Ben je er morgenavondquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:46 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mwah...... de enige die dat kan ben IK!
whehehehehe!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:56 schreef Ice_rulez het volgende:
Zwaai hier versabommie uit!!! moest op slot, dan hier maar verder![]()
Vaker inloggen misschienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:55 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hier.........
Dit is dan de tweede keer dat ik te laat op FOK inlog.
Iedereen maakt altijd lol zonder mij! :-(
Australie. Dit is echt niet hun beste werkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ga het eens even aanhoren.......... waar komt het spul vandaan?
Thats mequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:58 schreef Joohanna het volgende:
[..]
whehehehehe!
Jij bent je broeders hoeder?
Om um UIT TE ZWAAIEN?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben je er morgenavond![]()
KRIBBET zet vast 3 toastjes klaar (ben nog aan het Sonja Bakkeren) en ga genieten
![]()
hihihihi.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Australie. Dit is echt niet hun beste werkmaar er is weinig van ze te vinden
![]()
De eerste weken na het kennismaken met mijn nu vrouw draaide we dat 's avonds in de slaapkamer![]()
Gaat je niet lukkenquote:
Gaat inderdaad nooit lukken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat je niet lukkenEr zijn er al genoeg die hem richting een ban willen sturen maar dat kreng krijg je niet zover
![]()
Heeft vast een beschermengeltjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat je niet lukkenEr zijn er al genoeg die hem richting een ban willen sturen maar dat kreng krijg je niet zover
![]()
Ze hebben echt goeie nummers gemaakt en heb ze hier maar zoals gemeld, er spelen ook momenten met zich meequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:01 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hihihihi.......
Dat IS het wel een beetje. Slaapkamermuziek.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje te gelikt......
quote:
ACDC.. daar ben ik toch wel een beetje mee opgegroeid!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze hebben echt goeie nummers gemaakt en heb ze hier maar zoals gemeld, er spelen ook momenten met zich mee![]()
http://www.youtube.com/watch?v=M9Wrksipi_Q
Dit is 1 van mijn favo. nummers![]()
![]()
Maar ook Black Betty kan ik elke dag horen![]()
Zo new ben je dus nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Gaat inderdaad nooit lukken.
Hij lult zich echt wel overal net weer uit!
![]()
Nieuw?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo new ben je dus nietHet is mijn missie om hem dit jaar nog een rustpauze van 48 uur aan te smeren (wil zijn vrouw graag
)
![]()
Ik niet eens maar mijn muziek keuze is erg breed, jammer dat mijn absolute nummer 1 niet hier te vinden isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
ACDC.. daar ben ik toch wel een beetje mee opgegroeid!
geinig........![]()
Die zijn er allangquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nieuw?
Als ik nieuw ben zijn appels vierkant!
Dat heb ik ook nooit beweerd btw![]()
hmmmmmmm........... uhhhhhhhhhh......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik niet eens maar mijn muziek keuze is erg breed, jammer dat mijn absolute nummer 1 niet hier te vinden is![]()
![]()
Juist.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die zijn er allang![]()
Heb even terug gelezen en er begint iets te dagenJe wilde zo halverwege het spel van vorig jaar nog even meedoen
![]()
Gaan we weer een beetje geilpijpenquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:17 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hmmmmmmm........... uhhhhhhhhhh......
Dolly Parton?
Dit gaat me te ver.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaan we weer een beetje geilpijpen![]()
Om me dan weer aan me lot over te laten zeker, ik het helemaal gehad met jou![]()
Ik heb totaal geen geestelijke bagage en al helemaal ben ik niet integer maar was wel op tijdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Juist.
Ik dacht ook dat dat kon met mijn geestelijke bagage en mijn integriteit maar daar werd toen absoluut niet op ingegaan. Regels zijn regels blablabla![]()
Ik pijp niks geil lijkt mequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaan we weer een beetje geilpijpen![]()
Om me dan weer aan me lot over te laten zeker, ik het helemaal gehad met jou![]()
Ik heb zonne allergiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik pijp niks geil lijkt me![]()
, maar ik wilde je wel een kusje geven. En de zonnengroet met je doen.
Ben ik net te laatquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:37 schreef Prospera het volgende:
Ik lig dus echt op het randje zegt Sa, denk ik.
Ik kom zo snel mogelijk, met een sms'je.
beetje geëdit
volgende keer waarschuw ik je als het randje er komt ..quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 03:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
volgende keer waarschuw ik je als het randje er komt ..![]()
Kan jij mij even wat feedback geven?quote:
Nee, is geen onzin, maar ik snap de modjes wel. Ze willen geen HBB meer, ik ook niet trouwens. Maar de grens is zo overschreden en ze kunnen er niet 24/7 op zitten. Het is heel jammer dat het zo moet, maar blijkbaar kan het niet anders.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan jij mij even wat feedback geven?
Doe voor de zekerheid maar hier![]()
Is het complete onzin wat ik in FB zeg?
even lekker je rug ontspannen,quote:
Wie wil er nou wel een HBBquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, is geen onzin, maar ik snap de modjes wel. Ze willen geen HBB meer, ik ook niet trouwens. Maar de grens is zo overschreden en ze kunnen er niet 24/7 op zitten. Het is heel jammer dat het zo moet, maar blijkbaar kan het niet anders.
U is niet gek![]()
Snel editten voordat Bommert het zietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
even lekker je rug ontspannen,
en heel veel lekkere lieve kusjes![]()
Begin je steeds meer te mogenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:34 schreef Prospera het volgende:
Je was heel duidelijk en helder in de FB.
Kijk, daar is ze alquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
even lekker je rug ontspannen,
en heel veel lekkere lieve kusjes![]()
Even een snelle nacht kusknuffel voordat Bommie wakker wordt.quote:
Ik zal van je dromenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Even een snelle nacht kusknuffel voordat Bommie wakker wordt.
![]()
Wat is dat toch met dat zonnegroetjequote:
No Probs, ik snap jouw verhaal prima, maar de mods ook. Het is nu een beetje een aftasten wat wel en niet kan in COS. Ik ga gewoon naar SC, maar een beetje sjoemelen in Cos kan nog steeds hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie wil er nou wel een HBB![]()
Alhoewel, wel gezelli met tann
Bedankt voor de feedback iig![]()
Ik had een beetje gesjoemeld en had een banquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
No Probs, ik snap jouw verhaal prima, maar de mods ook. Het is nu een beetje een aftasten wat wel en niet kan in COS. Ik ga gewoon naar SC, maar een beetje sjoemelen in Cos kan nog steeds hoorEllenlange oftopic gesprekken en gezwaai is niet gewenst en dat kan ik prima snappen. Wat jij zegt dat bijlezen in de SV kan is helemaal waar ook, alleen durven een hoop mensen die niet bij te houden door het commentaar van sommigen. Ik kan me even de naam niet voor me halen, maar er was een hele goeie streamer die afhaakte omdat men zat te zeiken over spelfouten. Muggezifterij wat de sfeer verziekt dus.
En Jezus wat zit ik een verhaal te typen in SC. Bedankt heh, eend![]()
quote:
aaiii was een foutje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:55 schreef Morwen het volgende:
Jaaaaaaaa, snel ben ik heh![]()
terug prospera
![]()
...goeiemorgen...ik kom d'r ook maar weer is bijzitten met me bakkie koffie!quote:
wat is het hier enorm rustig de laatste tijd...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...goeiemorgen...ik kom d'r ook maar weer is bijzitten met me bakkie koffie!
demins ook goeiemorgen
Het is gewoon nog te vroeg om off-off-topic te doen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat is het hier enorm rustig de laatste tijd...
Wil ik dan maar even een interessant krantenartikel neertypen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:57 schreef demins het volgende:
[..]
Het is gewoon nog te vroeg om off-off-topic te doen!![]()
Joohanna!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:59 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wil ik dan maar even een interessant krantenartikel neertypen?
belande ik even in het ninties tijdelijke forum....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:04 schreef demins het volgende:
[..]
Joohanna!Ook weer eens boven komen drijven? Type maar lekker neer met je aanbiddelijk slanke vingertjes.
![]()
HA!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:04 schreef demins het volgende:
[..]
Joohanna!Ook weer eens boven komen drijven? Type maar lekker neer met je aanbiddelijk slanke vingertjes.
![]()
zeg dat wel ja...ik ben nu steeds lekker aan het hoppen van topic naar topic...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat is het hier enorm rustig de laatste tijd...
SYDNEY - Een Australische automobilist is aangeklaagd wegens roekeloos rijgedrag omdat hij 500 kilometer lang achteruit door de afgelegen binnenlanden van Australië reed. De politie in West-Australië betrapte de man op heterdaad toen hij met 50 kilometer per uur achteruit over de snelweg kachelde.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:06 schreef Joohanna het volgende:
[..]
HA!
Je bent de eerste die toegeeft me te kennen! Ik ga meteen even op zoek naar iets smeuiigs!
Het gaat mij net zoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zeg dat wel ja...ik ben nu steeds lekker aan het hoppen van topic naar topic...
(zolang me was nog niet klaar is )
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:07 schreef Joohanna het volgende:
[..]
SYDNEY - Een Australische automobilist is aangeklaagd wegens roekeloos rijgedrag omdat hij 500 kilometer lang achteruit door de afgelegen binnenlanden van Australië reed. De politie in West-Australië betrapte de man op heterdaad toen hij met 50 kilometer per uur achteruit over de snelweg kachelde.
De man had naar eigen zeggen geen keus, omdat zijn versnellingsbak het had begeven. Desondanks wilde hij van de goudmijn in Kalgoorie naar Perth rijden. Daarbij bereikte hij snelheden tot 80 kilometer per uur, meldde de Australische zender ABC.
De man houdt aan zijn tripje een verwijzing naar de rechtbank over.![]()
![]()
Een verwijzing naar de psychiater was misschien meer op zijn plaats geweest!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:07 schreef Joohanna het volgende:
[..]
SYDNEY - Een Australische automobilist is aangeklaagd wegens roekeloos rijgedrag omdat hij 500 kilometer lang achteruit door de afgelegen binnenlanden van Australië reed. De politie in West-Australië betrapte de man op heterdaad toen hij met 50 kilometer per uur achteruit over de snelweg kachelde.
De man had naar eigen zeggen geen keus, omdat zijn versnellingsbak het had begeven. Desondanks wilde hij van de goudmijn in Kalgoorie naar Perth rijden. Daarbij bereikte hij snelheden tot 80 kilometer per uur, meldde de Australische zender ABC.
![]()
zolang wij maar weten dat het gewoon multitasking isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het gaat mij net zo![]()
voor je het weet word je weer voor hersenloze huisvrouw uitgemaakt..![]()
Ben je ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:10 schreef demins het volgende:
[..]
Een verwijzing naar de psychiater was misschien meer op zijn plaats geweest!![]()
Heb ik nog nooit last van gehad!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het gaat mij net zo![]()
voor je het weet word je weer voor hersenloze huisvrouw uitgemaakt..![]()
ha ha ...hij had er echt zin inquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:07 schreef Joohanna het volgende:
[..]
![]()
Zeker! Maar ik moet je teleurstellen! Ik kan geen nieuwe patienten meer aannemen!quote:
hihihihiquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:12 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik moet je teleurstellen! Ik kan geen nieuwe patienten meer aannemen!![]()
skatje, Daar waar zij woont heet het Noorden..... (en ik kan het weten want ik woon vlakbij haar, kwam ik gister achter...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:17 schreef versabommie het volgende:
Goedemorgen Fans!
Afijn, ik zie het topic, ik denk wah? Dus ff voor het posten kijken Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Nee nix, de lieftallige doch door haar macht angstaanjagende Yvonne heeft me nog niet gebanned, en ook de nare heks uit het oosten, Nikkt heeft niemand meer gebanned.
Ik ben er nog steeds, dus ik zou zeggen, zwaai tot jullie lamme klauwtjes eraf pleuren, i'm here to stay!![]()
Zo, en welk mokkel hier heeft zin om mij eens ff te kluiven?
Vraag het eens aan Joohanna, die kent je nog niet zo goed!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:17 schreef versabommie het volgende:
Goedemorgen Fans!
Afijn, ik zie het topic, ik denk wah? Dus ff voor het posten kijken Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
Nee nix, de lieftallige doch door haar macht angstaanjagende Yvonne heeft me nog niet gebanned, en ook de nare heks uit het oosten, Nikkt heeft niemand meer gebanned.
Ik ben er nog steeds, dus ik zou zeggen, zwaai tot jullie lamme klauwtjes eraf pleuren, i'm here to stay!![]()
Demins?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:17 schreef versabommie het volgende:
Goedemorgen Fans!
Ik heb na al die jaren wel weer eens zin in een ander smakie, om eerlijk te zijn...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:22 schreef demins het volgende:
[..]
Vraag het eens aan Joohanna, die kent je nog niet zo goed!![]()
Verandering van spijs doet eten, schat....dus als je het niet erg vind scharrel ik nog even doorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:24 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb na al die jaren wel weer eens zin in een ander smakie, om eerlijk te zijn...
![]()
ohwwwwwwwww nouja, maar ze is nog wel gewoon een enge heks he?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
skatje, Daar waar zij woont heet het Noorden..... (en ik kan het weten want ik woon vlakbij haar, kwam ik gister achter...)
No problemo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten, schat....dus als je het niet erg vind scharrel ik nog even door
net als je ava, je humor, je postings, je kop!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:31 schreef demins het volgende:
Ik ga naar de tandarts. Mijn huidige gebit is zoooo 1980!![]()
Succes! Wist je touwens al dat beige DE kleur voor deze herfst is?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:31 schreef demins het volgende:
Ik ga naar de tandarts. Mijn huidige gebit is zoooo 1980!![]()
ow, Meloen of aNaNasquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwwwwwwwww nouja, maar ze is nog wel gewoon een enge heks he?
kluif me maar ff!
Sorry hoor newbie, maar m.i. kent niemand je hier en mij lijkt dit slechts een ludieke manier om een forum ongeschonden in te komen! Je gaat maar netjes in de rij met newbies staan en onderop beginnen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:37 schreef Bocaj het volgende:
Hoi beste mensen!![]()
Ben verhuisd en er zijn nu wat problemen met internet.... andere provider etc... zat bij @home maar ga nu naar KPN... (misschien wel een grote fout)
Zit dit nu even te schijven op mijn werk...![]()
Denk dat het nog wel dagen gaat duren!![]()
Dus niet teveel rotzooi schoppen bommie als ik er niet ben!![]()
Doei, Doei
Jacob![]()
ik kan het jammer genoeg niet met een groter lettertype tikken, echter ik bedoel deze keihard: HUH?!?quote:
was ooit een blondjesmop: dat de een de ander tips gaf. Dat je tijdens orale werkzaamheden Meloen moest zeggen. Dat blondje twee dat 's avonds in praktijk wilde gaan brengen en de fruitsoort niet meer wist en toen over ging op ananas zeggen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik kan het jammer genoeg niet met een groter lettertype tikken, echter ik bedoel deze keihard: HUH?!?
na doe dan maar meloenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
was ooit een blondjesmop: dat de een de ander tips gaf. Dat je tijdens orale werkzaamheden Meloen moest zeggen. Dat blondje twee dat 's avonds in praktijk wilde gaan brengen en de fruitsoort niet meer wist en toen over ging op ananas zeggen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |