Kan deze discussie nu kappen? Je verziekt het zo voor de mensen die serieuze feedback hebben!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:30 schreef Prospera het volgende:
Eendje, ik heb geen commentaren of huldes over de streamverslagen.
Ik vroeg om een feedback over hoe men de streams wilde zien.
Dat is toch commentaar op/over streamverslagen en kan dan toch in het betreffende topic?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:07 schreef Prospera het volgende:
Versabommie; Jij verziekt het als ik een feedback vraag over hoe men de streamverslagen het liefst wil zien.
Wat is er mis mee om het even hier te vragen? Hier zitten tenslotte de meeste volgers van BBquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch commentaar op/over streamverslagen en kan dan toch in het betreffende topic?
1 keer vragen is okay, maar nu krijg je dus weer suffe slowchat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:14 schreef Morwen het volgende:
Wat is er mis mee om het even hier te vragen? Hier zitten tenslotte de meeste volgers van BB![]()
En daar heb je een topic voor geopend. Dus dáár kan feedback gegeven worden op je vraag.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:30 schreef Prospera het volgende:
Eendje, ik heb geen commentaren of huldes over de streamverslagen.
Ik vroeg om een feedback over hoe men de streams wilde zien.
Idd, want de mods reageren dus alleen nog maar op SC, de rest van het takenpakket behorend bij het blauwe jasje wordt zwaar verwaarloosd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
En daar heb je een topic voor geopend. Dus dáár kan feedback gegeven worden op je vraag.
Dit FB-topic is bedoeld voor feedback van en aan de mods, al zou je dat niet zeggen.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:58 schreef PH52 het volgende:
DAn zou ik ook graag een principe uitspraak willen vernemen in hoeverre persoonlijke kenmerken van bewoners aanleiding moeten vormen tot het openen van een nieuw topic.
Ik denk dan aan De bewoners: Marlies #1 in verhouding tot Is Marlies echt of sluw
zo ook met vriend egbert Egbert 40+ of toch 50+? (Pictures topic) en het topic De bewoners: Egbert #1
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Idd, want de mods reageren dus alleen nog maar op SC, de rest van het takenpakket behorend bij het blauwe jasje wordt zwaar verwaarloosd.
[/quote]quote:Er staat nog steeds een serieuze vraag mbt het openen van topics open :
[quote]Op woensdag 4 oktober 2006 11:58 schreef PH52 het volgende:
DAn zou ik ook graag een principe uitspraak willen vernemen in hoeverre persoonlijke kenmerken van bewoners aanleiding moeten vormen tot het openen van een nieuw topic.
Ik denk dan aan De bewoners: Marlies #1 in verhouding tot Is Marlies echt of sluw
zo ook met vriend egbert Egbert 40+ of toch 50+? (Pictures topic) en het topic De bewoners: Egbert #1
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:28 schreef PC eend het volgende:
Ter verduidelijking kan deze er ook nog wel bij De bewoners: Etiënne #3 en het topic Etienne was toch een dief ?
Ik hoop dat er snel duidelijkheid geschapen word in deze, want ik sta namelijk te popelen om het topic 'Marlies is een ex terrorist' te openen, maar wil natuurlijk niet tegen de alhier geldende regels ingaan![]()
Fijn dat er iemand is die het opmerkt als we een stapje terug doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Idd, want de mods reageren dus alleen nog maar op SC, de rest van het takenpakket behorend bij het blauwe jasje wordt zwaar verwaarloosd.
Er staat nog steeds een serieuze vraag mbt het openen van topics open :
[..]
Gatverdamme TL.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als het niks is, is een slotje zo geplaatst. Merk je helemaal automatisch en vanzelf![]()
Sorry lieverd, mijn vingertjes waren al druk aan het werkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Fijn dat er iemand is die het opmerkt als we een stapje terug doen
Zo zie je maar dat het toch verrekte handig is dat wij 'blauwen' hier rondzwerven. Dat we daarbij ook af en toe een impopulaire beslissing nemen moet iedereen dan ook maar voor lief nemen. Point made en we kunnen weer verder...![]()
goed.. that's it.. Helderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gatverdamme TL.
Sorry, maar dat vind ik persoonlijk een snot opmerlking. Dit soort gedoog gedrag levert dus de veelheid aan zinloze topics op waarvan er gisteren een x-tal op aangeven van bereidwillige users hier zijn verwijder.
Doe nou eens een keer inhoudelijk reageren alas er om een principe uitspraak wordt gevraag, en hang niet de popie-jopie uit.
Slim om van die psychologische trucjes toe te passen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Fijn dat er iemand is die het opmerkt als we een stapje terug doen
Zo zie je maar dat het toch verrekte handig is dat wij 'blauwen' hier rondzwerven. Dat we daarbij ook af en toe een impopulaire beslissing nemen moet iedereen dan ook maar voor lief nemen. Point made en we kunnen weer verder...![]()
Hoe kun je nou preciés aangeven in welke gevallen een derivaat van een bewonerstopic wel of geen bestaansrecht heeft!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:35 schreef PH52 het volgende:
Doe nou eens een keer inhoudelijk reageren alas er om een principe uitspraak wordt gevraag, en hang niet de popie-jopie uit.
Mind fuckin gamesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:45 schreef Djep het volgende:
[..]
Slim om van die psychologische trucjes toe te passen!
Nou volgens mij hebben ze er lol genoeg in (48 + 20 net uitgezeten, geen enkele kans dat die 20 uur ooit nog als "aftrek voorarrest" kunnen worden opgevoerd) dus wat mij betreft mogen ze best zonder lol hun werk laten versloffen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
<knip>
Kortom: we moeten eerst zorgen dat de mods er weer een beetje lol in krijgen, voordat we ze weer te grazen kunnen nemen.![]()
Welkom terug.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:08 schreef demins het volgende:
[..]
Nou volgens mij hebben ze er lol genoeg in (48 + 20 net uitgezeten, geen enkele kans dat die 20 uur ooit nog als "aftrek voorarrest" kunnen worden opgevoerd) dus wat mij betreft mogen ze best zonder lol hun werk laten versloffen.
Anyway![]()
![]()
I'm back!
![]()
![]()
![]()
Bedoel je deze? [POLL] hoe zie je de streamverslagen het liefst?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:33 schreef Prospera het volgende:
Modderstaartjes, kunnen jullie even bekijken of deze poll
[POLL] hoe zie je de streamverslagen het liefst? »
een slotje moet hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |