off-topic: Probeer jij scanman in te halen in de stats? Die one-liners van jou. Je lijkt wel familie van Jeroen.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:32 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn had Marlies wel weer op de bank kunnen zetten....
Semih heeft over het werk van de vorige groep gezegd dat hij t hoerentroep vond. Nu vertelt hij dat dat heel lang zijn stopwoord is geweest.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik begrijps Tijn's punt niet helemaal. Iets met hoeren?
Iemand die dat kan toelichten?
We praten je wel bij......quote:Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef Day het volgende:
Shit, en ik kan mn streams nu niet aanzetten
Ah ok.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Semih heeft over het werk van de vorige groep gezegd dat hij t hoerentroep vond. Nu vertelt hij dat dat heel lang zijn stopwoord is geweest.
Tijn is niet onzeker maar benadert de zaken gewoon op een rustige manier. Semih is gewoon een opgewonden standjequote:Op woensdag 27 september 2006 21:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
We praten je wel bij......
Semih is aan de winnende hand ..... Tijn is onzekerder
Gelukkigquote:Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kijk, nu begrijp ik je !![]()
Ze kan heel goed luisteren, en heeft interesse in mensen. Ze vindt weinig intellectuele sparringpartners en laat daarom haar ware gezicht niet zien, denk ik. Bang dat ze nog meer onbegrepen zal worden, en zich daarmee buiten de groep plaatst....
Imho een angst voor een intelligent persoon als Marlies.
Die Semih zegt ook wel heel vaak "hou je bek"quote:Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef Nostalgist het volgende:
Semih is allergisch voor het woord schijnheilig. Semih heeft het helemaal gehad met Tijn. Semih's stem breekt. Hij is echt Fucked Up !!!!!!!
nee dus...hihi, ik had niet verwacht dat hij zou weglopen...quote:Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef Addi het volgende:
Semih gaat dit winnen...makkie!
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goeie van Tijn: "Als iemand tegen jou zegt, "pleur op", dan kan dat niet. Maar als jij zegt tegen iemand als het jou uitkomt "houd je bek" dan kan het wel.."
In ruzies gaat het niet om winnen.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:45 schreef Addi het volgende:
Als dit het einde van de ruzie is heeft Tijn gewonnen.
Uiteindelijk loopt hij dus kwaad weg. Deze discussie is toch vóór Tijn. Die had gelijk, met dat "pleur op" niete tegen hem kan en hij wel "houd je bek" tegen anderen kan zeggen.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
Verrassend, het lijkt erop dat Tijn dit "wint", Semih loopt bijna kwaad weg.
Tijn had gewoonmoeten zeggen ... pleur op Semihquote:Op woensdag 27 september 2006 21:45 schreef arneaux het volgende:
Hmm. Semih ging uit zn pet en Tijn bleef gewoon rustig. Tijn had ook gewoon gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |