abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:36:26 #126
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42377025
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:30 schreef Prospera het volgende:
Eendje, ik heb geen commentaren of huldes over de streamverslagen.
Ik vroeg om een feedback over hoe men de streams wilde zien.
Kan deze discussie nu kappen? Je verziekt het zo voor de mensen die serieuze feedback hebben!

On topic: kan deze dicht? : [BB6] Streamverslagen van woensdag 4 oktober 2006
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42377622
Versabommie; Jij verziekt het als ik een feedback vraag over hoe men de streamverslagen het liefst wil zien.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 01:10:13 #128
6941 APK
Factual, I think.
pi_42377672
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 01:07 schreef Prospera het volgende:
Versabommie; Jij verziekt het als ik een feedback vraag over hoe men de streamverslagen het liefst wil zien.
Dat is toch commentaar op/over streamverslagen en kan dan toch in het betreffende topic?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42377702
oops ik had hem al in de sc gezet
pi_42377747
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 01:10 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is toch commentaar op/over streamverslagen en kan dan toch in het betreffende topic?
Wat is er mis mee om het even hier te vragen? Hier zitten tenslotte de meeste volgers van BB
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 5 oktober 2006 @ 01:26:02 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_42377945
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 01:14 schreef Morwen het volgende:

Wat is er mis mee om het even hier te vragen? Hier zitten tenslotte de meeste volgers van BB
1 keer vragen is okay, maar nu krijg je dus weer suffe slowchat.
Jezus, vroeger was FB leuk.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42378364
Geen sc hier.
kritiek van Bommie heb ik gekopieerd naar SC:

[BB SC 43] op zoek naar de kwelgeest...
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 11:02:31 #133
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42382623
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 00:30 schreef Prospera het volgende:
Eendje, ik heb geen commentaren of huldes over de streamverslagen.
Ik vroeg om een feedback over hoe men de streams wilde zien.
En daar heb je een topic voor geopend. Dus dáár kan feedback gegeven worden op je vraag.
Dit FB-topic is bedoeld voor feedback van en aan de mods, al zou je dat niet zeggen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:15:12 #134
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_42394739
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:02 schreef Gert het volgende:

[..]

En daar heb je een topic voor geopend. Dus dáár kan feedback gegeven worden op je vraag.
Dit FB-topic is bedoeld voor feedback van en aan de mods, al zou je dat niet zeggen.
Idd, want de mods reageren dus alleen nog maar op SC, de rest van het takenpakket behorend bij het blauwe jasje wordt zwaar verwaarloosd.

Er staat nog steeds een serieuze vraag mbt het openen van topics open :
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:58 schreef PH52 het volgende:
DAn zou ik ook graag een principe uitspraak willen vernemen in hoeverre persoonlijke kenmerken van bewoners aanleiding moeten vormen tot het openen van een nieuw topic.
Ik denk dan aan De bewoners: Marlies #1 in verhouding tot Is Marlies echt of sluw

zo ook met vriend egbert Egbert 40+ of toch 50+? (Pictures topic) en het topic De bewoners: Egbert #1
_ De mens is de maat van alle dingen _
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:27:58 #135
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42395106
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:15 schreef PH52 het volgende:

[..]

Idd, want de mods reageren dus alleen nog maar op SC, de rest van het takenpakket behorend bij het blauwe jasje wordt zwaar verwaarloosd.
quote:
[quote]Op woensdag 4 oktober 2006 11:58 schreef PH52 het volgende:
DAn zou ik ook graag een principe uitspraak willen vernemen in hoeverre persoonlijke kenmerken van bewoners aanleiding moeten vormen tot het openen van een nieuw topic.
Ik denk dan aan De bewoners: Marlies #1 in verhouding tot Is Marlies echt of sluw

zo ook met vriend egbert Egbert 40+ of toch 50+? (Pictures topic) en het topic De bewoners: Egbert #1
[/quote]
in hoeverre persoonljke kenmerken van bewoners aanleiding moeten vormen tot het openen van topics. Nah, simpel. Moet niet

mag wel
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_42395131
Ter verduidelijking kan deze er ook nog wel bij De bewoners: Etiënne #3 en het topic Etienne was toch een dief ?
Ik hoop dat er snel duidelijkheid geschapen word in deze, want ik sta namelijk te popelen om het topic 'Marlies is een ex terrorist' te openen, maar wil natuurlijk niet tegen de alhier geldende regels ingaan
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_42395149
Dat was snel
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:30:05 #138
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42395173
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:28 schreef PC eend het volgende:
Ter verduidelijking kan deze er ook nog wel bij De bewoners: Etiënne #3 en het topic Etienne was toch een dief ?
Ik hoop dat er snel duidelijkheid geschapen word in deze, want ik sta namelijk te popelen om het topic 'Marlies is een ex terrorist' te openen, maar wil natuurlijk niet tegen de alhier geldende regels ingaan

Als het niks is, is een slotje zo geplaatst. Merk je helemaal automatisch en vanzelf
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:32:58 #139
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42395277
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:15 schreef PH52 het volgende:

[..]

[..]
Fijn dat er iemand is die het opmerkt als we een stapje terug doen

Zo zie je maar dat het toch verrekte handig is dat wij 'blauwen' hier rondzwerven. Dat we daarbij ook af en toe een impopulaire beslissing nemen moet iedereen dan ook maar voor lief nemen. Point made en we kunnen weer verder...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:35:48 #140
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_42395399
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:30 schreef teamlead het volgende:

[..]

Als het niks is, is een slotje zo geplaatst. Merk je helemaal automatisch en vanzelf
Gatverdamme TL.

Sorry, maar dat vind ik persoonlijk een snot opmerlking. Dit soort gedoog gedrag levert dus de veelheid aan zinloze topics op waarvan er gisteren een x-tal op aangeven van bereidwillige users hier zijn verwijder.

Doe nou eens een keer inhoudelijk reageren alas er om een principe uitspraak wordt gevraag, en hang niet de popie-jopie uit.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:36:55 #141
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_42395440
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat het toch verrekte handig is dat wij 'blauwen' hier rondzwerven. Dat we daarbij ook af en toe een impopulaire beslissing nemen moet iedereen dan ook maar voor lief nemen. Point made en we kunnen weer verder...
Sorry lieverd, mijn vingertjes waren al druk aan het werk .
  donderdag 5 oktober 2006 @ 17:39:12 #142
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42395501
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:35 schreef PH52 het volgende:

[..]

Gatverdamme TL.

Sorry, maar dat vind ik persoonlijk een snot opmerlking. Dit soort gedoog gedrag levert dus de veelheid aan zinloze topics op waarvan er gisteren een x-tal op aangeven van bereidwillige users hier zijn verwijder.

Doe nou eens een keer inhoudelijk reageren alas er om een principe uitspraak wordt gevraag, en hang niet de popie-jopie uit.
goed.. that's it.. Helder
pi_42395724
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Slim om van die psychologische trucjes toe te passen!
  Moderator donderdag 5 oktober 2006 @ 17:56:38 #144
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42396075
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:35 schreef PH52 het volgende:

Hoe kun je nou preciés aangeven in welke gevallen een derivaat van een bewonerstopic wel of geen bestaansrecht heeft!
Aangezien de onderlinge sfeer hier nou niet bepaald om over naar huis te schrijven is momenteel, lijkt het me verstandig om even wat terughoudender te zijn met koste wat het kost de lolbroek uit te willen hangen ten koste van mods. Dat hele gezanik van jou, bommie en anderen de afgelopen dagen, over allerlei topics die dicht zouden moeten of juist niet, is alleen maar weer geëtter. Ik vind het een beetje genant worden.

Kortom: we moeten eerst zorgen dat de mods er weer een beetje lol in krijgen, voordat we ze weer te grazen kunnen nemen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42396091
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:45 schreef Djep het volgende:

[..]

Slim om van die psychologische trucjes toe te passen!
Mind fuckin games
  donderdag 5 oktober 2006 @ 18:08:22 #146
130054 demins
We weten niks
pi_42396458
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 17:56 schreef Gert het volgende:

[..]

<knip>

Kortom: we moeten eerst zorgen dat de mods er weer een beetje lol in krijgen, voordat we ze weer te grazen kunnen nemen.
Nou volgens mij hebben ze er lol genoeg in (48 + 20 net uitgezeten, geen enkele kans dat die 20 uur ooit nog als "aftrek voorarrest" kunnen worden opgevoerd) dus wat mij betreft mogen ze best zonder lol hun werk laten versloffen.

Anyway I'm back!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:28:46 #147
135132 Ice_rulez
ijskoud de lekkerste
pi_42408707
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:08 schreef demins het volgende:

[..]

Nou volgens mij hebben ze er lol genoeg in (48 + 20 net uitgezeten, geen enkele kans dat die 20 uur ooit nog als "aftrek voorarrest" kunnen worden opgevoerd) dus wat mij betreft mogen ze best zonder lol hun werk laten versloffen.

Anyway I'm back!
Welkom terug.

Ga die discussie over die 20 uurtjes maar niet aan, je krijgt ze er gewoon bij met rente.

Ervaringsdeskundige.
48 uur = 48 uur!!!
pi_42408835
Modderstaartjes, kunnen jullie even bekijken of deze poll
[POLL] hoe zie je de streamverslagen het liefst? »
een slotje moet hebben?
pi_42409095
Kan in COS #381 keting in ketting veranderd worden?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:41:07 #150
135132 Ice_rulez
ijskoud de lekkerste
pi_42409110
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 23:33 schreef Prospera het volgende:
Modderstaartjes, kunnen jullie even bekijken of deze poll
[POLL] hoe zie je de streamverslagen het liefst? »
een slotje moet hebben?
Bedoel je deze? [POLL] hoe zie je de streamverslagen het liefst?
48 uur = 48 uur!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')