Van mij mag ze er ook uit...Hou niet zo van meepratersquote:Op woensdag 27 september 2006 22:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ha ha ...ja he...sjaan moet gewoon stoppen met roken...o, nee maandag eruit![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:24 schreef arneaux het volgende:
Janine heeft t over "een team zijn".
Please.
Ik blijft het zeggen, hij is echt het slimst in dat huis.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rik zit planmatig toch wel nuchter in elkaar. Die zei al dat ze de laatste shift moeten gebruiken om goed te tellen.
Je voelt de schilfers op je kop vallen bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef BBoon het volgende:
Lekker dat gekrabbel van Rik als je een koptelefoon hebt :-)
Nou kan je wel zeggen. Krijg er gewoon jeuk vanquote:Op woensdag 27 september 2006 22:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Je voelt de schilfers op je kop vallen bij wijze van spreken.![]()
Welnee. Kappers weten van heel veel een beetje. Ik wil niet zeggen dat hij dom is, maar de slimste? Nee.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik blijft het zeggen, hij is echt het slimst in dat huis.![]()
Mee eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik blijft het zeggen, hij is echt het slimst in dat huis.![]()
Ach kom op! Hij heeft het ook uitgebreid besproken met Monique in de badkamer.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef T-lex het volgende:
Tijn is slim bezig...gewoon erbij gaan zitten. Hij weet denk ik dondersgoed dat er anders achter z'n rug om gepraat is en gepraat zal worden. Dat tie d'r gewoon bij gaat zitten is ook gelijk een teken dat tie niet uit de weg gaat voor Semih.
Tijn was dus niet aan het roddelen... wel goed luisterenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ach kom op! Hij heeft het ook uitgebreid besproken met Monique in de badkamer.
Als je dan over roddelen wil praten, moet je beide partijen ervan beschuldigen.
Ze proberen beide hun gelijk te halen.
Je mist dan dus dat Tijn een heel objectief verhaak deed bij Moniek.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Benk niet helemaal met je eens...Dat Tijn met Mo praat das "maatjes" onder mekaar...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Jammer voor Semih maar hij zal het hier mee niet redden door zich zo op te stellenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Benk niet helemaal met je eens...Dat Tijn met Mo praat das "maatjes" onder mekaar...![]()
Semih en Sjaan die tappen uit een ander vaatje...De waare aard van Semih komt gewoon langzaam boven. Hij hoeft nu geen mooi weer meer te spelen, op de bank zit tie toch wel.
![]()
Dat hangt er vanaf wat je onder 'roddelen' verstaat. Semih gaf zijn kant van het verhaal. En dat was dat hij zich om meerdere punten irriteerde aan Tijn. En hij gaf de voorbeelden. Dat is geen kwaadspreken in mijn ogen, maar gewoon zijn visie op het gebeuren (laat ik even in het middden of hij gelijk heeft of niet)quote:Op woensdag 27 september 2006 22:33 schreef natronic het volgende:
[..]
Tijn was dus niet aan het roddelen... wel goed luisteren![]()
Voor mij is Semih nu ook exitquote:Op woensdag 27 september 2006 22:38 schreef natronic het volgende:
[..]
Jammer voor Semih maar hij zal het hier mee niet redden door zich zo op te stellen
Of jij door Semih...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien laten jullie je misleiden door Miss Janine.
Semih was in deze discussie gewoon de mindere. Hij probeerde Tijn te overbluffen door zich "agresief" op stellen en allerlei andere (al uitgesproken ) zaken erbij te halen (oude koeien uit de sloot halen???).quote:Op woensdag 27 september 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je onder 'roddelen' verstaat. Semih gaf zijn kant van het verhaal. En dat was dat hij zich om meerdere punten irriteerde aan Tijn. En hij gaf de voorbeelden. Dat is geen kwaadspreken in mijn ogen, maar gewoon zijn visie op het gebeuren (laat ik even in het middden of hij gelijk heeft of niet)
Met het verschil dat Semih wel 10 keer 'kenkeren' bezigde betreffende Tijn, weer 'hou je bek' bleef herhalen, opeens was er niks goed meer aan Tijn. Als al die dingen hem echt zo dwars zitten had 'ie eerder naar Tijn moeten stappen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je onder 'roddelen' verstaat. Semih gaf zijn kant van het verhaal. En dat was dat hij zich om meerdere punten irriteerde aan Tijn. En hij gaf de voorbeelden. Dat is geen kwaadspreken in mijn ogen, maar gewoon zijn visie op het gebeuren (laat ik even in het middden of hij gelijk heeft of niet)
Agressief is idd de juiste benaming. Tijn was gekwetst.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef natronic het volgende:
[..]
Semih was in deze discussie gewoon de mindere. Hij probeerde Tijn te overbluffen door zich "agresief" op stellen en allerlei andere (al uitgesproken ) zaken erbij te halen (oude koeien uit de sloot halen???).
Zou het niet kunnen zijn dat Semih beseft dat hij foutzit en op deze manier van zich af wil bijten?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met het verschil dat Semih wel 10 keer 'kenkeren' bezigde betreffende Tijn, weer 'hou je bek' bleef herhalen, opeens was er niks goed meer aan Tijn. Als al die dingen hem echt zo dwars zitten had 'ie eerder naar Tijn moeten stappen.
Nee hoor, heb daarvoor te vaak zijn slaapkamerstrategieën gezien.quote:
Zoals Tijn aangaf.... het is als trappen naar iemand die op de grond ligtquote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met het verschil dat Semih wel 10 keer 'kenkeren' bezigde betreffende Tijn, weer 'hou je bek' bleef herhalen, opeens was er niks goed meer aan Tijn. Als al die dingen hem echt zo dwars zitten had 'ie eerder naar Tijn moeten stappen.
Aanbellen en vragen of ze de hond naar binnen willen halen? Misschien is er iets aan de hand.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:44 schreef Kinga het volgende:
ff off topic, weet iemand hoe je een hond van de buren kan laten stoppen met blaffen?
Tijdens de middagdienst zat ie subtiel ook Tijn nog wat te etteren door een paar keer Eggie Eggberts en zelfs Etienne direct aanspraak met zinnen in de trant van `straks lekker naar de kroeg, he Egbert`.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Sorry maar toen Tijn dat zei trok inquote:Op woensdag 27 september 2006 22:45 schreef natronic het volgende:
[..]
Zoals Tijn aangaf.... het is als trappen naar iemand die op de grond ligt
Ja hoor, Janine heeft lekker mee zitten lullen met Semih.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Tijn heeft er geen zin meer in zegt ie
We hebben allemaal zo'n dip schat, zegt Janine.
Hebben zij niks van die ruzie meegekregen of zo????
Niemand, je kan in je boosheid zoiets roepen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ra ra ra ra ra wie is hier de huichelaar?!?!
Janine heeft Semih net zeker een half uur lang groot gelijk gegeven in alles. Ze is gewoon een achterbaske kuthoer. Sorry dat ik t zo zeg maar het is even niet anders, SCHAT.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Tijn heeft er geen zin meer in zegt ie
We hebben allemaal zo'n dip schat, zegt Janine.
Hebben zij niks van die ruzie meegekregen of zo????
wat is dit voor oerkromme redenering..hij denkt dat het niet meer goed komt maar hoopt het wel..wat ontzettend apart..notquote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eerder zei Tijn nog dat het niet meer goed komt, nu bij Rik en Janine in bed hoopt hij dat het weer goed komt.
Ik heb hem niks over die ruzie horen zeggen, zeker weten.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eerder zei Tijn nog dat het niet meer goed komt, nu bij Rik en Janine in bed hoopt hij dat het weer goed komt.
Als je kwaad bent zeg je wel vaker dingen die je later weer wat terugtrekt.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij zei dat het niet meer goed komt met Semih,maar hij bedoelt nu dat hij hoopt dat het goed komt met " niet meer naar huis willen"quote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Verget niet dat je daar vaker tot 10 moet tellen. Normalieter had iemand al een beuk voor z'n kop gehad.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry maar toen Tijn dat zei trok inzon gezicht. Tijn is echt geen mietje en verbaal kan hij zn mannetje ook wel staan. Ik vond t een beetje erg bevestigingszoekend.
Dankje lieverd, dat had ik niet meegekregen schatquote:Op woensdag 27 september 2006 22:49 schreef arneaux het volgende:
Janine heeft Semih net zeker een half uur lang groot gelijk gegeven in alles. Ze is gewoon een achterbaske kuthoer. Sorry dat ik t zo zeg maar het is even niet anders, SCHAT..
Ja dat is ook wel zo maar ik vind niet dat we hier nu ongenuanceerd en unaniem moeten beslissen dat Tijn hier de gebeten hond is. Tuurlijk, wat Semih deed is niet netjes maar ach.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:50 schreef natronic het volgende:
[..]
Verget niet dat je daar vaker tot 10 moet tellen. Normalieter had iemand al een beuk voor z'n kop gehad.
En vergeet niet dat Semih vaak iemand het bloed onder de nagels kan halen door van die vervelende dubbele opmerkingen te maken
damn dat had ik gemist, ik krijg opeens een heel andere beeld van marcia trouwens...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dankje lieverd, dat had ik niet meegekregen schat
Dat verhaal van Marcia over een gozer pijpen
Daarom zei ik dus: allemaal overtrokken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niemand, je kan in je boosheid zoiets roepen.
Dat zei Monique ook. "Tijn, laat het even over je heen komen..."quote:Op woensdag 27 september 2006 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niemand, je kan in je boosheid zoiets roepen.
Juist.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:53 schreef Day het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus: allemaal overtrokken.
Julie maken nu wel een heel zielig mannetje van Tijn.
Die heeft z'n mondje ook aardig bij zich, hoor. En in mijn ogen is het niet zo dat je mensen alleen kwetst of uit de tent lokt door schreeuwen. Er zijn meerdere manieren.
Tijn werd getriggerd door het woordje 'bek', Semih door het woordje 'schijnheilig'. Resultaat een knallende ruzie die eigenlijk nergens op slaat.
Zou je dat ik het kort kunnen vertellenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Dat verhaal van Marcia over een gozer pijpen
Tuurlijk wel, hij was op dat moment nog te kwaad.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zei Monique ook. "Tijn, laat het even over je heen komen..."
Zijn antwoord was toen dat hij zeker wist dat dit niet meer goed gaat komen.
Dus die vlieger gaat niet op.
Dat heb ik dus net gemist, wat zei hij.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
Rik vat het goed samen, in 3 zinnen.
De mooiste van de mooiste jongen aan de haak geslagen, zij vroeg om condooms, die had ie niet, dus gaat het feest niet door had ze gezegd, ze was meteen nuchter en ze heeft hem dus gewoon een blauwtje laten lopen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Zou je dat ik het kort kunnen vertellen![]()
Ik heb het gemist.
Dat Tijn kwaad is vanwege Semih`s "hou je bek"quote:Op woensdag 27 september 2006 22:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat heb ik dus net gemist, wat zei hij.
ik kots nu echt op Sjaanquote:Op woensdag 27 september 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sjaan geeft nu Tijn gelijk. En hiervoor gaf ze Semih gelijk.
Luistert ze uberhaupt wel?
Nee, ze wil aardig gevonden worden, zelfde afwijking als Marliesquote:Op woensdag 27 september 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
en dan worden ze allebei onredelijk of iets dergelijksquote:Op woensdag 27 september 2006 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat Tijn kwaad is vanwege Semih`s "hou je bek"
En dat Semih boos is vanwege Tijns "schijnheilig".
De derde zin weet ik niet meer.
Luister jij wel?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Goeie zet van Tijn om dat te vertellen :-)quote:Op woensdag 27 september 2006 22:59 schreef CartWOman het volgende:
Whaahahaha Janine weet nu dat Semih háar weg wil hebben. Oow wat gaat ze nu heerlijk op haar bek!![]()
Ze luistert niet zo goed.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dat is een inkoppertje. Geen tegenspraak.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:59 schreef Day het volgende:
[..]
Luister jij wel?
Ze zegt net: jullie zijn alle 2 af en toe onmogelijk.
Inderdaad... hij had Semih écht hoog zitten.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:01 schreef arneaux het volgende:
Tijn loopt echt met zn ziel onder zn arm nu. Menneke toch.
Lijkt me echt zo'n pliesie die je bekeuring verscheurt als je begint te huilen.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:01 schreef arneaux het volgende:
Tijn loopt echt met zn ziel onder zn arm nu. Menneke toch.
Hééft.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Inderdaad... hij had Semih écht hoog zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |