Wat is er mis met een kunstlever?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Anders geef je hem een trap op zijn
lever
Ik kan me er niet zo heel veel van herinneren, maar als jij een kloon bent, die in dat spel wou lopen kloten, dan blijf je in mijn ogen gewoon een APKquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:21 schreef Joohanna het volgende:
Hmmm......... met APK had ik een beetje een haat-liefde verhouding. Is ie dit jaar ook weer van de partij?
Dat moet wel erg veel zijn, ik heb jaren in kroegen gewerktquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
hij heeft ongeveer gezopen wat jappie, jij en ik bij elkaar gezopen hebben in ons leven
tja vaag heur! wat zou hij hebben![]()
Ik heb nevernooit gekloot. Ik wilde gewoon stemmen maar dat mocht niet van de modderaars :-(quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan me er niet zo heel veel van herinneren, maar als jij een kloon bent, die in dat spel wou lopen kloten, dan blijf je in mijn ogen gewoon een APK![]()
Ik zag wel dat je me weer een ban wou aansmeren, ik trapte er mooi niet inquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:24 schreef Prospera het volgende:
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!
ben nog niet zo handig in kopieren.
Die slaapt al.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ben je huishoudster niet! Wat is er mis met je frituurpan?
Het is er niet beter op gewordenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:25 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb nevernooit gekloot. Ik wilde gewoon stemmen maar dat mocht niet van de modderaars :-(
Trustequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
help me ff herinneren, ik ga nu pitten !
truste gasten!
Ik las ergens dat ze allemaal een ban hadden vanwege hun poesjes ofzo?quote:
Kan niet anders, anders zat ik niet hier ok FOK!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:19 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat jij een beetje in cliche's denkt?
Ze zouden ze moeten verzuipenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:30 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze allemaal een ban hadden vanwege hun poesjes ofzo?
Ik zit nu alle linkjes op YouTube af te luisterenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:32 schreef Joohanna het volgende:
wil je nog een paar URL's naar de Ierse cq Iersachtige muzikanten?
Mag ik hieruit opmaken dat jullie ze en masse hebben weggestemd?quote:
Dan het hart van Rosenberg gekookt op ze rug!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ben je huishoudster niet! Wat is er mis met je frituurpan?
zuiplap :-)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:35 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Dan het hart van Rosenberg gekookt op ze rug!
Tis geenstijl.nlquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat jullie ze en masse hebben weggestemd?
Heb je op je donder gehad?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:35 schreef Prospera het volgende:
Eendje, ga niet op mij reageren in FB, dan gaat het helemaal verkeerd.
Ow gut.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zit nu alle linkjes op YouTube af te luisteren![]()
![]()
Brengt me echt terug in de tijd, moet altijd aan mijn kroeg-tijd denken als ik deze muziek hoor en heb toe ook mijn vrouw leren kennen![]()
![]()
Neem ik hier tijdelijk afscheid van je.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:35 schreef Prospera het volgende:
Eendje, ga niet op mij reageren in FB, dan gaat het helemaal verkeerd.
Ik had het over de poesjes hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat jullie ze en masse hebben weggestemd?
Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het over de poesjes hoor![]()
Wie is 'jullie' en 'ze'
Precies de goede plek voor mijn hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:37 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ow gut.
Ik was dus weer eens op de goeie tijd op de verkeerde plek?
Ik zit echt even te kicken op dat youtube, ik wist om 19.00 uur vandaag nog niet eens dat het bestond!
Nee, maar ik poste wel dingen zoals dit:quote:
jullie= de hobbyposters enquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het over de poesjes hoor![]()
Wie is 'jullie' en 'ze'
Shame on you!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, maar ik poste wel dingen zoals dit:
Ik miste je al![]()
en 2 posts meer.
kan niet toch
Mijn muziekkeuze zegt echter niet zoveel nog over mijn persoonlijkheid, het moet allemaal nog een beetje vorm krijgen he....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Precies de goede plek voor mijn hoor12 jaar gelden heb ik haar leren kennen en nu bijna 10 jaar getrouwd (en nog steeds verliefd)
Ze gaf me haar telefoonnummer terwijl ik achter de bar aan het werk was en zei: bel me maar als je nuchter bent, niet eerder![]()
Ik luister geregeld naar youtube tijdens FOKken maar nog niet aan deze muziek gedacht![]()
Straks even kijken of ze ook Icehouse hebben![]()
Dat kan echt nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, maar ik poste wel dingen zoals dit:
Ik miste je al![]()
en 2 posts meer.
kan niet toch
Mwah...... de enige die dat kan ben IK!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat kan echt niet
Maar hier wel hoor
Al was het maar om bommert op scherp te krijgen
Die goat misstappen!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat kan echt niet
Maar hier wel hoor
Al was het maar om bommert op scherp te krijgen
Ik weet niet of 'we' 'ze' hebben weggestemd volgens mij is het toch meer andersomquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:42 schreef Joohanna het volgende:
[..]
jullie= de hobbyposters en
ze= alle moderators?
Of is het verhaal weer eens opgeblazen?
Modderaars die posters wegstemmen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'we' 'ze' hebben weggestemd volgens mij is het toch meer andersom
Al zie ik 'ze' nog maar weinig
Gelukkig hebben we Day, in tegenstelling tot haar naam doet vermoeden, onze nachtwakert
Oeh geilquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:46 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mwah...... de enige die dat kan ben IK!
Niet iedereen komt met deze muziek aanzettenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:44 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mijn muziekkeuze zegt echter niet zoveel nog over mijn persoonlijkheid, het moet allemaal nog een beetje vorm krijgen he....
Maar goed, 12 jaar geleden zat ik al met een kind aan de tiet dus weer een Inet droom kapot zie ik :-(
Het enige wat ik mij herinner, is dat jij mij met een paar buitenproportionele ballen hier in de steek lietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:49 schreef Prospera het volgende:
Werd een beetje uhmm warm vannacht.
![]()
Is dat genoeg om hem op scherp te zetten?
Ik ga het eens even aanhoren.......... waar komt het spul vandaan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet iedereen komt met deze muziek aanzetten![]()
http://www.youtube.com/watch?v=J2m3Sj5n6O8
Heel apartIk heb ze voor het eerst gehoord toen ik in Australie aan het rondtrekken was en heb later toch alles van ze kunnen krijgen
![]()
lang verhaalquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:50 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Modderaars die posters wegstemmen?
Lekker actief forum zal dat geweest zijn :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |