Sja, als je niet wil dat "jij het straks gedaan hebt", dan kun je beter neutraal blijven (als je er niet tussen wilt staan). Dat blijkt vaak maar weer.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef Day het volgende:
[..]
Semih zit in Mo's hart (zoals ze dat zo mooi kan zeggen), maar Tijn natuurlijk ook.
Vind het slim van haar dat ze geen partij kiest.
hlemaal mee eens k herken me zelf helemaal zo ben ik ook over n uur is t wel andersquote:Op woensdag 27 september 2006 21:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit gaat Tijn niet leuk vinden, dat Monique het niet 100% voor hem opneemt.
En om dat kracht bij te zetten, gaat hij maar door te zeveren.
En volgens Tijn komt dit niet meer goed, ondanks dat Monique zegt, dat Tijn het even moet loslaten.
``gewonnen`´ wordt er in de nasleep, als de rest van de groep `partij` kiest. (aangenomen dat dit conflict blijft smeulen en niet opgelost wordt wordt.)quote:Op woensdag 27 september 2006 21:49 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Je kunt best zeggen wie er beter uit de bus komt na het luisteren van de argumenten van beide.
ook beste vrienden/partners botsenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef arneaux het volgende:
Ik kan het me heel goed voorstellen dat Tijn het erg vind. Hij heeft t al een aantal keer aangegeven, Semih heeft schuld bekend, en nu doet Semih het wéér.
Ik vind het vooral zo raar omdat ik dacht dat zij 2 het beste met elkaar waren, ze liggen echt op 1 lijn volgens mij.
Toen daarnet Tijn ineens wat harder ging praten zag je ze veranderen,quote:Op woensdag 27 september 2006 21:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
tijn bleef rustig heb m niet zien schreuwen
Kijk, DAT is nog eens een vent!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique was aan het woord en Tijn wilde haar onderbreken... Monique :"Luister!!..."
en Tijn stil als een puppy...
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef arneaux het volgende:
Ik kan het me heel goed voorstellen dat Tijn het erg vind. Hij heeft t al een aantal keer aangegeven, Semih heeft schuld bekend, en nu doet Semih het wéér.
Ik vind het vooral zo raar omdat ik dacht dat zij 2 het beste met elkaar waren, ze liggen echt op 1 lijn volgens mij.
Het was wel slecht van Tijn om zich te bemoeien met Semih's toon tegenover Micheline. Tijn heeft wel gelijk, maar dat zijn niet zijn zaken.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind dat Semih erg hard is in zijn uitspraken. Hij is gewend dat Mich dat altijd maar pikt en dan maakt hij het met een simpel "sorry" van af.
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:57 schreef BBoon het volgende:
Tijn : Ik ben geen konaaaaaaaaaain ( of te wel konijn)
Dus Tijn heeft zich goed gehouden.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef CartWOman het volgende:
Nu snap ik dat Tijn vanmorgen uren stil was, hij heeft dus al eerder tegen Semih gezegd dat 'ie niet nog eens 'Hou je bek' tegen 'm moet zeggen. Deed 'ie vanmorgen dus wel, en net weer een aantal keren.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus Tijn heeft zich goed gehouden.
Nu doet Semih zijn verhaal bij Semih. Hij heeft er volgens mij spijt van want hij gooit het ook op "vermoeidheid en dingen die al hebben gespeeld."
tenzij je weet dat je nog jaren met ze verder moet collega's b.v.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef arneaux het volgende:
Tijn wil het wel nú uitgepraat hebben. Ikzelf heb dat ook, ik kan niet gaan slapen of iets anders doen voor mij part, als het niet is uitgepraat. Dit heb ik trouwens niet met mensen waar ik niks op geef.
Nu op Semih en Janine. Het gaat natuurlijk over Janine.
Ja, geweldig hoe begripvol ze is. Net Marlies.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef natronic het volgende:
Janine zou weer eens niet mee lullen
eensquote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef arneaux het volgende:
Het gaat in de essentie niet om de knijpers maar om de 'echtheid' van mensen.
Semih vind het niet kunnen dat Tijn zijn mond houd. Tijn houd volgens mij zijn mond omdat hij niet uit zn pet wil gaan. Ze moeten elkaar een beetje tegemoed komen.
Betreffende de relatie Semih en Michelline moet Tijn zn mond houden en ook niet als voorbeeld gebruiken in de discussie, daar gaat het namelijk niet om.
Nee dat interesseert me geen fuck.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
tenzij je weet dat je nog jaren met ze verder moet collega's b.v.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus Tijn heeft zich goed gehouden.
Nu doet Semih zijn verhaal bij Semih. Hij heeft er volgens mij spijt van want hij gooit het ook op "vermoeidheid en dingen die al hebben gespeeld."
uhm nee hoor semih verteld wat ik destraks ook zag! tijn die binnen kwam en komentaar liep te leveren en liep te zeiken en te sachen!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Niet om het één of ander, maar Tijn verteld het wérkelijke verhaal tegen Mo en Semih een gekleurd verhaal tegen Janine.... Semih doet het voorkomen alsof zijn uitbarsting zo erg nog niet was.
Janine kleurt het verhaal. Semih niet. Janine moet het kunnen relativeren en nuanceren als buitenstaander maar dit doet ze niet, ze lult mee. Logisch dat het dan een "ik-verhaal" word.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:04 schreef Verida het volgende:
semih is echt schijnheilig, vertelt inderdaad een heel gekleurd verhaal aan Janine.
Jankerd.quote:
Idd, Semih valt erg hard naar beneden op mijn lijstje.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Niet om het één of ander, maar Tijn verteld het wérkelijke verhaal tegen Mo en Semih een gekleurd verhaal tegen Janine.... Semih doet het voorkomen alsof zijn uitbarsting zo erg nog niet was.
Ze bekijken het een beetje van de ander zijn kant ook.... Werkt verhelderend...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:04 schreef arneaux het volgende:
Okay. Het is duidelijk dat ze beide ff hun gal willen spuien tegen iemand. Als dit er drek allemaal uit is kunnen ze wél met elkaar praten, dit enkel en alleen om het feit dat ze hun verhaal en HUN visie al een keer kwijt hebben gekunnen.
Dat is precies waarom ik Janine zo vreselijk vindquote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine kleurt het verhaal. Semih niet. Janine moet het kunnen relativeren en nuanceren als buitenstaander maar dit doet ze niet, ze lult mee. Logisch dat het dan een "ik-verhaal" word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |