abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:00:54 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_42346717
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van dinsdag 3 oktober 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

De OP staat HIERO.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42347228
Marcia loopt in de hamsterkooi en praat met Eg.

Ze hebben het over de weekopdrachten, vooral over de kluis. Marc wist van haar werk hoe het moest , maar Eg wist niet hoe het moest.

Marcia loopt heel relaxed, vertelt hoe het gaat hoe het gaat met het openen van de kluis.
Eg zegt ja, ja ja, nee precies, ja zoiet ja.

Saar moet weer plassen en Tijn knuffelt met Mo.

Marcia zegt dat Abbekerkers niet weten wat ze zien. Eg mist het gevoel van thuis.

In de badkamer zegt Tijn dat hij Janine heeft beloofd in zijn douche te douchen in zijn blote pik tijdens de live uitzending. rik doucht naakt, Saar zit op het bankje met een drankje en Jeroen ligt in de jaccuzi.

Zou je het erg vinden als ik eruit ga? vraagt Eg. Nee zegt Marcia, maar het is wel jammer omdat we
wel een kans hebben om te winnen.
Ik zie je dan wel over 2 maanden weer, zegt Marcia, wel jammer, maar ik red me wel.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_42347333
Tijn zegt tegen Mo dat hij het echt heel moeilijk vind over Janine,
Mo zegt het is niet zo in mijn reet en uit mijn reet, helemaal niet.
Zij is wel andersom en sjaantje dekt zich beter in en daarin waren we heel verschillend.
Het is wel zo fijn dat je je verhaal kan doen en is zij 1 van de weinigen die dat kon.
Een beetje roze verhaal, maar Janine was het dan wel.

Tijn had het echt niet verwacht dat ze eruit zou gaan, hij kan er niet over ophouden.
pi_42347516
Tijn met Mo in bed.
Wat ik zo moeilijk vind zegt Mo, soms moet ik dingetjes in mezelf doen en kan ik geen dingen delen. Soms word ik dan zo hyper. Daarom is het soms zo moeilijke te begrijpen.
Soms wil ik dat je alles kan laten, op zijn beloop laten, iedereen zijn eigen dingetjes doen.

Heb je een wind gelaten vraagt Mo, Ja ook dat zegt Tijn.
Gezellig aan het keuvelen.
pi_42347593
Weet je kan ik nog serieus een tukje met je doen vraagt Mo,
Nee zegt Tijn ik moet nu brood gaan bakken.

Ik ga zegt Tijn, al mijn verhaaltjes lach jij uit.
pi_42347810
E10 ligt heel gezellig met Jeroen in bad, maar het capturingen lukt niet op stream 1.
Rik bereidt zich met ballerina pasjes voor op zijn komende shift.

Tijn is vanavond echt in een knuffelmode.
Niet alleen Mo, maar ook Saar en Mich krijgen knufs.
geen vader- maar moedercomplex?
pi_42347997
Marcia doucht naakt, en E10&Jeroen kletsen over van alles.
"out"
pi_42348380

Sab en E10 weer even een knuffelmomentje
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_42348469
Jeroen en E10 in de Serre.

J: hoe laat zal het zijn een uurtje of half 2

E: zoiets

J: het is wel leuk dat je een weekopdracht hebt die wat langer duurt

E: ja precies

J: Allebei 2 keer overleefd nou

E: jaha
Only Human
pi_42348523
Marcia is net klaar en heeft zin in iets lekkers. Ze moet om half elf en Jeroen om half tien.

Jeroen fluit

Moet je niet lekker slapen zegt Marcia tegen E10. Ja, zegt E10

Wat ga je nemen, marc?

Ik heb geen idee, zegt marc.

Streams terug naar de schakende Tijn en Sab. En de rollende Rik.
Only Human
pi_42348571

Mon alleen in de princessenkamer.
Only Human
pi_42348617
Sabje gaat haar mutsje alvast opzetten.

Marcia: Wie weet ook alweer dat we over elke bewoner een deuntje hadden?

Ja, was lachen, zegt Jeroen o.a. Van je Hela hela Ho......en daar werd dan per bewoner iets van gemaakt.

Er wordt weer gehummied en geschaakt.
Only Human
pi_42348662
Sabje: Nu moet ik dus normaal gaan lopen, ik kan helemaal niet normaal lopen

Het gaat weer verder over het schaken tussen Tijn, Rik en Sabje. Marcia zegt hoor ik Egg in de keuken. "Hij moet nu wel wakker worden".

Slaap je nooit heel veel uur: Marcia

Jawel, als ik de volgende dag vrij ben: E10

Ik ben een afgekeurde Mouse: Sabje
Only Human
pi_42348698
Tijn: moet iemand eggbert roepen

Sab: nee joh, ik ben net bezig.

Tij zingt "Ich bin wie du"

Petertje lacht zich te pletter nu achter internet (broertje van Sabje?)

Het lijkt wel de wandelclub, zegt Sab
Only Human
pi_42348736
Sabje heeft een dipje (lachend) zingt *Hands Up, Baby Hands up"

Sabje heeft wel eens blind gefietst, lag ze ineens op de motorkap van een auto
Only Human
pi_42348763
Tijn fluit "Ich bin wie du"

En het rad rateld lekker verder. *kraak steun piep

Sabje gaat ervan zweten, net als de schakers zogenaamd
Only Human
pi_42348809
Marcia en Egg op het podium.

Egg gaat plassen en Marcia maakt een broodje met ouwe kaas voor Egg. Egg wil boter op zijn broodje en hij wil wakker gemaakt worden voor de tuin.

Hij zat maar 5 minuten in de tuin vandaag en dat schoot niet op.

Marcia: Wil je het kapje

Egg: Ja is goed

E10 in de keuken bij Marcia. E10 heeft een hekel aan die papiertjes, Marcia ook, duurt een uur voor het open is.
Only Human
pi_42348873
Dit is het wel zo'n beetje

Sab in het rad, Rik en Tijn aan het schaken en Marcia en Egg aan het eten
Only Human
pi_42348926
Ok

E10 en Egg in de Serre

*stilte

Jeroen komt erbij.

Rik vroeg zich af of ie een eitje kon bakken. Kon makkelijk, is nog 1 1/2 doos. Egg is moe en kan wel een week slapen.
Jeroen gaat slapen, kan makkelijk volgens Egg. Egg zegt dat je slaap van envelop tot envelop.

Wil er nog iemand een ei, vraagt Rik.

Nee, maar pak de bovenste doos, zegt Egg.
Only Human
pi_42348953
E10 duikt even boven op liefdeskoppel Tijn en Mon

Only Human
pi_42348977
Sab: Mon, wie doe ik na............Loekie loekie, loekie. Ik was er altijd bang van. Ze had er een trauma van

Sabje is nog hyper. Ze vindt iets lekker lekker "Aqua. Ze heeft steken in haar buik. Ze wil brood met nutella

Ze probeert te werken, ze wil een gangbang. Rik: Er wordt nooit rekening met ons gehouden
Only Human
pi_42348981
Sabje gaat helemaal los op de adrenaline. Samen met Rik.

Ik trek het ff niet meer. *weg is
Only Human
pi_42351755
Mies op het rad, en Tijn hangt er op de grond bij “Tijn, je kan dan naar bed”
Mies: "hoe lang nog"
Jeroen: "nog een goeie minuut "

9:42

Mies tegen E10: “ ik zou ook naar bed gaan, je hebt zulke rode ogen”
E10: "Met mijn shift werd ik pas 10 minuten van te voren wakker. "

WISSEL met Jeroen 9.44

Et10 vraagt aan Jeroen of hij wakker blijft hierna, “ja ik denk het wel” zegt Jeroen
Mies tegen e 10: "Ga eens lekker een keertje eerder nar bed "

Mies tegen Mars in bed: nog 10 minuten en dan ben jij.

<<Jeroen op het rad, het kraakt en piept behoorlijk.
Ben benieuwd of het tot donderdag volhoudt >>

Mies tegen Jeroen: ik ben helemaal niet van het vroege opstaan, als ik uit mezelf wakker word, word ik 10 uur wakker, maar dat is te laat voor de meeste banen…Ik zou eigenlijk een baan tot 6 uur moeten hebben. 9 uur is helemaal niet vroeg, maar in de winter is het een drama. Jeroen beaamt dit ( tuurlik)
Mies: Moest ik om half 9 beginnen .. Jeroen: “ja dan weet je eigenlijk al, dat je er doorheen moet door de kou..heel gedoe.

Mies; bij moeder had ik een schuindak, heerlijk (?)
Jeroen zegt meerdere keren ECHT WEL, oo, ja, oke oke, o, ja, oke

Omde auto krabben, al die sneeuw, maar goed, als dat het enige is, muziekje, stoken, scheelt wel..
Mies: “As het regent , ben ik al zeiknat als ik aankom.

BB zegt, mies batterijen wisselen 9.53

Jeroen: heb je batterijen al gewisseld
Mies; ik ga Mars nog keertje wakker maken
Jeroen: ze zal wel moe zijn, ga maar lekker douchen SCHAT (<van wie heeft ie dat ?>
Mars komt uit bed,. En tegen Mies: “ alles goed ? “
Mies: “ ik was te brak voor woorden, ik voelde me ook niet goed, maar het ging echt heel makkelijk, het ging snel voorbij, hierna nog maar 1x 40 minuten, dus dat is wel…”

Mies doet stretch oefeningen in badkamer
Mo in beeld..gaat naar toilet > badkamer
Mies: hoi
Mo: hallo
Mies gaat tanden poetsen

Op SCHERM“”De tuin is gesloten, alle bewoners die wakker zijn, batterijen wisselen !””
Mies maakt bammetje met kaas, kopje thee.. gaat bij jeroen zitten.

Mars tegen Jeroen;” hoe issie “, “ja goed “ zegt Jeroen. “Ja best, lekker gesplapen, moest even wakker worden, even leker doesje genomen, prima “ “Heb jij beetje kunnen slapen ? “

“ja heerlijk “zegt Mars, “alleen spierpijn, overal , dus dat wordt nog leuk”.

Jeroen:” ik zeg misschien toch een paar minuten wat rekken, even losgooien, misschien dat het helpt , ik moet zeggen, je slaapt er wel lekker van van dat spul, heerlijk over het algemeen lig je geen 10 minuten wakker “. Mars beaamt dit,

Jeroen fluit : “Met je pa ook goed gegaan ? “
Mars: “Ik weet niet, lag in zijn bedje “

Jeroen: “uurtje of 6 geslapen, ik hou het wel vol tot vanavond, misschien ga ik een keer daar ga liggen, ik zie daar niemand, janine lag er nog wel eens dan, was Janine’s plek “

Mars: “je moet vanavond om half 9

Jeroen: “uhhhhh, ja, ja, een keertje, en s’ochtends nog een keertje 8.15 zeg maar, 40 minuten…jij van 9 uur effe..áls het goed is is het dan om 13.00 uur schluss .

Mars: Yeh

Mars: zijn er al schone kleren of ligt het in de was ?

Jeroen: Er ligggen heel veel schone kleren in de magnetron, uh de droger, ik denk dat het dadelijk droog is, voor de rest ligt hier ook weinig.

Jeroen: “Mars, kun je me aub even water aangeven. Ja.. “
Mars: zal ik ook effe een doesje doen, effe wakker worden. Jeroen vindt het goed.

# saco stopt met streamen #
pi_42364614
11:40
Marcia loopt in het rad en Jeroen houdt haar gezelschap met een praatje.
Ze hebben het over verre vakanties. Jeroen wil na het huis gaan rondreizen. Hij heeft geen verplichtingen als hij buiten komt, geen baan en geen relatie. Alleen het missen van z’n ouders en vrienden, die hij nu ook al een tijdje niet gezien heeft, zal lastig zijn. Hij zit ook op voetbal, speelt vrij hoog bij de Kozakkenboys en dat wil hij eigenlijk ook niet missen.
Maar hij heeft de verhalen van Tijn en Marlies gehoord, hij voelt dat ie het nu moet doen.
Marcia wil ook graag gaan reizen naar verre landen. Landen als Cambodja, Laos, India en Indonesië trekken haar het meeste. New York bijvoorbeeld niet, daar kan ze altijd nog naartoe.

Micheline komt erbij zitten en vertelt haar ervaringen over Thailand en dat alles daar zo goedkoop is.
Rik komt ondertussen aangelopen in z'n muizenpak, doet nog wat rek- en strekoefeningen. Hij is klaar voor de wissel.

12:20
Rik is al op de helft van zijn shift. Micheline houdt hem gezelschap en wil straks om 13.00 uur gaan stofzuigen. Micheline: "Dat kan dan toch wel?"
Ze hebben het over wie het minst en meeste conditie hebben. Het minste denkt Rik, Egbert en zichzelf. Ze denken dat Sabrina, Monique en Tijn de meeste conditie hebben. Rik: "Jeroen ook wel hoor."
Sabrina is na Rik aan de beurt. Zij is al wakker en was in de keuken bezig. Er ging een glas kapot, dat te horen was in de lounge. Rik en Micheline reageren daar grappig op.
Sabrina vertelt over gisteravond dat ze samen met Monique in een lachstuip in bed lagen.
Jeroen stond voor het washok die maar dicht bleef. De muizenstaartjes lagen in de droger. En Jeroen maar vragen: "Big Brother, mag ik mijn staartje pakken. Mijn Sttaaarrtje Big Brother." Sabrina en Monique moesten hier vreselijk om lachen.
Jeroen zit op dat moment in z'n eentje te ontbijten in de serre.

13:14
Egbert is de volgende loper. Hij is net wakker en drinkt een kop koffie om helemaal wakker te worden. Marcia vertelt hem dat E10 en Tijn hebben doorgehaald vannacht.
Micheline en Sabrina hebben het over hardlopen. Micheline loopt ongeveer 30 minuten aan 1 stuk. Sabrina loopt veel samen met Barry, 45 minuten lopen ze dan. Meestal vind Sabrina het dan genoeg.
Sabrina heeft een stappenteller, ze zegt: "want je moet toch 10.000 stapjes per dag lopen, weet je wel?"
Maar daar kwam ze wel aan, geren en gevlieg heen en weer met kind en hond.
"Nog een half uur", zegt Micheline. "Ik ga even stofzuigen, vind je dat erg als ik hier stofzuig."
Sabrina: "Nee hoor, helemaal niet. Ik hou wel van drukte om me heen."
Micheline inspecteert of er nog wasjes gedraaid moeten worden, de muizenpakjes.
Sabrina moet lachen om het drukke huishoudelijke gedoe van Micheline en zegt: "Nou jij kan aan de kinderen hoor. Het is bij jou helemaal georganiseerd."

13:44
Op het scherm verschijnt een waarschuwing voor Sabrina. "Niet rennen in het rad"
Even daarna is de wissel. Egbert neemt het lopen over.

15:49
Marlies heeft een brief opgehaald uit de dbk. komt het er op neer...
Jeroen genomineerd.., Semih genomineerd.., Egbert genomineerd....

Marlies: ik wist niet dat Monique op je ging stemmen, ik wist het van niemand. (ze wist het van Sabrina, Semih en Micheline).

16:24
Micheline begint te janken over haar nominatie op Egbert.

17:14
Gesprek tussen Semih en Egbert.
Eg zegt dat het bij het werken de eerste shift al mis ging met Eg en Semih.
Hij vond dat Semih hem op de kast probeerde te krijgen en dat heeft hij laten merken ook. Semih snapt het niet helemaal en vraagt om uitleg. Hij was er zich niet van bewust, jij kan ook bot uit de hoek komen, dat is ons lolletje nou net.
Eg zegt dat Sem zich in hem vastbeet om hem op de kast te krijgen en da tis gelukt. Semih blijft herhalen dat hij het niet doorhad, en schuift alle schuld toch naar Eg. En zegt dat hij de schuld best op zich wil nemen.
Het had nix met Tijn te maken zegt Eg. Eg heeft duidelijk laten merken dat hij daar niet prettig zat maar blijkbaar niet duidelijk genoeg. en Sem schuift het weer naar Eg toe, je had slecht geslapen enz

17:25
Sem zat maar te wachten tot Eg bij hem kwam en Eg zegt dat hij wel wilde maar dat feestje, de kater en toen kwam hij met zichzelf in de knoop dus daarom is het er niet van gekomen.
Daarom durfde Sem ook niet naar Eg toe te gaan, hij had verwacht dat Eg vvanwege zijn werk wel naar Sem toe was gekomen. Sem: ik weet dat ik flauwe grappen an maken, maar het kan soms fout overkomen, timing is verkeerd zegt Eg. Ja soms kan dat ja, daarvoor mijn excuses, dat is aanvaard zegt Eg. Eg: jij kunt ook niet tegen kritiek, dan ga je meeteen om je heenslaan. Ow ik wist niet dat ik kritiek had. Gaat over Marlies en het stemmen op haar. Daarna ging Semih echt sarcastisch doen ow nou dat had Sem niet als kritiek ervaren.
Sem: misschien wilde ik het moment wel breken toen en hij was zich nerrgens van bewust, had geen kritiek gevoeld en niets meegekregen van de spanning. Hij hoopt wel dat het de komende tijd nog gezellig gaat worden. Eg wil geen exit diner zondag, hij wil gewoon gezellig met de groep eten en geen geleuter.

17:41
Eg geeft aan erg met zichzelf overhoop te liggen. Hji was in het begin zo vrolijk omdat hij zich niet alleen voelde maar ineens voelde hij zich weer alleen in het huis en als hij zich alleen voelt trekt hij zich juist terug ipv er wat aan te doen en de lol op te gaan zoeken. Hij heeft tot 2 keer toe overwogen er de brui aan te geven in het huis. Dat had Saar dus goed gezien zegt hij. Hij weet ook dat hij zich helemaal afsluit voor anderen en hij had bewust gekozen om zijn gevoel niet te delen met de groep om ze niet te beinvloeden al wist hij dat hij zijn eigen glazen aan het ingooien was. Maar hij vindt het goed en neemt niemand iets kwalijk

bron
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:23:09 #25
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42364994
Semih komt naar Egbert in de serre en legt uit dat hij hem genomineerd heeft op grond van het ontwijkende gedrag van Egbert de afgelopen week.

Egbert vertelt over de shift dat Semih hem op de kast probeerde te jagen met "cynische opmerkingen die sarcasme werden". Semih probeert het tot "dingetje" te maken en concludeert dat hij zijn beeld van bepaalde mensen moet bijstellen met betrekking tot wat ze aan zijn "grapjes" kunnen verdragen. Egbert zegt nog dat het hem veel pijn gedaan heeft, maar Semih gaat daar niet op in. Hij beweert niet eens door gehad te hebben dat hij Egbert op de kast wou jagen. Semih denkt dat ook moeheid en het geestdodende werk een faktor is en probeert steun ze zoeken bij Etienne die er stilletjes bij zit. Ook was het Semih volstrekt niet duidelijk dat Egbert tijdens die shift een grens had aangegeven. Aan wat ligt het: was Egbert niet duidelijk of heeft Semih het niet goed begrepen? Egbert, die verzekert over het hele voorval amper met Tijn gesproken te hebben, zegt wel bij Tijn nagevraagt te hebben of het duidelijk was tijdens die shift dat Egbert hiet niet leuk vond. En Tijn had hem die bevestiging gegeven.

Egbert vertelt kort over zichzelf, waarom hij zich “klote” gevoeld heeft de afgelopen week. Dat had hij al, veel uitgebreider, gedaan tegen Monique die hem ook genomineerd heeft en dat uitlegde met zijn `serieuze gezicht`, “jij staat zo anders in het spel als ik” en (sabrina later) “het lijkt wel of je er geen zin meer in hebt. Monique zelf leeft veel liever per dag, of zelfs, per uur. Egbert legde toen uit dat hij er bewust voor gekozen had niet mensen aan te spreken omdat het dan zou lijken of hij probeerde een nominatie te vermeiden. Hij was erg geschrokken van zichzelf in de laatste week. Thuis heeft hij jaren te kampen gehad met een gevoel van eenzaamheid en, in plaats van dan mensen te zoeken die hem er uit trekken, trekt hij zich helemaal in zichzelf terug. Daarvoor is hij ook in therapie gegaan. Dat gevoel van eenzaamheid heeft hij de laatste week weer terug gekregen.

Semih vertelt over een grap die hij kort tevoren tegen Monique gemaakt had en waarop Jeroen zei dat hij hem door had. Semih is bang dat dadelijk iedereen zijn grappen doorheeft, zelfs heel Nederland. Egbert vindt dat vooral Semih's timing bij de grappen niet goed is. Ook zou Semih niet goed tegen kritiek kunnen en als hij die krijgt meteen om zich heen gaan slaan. Semih beweert dat hij niet door had dat hij überhaupt kritiek had gekregen tijdens die shift.

Semih wilde niet hem op de kast jagen maar iets doorbreken. Semih hoopt dat ze nu proberen het beste er van te maken en hoopt verder dat als er dingen zijn, hij het meteen hoort. "Fluit me ff terug" om "miscommunicaties te vermeiden". Ze omarmen elkaar, nadat Semih ervoor in het gesprek zijn excuses had aangeboden, en Semih loopt weg. Egbert en Etienne blijven stilletjes roken.

Sabrina komt erbij. "Heb jij mij ook genomineerd?". Sabrina beaamt en Egbert: "dat meen je niet". Ze motiveert het met zijn "ernstige gezicht" en dat het leek of hij er geen zin meer in had. Verder is ze altijd gek op hem geweest. Ze vraagt aan Egbert: “is er iets, schat? “ Egbert legt weer uit wat hij eerder tegen Monique had gezegd en voegt er aan toen, wat hij die dag al meermals gezegd heeft, dat hij het zag aankomen, begrijpt dat hij genomineerd ligt en op niemand kwaad is omdat hij de schuld bij zichzelf legt.

Later komt Micheline met zeurstem hem vertellen hoe erg ze het vindt als Egbert weg zou moeten. Egbert zit er mee dat dingen anders overkomen dan hij ze bedoelt. Als dat in het huis zo gebeurd, zal het buiten nog harder aangekomen zijn. Hij gaat er van uit dat hij maandag eruit moet en heeft er vrede mee. Egbert vertelt weer over zijn verleden waarin hij vaker in negatieve periodes zat. Er zijn wel dingen die Egbert depressie in het huis veroorzaakt hebben, maar, het zijn dingetjes die het getriggered hebben en er eigenlijk niet toe doen. Hij heeft wel een warm gevoel in het huis en denkt vrienden er aan overgehouden te hebben.

In huis is het - volgens Egbert – lastiger omdat hij zich hier niet terug kan trekken en hij gaat twijfelen aan zichzelf, wat het allemaal erger maakt. Ook heeft hij sterk het gevoel dat BB kritiek op hem heeft, al een tijd, zonder dat hij dat snapt. Weer benoemt hij de discrepantie tussen hoe hij denkt over te komen en hoe hij de dingen bedoelt, en hij zegt daar al een tijdje over in te zitten.

Micheline vindt het rot dat ze niet naar hem toe is gekomen. Egbert legt uit dat het normaal is. Depressieve mensen weren af en dan laat de ander het erbij zitten.

Ik zat alleen te luisteren, Tijn blijkt er ook bij te zitten en Marlies komt er net aan.

Marlies: “hoe voel je je”. Egbert: “opgelucht”. Marlies: “okay”. Egbert: “ het is okay, alles is okay” (ok!)
Egbert opent weer: “ik ben erg geschrokken van mezelf”. Hij weer uit: “de eenzaamheid bekruipt me”, dat komt “als een hamer” binnen.

Hij heeft jarenlang “behoorlijk heftige” therapieën gehad. (Hij legt verder uit, helaas niet allemaal kunnen volgen.) Wel hoor ik hem herhalen dat hij al 2 keer heeft overwogen er de brui aan te geven in het huis. Hij zou ook niet willen dat iemand anders dan hem het huis zou moeten verlaten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ifa op 05-10-2006 01:31:41 ]
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')