joh kijk uit voor klodders kwak, frigietje!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ga nu echt....![]()
filmpje is afgelopen..nu ik..
![]()
klodder moet zichzelf maar reddenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh kijk uit voor klodders kwak, frigietje!![]()
*zucht*quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
klodder moet zichzelf maar redden, ik heb genoeg aan de buurman...
![]()
![]()
niet eens. sorry...quote:
veel plezier... .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ga nu echt....![]()
filmpje is afgelopen..nu ik..
![]()
nix joh, zit je te fucken !quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet eens. sorry...![]()
wat heb ik nou gemist?![]()
jij oo... nou ja laat maar...quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij oo... nou ja laat maar...![]()
![]()
![]()
de ene ging over ongesteld zijn en de ander ging over pil gebruik........mijn opmerking had daar dus nix mee te maken...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:26 schreef Inodder het volgende:
dag buuv heb post quote aangepast kijk maar ff
1. De tijd vanaf dat de menstratie begint... tot welke leeftijd?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh schei toch uit, wat maakt het nou uit, een beetje chemische zooi die je volledige hormoonhuishouding naar de tering helpt? Wij mannen hebben een rib moeten afstaan...het is jullie beurt voor een offer!![]()
straatje schoon nu, Semih?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de ene ging over ongesteld zijn en de ander ging over pil gebruik........mijn opmerking had daar dus nix mee te maken...![]()
Wat denk jij van een schop voor je kut?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:30 schreef chas het volgende:
[..]
1. De tijd vanaf dat de menstratie begint... tot welke leeftijd?
2. Of vrouwen niet genoeg lijden tijdens het dragen van een kind en daarna de bevalling!
Wat denk jij van een knip in je ballen?
Zuupertje!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet eens. sorry...![]()
wat heb ik nou gemist?![]()
ow, wacht ff, ik snapum!tjee, dat glaasje port hakte er flink in...
![]()
Bwhaaaaaaaaaaaa.... WATJUH!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat denk jij van een schop voor je kut?![]()
hou je bek, hou je bek, hou je bek,quote:
Kijk nou maar uit, anders breek ik je bezem!quote:
ging toch over de zelfde hoofdgroep (vrouwen zaken)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de ene ging over ongesteld zijn en de ander ging over pil gebruik........mijn opmerking had daar dus nix mee te maken...![]()
wat jij wilt joh....maaruh...zou jij een vrouw likken als ze ongesteld is ???quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
ging toch over de zelfde hoofdgroep (vrouwen zaken)
waar wij mannen t (zogenaamd) niet over willen hebben
![]()
Er is ook n herstel operatie dus ach mocht t zover zijn why notquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:30 schreef chas het volgende:
[..]
1. De tijd vanaf dat de menstratie begint... tot welke leeftijd?
2. Of vrouwen niet genoeg lijden tijdens het dragen van een kind en daarna de bevalling!
Wat denk jij van een knip in je ballen?
oei dillemmaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat jij wilt joh....maaruh...zou jij een vrouw likken als ze ongesteld is ???
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat jij wilt joh....maaruh...zou jij een vrouw likken als ze ongesteld is ???
RUN FORREST RUUUUUUUUUUUUUN !quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef Inodder het volgende:
[douche]
dat bedoel ik dusquote:
kippie...ga er maar weer vandoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:40 schreef Inodder het volgende:
[douche]
okee, ik geef het toe....ik zou het ook niet doen..hihi!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
echt niet! Ben niet bang om een ranzige lul en klauwen te krijgen maar er is wel een grens!
zou ik kunnen vragen, zou je me pijpen als ik je ongesteld en wel zou hebben liggen ketsen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee, ik geef het toe....ik zou het ook niet doen..hihi!!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee, ik geef het toe....ik zou het ook niet doen..hihi!!
..dat antwoord heb ik al gegeven dusquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou ik kunnen vragen, zou je me pijpen als ik je ongesteld en wel zou hebben liggen ketsen?
Nou dan, wat heeft het voor nut gehad om die vraag te stellen? Mi ben je alleen maar uit op conflictsituaties!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:48 schreef puntoortje het volgende:
nee dus
tis anders zo stil hier...ha haquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou dan, wat heeft het voor nut gehad om die vraag te stellen? Mi ben je alleen maar uit op conflictsituaties!
wilde je even laten zwetenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:00 schreef puntoortje het volgende:
dat bedoel ik
ja te laat ...NU heb ik hoofdpijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:04 schreef Inodder het volgende:
herstel heb er nog ff rustig over na gedacht ben lekker fris gedoucht t ligt ook wel aan de sitatie/hevigheid als je je nu ook ff lekker douched en dan de kurk op de fles doet ben ik bang dat ik de sprong in t diepe zou wagen
als er feromonen in t spel zijn wordt t ook al anders
daar hebben ze ibuprofen voor uitgevondenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja te laat ...NU heb ik hoofdpijn![]()
![]()
![]()
met een rietje of gewoon?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
Normaal gesproken lees ik even alles terug in SC (de rest kan me gestolen worden)
Wat een stelletje ranzige figuren zitten er hier zeg![]()
(ik zuig het mestruatiebloed altijd op en voor het doorslikken eerst even gorgelen)![]()
kom maar op met je vinger dan....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
daar hebben ze ibuprofen voor uitgevonden
en anders is er nog wel n oplossing breek n vinger voel je je hoofd nie meer
ik zal al jou vingers brekenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
daar hebben ze ibuprofen voor uitgevonden
en anders is er nog wel n oplossing breek n vinger voel je je hoofd nie meer
zolang heb ik m nie hoeveel km is dat zuid-holland(toch)=>Acherhoekquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kom maar op met je vinger dan....![]()
Met een trechtertje natuurlijkquote:
Ik voel een zekere spanning maar kan mijn vinger er niet precies opleggenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:15 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zal al jou vingers breken, zijn we hier ff 6 weken van BS verlost
![]()
Ik denk dat klodder die basje makkelijk kan hebben..maar hey! ik wil niet stoken heur!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik voel een zekere spanning maar kan mijn vinger er niet precies opleggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |