Duidelijk, ik denk dat Semih gewend is mensen te verbluffen, en dat lukte dit keer niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:45 schreef Addi het volgende:
Als dit het einde van de ruzie is heeft Tijn gewonnen.
Je kunt best zeggen wie er beter uit de bus komt na het luisteren van de argumenten van beide.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
In ruzies gaat het niet om winnen.
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Duidelijk, ik denk dat Semih gewend is mensen te verbluffen, en dat lukte dit keer niet.
En toen liep hij kwaad weg.
Ik had dit niet verwacht.
Maar Tijn had duidelijk een point dat Semih`s bejegening vanmiddag erg overheersend was (zoals hij dat vaker doet).
En dan eindigt het weer met "Hou je bek", precies wat Tijn hem verwijt.
En ook dat constant Tijn proberen te pakken op zijn woordje "schijnheilig" is een zwaktebod van Semih.
Dat is dan weer zijn zwakke punt.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
Tijn zeikt nu tegen Monique.
En een behoorlijke ook. Er komt nog wel een aftermath.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:49 schreef Kinga het volgende:
fuck, heb ik een ruzie gemist?
Ik denk niet dat Semih dit ook al losgelaten heeft hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is dan weer zijn zwakke punt.
Hij kan dingen moeilijk loslaten.
Maar ja, je moet het toch ff kwijt he.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik herken t.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef Day het volgende:
[..]
Voor mij in dit geval wel,degene met de sterkste argumenten wint.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
In ruzies gaat het niet om winnen.
Hij moet natuurlijk figuurlijk zwart gemaakt worden.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef Day het volgende:
[..]
Laten we de proef op de som nemen, ga nog s weg.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:52 schreef Kinga het volgende:
Damn, krijgt me pc kuren, mis ik net 10 minuten, ist meteen raak![]()
dat heet relativerenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik was ook ff met iets anders bezig, maarja 99% gebeurd er niets dus ga er ook niet op wachtenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:52 schreef Kinga het volgende:
Damn, krijgt me pc kuren, mis ik net 10 minuten, ist meteen raak![]()
nogal logisch na zon ruzie moet je dat toch ff kwijt ff stoom afblazenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef Day het volgende:
[..]
Semih zit in Mo's hart (zoals ze dat zo mooi kan zeggen), maar Tijn natuurlijk ook.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef ruby het volgende:
Hoe staat Mo tegenover Semih?
Ja dat zegt ze maaaaar ik denk,dat Mo net als ik er niet tegen kan als mensen tegen mekaar staan te schreeuwen,je zie het aan haar hele lichaamshouding....quote:Op woensdag 27 september 2006 21:50 schreef ruby het volgende:
Monique schuift het af op moeheid.
Ik geef Tijn groot gelijk. Ik vind Semih heel eng in zn uitspraken...quote:Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
Tijn kan het vooral niet hebben dat na de discussie Semih nog een paar keer heeft geroepen dat hij zn bek moest houden. Ik kan 't me voorstellen.
Als wij ergens mee zitten dan houden we allemaal onze mond he...en zagen we nooit verder door over het onderwerp.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef goofychicken het volgende:
heb tijn nu al 30x achter elkaar horen zeggen "stik er dan maar in ik ben er klaar mee"
...... o ja? merk er geen bal van dat hij er klaar mee is
Je kan jezelf ook even terugtrekken en er over na denken.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
nogal logisch na zon ruzie moet je dat toch ff kwijt ff stoom afblazen
Ik herken Mo haar houding ook ...Ik haat het als mensen schreeuwen tegen elkaar...quote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze maaaaar ik denk,dat Mo net als ik er niet tegen kan als mensen tegen mekaar staan te schreeuwen,je zie het aan haar hele lichaamshouding....
Ze ging gelijk in mekaar gedoken staan
Semih liet zich gaan en was onredelijk. Ik verwacht dat hij er nog wel op terugkomt....quote:Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
Tijn kan het vooral niet hebben dat na de discussie Semih nog een paar keer heeft geroepen dat hij zn bek moest houden. Ik kan 't me voorstellen.
Eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef Nostalgist het volgende:
Ik verwacht dat Semih het voor zichzelf gaat verwerken.....
tijn bleef rustig heb m niet zien schreuwenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze maaaaar ik denk,dat Mo net als ik er niet tegen kan als mensen tegen mekaar staan te schreeuwen,je zie het aan haar hele lichaamshouding....
Ze ging gelijk in mekaar gedoken staan
Alweer eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Semih liet zich gaan en was onredelijk. Ik verwacht dat hij er nog wel op terugkomt....
uitpraten of muil houden! zeker niet tegen een ander verder kleizeiken!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Als wij ergens mee zitten dan houden we allemaal onze mond he...en zagen we nooit verder door over het onderwerp.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |