Zoals 'ie nu door zit te zeiken helemaal, met z'n 'kenkeren', dit is voor mij wel de druppel.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:07 schreef PID61 het volgende:
[..]
Idd, Semih valt erg hard naar beneden op mijn lijstje.
Ze zitten er beide mee.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus Tijn heeft zich goed gehouden.
Nu doet Semih zijn verhaal bij Semih. Hij heeft er volgens mij spijt van want hij gooit het ook op "vermoeidheid en dingen die al hebben gespeeld."
Als je alle show en theater rondom haar weghaalt, krijg je een 2e Jeroen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine kleurt het verhaal. Semih niet. Janine moet het kunnen relativeren en nuanceren als buitenstaander maar dit doet ze niet, ze lult mee. Logisch dat het dan een "ik-verhaal" word.
gaat over de tuinsanctie tegen tijn van gisterenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:09 schreef arneaux het volgende:
Wat lult Janine nou weer over sancties die blijven komen? Wat is dit nou voor onzin.
Ja, opeens is niks meer goed aan Tijn. Weer een gevalletje backstabbing.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:11 schreef arneaux het volgende:
Wat ze nu doen is niet meer over de ontstane situatie praten maar de vuile was van Tijn buiten hangen.
Wat heeft dat met de irritaties tussen Semih en Tijn te maken? Ze probeert Tijn nu gewoon extra zwart te maken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef Verida het volgende:
[..]
gaat over de tuinsanctie tegen tijn van gisteren
Oh wee, als ik haar ooit tegen kom in Den Haag.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef arneaux het volgende:
Janine is echt verschrikkelijk.
Maar Tijn is dan ook een gluiperd en achterbaks. Hij praat meestal in de "zoals de waard is...." vorm.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, opeens is niks meer goed aan Tijn. Weer een gevalletje backstabbing.
Dat deed ie voor mij al vanaf het moment dat ie een paar nachten geleden met alphamannetjes toon tegen Marlies zei: mischien ben ik wel sluwer dan jij"quote:Op woensdag 27 september 2006 22:10 schreef flugeltje het volgende:
Semih maakt z'n woorden waar. Hij is begonnen het spel te spelen.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Oh wee, als ik haar ooit tegen kom in Den Haag.![]()
Wat dan??quote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Ga je dan voorzichtig 'foei ' zeggen?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Tijn is gekwetst en zo vertelde hij het verhaal ook, Semih is absoluut niet gekwetst, alleen pissig omdat Tijn 'm tegen durft te spreken, dat kan hij niet hebben, van niemand.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef puntoortje het volgende:
ze vertellen wel altijd het verhaal zodat ze er zelf als beste uitkomen...
Dan ga ik als een viswijk te keer tegen 'r en zeg ik alles wat me dwars zit over haar.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tijn is gekwetst en zo vertelde hij het verhaal ook, Semih is absoluut niet gekwetst, alleen pissig omdat Tijn 'm tegen durft te spreken, dat kan hij niet hebben, van niemand.
EENS!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar Tijn is dan ook een gluiperd en achterbaks. Hij praat meestal in de "zoals de waard is...." vorm.
Edit: Zeg maar
Ik ookquote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef arneaux het volgende:
Nu wil ik Tijn weer horen.
Precies, het is een vervelend dominant ventje.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tijn is gekwetst en zo vertelde hij het verhaal ook, Semih is absoluut niet gekwetst, alleen pissig omdat Tijn 'm tegen durft te spreken, dat kan hij niet hebben, van niemand.
Stoer.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:16 schreef arneaux het volgende:
Daar is Tijn.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze moest eens weten dat E10 de pot leeg jatquote:Op woensdag 27 september 2006 22:18 schreef ruby het volgende:
Janine heeft geen shag, hoe zou dat toch komen?
Semih heeft ook niets te verliezen he? Hij zit toch al 4 week op de bank.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zei ik net ook al, Tijn moet en publique Semih aanspreken op zijn gedrag en vertellen waarom hij dat zo vervelend vind, op die manier krijg je wel een redelijke discussie met Semih denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:18 schreef natronic het volgende:
Nou Janine herhaal maar wat je net zei...mar nu met Tijn erbij
Hij heeft heel veel te verliezen, de sympathie van de kijkers.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Semih heeft ook niets te verliezen he? Hij zit toch al 4 week op de bank.
Ze hebben nu allemaal stoom afgeblazen. Over een uur is t sorry, een knuffel, en we zijn weer klaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:18 schreef Day het volgende:
Ik vind dat gescheld tegen Semih niet nodig, hoor.
Die gasten kunnen het normaal prima met elkaar vinden. Er zijn nu irritaties (en de vermoeidheid zal hier zeker een rol bij spelen). Allebei even afkoelen en het dan uitpraten.
ha ha ...ja he...sjaan moet gewoon stoppen met roken...o, nee maandag eruitquote:Op woensdag 27 september 2006 22:18 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ze moest eens weten dat E10 de pot leeg jat![]()
De mijne is hij nu ff kwijt in ieder gevalquote:Op woensdag 27 september 2006 22:20 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Hij heeft heel veel te verliezen, de sympathie van de kijkers.
Als hij de vier weken maar haalt na deze uitbarstingquote:Op woensdag 27 september 2006 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Semih heeft ook niets te verliezen he? Hij zit toch al 4 week op de bank.
Ach, de Turkse gemeentschap stemt toch wel op hem. Kijk maar naar Eurosongfestival. Daar kwamen ook de meeste stemmen uit landen uit die regio voor elkaar.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:20 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Hij heeft heel veel te verliezen, de sympathie van de kijkers.
Tot de volgende aanvaring.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze hebben nu allemaal stoom afgeblazen. Over een uur is t sorry, een knuffel, en we zijn weer klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |