Dus al die drama voor niets gisteren?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:33 schreef Prospera het volgende:
Modderstaartjes, kunnen jullie even bekijken of deze poll
[POLL] hoe zie je de streamverslagen het liefst? »
een slotje moet hebben?
Bedankt voor het veranderen, maar sonique had een leukere titel. Zou: E10 wil Saab aan de ketting leggen... als TT mogen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan in COS #381 keting in ketting veranderd worden?![]()
OOPS! Is dit een hint?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:41 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Bedoel je deze? [POLL] hoe zie je de streamverslagen het liefst?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bedankt voor het veranderen, maar sonique had een leukere titel. Zou: E10 wil Saab aan de ketting leggen... als TT mogen?
Zou het?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
eens je topic gekozen blijft gekozen....
Als elke lolbroek die een betere TT heeft aanleiding zou zijn voor de moddiemods om de tt te veranderen, dan kunnen ze hun dagelijkse baan beter opzeggen!
Onnodige vraag dit!![]()
Svp geen slowchat in de FB. In de FB kun je feedback en normale vragen stellen over het forum, voor onzinnige zweepjessmileys graag naar de sc!quote:
Ja, het topicquoten heb ik nog niet onder de knie, thanx Ice_rulezquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:41 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Bedoel je deze? [POLL] hoe zie je de streamverslagen het liefst?
Watvoor dramaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus al die drama voor niets gisteren?
ontopic: wat mij betreft had dat topic al direct gesloten kunnen worden!
Kun je aangeven waarom je vindt dat er een slotje op kan?quote:
Zeg maar Icequote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, het topicquoten heb ik nog niet onder de knie, thanx Ice_rulez
Daar zijn het streamverslagen voor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:09 schreef Prospera het volgende:
Ik denk dat het duidelijk is dat men in de streams liever meer tekst wil en af en toe een plaatje.
Vandaag kan je al zien dat streamers er rekening mee houden.
Ieder ze ding, is kennelijk behoefte aan als er zoveel gepost wordt.quote:Voor de mensen die alleen streams bekijken lijkt me dit wel van belang. In Cos staat ook vanalles, maar die gaat veel te snel en is moeilijk bij te houden.
Van mij mag het topic wel blijven; ik denk dat de streamers de keuzes van de lezers goed hebben opgepakt.
Zolang die openstaat staat ie op de BB pagina en kan er altijd iemand reageren, dus waarom dicht?quote:Wel ben ik bang dat over een week ofzo als het topic dicht gaat de aandacht van de streamers, of nieuwe streamers weer verslapt.
Laten staan dan.quote:Dan zou je als Mod of dit topic kunnen sluiten(geen reacties meer daalt het topic), of dat er regelmatig in wordt gepost. Zo niet, dan kan ik, of een ander, weer een polletje doen over een maand.
Want dat het werkt geloof ik wel.
Ik laat 'm wel open dan. Zoals je zelf zegt, als er geen reacties meer komen, verdwijnt het vanzelf.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:09 schreef Prospera het volgende:
Ik denk dat het duidelijk is dat men in de streams liever meer tekst wil en af en toe een plaatje.
Vandaag kan je al zien dat streamers er rekening mee houden.
Voor de mensen die alleen streams bekijken lijkt me dit wel van belang. In Cos staat ook vanalles, maar die gaat veel te snel en is moeilijk bij te houden.
Van mij mag het topic wel blijven; ik denk dat de streamers de keuzes van de lezers goed hebben opgepakt.
Wel ben ik bang dat over een week ofzo als het topic dicht gaat de aandacht van de streamers, of nieuwe streamers weer verslapt.
Dan zou je als Mod of dit topic kunnen sluiten(geen reacties meer daalt het topic), of dat er regelmatig in wordt gepost. Zo niet, dan kan ik, of een ander, weer een polletje doen over een maand.
Want dat het werkt geloof ik wel.
ik zou het op prijs stellen als je mijn vraag in dat topic beantwoord voor die al dan niet op slot gaat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik laat 'm wel open dan. Zoals je zelf zegt, als er geen reacties meer komen, verdwijnt het vanzelf.
Graag gedaan engeltjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik laat 'm wel open dan. Zoals je zelf zegt, als er geen reacties meer komen, verdwijnt het vanzelf.
Edit: Ik zie dat Ice je vraag al beantwoord heeft.![]()
Naar het desbetreffende topic gaan het adres uit de adresbalk kopieren en hier op het forum plakkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, het topicquoten heb ik nog niet onder de knie, thanx Ice_rulez
Ga even kijken en geef daar antwoord!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:36 schreef Ifa het volgende:
[..]
ik zou het op prijs stellen als je mijn vraag in dat topic beantwoord voor die al dan niet op slot gaat.![]()
Alle blablabla eromheen weg gaat het hier om.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 06:38 schreef NorthernStar het volgende:
<..>
Wat daarentegen niet werkt is denken dat je de grens ergens halverwege in het vage neer kunt leggen: "offtopic mag, nare baggeraars en compulsieve zwaaiers uitgezonderd". Bij hoeveel zwaaismiley's wordt het bijvoorbeeld compulsief?
<..>
Exact.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies.
Als je ziet hoeveel discussie (dwz: zuigerij, zeikerij) er al uit de huidige -zéér simpele- regel is voortgekomen moet het toch wel duidelijk zjin dat elke vorm van "een beetje mag wel" tot mislukken gedoemd is.
Psies! En da's kut, want je bent nu helemaal niet flugeltjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:08 schreef flugeltje het volgende:
Het zorgt ervoor dat ik niet meer mee kan gaan in het dollen onderling, we worden toch al niet serieus genomen, dus dan lijkt het me verstandig om maar wat afstand te bewaren anders is het hek van de dam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |