Ben je er morgenavondquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:46 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mwah...... de enige die dat kan ben IK!
whehehehehe!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:56 schreef Ice_rulez het volgende:
Zwaai hier versabommie uit!!! moest op slot, dan hier maar verder![]()
Vaker inloggen misschienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:55 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hier.........
Dit is dan de tweede keer dat ik te laat op FOK inlog.
Iedereen maakt altijd lol zonder mij! :-(
Australie. Dit is echt niet hun beste werkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ga het eens even aanhoren.......... waar komt het spul vandaan?
Thats mequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:58 schreef Joohanna het volgende:
[..]
whehehehehe!
Jij bent je broeders hoeder?
Om um UIT TE ZWAAIEN?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben je er morgenavond![]()
KRIBBET zet vast 3 toastjes klaar (ben nog aan het Sonja Bakkeren) en ga genieten
![]()
hihihihi.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Australie. Dit is echt niet hun beste werkmaar er is weinig van ze te vinden
![]()
De eerste weken na het kennismaken met mijn nu vrouw draaide we dat 's avonds in de slaapkamer![]()
Gaat je niet lukkenquote:
Gaat inderdaad nooit lukken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat je niet lukkenEr zijn er al genoeg die hem richting een ban willen sturen maar dat kreng krijg je niet zover
![]()
Heeft vast een beschermengeltjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat je niet lukkenEr zijn er al genoeg die hem richting een ban willen sturen maar dat kreng krijg je niet zover
![]()
Ze hebben echt goeie nummers gemaakt en heb ze hier maar zoals gemeld, er spelen ook momenten met zich meequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:01 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hihihihi.......
Dat IS het wel een beetje. Slaapkamermuziek.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje te gelikt......
quote:
ACDC.. daar ben ik toch wel een beetje mee opgegroeid!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze hebben echt goeie nummers gemaakt en heb ze hier maar zoals gemeld, er spelen ook momenten met zich mee![]()
http://www.youtube.com/watch?v=M9Wrksipi_Q
Dit is 1 van mijn favo. nummers![]()
![]()
Maar ook Black Betty kan ik elke dag horen![]()
Zo new ben je dus nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Gaat inderdaad nooit lukken.
Hij lult zich echt wel overal net weer uit!
![]()
Nieuw?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo new ben je dus nietHet is mijn missie om hem dit jaar nog een rustpauze van 48 uur aan te smeren (wil zijn vrouw graag
)
![]()
Ik niet eens maar mijn muziek keuze is erg breed, jammer dat mijn absolute nummer 1 niet hier te vinden isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
ACDC.. daar ben ik toch wel een beetje mee opgegroeid!
geinig........![]()
Die zijn er allangquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nieuw?
Als ik nieuw ben zijn appels vierkant!
Dat heb ik ook nooit beweerd btw![]()
hmmmmmmm........... uhhhhhhhhhh......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik niet eens maar mijn muziek keuze is erg breed, jammer dat mijn absolute nummer 1 niet hier te vinden is![]()
![]()
Juist.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die zijn er allang![]()
Heb even terug gelezen en er begint iets te dagenJe wilde zo halverwege het spel van vorig jaar nog even meedoen
![]()
Gaan we weer een beetje geilpijpenquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:17 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hmmmmmmm........... uhhhhhhhhhh......
Dolly Parton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |