Dat heeft Nikky toch al uitgelegdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
Even een vraag (voor PC EEND)
Is er voor mensen die terugkomen na een ban een proeftijd??
Worden ze scherper in de gaten gehouden?
Graag wat FB hierover![]()
Niet aan PC eend, die zit met eendenstront tussen de benen van angstquote:
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:51 schreef KRIBBET het volgende:
Niet aan PC eend, die zit met eendenstront tussen de benen van angst![]()
Wanneer en waar kunnen we dat ongeveer terug lezen of kan ik alle FB topic's van de laatste 2 jaar gaan uitspitten![]()
Ze zaten een beetje knellend, heb nou nog blaren op mijn potenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!
De schoen enzo.
Ik ben het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:18 schreef versabommie het volgende:
De ruzie tussen Semih en Tijn
Deze kan ook wel dicht, ze waren alweer tegen elkaar aan het praten enzo!
Verzocht om OT te blijven;quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:13 schreef versabommie het volgende:
Eti nne's coming out ?!?
Kan ook wel dicht. Speculaties van het niveau telegraaf terwijl er geen sex is geweest. Verder is de discussie dood en is aan het verzanden in een polemiek van het niveau sc!
waarom dan dicht?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:18 schreef versabommie het volgende:
De ruzie tussen Semih en Tijn
Deze kan ook wel dicht, ze waren alweer tegen elkaar aan het praten enzo!
Neeneenee- dit topic mag absoluut niet worden gesloten. Krijgt vast en zeker nog een vervolg, en dan zou het jammer zijn als er in twee vershillende topics moet worden gezocht naar oorzaak en gevolg, dus dus De ruzie tussen Semih en Tijn zekers niet dicht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
Ondanks dat ik idd ook al enige communicatie constateerde, voel ik toch nog wat spanning.
Misschien een optie de TT te veranderen in "de nasleep van de ruzie tussen Semih en TIjn".
dichtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:20 schreef PH52 het volgende:
videoaanvraag. is een vraag waarop het antwoord is gegeven, had bovendien net ozo makkelijk ier Stream filmpjes gesteld kunnen worden. Snap niet dat daar niet dierekt door een mod op is gereageerd.![]()
ok ok , nasleep zoals geopper door Peter kan ik ook mee leven!quote:
Kasloos topic idd. Had sowieso niet open mogen blijvenquote:
of anders iig de offtopic posts verwijderen, zoals:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Kasloos topic idd. Had sowieso niet open mogen blijven![]()
quote:zijn er al beelden waar een bewoonster met een lege wijnfles masturbeert? dan wordt het pas intre
sluitenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |