quote:Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
E10 ligt weer op Sabrina.... en ze maakt even duidelijk dat ze bloot is.
Ze verwachtte zeker wel dat hij nog even langs zou komen
E10 is slechts een ordinaire dief, de anderen zijn manipulerende mindfuckers ...quote:Op woensdag 27 september 2006 23:33 schreef latevogel het volgende:
[..]
Die leugendetector komt er alleen voor die shag van E10 let maar op![]()
ietsje dieperquote:Op woensdag 27 september 2006 23:40 schreef breege het volgende:
ietsje lager ??
Wat zei hij dat? daar is hij zelf ook een ster in.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:45 schreef natronic het volgende:
[..]
Zoals Tijn aangaf.... het is als trappen naar iemand die op de grond ligt
ietsjie kanslozerquote:
Liegen is niet hetzelfde als dingen achterhouden, Bommie, al komt 't in de buurt. Ik heb stellig de indruk dat ze dingen achterhoudt.quote:
HEAR HEAR!quote:Op woensdag 27 september 2006 23:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat zei hij dat? daar is hij zelf ook een ster in.![]()
Dat ze iedereen lief en aardig vindt misschien. Dat dat niet klopt is inmiddels wel gebleken toch. Ze zint in ieder geval op wraak.quote:
Hij heeft weer genoeg rukvoer opgedaan voor vanavond en is verdwenen. Het is weer veiligquote:Op woensdag 27 september 2006 23:42 schreef breege het volgende:
Ik word me toch een partij misselijk van e10... ff zappen hoor...
of ietsje de streams nog niet genoeg gezienquote:
Je hebt de indruk, en m.i.. ben je bevooroordeeld. De anderen uitgezonderd mijn rijtje hebben keihard gelogen op beeld. Marlies niet. Komt het niemand in het hoofd op dat Marlies misschien wel uit een gezin komt waar ze opgevoed is tot een overbeleefd lief mens? Ik ken gezinnen die dus echt zo superpositief tegenover mensen staan en leren enorm te bevestigen als mensen tegen ze praten, Marlies doet dit en dus is ze een leugenachtig sekreet op niets gebaseerd?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Liegen is niet hetzelfde als dingen achterhouden, Bommie, al komt 't in de buurt. Ik heb stellig de indruk dat ze dingen achterhoudt.
Velen delen die indruk met haar hoor. Als ik afga op de berichten over Marlies althans.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt de indruk, en m.i.. ben je bevooroordeeld.
En velen zijn het weer met bommie eensquote:Op woensdag 27 september 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Velen delen die indruk met haar hoor. Als ik afga op de berichten over Marlies althans.
Ze gaat denk ik een nieuw programma presenteren voor Talpa: "Most uggly model of Holland"quote:Op woensdag 27 september 2006 23:44 schreef arneaux het volgende:
Wéér Janine. Heeft ze godverdomme aandelen Talpa ofzo.
Klopt. Dus we zullen moeten afgaan op wat we zien.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:46 schreef pullup het volgende:
[..]
En velen zijn het weer met bommie eens
Leugenachtig sekreet kan je niet zeggen. nee. Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt de indruk, en m.i.. ben je bevooroordeeld. De anderen uitgezonderd mijn rijtje hebben keihard gelogen op beeld. Marlies niet. Komt het niemand in het hoofd op dat Marlies misschien wel uit een gezin komt waar ze opgevoed is tot een overbeleefd lief mens? Ik ken gezinnen die dus echt zo superpositief tegenover mensen staan en leren enorm te bevestigen als mensen tegen ze praten, Marlies doet dit en dus is ze een leugenachtig sekreet op niets gebaseerd?
Ik heb haar niet leugenachtig genoemd en ook geen sekreet.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt de indruk, en m.i.. ben je bevooroordeeld. De anderen uitgezonderd mijn rijtje hebben keihard gelogen op beeld. Marlies niet. Komt het niemand in het hoofd op dat Marlies misschien wel uit een gezin komt waar ze opgevoed is tot een overbeleefd lief mens? Ik ken gezinnen die dus echt zo superpositief tegenover mensen staan en leren enorm te bevestigen als mensen tegen ze praten, Marlies doet dit en dus is ze een leugenachtig sekreet op niets gebaseerd?
Bij Koefnoen doen ze Albert perfect na:D echt geweldig. (Filemon van BNN ook)quote:Op woensdag 27 september 2006 23:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou willen dat die Albert s schurft aan zn stembanden zou krijgen.
En enigszins kwaad worden op Janine vanwege haar nominatie, terwijl ze er zelf ook aan dacht om Milica te nomineren. Die was nog onverwachter dan Janine's nominatie.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:48 schreef Day het volgende:
[..]
Leugenachtig sekreet kan je niet zeggen. nee. Daar heb je gelijk in.
Maar écht eerlijk is ze ook niet. En die overbeleefde opvoeding? Hmm, weet niet. Haar moeder zei afgelopen maandag dat ze niet zichzelf was.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:57 schreef Day het volgende:
Tijn: dan gaat hij jou (tegen Janine) lopen mekkeren.
Tijn, je deed hetzelfde bij Monique.
(Mannen, het zijn net kleine kinderen af en toe)
En ik ga de andere 4 streams van de concurrent even een tijdje bekijken. Even zien hoe die mensen zijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
Jongens en meisjes, ik trek het niet meer. Truste.
Doet me denken aan Theo: "Ik neuk nog liever een seropositieve dwerg dan Yvonne Kronenberg"quote:Op woensdag 27 september 2006 23:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry guys, just couldn't resist![]()
Ik ben de Janine-show ook even zat.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ik ga de andere 4 streams van de concurrent even een tijdje bekijken. Even zien hoe die mensen zijn.
Ik koos ervoor wat minder genuanceerd te posten om de discussie wat scherpte mee te geven, ik vind je toch wel liefquote:Op woensdag 27 september 2006 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb haar niet leugenachtig genoemd en ook geen sekreet.
Ik vind haar nogal sneaky overkomen. Dat is gewoon mijn indruk naar aanleiding van de streams en de uitzendingen. Hoezo is dat bevooroordeeld?
Jij hebt kennelijk een andere indruk, ik noem jou toch niet bevooroordeeldNiet zo raar doen, hoor.
Menno was niet zozeer het pispaaltje van BB, maar meer van zijn medebewoners. De Menno van dit jaar heet Marlies..quote:Op woensdag 27 september 2006 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB is weer op de Menno toer alleen is E10 een dankbaarder slachtoffer omdat hij ook vaak fout is
Welke overeenkomst zie je in `godesnaam` dan tussen die twee=quote:Op woensdag 27 september 2006 23:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Menno was niet zozeer het pispaaltje van BB, maar meer van zijn medebewoners. De Menno van dit jaar heet Marlies..
Misschien wordt het tijd voor een 'Is Marlies echt of sluw"-topic?quote:
Ja maar ik wil niet teveel topics op mijn geweten hebben....er is ook zoiets als overexposurequote:Op donderdag 28 september 2006 00:00 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een 'Is Marlies echt of sluw"-topic?
Je bedoelt zijn pielemuis, laat ik je meteen uit je dromen helpen, Etienne heeft een normale pielemeuis afmeting. Vraag Scanman maar, paar dagen terug zegen we hem douchen met een behoorlijk lange leuter.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:39 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Misschien heeft E10 nog een verhaaltje over zijn Pinkeltje
Ik vraag me af of haar medebewoners haar niet hebben genomineerd vanuit een soort onderbuikgevoel dat ze misschien geen open kaart speelt ('sluw').quote:Op woensdag 27 september 2006 23:55 schreef versabommie het volgende:
Maar ik meen echt als ik zeg dat ik zulke mensen ken....dat bevestigen in gesprekken vinden mensen vreemd terwijl dat juist iemand die het woord heeft het gevoel moet geven dat hij echt de aandacht krijgt die hij verdient. En dat is het mainpuntje wat mensen hier tegen Marlies hebben. Verder is ze bijna nergens op te pakken.
Kan ook in dat Voer voor psychologen-topicquote:Op donderdag 28 september 2006 00:00 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een 'Is Marlies echt of sluw"-topic?
Laten we BB en de DGK a.u.b. gescheiden houden!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:02 schreef farceman het volgende:
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die de streams van de gouden kooi volgen? En is daar ook een forum zoals deze van op fok? www.nowlive.eu/DGK daar staan de streams iig
Oh, de Heilige Geest is al over Bommie neergedaaldquote:Op donderdag 28 september 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan ook in dat Voer voor psychologen-topic
DGB snap ik maar wat is SHO?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:04 schreef Day het volgende:
[..]
Laten we BB en de DGK a.u.b. gescheiden houden!
Er staan 2 topics over de DGK in SHO, a.u.b. daar verder!
Hier hebben we 't over BB!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |