Hoezo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:15 schreef wolferl het volgende:
OMG Marlies danst ergens bij het zwembad in der eentje, best triest.
Ik ben die user zonder hekel aan Semih.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van zijn broer?![]()
Semih is geen moslim.. hij zoept gewoon bier mee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar staat hij dan... DE SULTAN... ALLEEN AAN EEN JUS DE ORANGE....
[afbeelding]
Time will tell....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:12 schreef Day het volgende:
[..]
Je lult LS, hij zegt net nog tegen haar: gewoon plezier maken, hè!
Je kan overal wel iets achter zoeken.
hij heeft toch ook nooit gezegd dat hij moslim isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Semih is geen moslim.. hij zoept gewoon bier mee.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:08 schreef CartWOman het volgende:
Ik dacht ook net, wat voor pluimvee hebben ze daarvoor afgeschoten?![]()
Ik eet ook niet elke vrijdag vis, ben ik nu niet katholiek meer?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
yep eindelijk eens iets wat ook tussen mijn collectie staatquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:16 schreef arneaux het volgende:
Windowlicker is ook lekker.
een mens is nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef Day het volgende:
Aha, dit is dus Windowlicker?
Ik leer veel vanavond
Houd er eens mee op om mekander aan te vallen ga dan lekker in BB huis zitten met mekander.quote:
Cardigans - My favorite game. Geloof ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef Day het volgende:
Ik leer veel vanavond
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben die user zonder hekel aan Semih.
denk dat hij met zijn opvliegere karakter een kwade dronk heeftquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef wolferl het volgende:
Rik....
Semih blijft als enige nuchter volgens, zie hem alleen maar aan de Jus d Orange lurken. Mag hopen dat BB er een beetje alcohol in heeftgedaan.
yep aphex twin... vond je de clip cool ? check ook rubber johny (google vindt het wel)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef Day het volgende:
Ik leer veel vanavond
Dan ben ik ook geen katholiek meer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik eet ook niet elke vrijdag vis, ben ik nu niet katholiek meer?
Ik steek niet elke zondag een maagd in de hens...ben ik nu geen satanist meer?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik eet ook niet elke vrijdag vis, ben ik nu niet katholiek meer?
Jullie kijken zo fucking selectief. Semih heeft al een paar pilsjes op (eerder op de avond), hij heeft al een aantal van die sterke dranken op EN hij heeft bijna alle hapjes naar binnen geschoven!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef wolferl het volgende:
Rik....
Semih blijft als enige nuchter volgens, zie hem alleen maar aan de Jus d Orange lurken. Mag hopen dat BB er een beetje alcohol in heeftgedaan.
ben jij soms de broer van LS?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:18 schreef wolferl het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind er een beetje een gespannen sfeertje hangen. Ben wel benieuwd welke kant dit op gaat slaan. De vrolijke of de confronterende....
Kijk eens rond in Turkije en je ziet hoeveel moslims zuipen... en hard ook...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je bent de enige geloof ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind er een beetje een gespannen sfeertje hangen.
Billy Idol!quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:22 schreef CartWOman het volgende:
Semih heeft Underworld - Born Slippy gevraagd, zeer okay.![]()
Pfff wat een achterhaald baggernummer dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |