Ik vraag me af of de bewoners niet onderbuikgevoelens hebben door het continu stoken van Eggie en Tijn. De kracht van herhaling!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vraag me af of haar medebewoners haar niet hebben genomineerd vanuit een soort onderbuikgevoel dat ze misschien geen open kaart speelt ('sluw').
We zullen zien
Tijn gaf ook al aan dat BB ze de kop gek maakte met bieden. Janine mag trouwens heel niet klagen, die had bod nummer 3quote:Op donderdag 28 september 2006 00:24 schreef Gert het volgende:
Ze is echt sluw!
Tegen Janine zeggen dat je zo laag mogelijk moet inzetten voor een joker, en dan vervolgens zelf een kwart ton bieden.![]()
quote:Maar ik vind haar wel OK hoor. Waarom zou je ineens niet "echt" meer zijn als je meedoet aan een spel en daar ook enigszins rekening mee houdt..
Hear, hear!!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:19 schreef Bluezz het volgende:
Marlies is niet sluw, ze is behoudend, voorzichtig, wil correct en meelevend zijn.
(Alleen al het aangeleerde accentje, en de manier van praten)
Je houdt dat geen 40 weken vol als het niet in je karakter zit, dus denk ik niet dat ze een rol speelt.
Tijn heeft haar paar keer de tent uit gelokt en dat is niet gelukt, volgens mij is er geen ruzie mee te krijgen.
Marklies is er alleen in gekomen en dus heel bedachtzaam en tastende!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:02 schreef versabommie het volgende:
Marlies: Echt of echt sluw?
De meningen op dit forum lopen behoorlijk uiteen maar 1 ding staat vast: iedereen heeft een stellige mening over Marlies.
[afbeelding]
De meningen op dit moment zijn er 2, er is een kamp die menen dat Marlies eerlijk en oprecht is, en een kamp die bij hoog en laag volhouden dat Marlies sneaky en onbetrouwbaar is.
Dit topic is om deze discussie hierover verder te voeren.
Game on!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |