En dan zo'n feest als vorige week missen zekerquote:
Ga effe snel naar de snackbar om de hoek!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:38 schreef flugeltje het volgende:
K*t m'n drank is op. En de goeie muziek is nog niet eens begonnen.
In de zin van dat je 'm uitlacht? Of toélacht?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef Day het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Eggie zo komisch!
Welke stream luister jij?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:43 schreef T-lex het volgende:
Born Slippy van Underworld
kan niet ff smack my bitch up ?quote:
Ik ook, zit een soort melodramatisch sfeertje om hem heen met een vleugje zelfspot en ironie. Van mij mag ie blijven Maandag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef Day het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Eggie zo komisch!
*Fles Apfelkorn op tafel zet*quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan zo'n feest als vorige week missen zeker
Echt nie
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef arneaux het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, Marcia ziet er écht heel erg mooi uit.
dat wel, maar door de glimmertjes in dr wimpers is ze niet mooi te cappenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef arneaux het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, Marcia ziet er écht heel erg mooi uit.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:44 schreef teamlead het volgende:deze muziek hebben ze zelf aangevraagd?
wansmaak top 100 zeg
Off topicquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef Nostalgist het volgende:
Dit moet ik ook even kwijt :
Ik vind het gezellig hier op het Forum !!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ERFGENAAM, ERFGENAAM EN AMEN!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer TL, laat je eens gaan, Feel the Vibe !!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:44 schreef teamlead het volgende:deze muziek hebben ze zelf aangevraagd?
wansmaak top 100 zeg
Of VooDoo People.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan niet ff smack my bitch up ?
altijd leuk die feestenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat doen ze dan wel weer heel goed...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Deze muziek kun je dus echt niet op dansen. Ja, als een debiel.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan zo'n feest als vorige week missen zeker
Echt nie
Dat is alleen Egbert volgens sommige.quote:
Grapje toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:46 schreef NorthernStar het volgende:
Damn wie is dat lekkere wijf in dat zwarte rokje en topje![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |