lekâh jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:38 schreef Nostalgist het volgende:
Welk nummer is dit ???? Lekker hoor...
Dat heb ik gemist.... caps please?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:38 schreef Capaja het volgende:
heeft iemand de cap dat MO tijn vol op de bek zoent tijdens : als de nacht verdwijnt, dat was nog net voor dat tijn naar semih liep
dat was Sabrinaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:38 schreef Capaja het volgende:
heeft iemand de cap dat MO tijn vol op de bek zoent tijdens : als de nacht verdwijnt, dat was nog net voor dat tijn naar semih liep
Ik heb ook geen hekel aan Semih. Best een sympathieke gast, met vaak leuke sarcastische humor.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:38 schreef Nostalgist het volgende:
Welk nummer is dit ???? Lekker hoor...
Dansen ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:39 schreef Day het volgende:
Goh, ik ben bekeerd, geloof ik
Vind dit ook een lekker nummer![]()
Ga je al weer naar bed?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:38 schreef flugeltje het volgende:
K*t m'n drank is op. En de goeie muziek is nog niet eens begonnen.
Tussen Tijn en Monique gebeurd vanavond niets, ik zou Etiënne en Rik in de gaten houden als ik jullie was
nee sa stond aan de andere kant bij e10 (zekers weten)quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's altijd zo zonde.. degene die het hardst schreeuwen dat ze "naar de kloten" gaan die gaan het juist niet
Heeft Mon nog steeds maar 1 drankje op?
Thx !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Yoshimoto - Eric Prydz
quote:
Net een monnik... zoals hij probeert te dansenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef Day het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Eggie zo komisch!
En Egbert is de enige Gabber in da house!quote:
En dan zo'n feest als vorige week missen zekerquote:
Ga effe snel naar de snackbar om de hoek!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:38 schreef flugeltje het volgende:
K*t m'n drank is op. En de goeie muziek is nog niet eens begonnen.
In de zin van dat je 'm uitlacht? Of toélacht?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef Day het volgende:
Welke stream luister jij?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:43 schreef T-lex het volgende:
Born Slippy van Underworld
kan niet ff smack my bitch up ?quote:
Ik ook, zit een soort melodramatisch sfeertje om hem heen met een vleugje zelfspot en ironie. Van mij mag ie blijven Maandag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef Day het volgende:
*Fles Apfelkorn op tafel zet*quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan zo'n feest als vorige week missen zeker
Echt nie
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef arneaux het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, Marcia ziet er écht heel erg mooi uit.
dat wel, maar door de glimmertjes in dr wimpers is ze niet mooi te cappenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef arneaux het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, Marcia ziet er écht heel erg mooi uit.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:44 schreef teamlead het volgende:deze muziek hebben ze zelf aangevraagd?
wansmaak top 100 zeg
Off topicquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef Nostalgist het volgende:
Dit moet ik ook even kwijt :
Ik vind het gezellig hier op het Forum !!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ERFGENAAM, ERFGENAAM EN AMEN!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer TL, laat je eens gaan, Feel the Vibe !!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:44 schreef teamlead het volgende:deze muziek hebben ze zelf aangevraagd?
wansmaak top 100 zeg
Of VooDoo People.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan niet ff smack my bitch up ?
altijd leuk die feestenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat doen ze dan wel weer heel goed...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Deze muziek kun je dus echt niet op dansen. Ja, als een debiel.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan zo'n feest als vorige week missen zeker
Echt nie
Dat is alleen Egbert volgens sommige.quote:
Grapje toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:46 schreef NorthernStar het volgende:
Damn wie is dat lekkere wijf in dat zwarte rokje en topje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |