewaren anders is het hek van de dam.
Dat is precies wat ik bedoelde met:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:08 schreef flugeltje het volgende:
Het zorgt ervoor dat ik niet meer mee kan gaan in het dollen onderling, we worden toch al niet serieus genomen, dus dan lijkt het me verstandig om maar wat afstand te bewaren anders is het hek van de dam.
Krijg weer lol, jij!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:56 schreef Gert het volgende:
Kortom: we moeten eerst zorgen dat de mods er weer een beetje lol in krijgen, voordat we ze weer te grazen kunnen nemen.![]()
Tis natuurlijk ergens ook de schuld van de oldbies...die zouden ook eens hun mond wat meer open kunnen trekken tegen die etterbakken! Maar ipv verantwoording nemen gaan ze in het fb lopen zuigen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoelde met:
[..]
Krijg weer lol, jij!![]()
O ja, de eerste de beste die op het toppunt van zijn creatieve kunnen in COS roept dat je on topic moet gaan: geef 'm zo'n harde trap onder z'n sneue reet dat-ie pas na een week weer neerploft. Zo te lezen is daar wel draagvlak voor onderhand.![]()
Jij bent dan ook wijs en barmhartig van nature. Dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:58 schreef versabommie het volgende:
Ik had het wel geweten als ik oldbie zou zijn geweest!![]()
Helaas ben ik geen oldbiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wijs en barmhartig van nature. Dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:20 schreef versabommie het volgende:zwaai hier naar de stille overkant van DGK
Moderaat bedankt!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:57 schreef demins het volgende:
Laat ze eerst maar eens die slappe loze nachten veranderen!![]()
Isty nou al pleiten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:20 schreef versabommie het volgende:
Met het risico een ban te krijgen ivm verkloot forum-imago wil ik toch pleiten voor het volgende:
De TT [BB SC 45] Zwaai hier versabommie uit! is in mijn ogen dubieus en discutabel te noemen en dient naar mijn bescheiden mening aangepast te worden. Redenen die ik wil aandragen:Ik heb geen ban ik ben niet op vakantie ik ben niet weggelopen ala scanman ik post niet met tussenpozen langer dan een maand ik ga niet verhuizen
Ik zou graag zien dat de nogal speculatieve subjectieve en bovendien naar leugens neigende TT gewijzigd gaat worden. Ik heb alvast de volgende opties bedacht voor jullie:Zwaai hier Versabommie toe Zwaai hier met je kont als je een lekker ding zijt Zwaai hier de zomer uit zwaai hier naar de stille overkant van DGK
In het geval van een ban omwille van deze tamelijk serieuze Feedback, welk in mijn ogen geheel onterecht zou zijn, is het uiteraard vanzelfsprekend om de TT zoals nu reeds aanwezig ongewijzigd te laten!
Hehehquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 06:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Alle blablabla eromheen weg gaat het hier om.
Ik wil dit helemaal niet, maar er zijn meerdere wegen die naar rome lijden, ik heb het er over dat het beleid gewoon doorschiet.quote:Vertel eens, wat heeft een willekeurig iemand die BB volgt te maken met wat een andere user die dag gedaan heeft? Of wat die op dat moment drinkt? Hoelang die in de file stond? Of waar die last van heeft? etc.
Waarom moet COS met alle geweld ook een chitchat-topic worden. Waarom??
Ik durf te beweren dat dit hier echt niet werkt zonder heel veel bans uit te delen, want als je echt gaat kijken naar het percentage wat sec over de streams gaat, zul je zien dat een groot percentage niet over de streams gaat, of je moet het ruim interpreteren, maar waar leg je dan de grens?quote:En dat het in de praktijk niet werkt is gelul (nofi). Op een aantal andere subfora is het ook zo geregeld met een SC topic voor al het offtopic en gesocialize, zwaaien etc., en alleen daar, zodat de rest van de topics en reeksen er vrij van blijven. Werkt volgens mij prima.
Nou er is hier ook een SC topic en als dat nog niet genoeg is kun je nog MSN'en, mailen of op IRC gaan zitten.
Nare bageraars worden toch zo vaak verwijdertquote:Wat daarentegen niet werkt is denken dat je de grens ergens halverwege in het vage neer kunt leggen: "offtopic mag, nare baggeraars en compulsieve zwaaiers uitgezonderd". Bij hoeveel zwaaismiley's wordt het bijvoorbeeld compulsief?
Zoals ik al heb aangegeven, wil ik niet het recht hebben om het overal over te hebben, het lijkt me de bedoeling om het als hoofdzaak toch voornamelijk over BB te hebben, maar als je ziet wat er nu gebeurd is het gewoon te strikt, want als de streams saai zijn (wat vaak het geval is) zal het gesprek zowiezo afdwalen, en er werd geloof ik al een keer gewaarschuwd toen er te lang werd gediscussieerd over een nummer waar ze het op de streams over hadden, dan schiet te toch behoorlijk te ver door in mijn ogen, want dat is nou juist ontopic, of moet het van minuut tot minuut ontopic zijnquote:Anyhoe, waar ik nog steeds geen antwoord op heb gekregen is waarom het zo nodig in COS moet. Dat topic is bedoeld om 'live' over de streams te praten met zijn allen. Waarom wil je uitgerekend daar 'het recht hebben' om over alles waar je maar zin in hebt te kunnen posten?
De enige reden die ik kan verzinnen is dat het een snel topic/ snelle reeks is.
Lijkt me ook niet nee, volgens mij haal je wat dingen door elkaar, maar je zal het wel niet goed gelezen hebben, want je deed het al af als bladieblaquote:Tijdens de oorlog tussen Israel en Libanon zijn er in NWS in een maand tijd ook een dikke 50 topics volgeschreven. Als de snelheid van topics het criterium is om offtopic te mogen hebben de NWS-mods dat iig niet meegekregen. Dus dat zal het ook wel niet zijn dan.
Het is dat dit gewoon niet werkt, dat zie je zelf toch ook welquote:Wat is het dan wel?
Er wordt gewoon meegedacht omdat iedereen er toch zijn zegje over wil doen krijg je dat, dat begon zo een beetje vorig jaar, ik heb dat in de jaren daarvoor nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:08 schreef flugeltje het volgende:
Het zijn posts zoals die van jou die het voor mij minder leuk maken momenteel in BB. Steeds maar dezelfde discussies nieuw leven in willen blazen en steeds wordt er verwacht dat we er weer op ingaan op een nette manier. Een simpel ja/nee wordt niet geaccepteerd, nee we moeten onze keuzes tot in den treure verdedigen. Een keer een fikse discussie ben ik niet vies van. Heb ik met Jap vorig jaar meer dan eens gehad. En ik vind het FB topic ook een leuk topic met een plaagstootje hier en daar. Maar doe mij eens een heel groot plezier en lees de afgelopen 11 topics ook eens terug. Ga tellen hoe vaak dezelfde discussies gevoerd zijn, hoe vaak er gezuigt wordt, steken onder de oppervlakte en vraag jezelf dan nog eens af waarom we er dit jaar niet zo'n lol in hebben als vorig jaar......
Jij durft amper nog in COS te posten omdat je posts op een schaaltje gewogen worden, ik heb een beetje dat zelfde idee, gaat lekkerquote:Het zorgt ervoor dat ik niet meer mee kan gaan in het dollen onderling, we worden toch al niet serieus genomen, dus dan lijkt het me verstandig om maar wat afstand te bewaren anders is het hek van de dam. Ik durf amper meer te posten in COS omdat elk lettertje wat ik teveel neertik direct gequote wordt met het verzoek of ik ajb ontopic wil gaan. En dat terwijl we wel streng zijn, maar over het algemeen nooit na één of twee kleine offtopic zaken al beginnen te zeiken.
Zie je eendje, het ligt niet aan de indeling van het forum. Het ligt aan de kinderachtigheid van een aantal users.....
En het is zo simpel:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:07 schreef teamlead het volgende:houdt die onzindiscussie dan nooit op?>
Wat jij/jullie onzin vinden, hoeven de users nog geen onzin te vinden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:07 schreef teamlead het volgende:houdt die onzindiscussie dan nooit op?>
Als dezelfde discussie in 11 topics al is uitgekauwd, herkauwd, daarna nog eens dunnetjes overgedaan en nu weer gerecycled word, vind ik het totale onzin ja. Na de 3e of 4e keer in de herhaling heb ik geen enkel nieuw argument voorbij zien komen en om nu weer in een kringetje te gaan draaien voegt m.i. helemaal niets toe.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:20 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Wat jij/jullie onzin vinden, hoeven de users nog geen onzin te vinden.![]()
De sfeer is overal ver te zoeken hioer, het posten (vooral in COS) wordt er niet "gezelliger" op, aangezien iedereen op z'n tenen loopt om maar niets verkeerd te doen.
Dus als jij/jullie het onzin vinden, moet het maar worden doodgezwegen? Nou ja lekker dan, lekker makkelijk mensen monddood maken. Zoals ze wel eens zeggen, op een rustige zee is iedereen een goede kapitein en verder ga ik er ook niks meer over zeggen, alleen dit soort opmerkingen slaan gewoonweg nergens op.
Logisch dat jullie het eens een keer beu raken, maar blijkbaar heeft een groot deel nog steeds (net als jullie zelf) geen/weinig plezier in het BB volgen alhier. Misschien toch eens tijd om niet halsstarrig aan het beleid vast te houden en zoals aan het begin aangegeven in een topic met wat mensen de boel opnieuw te bekijken.
Mij maakt het verder allemaal geen bal uit, maar blijkbaar heerst er bij veel mensen nogal wat onvrede met de huidige gang van zaken.
Ik blijf het maar vreemd vinden dat mensen op de hoogte willen blijven door de cos te gaan lezen, daar is de SV voor bedoeld, maar die word soms niet bijgehouden omdat iedereen met de cos bezig is, als je bij wilt blijven zonder door een hoop onzin te lezen, kan je net zo goed naar de talpa site gaan, die houden ook best goed bij wat er in het huis gebeurd (zonder al teveel onzin).quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:18 schreef APK het volgende:
[..]
En het is zo simpel:
-Als je commentaren op streams ook in SC toestaat krijg je twee verschillende topics en moeten mensen twee topics doorlezen (en zich in één van die topics door een hoop onzin heen worstelen) als er geen streamverslagen geschreven zijn en ze bij willen blijven.
Dus jij vind dat het op rolletjes loopt zoals het nu gaatquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als dezelfde discussie in 11 topics al is uitgekauwd, herkauwd, daarna nog eens dunnetjes overgedaan en nu weer gerecycled word, vind ik het totale onzin ja. Na de 3e of 4e keer in de herhaling heb ik geen enkel nieuw argument voorbij zien komen en om nu weer in een kringetje te gaan draaien voegt m.i. helemaal niets toe.
En los daarvan: het zijn iedere keer dezelfde 4 a 5 users die deze discussie willen voeren. En nee, wie het hardst schreeuwt krijgt niet altijd zijn zin
Bold is Bingo!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik blijf het maar vreemd vinden dat mensen op de hoogte willen blijven door de cos te gaan lezen, daar is de SV voor bedoeld, maar die word soms niet bijgehouden omdat iedereen met de cos bezig is, als je bij wilt blijven zonder door een hoop onzin te lezen, kan je net zo goed naar de talpa site gaan, die houden ook best goed bij wat er in het huis gebeurd (zonder al teveel onzin).
Nee, want Talpa is niet objectief.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:25 schreef PC eend het volgende:
kan je net zo goed naar de talpa site gaan, die houden ook best goed bij wat er in het huis gebeurd (zonder al teveel onzin).
dat heb ik niet gezegd. Zoals ik in de vorige 11 topics al herhaaldelijk heb gezegd, kan deze scheiding prima werken als iedereen gewoon even op het juiste topic klikt voor ze reageren. Waarom is het zo moeilijk (blijkbaar) voor een aantal mensen om mee te werken?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus jij vind dat het op rolletjes loopt zoals het nu gaat
ik zie er anders maar 4 of 5 steeds weer op terugkomenquote:En ik denk dat je je lelijk vergist als je stelt dat er maar 4 of 5 users zijn die deze discussie willen voeren.
Ik durf te stellen zonder doelbewust bepaalde mensen voor het hoofd te willen stoten, dat de talpa site qua objectiviteit niet onder doet voor de SV.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bold is Bingo!!
En als ik gemanipuleerd wil worden dan wel graag door mensen van eigen forum en niet door dat zootje van de Talpa site...![]()
Met Moniquegate van een paar weken geleden waren ze absoluut niet objectief.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef PC eend het volgende:
Ik durf te stellen zonder doelbewust bepaalde mensen voor het hoofd te willen stoten, dat de talpa site qua objectiviteit niet onder doet voor de SV.
De internet redactie staat los van de programma redactie en ik durf te beweren dat ze vrij objectief zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:30 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, want Talpa is niet objectief.
Verder kan ik ook naar v-o-l gaan, maar ik wil het gewoon lekker op fok blijven volgen zonder door geblaat heen te moeten lezen.
Als je zo om je heen kijkt zou je dat haast wel gaan denken hequote:Is het nou zo moeilijk om offtopic geleuter in de SC te plaatsen?
Die trekken hun bek open, ik krijg de indruk dat veel mensen hier niet eens durven te posten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:32 schreef teamlead het volgende:
ik zie er anders maar 4 of 5 steeds weer op terugkomen
Bedoel je de internet redactie?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:37 schreef APK het volgende:
[..]
Met Moniquegate van een paar weken geleden waren ze absoluut niet objectief.![]()
En met de "coming out" van Etienne waren ze ook zéér suggestief, omdat Hummie zonodig de publiciteit wilde halen ten koste van een bekeerde racist. Nee, dan lees ik liever van verschillende streamers wat zíj denken dat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:37 schreef APK het volgende:
[..]
Met Moniquegate van een paar weken geleden waren ze absoluut niet objectief.![]()
ik krijg meer de indruk dat die mensen een gegeven wel kunnen accepterenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die trekken hun bek open, ik krijg de indruk dat veel mensen hier niet eens durven te posten.
Verschil is dat ik hier weet uit wiens koker het komt en hoe ik het moet lezen.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik durf te stellen zonder doelbewust bepaalde mensen voor het hoofd te willen stoten, dat de talpa site qua objectiviteit niet onder doet voor de SV.
Kan ik ook hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik krijg meer de indruk dat die mensen een gegeven wel kunnen accepteren![]()
Hoe praat ik mezelf binnen 2 zinnen tegen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan ik ook hoor
Als ik mijn zegje heb gedaan, blijf ik er niet tot in den treure op door gaan.
Het is misschien voor jullie wat lastig om dat keer op keer voor de kiezen te krijgen, maar dat zou je ook als teken aan de wand kunnen zien...
Ik vind het over het algemeen nogal meevallen maar als ik tijd over heb zal ik het misschien eens teruglezen en het gaan vergelijken met de SVquote:
Scherp...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe praat ik mezelf binnen 2 zinnen tegen...![]()
Anders ga je weer even lekker op de SC-toer in COS, dan heb je daarna tijd zat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het over het algemeen nogal meevallen maar als ik tijd over heb zal ik het misschien eens teruglezen en het gaan vergelijken met de SV
Daar bedoel ik mezelf niet meequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe praat ik mezelf binnen 2 zinnen tegen...![]()
Dat is zo een gek idee nog niet misschienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders ga je weer even lekker op de SC-toer in COS, dan heb je daarna tijd zat.![]()
Ik heb geen zin om alle FB topics er op na te slaan; maar je maakt mij niet wijs dat jij als enigste niet al eerder hier een post aan heb gewijd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar bedoel ik mezelf niet mee![]()
Deze discussie loopt al langer ja, dat was mij ook al opgevallen, maar ik heb me toen erg ingehouden omdat ik het wou aankijken en niet meteen wou roepen dat het niet werkt (alhoewel ik het toen ook al niet vond werken).
Of misschien houden zie er zich gewoon buiten en durven niets te zeggen? Ook mede doordat aan het begin al werd aangegeven dat het opnieuw zou worden bekeken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
als teken aan de wand waarvanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan ik ook hoor
Als ik mijn zegje heb gedaan, blijf ik er niet tot in den treure op door gaan.
Het is misschien voor jullie wat lastig om dat keer op keer voor de kiezen te krijgen, maar dat zou je ook als teken aan de wand kunnen zien...
TL, kap er nou mee pik. Dit is een strijd die je niet kunt winnen. Ze blijven zeiken en zeuren tot je ze gelijk geeft en het bb-forum naar de klote is. Eend doet veel voor het forum met zijn filmpjes en sv's maar sinds hij een ban heeft gehad is hij niet meer dezelfde eend. N.m.m is hij gewoon geknakt en uit op eerwraak...laten gaan dus...en gewoon jullie verdomde best doen zoals jullie al heel deze editie doen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
als teken aan de wand waarvanHet zijn steeds dezelfde users met steeds dezelfde argumenten. Lijkt me dus hooguit een teken dat een aantal mensen het niet willen accpeteren of zich de pestpokken vervelen. In beide gevallen heeft een herhaling van zetten geen zin.
Feit blijft dat als wij nu de SC en COS scheiding loslaten, er in no-time weerelf topics volgeluld worden met dezelfde onzinnige discusie, alleen dan met 4 of 5 andere users.
Dat zeg je maar tegen je vriendin! Of je hond!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:12 schreef versabommie het volgende:
En nu allemaal de muil houden of verder in de SC, stel kutjankerts!![]()
Ik heb al aangegeven dat ik geen voorstander ben van msn-talk op het forum en de mensen die zoals jij zegt het toen VOLbaggerde hebben we hier nu een stuk minder.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:12 schreef versabommie het volgende:
Eend,
je zit een beetje te azijnzeiken en te mod-bashen puur en alleen omdat je je zielige gelijk wil halen. Als ik mensen even het geheugen moet opfrissen: Vorig jaar ging het goed ja, een cos met slowchat ...heel even ...Zal ik jullie even vertellen waarom? Omdat alle SC gebeurde in de Servival topics. Daar konden velen hun offtopic gram kwijt. Toen die weg was, viel het forum ind e situatie zoals jij die voorstaat Eend, namelijk een cos compleet volgebaggerd met SC waar mensen van over de zeik gingen. Als je het objectief bekijkt ging het vorig jaar het beste omdat we DIT huidige systeem al hanteerden, namelijk commentaren op de streams en sc aka servivaltopic.
Ik ben niet uit op modbashing, ik vind echt dat de lol er zo vanaf gaat zowel voor de users als voor de mods...quote:Deze hele kutdiscussie is nu al tig keer gevoerd en een paar wrange penisverlenging zoekende kutventjes zoals jij zijn enkel uit op modbashing omdat jullie je zielige gelijk willen hebben.
Ik weet ook wel dat ik in FB soms een beetje kan zuigen, maar hierover heb ik zoals gezegd me erg ingehouden.quote:Ik vind je in de SC een leuk egast maar hier ben je echt een calimero met eodipuscomplex, een sherry verslaafde begoniafetisjist, een tandloze voorkauwer!
Aaah kijk eens aan nog iemand die zich niet kan vinden in het huidige beleid en zijn uitwassenquote:Door jullie geeikel kan ik niet eens een dolletje maken in de fb zonder te vrezen voor een ban. Dit kon voor jullie gezuig wel! En nu niet aankomen van "er worden mensen voorgetrokke door de mods", neen, er zijn mensen die grenzen weten te houden aan de dolletjes!
Hoeveel weken zijn we nou al niet bezig ik zit me al weken in te houdenquote:Doe nou gewoon eens Jappie zijn idee omarmen en hou een week je fucking zeikbek op de FB over dit issue!
Je lijkt godverdomme wel een scanman met 4 stinklelijke bankstellen!
En nu allemaal de muil houden of verder in de SC, stel kutjankerts!![]()
Einde discussie, kleuters!
deze past in de categorie geen lijk geen moord HEAR HEAR! kappen met die meuk en de mods moeten gewoon of die gasten negeren of....tja...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je vriendin! Of je hond!![]()
Overigens ben ik het er wel 101% mee eens dat nu godverdomme wéér beginnen met die COS/SC-schijtdiscussie nog kwalijker is dan het ontkennen van de holocaust en de armeense genocide bij elkaar.![]()
Dat zou kunnen inderdaad, maar ik zie nergens dat de users die dit wel keer op keer op keer op keer aankaarten een soort mandaat van anderen hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:06 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Of misschien houden zie er zich gewoon buiten en durven niets te zeggen? Ook mede doordat aan het begin al werd aangegeven dat het opnieuw zou worden bekeken.
Dat hebben we geprobeerd. We begonnen heel zwart/wit en lieten het langzaam wat losser gaan. Dat werkte dus niet. Vervolgens hebben we geprobeerd om de mensen die het meest off-topic gingen persoonlijk te benaderen. Braaf werd beterschap beloofd en in de meeste gevallen ging dat prima. Een enkeling dacht boven de wet te staan, of liet zich meeslepen en dus hebben we ook geband.quote:Ik vind wel dat er soms met 2 maten gemeten word. Je hoeft naar mijn mening niet voor alles te waarschuwen en in te grijpen. Ook Day oa kwam er pas zelf achter dat een offtopic wel erg snel gemaakt is, goh.. zo het misschien dan toch allemaal wel erg strikt genomen worden?
Het mag best een beetje los blijven, zodat zowel jullie als de users het plezier weer terug kunnen vinden.
Er zijn genoeg discussies gevoerd in COS over zaken die op dat moment op de streams speelden en die we (bewust) niet meteen hebben afgekapt omdat het op dat moment relevant was.quote:Soms moet je een discussie ook laten ontstaan. Het hoeft naar mijn mening niet allemaal zo aardig en oppervlakkig te zijn. Aangezien de SV er lijkt me is om de boel in een redelijk tempo bij te kunnen lezen, waarom een SV en een uitgebreide SV in de vorm van COS? Ja zo zie ik COS idd, aangezien vreder discussies erover afgekapt worden en naar andere topics gestuurd.
Kritiek of een discussie word hier vaak snel als rellen en zinloos gezien. Ik hou er wel van om wat dieper op de zaken in te gaan ipv alles maar klakkeloos aannemen,
Die evaluatie doen wij niet op een vast moment ofzo, dat is een ongoing process. En tt nu toe hebben we geen reden gezien om het te wijzigen, ondanks alle inmiddels zeer goed bekende argumentenquote:buiten dat heb ik nog steeds niets gehoord over hoe, wat ,waar wanneer dan de boel opnieuw bekeken zou worden en als dat al gebeurd is hoe jullie er dan toegekomen zijn dat het goed is zoals het nu loopt?
quote:Een forum wordt m.i. gemaakt door zowel modjes als users. Het moet geen 'wij-zij'-discussie gaan worden. Humor moet kunnen, plagen moet kunnen, kritiek moet kunnen (zowel positief als negatief). Zolang iedereen zijn gezond verstand gebruikt en rekening houdt met een ander, zullen er volgens mij geen grote problemen ontstaan. Dat laatste is hier helaas de laatste tijd ver te zoeken.
zoals ik hierboven al aangaf: als het een discussie is nav iets dat op de streams gebeurt, is dat ook geen probleem. Wordt het een diepgaandere discussie of is de situatie in het huis inmiddels weer gewijzigd kan het prima in een eigen topicquote:Maar goed. Persoonlijk zou ik het prettig vinden als het forum flexibel zou zijn. Dus, zoals eerder aangegeven is, dat er ook in de COS over bepaalde zaken doorgediscussieerd kan worden zonder dat je naar een speciaal topic hoeft te gaan (nee doel hier dus niet op de koffie, zwaai en andere leuter posts die prima in de SC kunnen). Dat vermindert wat mij betreft de spontaniteit. Natuurlijk kan niet iedereen tevreden worden gesteld. Ik pas me dus wel aan aan de meerderheid, maakt me verder niet uit.
Wij willen helemaal niemand monddood maken. Als dat onze intentie zou zijn, zouden we niet net zo vaak als de discussie gestart wordt ook weer reageren.quote:Zo en nu zeg ik er niks meer over, kunnen jullie ook weer rustig afwachten wanneer de volgende het weer op het woord gooit en ook ik weet en vind het inmiddels vervelend worden, laat staan de mods in kwestie. Maar dat betekent nog niet dat iedereen er maar over moet zwijgen (nogmaals gezien het feit dat het opnieuw bekeken zou woirden vind ik het niet zo vreemd dat mensen erop terug blijven komen). Wel lekker makkelijk modderen als je maar direct een bepaalde groep monddood wil maken, heb zelf ook lang erover gezwegen, maar dat wil dus niet zeggen dat ik het ermee eens
Ik heb geen idee waarom een aantal users op hun tenen lopen en volgens mij is dat ook helemaal niet nodigquote:. Op een rustige zee, is iedereen een goede schipper.... En de beste schippers staan aan wal, ook dat weet ik. Maar goed. Vind het jammer om te zien hoe het er hier aan toe gaat, waarbij het op mij overkomt alsof heel wat meer als 5 a 6 users op hun tenen lopen. En waarom? omdat bepaalde mensen die zelf niet eens actief meeposten het wel zo prettig vinden om dit terug te lezen?
dat het zo niet werktquote:
Ik blijf toch denken dat het probleem groter is dan je denkt, zoals ook nomen al aangaf.quote:Het zijn steeds dezelfde users met steeds dezelfde argumenten. Lijkt me dus hooguit een teken dat een aantal mensen het niet willen accpeteren of zich de pestpokken vervelen. In beide gevallen heeft een herhaling van zetten geen zin.
komop man, dikke bullshit. Ik doe niets liever dan een beetje de mods stangen...heerlijk zo'n kat en muis spelletje! Maar wat hier gebeurt is gewoon moddiebashing...continu dezelfde domme kutargumenten die ze voor de kiezen krijgenquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
TL, kap er nou mee pik. Dit is een strijd die je niet kunt winnen. Ze blijven zeiken en zeuren tot je ze gelijk geeft en het bb-forum naar de klote is.
quote:Eend doet veel voor het forum met zijn filmpjes en sv's maar sinds hij een ban heeft gehad is hij niet meer dezelfde eend. N.m.m is hij gewoon geknakt en uit op eerwraak...laten gaan dus...en gewoon jullie verdomde best doen zoals jullie al heel deze editie doen!
KEEP UP THE GOOD WORK!![]()
Dit meen je hopelijk nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:35 schreef teamlead het volgende:
Ik heb geen idee waarom een aantal users op hun tenen lopen en volgens mij is dat ook helemaal niet nodig
quote:
die smiley begrijp ik, heb er een hoop over lopen dollen, maar serieus: ik stel jullie vrijwillige werk echt heel erg op prijs!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:37 schreef teamlead het volgende:
[..]zo oud gaan ze niet worden. Ik geef ze nl. geen gelijk. Never! Jamais! Njet!
[..]
Persoonlijk zou ik het een stuk gezelliger vinden als je (jullie) gewoon weer meeposten in de COS/SC. De lol komt dan vanzelf wel weer terug denk ik?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:42 schreef flugeltje het volgende:
De lol heb ik nu even niet en ik weet ook even niet waar ik 'm moet zoeken, dus jullie zoeken het ook maar even uit. Ik ga vanavond de wc wel poetsen ofzo, dat is beter dan dit gezeik in FB weer een keer aan te moeten zien.
Juh! Open een flesje wijn en laat dit topic even dicht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:42 schreef flugeltje het volgende:
De lol heb ik nu even niet en ik weet ook even niet waar ik 'm moet zoeken, dus jullie zoeken het ook maar even uit. Ik ga vanavond de wc wel poetsen ofzo, dat is beter dan dit gezeik in FB weer een keer aan te moeten zien.
Is dat zo, is me nooit opgevallen, ik vind dat jullie wel altijd correct blijven in jullie reacties naar users toe(mag ook wel eens gezegd worden) hoe moelijk dat ook is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]dat meen ik wel degelijk. Op 1 of 2 users na, hebben flugel, Day en ikzelf nooit een user afgeblaft of uitgescholden of op een andere manier onheus bejegend. Die 1 of 2 uitzonderingen ook pas na een hele periode van gezuig en geetter.
Dat vind ik dus wel in jullie te roemen, maar ik noem bv een bommie en een flugel (2 sfeerbepalende users) die al aangeven op tenen te moeten lopen, ikzelf heb ook dat idee en denk dat dit alleen maar het topje van de ijsberg is.quote:Iedere discussie wordt gevoerd, tot vervelens toe. Zelfs nu gaan we nog steeds inhoudelijk in op de vraag waarom we voor deze aanpak kiezen, ondanks dat we dit al een keertje of tig hebben uitgelegd.
Ik begrijp dan dus werkelijk niet waarom users op hun tenen moeten lopen
hearhearquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:42 schreef flugeltje het volgende:
<inhoudelijk heule goeie tekst>
In plaats van mijn mening in deze discussie ook nog 'ns uitgebreid te posten, sluit ik me aan bij bovenstaande post.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben geenszins van plan om de scheiding los te laten. Over het algemeen loopt het gewoon prima en wordt er heerlijk gekeuveld over wat er op de streams gebeurd. Wordt een onderwerp té diep doorgesproken of gaat het 't topic dermate overheersen dat de 'normale' COS naar de achtergrond verdwijnt vragen we netjes om een apart topic over het onderwerp te openen. Als men een keer offtopic post is dat geen probleem, voorbeelden te over in COS. Als men echter offtopic door blijft gaan en men reageert ook offtopic op elkaar gaan we bijsturen en verwijzen naar de SC.
Het is door het constante gezuig van een aantal users dat de boel steeds grimmiger is geworden. Daardoor worden we stiksjagerijnig en worden de verwijzingen ook minder vriendelijk. We hebben mensen gemaild om het buiten het forum om te laten lopen. Deze mails zijn hartstikke netjes, geen dreigementen, zuiver een verzoek om toch ajb ontopic te blijven. Zo ook in de COS topics. Er hebben inmiddels ook mensen een PM van ons gekregen met het verzoek wat in te dammen.
En nóg doen we het niet op de juiste manier. Want we geven een groepje mensen hun zin niet. Pas als we dát doen zijn we goeie mods. Nou laat mij dan maar geen goeie mod zijn, want ik pas ervoor op die manier
Er zijn afspraken gemaakt, KLAAR. Niet mee eens en doorzuigen/zaniken/offtopic lullen is gewoon de grens overschrijden, wat een waarschuwing betekent en bij niet luisteren een banaanvraag. FOK! is géén democratie. We hebben met engelengeduld de vele discussies hierover bijgewoond en onze reactie en uitleg gegeven. Nu is de koek op. Ik heb het gehad met dat stel kleuters.
Er zijn mensen die zowiezo nogal huiverig zijn om uberhaupt op fok te posten, dat FB dan nog een hogere drempel is, kan ik me dan wel voorstellen (hoewel ik het ook nergens voor nodig vind).quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:53 schreef Day het volgende:
[..]
Wil er nog wel even aan toevoegen dat ik het echt onzin vind dat er nu gepost wordt dat 'men' geen kritiek durft te posten. Kom op zeg, Flugs, TL en ik zijn geen boemannen of dictators. Maar genoeg is écht genoeg!
Ik ben lekker al zwart, dus hoef er niet zoveel moeite voor te doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:54 schreef Gert het volgende:
Ander komen jullie in het zwart op het geile neukfeest vanavond!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben lekker al zwart, dus hoef er niet zoveel moeite voor te doen.
tis een serieuze overweging waardquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:54 schreef Gert het volgende:
Ander komen jullie in het zwart op het geile neukfeest vanavond!
Ik ben de schuldigequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:04 schreef ThaSandman het volgende:
Hallo ik zie dat een van de mods de TT COS 382 heeft aangepast van slappeloze nachten naar slapeloze nachten. Slappeloze was bedoeld als woordspeling tussen slap en slapeloos. Het was dus geen typfout.
Edit: Hoeft eventueel niet terug veranderd te worden.
Maakt niet uit hoor. Was alleen maar even ter verduidelijking van de oorspronkelijke titel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben de schuldige, sorry!
Maar die Demins bleef zo doordrammen!![]()
Kun je Gert, Jappie en mij niet even blauw laten maken (zonder crewfora toegang en extra knoppen)?quote:
Nope...soms ...slechts wanneer ik het idee krijg dat er iets gespeeld heeft ga ik op zoek.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:01 schreef PC eend het volgende:
Wat me wel opvalt is dat de (olbie)users die het beleid verdedigen niet zelf met grote regelmaat in de cos te vinden zijn.
Lezen jullie nou echt altijd de cos terug?
En vinden jullie het zo belangrijk dat alles ontopic moet zijn, dat jullie de mensen die de cos (voor jullie) vullen in een keurslijf willen blijven duwen?
Wrom zonder ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:19 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je Gert, Jappie en mij niet even blauw laten maken (zonder crewfora toegang en extra knoppen)?
Geen zin om een brief te schrijven en ik ben gewoon benieuwd wat het effect van drie stadswachten is.quote:
Ik neem alle schuld voor deze omissie op mijzelve.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:14 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Was alleen maar even ter verduidelijking van de oorspronkelijke titel.
Bij deze ben je vergevenal valt er eigenlijk weinig te vergeven als je niks fout hebt gedaan
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Geen zin om een brief te schrijven en ik ben gewoon benieuwd wat het effect van drie stadswachten is.
Heir, heir ! Ik ben dat gediscussieer ook zo langzamerhand zat....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik stel dan ook voor dat we het hier gewoon bij houden, laten we het leuk maken. We kunnen nog een maandje of 2 tegen elkaar blijven zeiken en er vervolgens geen van allen meer zin in hebben, we kunnen ook vanavond allemaal een goed glas alcohol naar binnen werken en samen genieten van het hoerenfeest!
Een avondje stappen met Linda????? Dan doe ik nog liever mee met de discussie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heir, heir ! Ik ben dat gediscussieer ook zo langzamerhand zat....
Is er een afspraak in het old-boys network dat diegene die de discussie SC-COS open weet te breken, een avondje stappen met Linda krijgt of zo ?![]()
Beetje offtopic, maar ik zag jou dit al eerder posten.quote:
Uitspraak uit het Engelse parlement.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar ik zag jou dit al eerder posten.
Wat bedoel jij met 'erfgenaam, erfgenaam !'
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:35 schreef Nostalgist het volgende:
Uitspraak uit het Engelse parlement.....![]()
Dat is "hear hear" (hoor hoor)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat cos bedoelt was om samen gezellig wat over de streams te keuvelen, maar als ik jouw woorden goed begrijp dan moet je behalve ontopic ook nog een inhoudelijk zijn en moet er rekening gehouden worden met de teruglezers?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...soms ...slechts wanneer ik het idee krijg dat er iets gespeeld heeft ga ik op zoek.
De eerste paar weken heb ik wel in elk COStopic tussen alle rommel door gespeurd naar stukjes kostbare informatie; maar juist al dat geslowchat..."zogenaamd" corrigeren van dat geslowchat...en zinloze nietszeggende posts als: "kijk wat een heks".....of nee he ?:Dhahahaha....maken dat ik er nu eik niet vaak meer naar omkijk.
![]()
Maak dan iig nog een post met 1 of 2 zinnen over hetgeen wat in het huis gaande is zodat iemand die "niet net als jij toch al zit te kijken en voor wie de info dus nutteloos is!!!" er ook nog wat aan heeft. Dat soort zinloos gebral is m.i. namelijk voorbehouden aan het dagelijkse uitzending danwel Live topic.
Alle kreetjes ooeetje en aahtjes horen gewoon net als offtopicgelul in de SC. Problem is alleen dat je dat er al helemaal niet inkrijgt bij een heleboel nitwits' dus kun je het beter strikt scheiden zoals nu en dan de oetjes en aahtjes maar voor lief te nemen in de COS. (overigens zit ik persoonlijk niet echt te wachten op een verhuizing van die nitwit posts naar de SC) Laten we de SC toch alsjeblieft een klein beetje op niveau houden.....
![]()
BTW........dit hierboven slaat niet op posts in de COS van jouzelve.....ik snap je frustratie maar die word geenzins veroorzaakt door de mods of het gevoerde beleid maar allezins door de onwil van een handjevol users om aan zelfregulering te doen. Ik ben er 100 % van overtuigd dat indien men zich wat welwillender opstelt zonder tig keer dezelfde gevatte grap van het "offtopic zijn" te maken de teugels vanzelf wat losser kunnen.
Het is meer zoiets van geweldig, helemaal mee eens, ga doorquote:
Dit zeg ak, er as wit mas met dae toets op majn toetsenbord !quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is meer zoiets van geweldig, helemaal mee eens, ga door
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gelukkig valt er hier dan nog wat te lachen..... Is al te lang geleden.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Auw, m'n buik!
Toch nog humor op de FB vandaag![]()
Over jouw eigen posts....ik weet wat je post hoe vaak je post waar je post..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat cos bedoelt was om samen gezellig wat over de streams te keuvelen, maar als ik jouw woorden goed begrijp dan moet je behalve ontopic ook nog een inhoudelijk zijn en moet er rekening gehouden worden met de teruglezers?
Daar is de SV toch voor bedoeld
Jij zegt dat het niet op mijn cos posts slaat, maar ik hou zelf 0,0 rekening met teruglezers als ik al ontopic ben![]()
En ik blijf er bij dat dit strenge beleid het offtopic roepen in de hand werkt, immers als mensen een mail krijgen over offtopic gaan en ze zien dat anderen nog steeds wel doen, dan gaan ze veel sneller offtopic roepen...
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Over jouw eigen posts....ik weet wat je post hoe vaak je post waar je post......en desondanks blijf ik bij mijn eerdere standpunt.......n.l. dat het niet jouw posts zijn die verstorend werken in de COS
![]()
Ik heb geen flauw idee waar de COS oorspronkelijk voor is bedoeld..........ik vind het in zijn vorige en huidige vorm sowieso niet veel toevoegen.............maar dat is een heel andere discussie.............. en de SV vragen toch wel iets meer dan 1 of 2 regeltjes met wat inhoud........een beetje streamverslag mag toch al gauw een verslag van 2 alinea's bevatten.
Maar goed......ik ben waarschijnlijk iets te streng.......wees blij dat ik jullie mod niet ben......![]()
![]()
accepteren JA maar t had mischien nog mooier kunnen zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
(C)heer(s) (c)heer(s)!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik stel dan ook voor dat we het hier gewoon bij houden, laten we het leuk maken. We kunnen nog een maandje of 2 tegen elkaar blijven zeiken en er vervolgens geen van allen meer zin in hebben, we kunnen ook vanavond allemaal een goed glas alcohol naar binnen werken en samen genieten van het hoerenfeest!
Dus je weet niet waar de cos oorspronkelijk voor bedoeld is, je vind het weinig toevoegen en leest het ook weinig, maar je hebt er wel een probleem mee als er offtopic in gegaan wordtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Over jouw eigen posts....ik weet wat je post hoe vaak je post waar je post......en desondanks blijf ik bij mijn eerdere standpunt.......n.l. dat het niet jouw posts zijn die verstorend werken in de COS
![]()
Ik heb geen flauw idee waar de COS oorspronkelijk voor is bedoeld..........ik vind het in zijn vorige en huidige vorm sowieso niet veel toevoegen.............maar dat is een heel andere discussie.............. en de SV vragen toch wel iets meer dan 1 of 2 regeltjes met wat inhoud........een beetje streamverslag mag toch al gauw een verslag van 2 alinea's bevatten.
Maar goed......ik ben waarschijnlijk iets te streng.......wees blij dat ik jullie mod niet ben......![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef Nostalgist het volgende:
Dit moet ik ook even kwijt :
Ik vind het gezellig hier op het Forum !!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat vind ik nou ook, geniet van BBquote:
En dan vind ik jou weer een ramptoerist die achter de schermen iets over problemen bij BB6 heeft gelezen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:51 schreef laffer het volgende:
en maak jullie alsjeblieft niet zo druk over een paar regeltjes die jullie niet aanstaan![]()
houd het BB forum lekker leuk en luchtig![]()
OTquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
En dan vind ik jou weer een ramptoerist die achter de schermen iets over problemen bij BB6 heeft gelezen.
Dag Laffer.![]()
En als er dan 1 schaap over de dam is...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
En dan vind ik jou weer een ramptoerist die achter de schermen iets over problemen bij BB6 heeft gelezen.
Dag Laffer.![]()
hoi lieverd, ik volg BB al vanaf het beginquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dag Laffer.![]()
Het was slechts een liefhebbend kusje naar de door mij gewaardeerde laffer die verder zijn muil moet houden in een subforum waar hij nooit post.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:58 schreef PC eend het volgende:
En als er dan 1 schaap over de dam is...![]()
Whehehe, zie mij reply boven onder jou.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:02 schreef laffer het volgende:
hoi lieverd, ik volg BB al vanaf het begin![]()
ik lees hier bijna alles en volg ook deze BB op de voet, het feit dat ik hier geen modje ben doet hier niets aan af.
en ja, ik word ook een beetje moe van dit ge-pijpzeik over de SC in COS![]()
ik ben nogsteeds een user in dit sub-forum en ik lees heel erg veel in COS en ik stoor me behoorlijk aan de SC in die topics![]()
BB moet leuk en luchtig zijn, ook voor de lurkers zoals ik![]()
dus je mag alleen maar een mening hebben als je hier postquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Het was slechts een liefhebbend kusje naar de door mij gewaardeerde laffer die verder zijn muil moet houden in een subforum waar hij nooit post.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:06 schreef laffer het volgende:
dus je mag alleen maar een mening hebben als je hier post![]()
waarom posten jullie dan als lurken niet gewaardeerd wordt?![]()
jij bent liefquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, zie mij reply boven onder jou.![]()
Ik heb die hilde fan anders wel zien posten hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Het was slechts een liefhebbend kusje naar de door mij gewaardeerde laffer die verder zijn muil moet houden in een subforum waar hij nooit post.
dit gaat me achtevolgen hèquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb die hilde fan anders wel zien posten hoor![]()
Ach nee, ik weet wat het is BB bewoner fan te zijnquote:
Dat kan wel, maar dat is echt veel werk. Zet dan gewoon in je opties alle sigs uit, daar mis je ook niets aan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:27 schreef APK het volgende:
Pinbaal, er schijnt een tooltje te zijn om Manu te blocken.![]()
Werkt dat ook voor sigs
"My soul is painted like the wings of butterflies" zou ik graag niet elke keer weer lezen.
Was dat niet een oude sig van jou of vergis ik me nuquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:27 schreef APK het volgende:
Pinbaal, er schijnt een tooltje te zijn om Manu te blocken.![]()
Werkt dat ook voor sigs
"My soul is painted like the wings of butterflies" zou ik graag niet elke keer weer lezen.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:43 schreef Pinball het volgende:
Zet dan gewoon in je opties alle sigs uit, daar mis je ook niets aan.
Oke, mijn fout maar ben die tekst vorig jaar toch ook tegen gekomenquote:
Het is de sig van scanman.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
Laat me niet als een blinde mijn bed ingaan en help me op weg![]()
quote:
Mediawatchers, VOL en de Talpa-site lezen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:27 schreef PH52 het volgende:
Zonder dollen, ik denk wel dat de COS er voor zorgt dat de SV niet meer wordt bijgehouden in de mate waarop dat vorig jaar gebeurde, en dat is echt hartstikke jammer, de continuïteit is op deze manier niet echt gewaarborgd, en de COS'sen van afgelopen nacht doorlezen is ook geen optie, dat is een en al emotie, met al die gebeurtenissen. Hoe ging dat vorig jaar, kan me niet herinneren dat er toen ook zo weinig SV verslagen waren ?
Iemand suggesties ?
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Mediawatchers, VOL en de Talpa-site lezen.
Dan krijg je een aardig beeld.
Het valt simpelweg niet af te dwingen dat mensen verslagen schrijven.
Er zijn er die ook gewoon zeggen, dat die zeggen dat ze er geen zin in hebben!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ERFGENAAM, ERFGENAAM!
Er zijn er die ook gewoon zeggen er geen zin in te hebben!
Die moest ik een paar keer lezenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn er die ook gewoon zeggen, dat die zeggen dat ze er geen zin in hebben!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |