OTquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
En dan vind ik jou weer een ramptoerist die achter de schermen iets over problemen bij BB6 heeft gelezen.
Dag Laffer.![]()
En als er dan 1 schaap over de dam is...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
En dan vind ik jou weer een ramptoerist die achter de schermen iets over problemen bij BB6 heeft gelezen.
Dag Laffer.![]()
hoi lieverd, ik volg BB al vanaf het beginquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dag Laffer.![]()
Het was slechts een liefhebbend kusje naar de door mij gewaardeerde laffer die verder zijn muil moet houden in een subforum waar hij nooit post.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:58 schreef PC eend het volgende:
En als er dan 1 schaap over de dam is...![]()
Whehehe, zie mij reply boven onder jou.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:02 schreef laffer het volgende:
hoi lieverd, ik volg BB al vanaf het begin![]()
ik lees hier bijna alles en volg ook deze BB op de voet, het feit dat ik hier geen modje ben doet hier niets aan af.
en ja, ik word ook een beetje moe van dit ge-pijpzeik over de SC in COS![]()
ik ben nogsteeds een user in dit sub-forum en ik lees heel erg veel in COS en ik stoor me behoorlijk aan de SC in die topics![]()
BB moet leuk en luchtig zijn, ook voor de lurkers zoals ik![]()
dus je mag alleen maar een mening hebben als je hier postquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Het was slechts een liefhebbend kusje naar de door mij gewaardeerde laffer die verder zijn muil moet houden in een subforum waar hij nooit post.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:06 schreef laffer het volgende:
dus je mag alleen maar een mening hebben als je hier post![]()
waarom posten jullie dan als lurken niet gewaardeerd wordt?![]()
jij bent liefquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, zie mij reply boven onder jou.![]()
Ik heb die hilde fan anders wel zien posten hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Het was slechts een liefhebbend kusje naar de door mij gewaardeerde laffer die verder zijn muil moet houden in een subforum waar hij nooit post.
dit gaat me achtevolgen hèquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb die hilde fan anders wel zien posten hoor![]()
Ach nee, ik weet wat het is BB bewoner fan te zijnquote:
Dat kan wel, maar dat is echt veel werk. Zet dan gewoon in je opties alle sigs uit, daar mis je ook niets aan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:27 schreef APK het volgende:
Pinbaal, er schijnt een tooltje te zijn om Manu te blocken.![]()
Werkt dat ook voor sigs
"My soul is painted like the wings of butterflies" zou ik graag niet elke keer weer lezen.
Was dat niet een oude sig van jou of vergis ik me nuquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:27 schreef APK het volgende:
Pinbaal, er schijnt een tooltje te zijn om Manu te blocken.![]()
Werkt dat ook voor sigs
"My soul is painted like the wings of butterflies" zou ik graag niet elke keer weer lezen.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:43 schreef Pinball het volgende:
Zet dan gewoon in je opties alle sigs uit, daar mis je ook niets aan.
Oke, mijn fout maar ben die tekst vorig jaar toch ook tegen gekomenquote:
Het is de sig van scanman.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
Laat me niet als een blinde mijn bed ingaan en help me op weg![]()
quote:
Mediawatchers, VOL en de Talpa-site lezen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:27 schreef PH52 het volgende:
Zonder dollen, ik denk wel dat de COS er voor zorgt dat de SV niet meer wordt bijgehouden in de mate waarop dat vorig jaar gebeurde, en dat is echt hartstikke jammer, de continuïteit is op deze manier niet echt gewaarborgd, en de COS'sen van afgelopen nacht doorlezen is ook geen optie, dat is een en al emotie, met al die gebeurtenissen. Hoe ging dat vorig jaar, kan me niet herinneren dat er toen ook zo weinig SV verslagen waren ?
Iemand suggesties ?
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Mediawatchers, VOL en de Talpa-site lezen.
Dan krijg je een aardig beeld.
Het valt simpelweg niet af te dwingen dat mensen verslagen schrijven.
Er zijn er die ook gewoon zeggen, dat die zeggen dat ze er geen zin in hebben!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ERFGENAAM, ERFGENAAM!
Er zijn er die ook gewoon zeggen er geen zin in te hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |