Nuchter?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
'Als de morgen is gekomen' van Jan Smit vind ik een lekker kroegnummer![]()
Jan Smit heeft best veel lekkere kroegnummersquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
'Als de morgen is gekomen' van Jan Smit vind ik een lekker kroegnummer![]()
Tuurlijk hoor ik ze wel. Alleen heeft Egbert een bepaalde manier van jèèèè roepen wat ik nogal lachwekkend vind. Daarbij moet je alles niet zo bloedserieus nemen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef Addi het volgende:
[..]
...en dat de rest dan ook niet meer fluit en oewoe roept,of hoor jij alleen Egbert?
thnx voor de tip, pik!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
http://www.primeserver.nl/ met fok! tags.
huiliequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Lezen, je bent net zo blind als je avatar.
Gebrek in de opvoeding! Van je moeder dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Met de bek op 't stuur? Nou komt mijn moeder uit Groningen maar van die uitdrukking heb ik nog nooit gehoord.
Ik dacht precies hetzelfde op het moment van je postquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:30 schreef flugeltje het volgende:
Het begint te komen nu... Over pakweg een half uur zijn de eersten laveloos
Sabrinaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:24 schreef APK het volgende:
Deze avond gaat Sabrina weer verder naar de overwinning helpen.![]()
Hier nog eenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben die user zonder hekel aan Semih.
Graag gedaan, kloothommel!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
thnx voor de tip, pik!
[afbeelding]
Tijn is liefquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:32 schreef Sonique het volgende:
'als we nu de strijdbijl niet begraven wordt het niets'
Tijn tegen Semih
Goed werk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:32 schreef Sonique het volgende:
'als we nu de strijdbijl niet begraven wordt het niets'
Tijn tegen Semih
Zit ie weer met Rik te flirten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:34 schreef n1ek het volgende:
Etienne doet ook geen pogingen om zijn gayreputatie te verminderen :=)
Soms doe je wel eens nuttig, sociaal en normaal he, hompmongool!quote:
Eigenlijk wel ja... Maar o zo leukquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Eigenlijk is het van de zotte om naar 10 mensen te kijken die hopelijk heel dronken worden en rare dingen gaan doen....
Welk nummer is dit eigenlijk?quote:
Ik niet dus,ik hoor ze allemaal roepen,schreeuwen en fluiten.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Eigenlijk is het van de zotte om naar 10 mensen te kijken die hopelijk heel dronken worden en rare dingen gaan doen....
Tsja, maar ja....je moet wat in het leven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Toen ze dat maandag in de show lieten zien van dat feest enzo keek Marcel niet echt vrolijk... die vond het geloof ik niet zo'n leuk idee...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:34 schreef n1ek het volgende:
Etienne doet ook geen pogingen om zijn gayreputatie te verminderen :=)
Zuipen dat ze zullen.. alles voor de entertainment.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja... Maar o zo leuk
Josephine van Chris Rea...maar dan de "house"-versie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |