http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_postenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:45 schreef Prospera het volgende:
Jawel even uit het gerommel een vraagje; ik heb de FAQ erop nagezocht en niet gevonden.
Hoe kan ik tijdens een streamverslag een korte opmerking in kleine letters maken?
Whoehahahaaaaaaaaa...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:05 schreef Day het volgende:
Kap nou 'ns met dat ge-SC hier!![]()
Wat is dat toch met jullie? Krijgen julllie irl zo weinig aandacht en komen jullie, ter compensatie, dan maar hier? Stelletje Michelientjes!
En nou allemaal wegwezen!![]()
OOPS!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zou mensen hier dan ook willen adviseren om zich wat rustiger te houden en gezellig mee te posten zoals BB ooit is bedoeld. Dat gejank tegen de mods hier moet ook maar eens afgelopen zijn. Die zitten hier al hun vrije tijd te besteden om het voor iedereen zo leuk mogelijk te maken zonder bagger en zooi. Daar mag best wel wat dankbaarheid tegenover staan. En dan bedoel ik niet dat als je het ergens niet mee eens bent dat je dan maar je mond moet houden maar we hebben ook een grens. Nee is nee, ja is ja. Ben je het er dan nog niet mee eens dan zoek je een ander forum op of je legt je erbij neer. Want de eindeloze herhalingen en het engelengeduld is vanaf nu geëindigd.
De eerste de beste die weer om niets begint te miepen, een drama produceerd van heb ik jou daar of weer eens een mod schoffeerd kan van mij direct vetrekken. En dat gaat ook in per nu.
Wie de schoen past trekt hem aan..
En nee ik ga géén discussie aan, dus bespaar je de moeite. Ik heb het gehad met BB6 op het moment.
Was jij dat niet?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
Index / Big Brother 6
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrand, moet op de ban zitten!
moet zijn: verbrandT, welke dyslect heeft dit fb-topic geopend?
Plompzakken met puntjes?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
Mocht het mailtje een Fake zijn.... zak dan lekker door de ..........![]()
Je hebt het verkeerde stukje eruitgehaaldquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Die mail is niet echt. Ik heb 'm net nog even herlezen, en die laatste zin ("Ik heb me inmiddels onder een andere naam ingeschreven op VOL.") is wel érg verdacht. Waarom nou onder een andere naam? Precies: zodat wij het niet kunnen checken.![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:33 schreef flugeltje het volgende:
Wie zijn de moderators en hoe zijn jullie te bereiken?
Teamlead
flugeltje
Day
Ben je het oneens met een moderatie, probeer ons in eerste instantie te bereiken in het zogenaamde feedback-topic. Zie bovenaan de topiclijst (sticky topic) .
Van mijn hele verwarmende en met tranen in mijn ogen geschreven stukje haal je alleen dat naar vorenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:
Je hebt het verkeerde stukje eruitgehaald
Vond je dit tussen alle vreemde regels in het stukje, dit niet de vreemdste regel? : "Ik had trouwens op iets meer bijval gehoopt (bedank bij deze degene die het wel deden), maar zag dat bepaalde mensen er gewoon domme grappen over maakten, samen chatten, altijd naargelang mensen aangeslagen na-broeien!".![]()
Samen chatten, altijd naargelang mensen aangeslagen na-broeien!![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
Index / Big Brother 6
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrand, moet op de ban zitten!
moet zijn: verbrandT, welke dyslect heeft dit fb-topic geopend?
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]Nee hoor:
"Ik heb me inmiddels onder een andere naam ingeschreven op VOL."
![]()
Maar het was niemand opgevallen dus, die idiote kronkelzin.
Kun je nagaan hoe goed wij elkaars posts hier lezen.![]()
Nietes.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Ik snap die van BB1 nog steeds niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Al lijken mijn posts vaak oppervlakkig, ze bevatten veel meer verborgen boodschappen, je zou ze beter moeten bestuderen![]()
![]()
Nou nou.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
En nu allemaal weer opzouten!![]()
Nu pas.quote:
Zijn de mods om versabommie zijn typo's te corrigeren?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Ik vind heel ontopic dat je het goed doet Dayquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Good call, day!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:18 schreef Day het volgende:
Dit is gewoon een verkapte SC-topic!
Tegen de tijd dat Bommie echt gaat, (her)openen we wel een zwaai-topic.
Nu niet dus!
Net gedaan!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Nou nou.
Ga eens aan het werk, deze moet op slot! [BB6] Streamverslagen van dinsdag 3 oktober 2006![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |