Van mij mag ze er ook uit...Hou niet zo van meepratersquote:Op woensdag 27 september 2006 22:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ha ha ...ja he...sjaan moet gewoon stoppen met roken...o, nee maandag eruit![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:24 schreef arneaux het volgende:
Janine heeft t over "een team zijn".
Please.
Ik blijft het zeggen, hij is echt het slimst in dat huis.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rik zit planmatig toch wel nuchter in elkaar. Die zei al dat ze de laatste shift moeten gebruiken om goed te tellen.
Je voelt de schilfers op je kop vallen bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef BBoon het volgende:
Lekker dat gekrabbel van Rik als je een koptelefoon hebt :-)
Nou kan je wel zeggen. Krijg er gewoon jeuk vanquote:Op woensdag 27 september 2006 22:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Je voelt de schilfers op je kop vallen bij wijze van spreken.![]()
Welnee. Kappers weten van heel veel een beetje. Ik wil niet zeggen dat hij dom is, maar de slimste? Nee.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik blijft het zeggen, hij is echt het slimst in dat huis.![]()
Mee eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ik blijft het zeggen, hij is echt het slimst in dat huis.![]()
Ach kom op! Hij heeft het ook uitgebreid besproken met Monique in de badkamer.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:29 schreef T-lex het volgende:
Tijn is slim bezig...gewoon erbij gaan zitten. Hij weet denk ik dondersgoed dat er anders achter z'n rug om gepraat is en gepraat zal worden. Dat tie d'r gewoon bij gaat zitten is ook gelijk een teken dat tie niet uit de weg gaat voor Semih.
Tijn was dus niet aan het roddelen... wel goed luisterenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ach kom op! Hij heeft het ook uitgebreid besproken met Monique in de badkamer.
Als je dan over roddelen wil praten, moet je beide partijen ervan beschuldigen.
Ze proberen beide hun gelijk te halen.
Je mist dan dus dat Tijn een heel objectief verhaak deed bij Moniek.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Benk niet helemaal met je eens...Dat Tijn met Mo praat das "maatjes" onder mekaar...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Jammer voor Semih maar hij zal het hier mee niet redden door zich zo op te stellenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Benk niet helemaal met je eens...Dat Tijn met Mo praat das "maatjes" onder mekaar...![]()
Semih en Sjaan die tappen uit een ander vaatje...De waare aard van Semih komt gewoon langzaam boven. Hij hoeft nu geen mooi weer meer te spelen, op de bank zit tie toch wel.
![]()
Dat hangt er vanaf wat je onder 'roddelen' verstaat. Semih gaf zijn kant van het verhaal. En dat was dat hij zich om meerdere punten irriteerde aan Tijn. En hij gaf de voorbeelden. Dat is geen kwaadspreken in mijn ogen, maar gewoon zijn visie op het gebeuren (laat ik even in het middden of hij gelijk heeft of niet)quote:Op woensdag 27 september 2006 22:33 schreef natronic het volgende:
[..]
Tijn was dus niet aan het roddelen... wel goed luisteren![]()
Voor mij is Semih nu ook exitquote:Op woensdag 27 september 2006 22:38 schreef natronic het volgende:
[..]
Jammer voor Semih maar hij zal het hier mee niet redden door zich zo op te stellen
Of jij door Semih...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien laten jullie je misleiden door Miss Janine.
Semih was in deze discussie gewoon de mindere. Hij probeerde Tijn te overbluffen door zich "agresief" op stellen en allerlei andere (al uitgesproken ) zaken erbij te halen (oude koeien uit de sloot halen???).quote:Op woensdag 27 september 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je onder 'roddelen' verstaat. Semih gaf zijn kant van het verhaal. En dat was dat hij zich om meerdere punten irriteerde aan Tijn. En hij gaf de voorbeelden. Dat is geen kwaadspreken in mijn ogen, maar gewoon zijn visie op het gebeuren (laat ik even in het middden of hij gelijk heeft of niet)
Met het verschil dat Semih wel 10 keer 'kenkeren' bezigde betreffende Tijn, weer 'hou je bek' bleef herhalen, opeens was er niks goed meer aan Tijn. Als al die dingen hem echt zo dwars zitten had 'ie eerder naar Tijn moeten stappen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je onder 'roddelen' verstaat. Semih gaf zijn kant van het verhaal. En dat was dat hij zich om meerdere punten irriteerde aan Tijn. En hij gaf de voorbeelden. Dat is geen kwaadspreken in mijn ogen, maar gewoon zijn visie op het gebeuren (laat ik even in het middden of hij gelijk heeft of niet)
Agressief is idd de juiste benaming. Tijn was gekwetst.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef natronic het volgende:
[..]
Semih was in deze discussie gewoon de mindere. Hij probeerde Tijn te overbluffen door zich "agresief" op stellen en allerlei andere (al uitgesproken ) zaken erbij te halen (oude koeien uit de sloot halen???).
Zou het niet kunnen zijn dat Semih beseft dat hij foutzit en op deze manier van zich af wil bijten?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met het verschil dat Semih wel 10 keer 'kenkeren' bezigde betreffende Tijn, weer 'hou je bek' bleef herhalen, opeens was er niks goed meer aan Tijn. Als al die dingen hem echt zo dwars zitten had 'ie eerder naar Tijn moeten stappen.
Nee hoor, heb daarvoor te vaak zijn slaapkamerstrategieėn gezien.quote:
Zoals Tijn aangaf.... het is als trappen naar iemand die op de grond ligtquote:Op woensdag 27 september 2006 22:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met het verschil dat Semih wel 10 keer 'kenkeren' bezigde betreffende Tijn, weer 'hou je bek' bleef herhalen, opeens was er niks goed meer aan Tijn. Als al die dingen hem echt zo dwars zitten had 'ie eerder naar Tijn moeten stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |