E10 wou ook een zoen van Tijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:22 schreef wolferl het volgende:
Tijn gaf Sabrina een kus op de mond.
Etienne stond erbij en zei: Ja hij wel en ik niet.
Mijn god, wat een zielig figuur.
Dat kunnen ook Turkse christenen zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:22 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Kijk eens rond in Turkije en je ziet hoeveel moslims zuipen... en hard ook...
Hier houden ze zich er wel erg strikt aan vaak... veel meer dan daar!
quote:
quote:
Hij doet leuk mee zullen we maar zeggen. Maar kan iemand hem dat "jèèèj" roepen afleren?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:23 schreef Addi het volgende:
Dat hadden jullie niet gedacht van Eggie he? Zulk bewegen dat mannetje....
Nee... leuk geprobeerd, maar het waren echte moslims... de vaders waren zelfs heel strenggelovig...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat kunnen ook Turkse christenen zijn![]()
Met de bek op 't stuur? Nou komt mijn moeder uit Groningen maar van die uitdrukking heb ik nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:25 schreef CartWOman het volgende:
OMG die lui gaan zooooo met de bek op 't stuur.![]()
Anouk.![]()
Als wraak gaat ie natuurlijk bij Rik in bed liggen straks.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:22 schreef wolferl het volgende:
Tijn gaf Sabrina een kus op de mond.
Etienne stond erbij en zei: Ja hij wel en ik niet.
Mijn god, wat een zielig figuur.
de fout in dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Met de bek op 't stuur? Nou komt mijn moeder uit Groningen maar van die uitdrukking heb ik nog nooit gehoord.
http://xs.to/quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:26 schreef avonne het volgende:
vraagje
tinypic.com is ontzettend traag.
is er een andere site om plaatjes te uploaden?
http://xs.toquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:26 schreef avonne het volgende:
vraagje
komt sugar lee ook nog ff optreden???quote:
Hij is van een andere generatie he.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:25 schreef Lyza het volgende:
[..]
Hij doet leuk mee zullen we maar zeggen. Maar kan iemand hem dat "jèèèj" roepen afleren?
http://www.geekimages.com/index.php?action=uploadquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:26 schreef avonne het volgende:
vraagje
Lezen, je bent net zo blind als je avatar.quote:
...en dat de rest dan ook niet meer fluit en oewoe roept,of hoor jij alleen Egbert?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:25 schreef Lyza het volgende:
[..]
Hij doet leuk mee zullen we maar zeggen. Maar kan iemand hem dat "jèèèj" roepen afleren?
'Rage against the machine - Killing in the name of' doet het ook altijd lekker als variatie tussen alle dance.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:26 schreef T-lex het volgende:
En nou ff voor de variatie: System of a Down - Chop Suey
Wil die koppies wel is zien![]()
Zou gelijk de sfeer gezelligder maken bquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:26 schreef T-lex het volgende:
En nou ff voor de variatie: System of a Down - Chop Suey
Wil die koppies wel is zien![]()
Forget about it. Die gast is súperpopulair.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:29 schreef Sonique het volgende:
Zijn we overgeschakeld naar het bejaarde huis?
Kom op zeg, Jantje smit?
Zeeeer selectief gehoor misschien?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef Addi het volgende:
[..]
...en dat de rest dan ook niet meer fluit en oewoe roept,of hoor jij alleen Egbert?
'Als de morgen is gekomen' van Jan Smit vind ik een lekker kroegnummerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:29 schreef Sonique het volgende:
Zijn we overgeschakeld naar het bejaarde huis?
Kom op zeg, Jantje smit?
jaaaaaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
'Rage against the machine - Killing in the name of' doet het ook altijd lekker als variatie tussen alle dance.![]()
Tijn fluit zo irritant, en Jeroen roept Oe oe.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:28 schreef Addi het volgende:
[..]
...en dat de rest dan ook niet meer fluit en oewoe roept,of hoor jij alleen Egbert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |