Ik denk wel dat het stemmen eerlijk gaat. Maarja, Jeroen heeft gewoon niets laten zien daarom moet hij er uit denk ik. Janine kan dan wel irritant zijn volgens ons maar wij zien álles, de mensen zien op de tv amper iets.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan de poll te zien moet Janine weg, maar alle polls gaven ook als uitslag dat Milica zou winnen en die moest ook vertrekken. Dus wie weet is Hummie wel zat van Semih.
Na dat 'dan moet je je bek houden' tegen Tijn (de lieveling van het publiek denk ik) zal dat wel veranderen.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Zo veel fans kan die leeghoofd niet hebben, vorige week was een foutje van Hummie![]()
En Semih is (voorlopig?) veel te sterk om weg te hoeven.
Milica was ook vrij populair, dus als Jeroen van Milica kan winnen.... dan kan hij dat ook van Janine.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het stemmen eerlijk gaat. Maarja, Jeroen heeft gewoon niets laten zien daarom moet hij er uit denk ik. Janine kan dan wel irritant zijn volgens ons maar wij zien álles, de mensen zien op de tv amper iets.
Ik zou willen dat die Albert s schurft aan zn stembanden zou krijgen.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:20 schreef schizolientje het volgende:
Nu weer het schurft verhaal, hij moest eens weten dat hij de voorpagina heeft gehaald van de Telegraaf en item is in boulevard ( nu op tv)
Het was zo vreselijk leuk dat hij spontaan riep dat hij het zo cliché vond, een homo met schurftquote:Op woensdag 27 september 2006 23:20 schreef schizolientje het volgende:
Nu weer het schurft verhaal, hij moest eens weten dat hij de voorpagina heeft gehaald van de Telegraaf en item is in boulevard ( nu op tv)
Begrijp me niet verkeerd Scan, ik ben hier de Jeroengroupie he.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica was ook vrij populair, dus als Jeroen van Milica kan winnen.... dan kan hij dat ook van Janine.
't Is maar een fotootje hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat is bah, Ruby. Luizen zijn ook bah. Maar die doen elk jaar ook weer de ronde op scholen en niemand die daar schande van spreekt.
Maar had uiteindelijk wel de terechte exit. Dus min of meer klopte dat wel. En er waren ook poll's waar het 50-50 was.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aan de poll te zien moet Janine weg, maar alle polls gaven ook als uitslag dat Milica zou winnen en die moest ook vertrekken. Dus wie weet is Hummie wel zat van Semih.
Semih is een heldquote:Op woensdag 27 september 2006 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na dat 'dan moet je je bek houden' tegen Tijn (de lieveling van het publiek denk ik) zal dat wel veranderen.
Nu heb ik plots overal jeukquote:Op woensdag 27 september 2006 23:23 schreef ruby het volgende:
[..]
't Is maar een fotootje hoor.
Om de boel even te verduidelijken.
Ze was populair bij haar moeder. Maar de populairiteit gaat om aantal stemmen, niet om het gewicht.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica was ook vrij populair, dus als Jeroen van Milica kan winnen.... dan kan hij dat ook van Janine.
Je kunt het eventueel gebruiken als behang op je bureaublad.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:20 schreef CartWOman het volgende:
Mag de schurft in het schurft-topic? En het plaatje ook?Dank u!
Die heeft dan niemand gezien... Ik niet tenminste... en wat is terecht. Ik heb ongeveer 6 polls gezien waar de stand minimaal 60/40 was inhet voordeel van Milica. Dus waarom jij de exit dan terecht vindt is mij een raadsel..... eigenlijk ook weer niet trouwens.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar had uiteindelijk wel de terechte exit. Dus min of meer klopte dat wel. En er waren ook poll's waar het 50-50 was.
Dan kun je je ondertiteltje ook wel veranderenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd Scan, ik ben hier de Jeroengroupie he..
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan kun je je ondertiteltje ook wel veranderen![]()
Niets op CNNquote:Op woensdag 27 september 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
Ondertussen een gijzeling op een Amerikaanse school
Ach, Tijn wil zijn hart luchten en vertelt eigenlijk met dat feit gewoon de waarheid. Je hebt wel een punt, maar daar het weer potentiele conflictstof oplevert vergeef ik het hem. (Ik vermoed echter dat het kwartje bij Janine niet echt valt)quote:Op woensdag 27 september 2006 23:24 schreef Day het volgende:
Hmmm, jullie hebben m'n post niet gezien dus, jammer!
Dan zal t wel niet zó groot zijn alsdat ik dacht. Sorrrrry.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niets op CNN
(sorry voor off-topic)
Jij weet altijd wel goed voor anderen te praten he? Ik volg ook BB met de buren en een buurman had een site waar het steeds 50-50 was.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft dan niemand gezien... Ik niet tenminste... en wat is terecht. Ik heb ongeveer 6 polls gezien waar de stand minimaal 60/40 was inhet voordeel van Milica. Dus waarom jij de exit dat terecht vindt is mij een raadsel..... eigenlijk ook weer niet trouwens.
Het waren precies de woorden die Hilde gebruikte.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:29 schreef Ifa het volgende:
ondertussen zit janine te betogen dat zij een van de personen is die vermeiden dat BB slaapverwekkend wordt...
ze moest eens wetenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:29 schreef Ifa het volgende:
ondertussen zit janine te betogen dat zij een van de personen is die vermijden dat BB slaapverwekkend wordt...
Ach ze houd de gemoederen wel bezig.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:31 schreef latevogel het volgende:
[..]
ze moest eens weten
Als bb nu slim is laat ze haar ff lezen hier![]()
Die leugendetector komt er alleen voor die shag van E10 let maar opquote:Op woensdag 27 september 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
Janine gaat er gewoon uit denk ik. De actie van Marlies gaat knagen en ze zal op den duur verschrikkelijk gaan stoken ....
Overigens mooi dat BB een leugendetector wil gaan inzetten....zal er eindelijk aan het licht komen dat Marlies, Mo, Sabbel en Rik de enigen zijn die eerlijk zijn.
Denk niet dat Marlies in dat rijtje thuishoortquote:Op woensdag 27 september 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
Overigens mooi dat BB een leugendetector wil gaan inzetten....zal er eindelijk aan het licht komen dat Marlies, Mo, Sabbel en Rik de enigen zijn die eerlijk zijn.
Dat is vrij voorspelbaar inderdaadquote:Op woensdag 27 september 2006 23:33 schreef latevogel het volgende:
[..]
Die leugendetector komt er alleen voor die shag van E10 let maar op![]()
geef dat mens een paar plastic tieten en ze is verdwenen zo te horenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:34 schreef arneaux het volgende:
De O van Ophoeren Janine.
De H van hoeraquote:Op woensdag 27 september 2006 23:35 schreef pullup het volgende:
[..]
geef dat mens een paar plastic tieten en ze is verdwenen zo te horen![]()
Wat liegt ze dan>?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Denk niet dat Marlies in dat rijtje thuishoort![]()
Wat zoekt ze het weer opquote:Op woensdag 27 september 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
E10 ligt weer op Sabrina.... en ze maakt even duidelijk dat ze bloot is.
Ze verwachtte zeker wel dat hij nog even langs zou komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |