Ben je er morgenavondquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:46 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mwah...... de enige die dat kan ben IK!
whehehehehe!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:56 schreef Ice_rulez het volgende:
Zwaai hier versabommie uit!!! moest op slot, dan hier maar verder![]()
Vaker inloggen misschienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:55 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hier.........
Dit is dan de tweede keer dat ik te laat op FOK inlog.
Iedereen maakt altijd lol zonder mij! :-(
Australie. Dit is echt niet hun beste werkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ga het eens even aanhoren.......... waar komt het spul vandaan?
Thats mequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:58 schreef Joohanna het volgende:
[..]
whehehehehe!
Jij bent je broeders hoeder?
Om um UIT TE ZWAAIEN?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben je er morgenavond![]()
KRIBBET zet vast 3 toastjes klaar (ben nog aan het Sonja Bakkeren) en ga genieten
![]()
hihihihi.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Australie. Dit is echt niet hun beste werkmaar er is weinig van ze te vinden
![]()
De eerste weken na het kennismaken met mijn nu vrouw draaide we dat 's avonds in de slaapkamer![]()
Gaat je niet lukkenquote:
Gaat inderdaad nooit lukken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat je niet lukkenEr zijn er al genoeg die hem richting een ban willen sturen maar dat kreng krijg je niet zover
![]()
Heeft vast een beschermengeltjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat je niet lukkenEr zijn er al genoeg die hem richting een ban willen sturen maar dat kreng krijg je niet zover
![]()
Ze hebben echt goeie nummers gemaakt en heb ze hier maar zoals gemeld, er spelen ook momenten met zich meequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:01 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hihihihi.......
Dat IS het wel een beetje. Slaapkamermuziek.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje te gelikt......
quote:
ACDC.. daar ben ik toch wel een beetje mee opgegroeid!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze hebben echt goeie nummers gemaakt en heb ze hier maar zoals gemeld, er spelen ook momenten met zich mee![]()
http://www.youtube.com/watch?v=M9Wrksipi_Q
Dit is 1 van mijn favo. nummers![]()
![]()
Maar ook Black Betty kan ik elke dag horen![]()
Zo new ben je dus nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Gaat inderdaad nooit lukken.
Hij lult zich echt wel overal net weer uit!
![]()
Nieuw?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo new ben je dus nietHet is mijn missie om hem dit jaar nog een rustpauze van 48 uur aan te smeren (wil zijn vrouw graag
)
![]()
Ik niet eens maar mijn muziek keuze is erg breed, jammer dat mijn absolute nummer 1 niet hier te vinden isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
ACDC.. daar ben ik toch wel een beetje mee opgegroeid!
geinig........![]()
Die zijn er allangquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nieuw?
Als ik nieuw ben zijn appels vierkant!
Dat heb ik ook nooit beweerd btw![]()
hmmmmmmm........... uhhhhhhhhhh......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik niet eens maar mijn muziek keuze is erg breed, jammer dat mijn absolute nummer 1 niet hier te vinden is![]()
![]()
Juist.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die zijn er allang![]()
Heb even terug gelezen en er begint iets te dagenJe wilde zo halverwege het spel van vorig jaar nog even meedoen
![]()
Gaan we weer een beetje geilpijpenquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:17 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hmmmmmmm........... uhhhhhhhhhh......
Dolly Parton?
Dit gaat me te ver.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaan we weer een beetje geilpijpen![]()
Om me dan weer aan me lot over te laten zeker, ik het helemaal gehad met jou![]()
Ik heb totaal geen geestelijke bagage en al helemaal ben ik niet integer maar was wel op tijdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Juist.
Ik dacht ook dat dat kon met mijn geestelijke bagage en mijn integriteit maar daar werd toen absoluut niet op ingegaan. Regels zijn regels blablabla![]()
Ik pijp niks geil lijkt mequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaan we weer een beetje geilpijpen![]()
Om me dan weer aan me lot over te laten zeker, ik het helemaal gehad met jou![]()
Ik heb zonne allergiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik pijp niks geil lijkt me![]()
, maar ik wilde je wel een kusje geven. En de zonnengroet met je doen.
Ben ik net te laatquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:37 schreef Prospera het volgende:
Ik lig dus echt op het randje zegt Sa, denk ik.
Ik kom zo snel mogelijk, met een sms'je.
beetje geëdit
volgende keer waarschuw ik je als het randje er komt ..quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 03:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
volgende keer waarschuw ik je als het randje er komt ..![]()
Kan jij mij even wat feedback geven?quote:
Nee, is geen onzin, maar ik snap de modjes wel. Ze willen geen HBB meer, ik ook niet trouwens. Maar de grens is zo overschreden en ze kunnen er niet 24/7 op zitten. Het is heel jammer dat het zo moet, maar blijkbaar kan het niet anders.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan jij mij even wat feedback geven?
Doe voor de zekerheid maar hier![]()
Is het complete onzin wat ik in FB zeg?
even lekker je rug ontspannen,quote:
Wie wil er nou wel een HBBquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, is geen onzin, maar ik snap de modjes wel. Ze willen geen HBB meer, ik ook niet trouwens. Maar de grens is zo overschreden en ze kunnen er niet 24/7 op zitten. Het is heel jammer dat het zo moet, maar blijkbaar kan het niet anders.
U is niet gek![]()
Snel editten voordat Bommert het zietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
even lekker je rug ontspannen,
en heel veel lekkere lieve kusjes![]()
Begin je steeds meer te mogenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:34 schreef Prospera het volgende:
Je was heel duidelijk en helder in de FB.
Kijk, daar is ze alquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
even lekker je rug ontspannen,
en heel veel lekkere lieve kusjes![]()
Even een snelle nacht kusknuffel voordat Bommie wakker wordt.quote:
Ik zal van je dromenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Even een snelle nacht kusknuffel voordat Bommie wakker wordt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |