nou ,ik hoop juist zulke pliessie meer te zienquote:Op woensdag 27 september 2006 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo'n pliesie die je bekeuring verscheurt als je begint te huilen.
Maar goed dat hij niet meer in het blauw loopt.
eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Rik neemt het op voor Marlies tegen Sjaan en Tijn.
Ik hou van niet-meepraters.![]()
Semih heeft Tijn ook hoog zitten.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, nog steeds volgens mij, dit komt wel goed denk ik.
Daar heb je denk ik gelijk in.quote:
Nog bedankt, enzoquote:Op woensdag 27 september 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie wel wat in Rik als winnaar. Maar dat had ik ergens al gepost![]()
Ik ook ...Ik denk ook dat Rik erg veel kans heeft om te winnen. Hij is eerlijk en heeft de mensen in het huis heel goed door.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Dat weet ik niet, na een gesprek misschien wel, maar Tijn kan dit niet makkelijk vergeten.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, nog steeds volgens mij, dit komt wel goed denk ik.
Rik is voor mij de winnaar van deze BB. Ook al wint hij het niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Omdat ze een psychopaat is.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
Hoe kan t toch zo zijn dat Janine nu alles te maken heeft met de ruzie tussen Tijn en Semih, ze ook nog eens het middelpunt betreffen de joker is én dingen gedaan krijgt bij Big Brother (Jam, föhn, etc).
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Hij heeft nu al prijs...quote:Op woensdag 27 september 2006 23:08 schreef Day het volgende:
[..]
Rik is voor mij de winnaar van deze BB. Ook al wint hij het niet.
Tijn kan het pas vergeten als het uitgepraat is. Als ze morgen excuses aan elkaar aanbieden is het op de oppervlakte wel goed maar komt het bij de volgende discussie 3x zo hard terug.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, na een gesprek misschien wel, maar Tijn kan dit niet makkelijk vergeten.
Geen probleem, enzoquote:
Ik betwijfel of Semih dat soort gevoelens wel kan hebben, volgens mij voelt hij zich daarvoor te superieur.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:05 schreef Day het volgende:
[..]
Semih heeft Tijn ook hoog zitten.
Al zou je dat niet zeggen, gezien de reacties hier.
Superieur is denk niet het goede woord maar ik snap wel wat je bedoelt. Zelfbewust is misschien een beter woord, ik weet t ook niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Semih dat soort gevoelens wel kan hebben, volgens mij voelt hij zich daarvoor te superieur.
Kan er naast zitten, maar voel het wel heel sterk.
Was echt iets van Semih, omdat hij al twijfelde qua nomineren. Tijn heeft geen issues met Janine.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:10 schreef petraa het volgende:
Tijn wilde toch ook dat janine op de bank kwam door de joker voor Marlies of vergis ik me nu ??
Hoezo, vanwege de schurft? Kan iedereen gebeuren hoor, net zoiets als luizen.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij heeft nu al prijs...![]()
maar serieus...die krijgt het nog slecht ....lekkere reclame voor de kapsalon waar hij werkt bijvoorbeeld ...
een minuut of 10 geleden zei ze ook al dat ze met bb goede gesprekken had gehad en ze nog heel wat van plan waren met derquote:Op woensdag 27 september 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
Hoe kan t toch zo zijn dat Janine nu alles te maken heeft met de ruzie tussen Tijn en Semih, ze ook nog eens het middelpunt betreft de joker is én dingen gedaan krijgt bij Big Brother (Jam, föhn, etc).
Tuurlijk wicky, kan ik inkomen. Het kan iedereen overkomen, maar met alle respect zou ik hem al niet meer aan m'n haar laten komen. En geleuf me ik ben niet de enige die er zo over zal denken.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo, vanwege de schurft? Kan iedereen gebeuren hoor, net zoiets als luizen.
Dan zal ze het nog knap lastig krijgen.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:12 schreef latevogel het volgende:
Dat ze die dingen krijgt is natuurlijk om jaloersheid te kweken dat lijk me duidelijk
Semih heeft zijn mond toch ook voorbij gepraat door Marlies te vertellen dat hij haar ging stemmen om zich zelf in te dekkenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar heb je denk ik gelijk in.
Semih is vast niet blij als hij erachter komt dat Tijn aan Janine heeft verteld dat Semih haar eruit wilde werken.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk wicky, kan ik inkomen. Het kan iedereen overkomen, maar met alle respect zou ik hem al niet meer aan m'n haar laten komen. En geleuf me ik ben niet de enige die er zo over zal denken.
Het woord schurft is gewoon een heel erg beladen woord geworden, en heeft een dermate slechte lading dat menig mens er van gruweld!
Ik vind volgende week wel de spannendste exit tot nu toe. De andere 3 waren wel voorspelbaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:12 schreef latevogel het volgende:
[..]
een minuut of 10 geleden zei ze ook al dat ze met bb goede gesprekken had gehad en ze nog heel wat van plan waren met der![]()
Dat ze die dingen krijgt is natuurlijk om jaloersheid te kweken dat lijk me duidelijk
Ik wil je spanning niet verpesten maar persoonlijk denk ik dat Jeroen mag wieberen.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind volgende week wel de spannendste exit tot nu toe. De andere 3 waren wel voorspelbaar.
Zeg 's Otto...quote:Op woensdag 27 september 2006 21:03 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0692.jpg]afbeelding][/URL]
Wat een nonsensquote:Op woensdag 27 september 2006 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk wicky, kan ik inkomen. Het kan iedereen overkomen, maar met alle respect zou ik hem al niet meer aan m'n haar laten komen. En geleuf me ik ben niet de enige die er zo over zal denken.
Het woord schurft is gewoon een heel erg beladen woord geworden, en heeft een dermate slechte lading dat menig mens er van gruweld!
Dat denk ik ook. Zo veel fans kan die leeghoofd niet hebben, vorige week was een foutje van Hummiequote:Op woensdag 27 september 2006 23:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wil je spanning niet verpesten maar persoonlijk denk ik dat Jeroen mag wieberen.
wat een onzin,quote:Op woensdag 27 september 2006 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aan de poll te zien moet Janine weg, maar alle polls gaven ook als uitslag dat Milica zou winnen en die moest ook vertrekken. Dus wie weet is Hummie wel zat van Semih.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wil je spanning niet verpesten maar persoonlijk denk ik dat Jeroen mag wieberen.
Ja, dat is bah, Ruby. Luizen zijn ook bah. Maar die doen elk jaar ook weer de ronde op scholen en niemand die daar schande van spreekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |