Klodder leg in ze nest joh!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat klodder die basje makkelijk kan hebben..maar hey! ik wil niet stoken heur!
angsthaasje is hetquote:
Is dit zo'n newbie gevecht aan het wordenquote:
ik zet mijn geld op klodder....basje lijkt me zo'n hit and run forrest run type!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is dit zo'n newbie gevecht aan het worden![]()
Ik zet mijn geld op................![]()
Ik wacht de eerste ronde even af![]()
Zal wel weer moeten wassen en strijkenquote:
Basje komt hier heel af en toe even binnen kakken (kloon van LSquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zet mijn geld op klodder....basje lijkt me zo'n hit and run forrest run type!
Volgens mij helemaal niemandquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:54 schreef PC eend het volgende:
Wie zijn er ondertussen weer allemaal gesneuveld![]()
![]()
Ik had bijna een foto van nikky gepost in de fb met de tekst: heks uit het oostenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:54 schreef PC eend het volgende:
Wie zijn er ondertussen weer allemaal gesneuveld![]()
![]()
Volgens de japster niet nee, maar volgens mij loopt hij ons te fucken want hij zei ook dat LS er 1 had en die zag ik daarna nogquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgens mij helemaal niemandOf komt niet iedereen in het ban-topic
![]()
En je denkt dat deze post geen gevolgen heeft?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had bijna een foto van nikky gepost in de fb met de tekst: heks uit het oosten
maar bedacht me op tijd![]()
Die foto op het strand waar ze zo wulps kijktquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had bijna een foto van nikky gepost in de fb met de tekst: heks uit het oosten
Ik was ook bijna naar afghanistan gegaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had het ook begrepen en opende gelijk een fles champagnequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens de japster niet nee, maar volgens mij loopt hij ons te fucken want hij zei ook dat LS er 1 had en die zag ik daarna nog
Day hoe zit het met PH, weet jij daar wat van?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
En je denkt dat deze post geen gevolgen heeft?![]()
Zal ik anders zo aardig en behulpzaam zijn om zijn post even in FB te plaatsenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
nope, je hebt gewoon zoals elke vrouwelijke mod een waanzinnig zwak voor mequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
Daar was ik al jaren naar op zoekquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:04 schreef Joohanna het volgende:
HALLO!
Ik ken die BB mensen geheel en al niet maar ik wil hier wel even een leuke url neerknallen, gewoon om jullie een beetje uit de sleur te halen.
http://www.youtube.com/watch?v=17ZlDhUjC3Y
Ik zie hem nog steedsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had het ook begrepen en opende gelijk een fles champagnemaar er is niets te vinden
![]()
Fles was wel lekker![]()
Afgelopen week stond Manu wel in Med maar een paar uur later was hij nog steeds in SC.
Misschien dat LS nu wel weg is?
Ga het anders even vragen in FB![]()
The Poguesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:04 schreef Joohanna het volgende:
HALLO!
Ik ken die BB mensen geheel en al niet maar ik wil hier wel even een leuke url neerknallen, gewoon om jullie een beetje uit de sleur te halen.
Maar ik ben Nikky nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope, je hebt gewoon zoals elke vrouwelijke mod een waanzinnig zwak voor me![]()
Shane!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:04 schreef Joohanna het volgende:
HALLO!
Weet niet waar je huis staat maar alle cd's (en lp'squote:
Nikky is leuk om je bier mee koud te houden maar jij bent voor mij the real thing...dat weet je toch ?quote:
Dan weet jij het antwoord op mijn brandende vraag vast wel:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
The Pogues![]()
Draaide ik veel in de kroeg
![]()
![]()
![]()
Verkloot jij me nachtrust ffquote:
Wat is er met PH dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Day hoe zit het met PH, weet jij daar wat van?
Ik moet even een plaatje zien in te voeren, zo'n kruis ziet er gewoon echt niet uitquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dan weet jij het antwoord op mijn brandende vraag vast wel:
Heeft Shane nu WEL of GEEN leverkanker?
laatst gedownload, de making of..."fairytale of new york" kippevel!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet niet waar je huis staat maar alle cd's (en lp's) heb ik zo ongeveer boven staan
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dat WIST ik gewoon!
Jij komt me trouwens wel bekend voor?
Vorige week begrepen dat hij het wel aan zijn lever heeft maar of het nu van de kanker komt.............quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dan weet jij het antwoord op mijn brandende vraag vast wel:
Heeft Shane nu WEL of GEEN leverkanker?
WC eend liep heer vorig jaar vast ook rond?quote:
Jij komt mij ook op een vage manier bekend voor, maar daar heb ik vaker last vanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dat WIST ik gewoon!
Jij komt me trouwens bekend voor!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dat WIST ik gewoon!
Hijs al 47 en drinkt zich al 40 jaar kapot. Waar het van komt komt het maar erg lekker zal die lever iig niet in z'n vel zitten......... ik heb mezelf alleen voorgenomen om nog een concert te bezoeken dus hij houdt het nog maar lekker een poosje uit anders doe ik 'm wat aan!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vorige week begrepen dat hij het wel aan zijn lever heeft maar of het nu van de kanker komt.............![]()
hij heeft ongeveer gezopen wat jappie, jij en ik bij elkaar gezopen hebben in ons levenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vorige week begrepen dat hij het wel aan zijn lever heeft maar of het nu van de kanker komt.............![]()
WHAHAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:15 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Jij komt me trouwens bekend voor!
Ik heb tegenwoordig een brievenbus en zou een linkje erg op prijs stellenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
laatst gedownload, de making of..."fairytale of new york" kippevel!![]()
Hij en zijn neukertje!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA!
Dus jij zit ook op FOK, geachte serverbeheerder?
Er was naar aanleiding van een post van TL wat verwarring of hij nou een ban te pakken had of niet.quote:
help me ff herinneren, ik ga nu pitten !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een brievenbus en zou een linkje erg op prijs stellen![]()
Nu maar even de Dubliners![]()
opgezet
![]()
Ik was dat leuke meisje van vorig jaar dat niet mee mocht doen met het nominatiespel omdat ik zogenaamd te laat aankwam hier.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij komt mij ook op een vage manier bekend voor, maar daar heb ik vaker last van![]()
OOHH vond het al zo'n goedkope linequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
PC eend liep heer vorig jaar vast ook rond?
Niet meteen iets achter mijn opmerking zoeken svp!
Kan er ook niks aan doen dat jij een beetje in cliche's denkt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH vond het al zo'n goedkope line![]()
![]()
OK APK dusquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik was dat leuke meisje van vorig jaar dat niet mee mocht doen met het nominatiespel omdat ik zogenaamd te laat aankwam hier.
Ben er nog steeds woest over!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA!
Dus jij zit ook op FOK, geachte serverbeheerder?
Anders geef je hem een trap op zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:15 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hijs al 47 en drinkt zich al 40 jaar kapot. Waar het van komt komt het maar erg lekker zal die lever iig niet in z'n vel zitten......... ik heb mezelf alleen voorgenomen om nog een concert te bezoeken dus hij houdt het nog maar lekker een poosje uit anders doe ik 'm wat aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |