anderhalve maand overtijd... Denk het niet..quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:18 schreef bb-millie het volgende:
Ff narekenen zou ik zeggen...
Is ze in het huis bevrucht???
Op de blog staat 1,5 maand, maar 2 weken over tijd, dan is ze toch echt daar bevruchtquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:33 schreef soylent het volgende:
2 weken over tijd toch :
bronquote:Vermeldde Marlies maandagnacht nog dat zij anderhalve maand over tijd is, nu smeert zij zich ook al niet in met de zalf tegen schurft
quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:46 schreef Sapientiea het volgende:
Jullie zijn ziek........zoek a.u.b. hulp.....
voor zover ik weet niet in het huis neequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:56 schreef Sloppy_Joe het volgende:
ik geloof er niets van dat ze zwanger is...(en ik baseer dat helemaal nergens op)![]()
Heb dit jaar BB niet zo goed gevolgd, maar is het mij dan helemaal ontgaan dat Marlies sex heeft gehad in het huis?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:08 schreef FrankV34 het volgende:
Even voor de duidelijkheid..
Als je 6 weken zwanger bent dan ben je 6 weken na je laatste menstruatie. Als ze 2 weken over tijd is klopt dat dus. Ze is dus 4 weken geleden "bevrucht".
Overigens ben je dus de eerste 2 weken van je zwangerschap helemaal niet zwanger![]()
Als ze nu zwanger is (en BB al meer dan 4 weken loopt) dan heeft ze daar dus wel sex gehad.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:10 schreef bb-millie het volgende:
[..]
maar als ze geen sex daaro heeft gehad, kan ze ook niet zwanger zijn....
![]()
Volgens mij is de kans heel klein.... denk ook dat het gewoon de situatie is, snap alleen dat van die zalf dan alleen niet zo, maar zal wel opgeblazen zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:17 schreef pluisje het volgende:
Je kunt tijdens je zwangerschap, en met name de eerste maanden, ook bloedverlies hebben. Zelfs zodanig dat het lijkt alsof je ongesteld bent...
Dus die laatste menstruatie is ook niet helemaal zeker.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:40 schreef avonne het volgende:
PS. Egbert weigert te smeren..... zou die...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |