Outwork feat. Mr Gee - Elektroquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:07 schreef CartWOman het volgende:
Zooo, lekkere binnenkomer.![]()
Welk nummer is dit?
Wat zien sommigen eruit!![]()
same here...kutmuziek tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij iedereen
Ik ken bijna ieder nummer uit de 80's, heel veel uit de 90's en van tegenwoordig alleen de meest populaire, omdat die toevalig vaak op de radio voorbij komen
Daar is het nu nog wat vroeg voor idd. Ik wil wel graag dat nummer van de Fata morgana horenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben bang dat we idd dat jankmoment nog wel krijgen brrrrrrrrrr
weet wel een leuk nummer voor 'mquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij iedereen
Ik ken bijna ieder nummer uit de 80's, heel veel uit de 90's en van tegenwoordig alleen de meest populaire, omdat die toevalig vaak op de radio voorbij komen
Je lult LS, hij zegt net nog tegen haar: gewoon plezier maken, hè!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Semih baalt, dat Mich plezier heeft, herhaaldelijk hoor je hem haar roepen....![]()
[afbeelding]
Wat mankeert die gast toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Semih baalt, dat Mich plezier heeft, herhaaldelijk hoor je hem haar roepen....![]()
[afbeelding]
Laat die fles azijn s staan LS.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
µTorrent 1.6quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:10 schreef itsme het volgende:
Torrents zijn links waar mee je kunt downloaden. Dan heb je wel een torrent client nodig.
Zelf gebruik ik mirc.![]()
die ken ik ook, maar die heb ik (tenminste die van de 60's) niet destijds meegekregenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ga alleen een aantal jaren verder terug, ik ken de nummers uit de 60's en 70's
Nee, Semih.... Ik dacht dat ie weer liep te miepen.quote:
Heb je de 'geluids-slider'quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:13 schreef Sonique het volgende:
Maar, ben ik echt de enige waarbij de streams zo zacht zijn, moet echt het volume omhoog zetten wil ik iets horen.
Schrik me telkens een ongeluk als er iemand online gaat met MSN...
Vind jequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:12 schreef Gert het volgende:
Ze knappen er wel van op zeg, van die 1001-nacht verkledingskoffert.![]()
Deze keer alleen in de fantasie van LekkerSimpel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, Semih.... Ik dacht dat ie weer liep te miepen.
Nee, maar heb een koptelefoon op. en msn uitquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:13 schreef Sonique het volgende:
Maar, ben ik echt de enige waarbij de streams zo zacht zijn, moet echt het volume omhoog zetten wil ik iets horen.
Schrik me telkens een ongeluk als er iemand online gaat met MSN...
Inca, die pic is een 500.00Kb.quote:
Ja heb ik ook. Mooi programmaatje . Voor oudere shows gebruik ik mirc en omdat ik zelf een server draai heb ik priority wat inhoud dat ik binnen 15 minuten een nieuwe afleverign heb.quote:
ik ben dus echt een oldtimer, ik dus welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die ken ik ook, maar die heb ik (tenminste die van de 60's) niet destijds meegekregen
Waarempel, het is 'r echt!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
janinen ook weer terug?
[afbeelding]
Hahaha. Hij stond net heel de tijd bier te drinken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar staat hij dan... DE SULTAN... ALLEEN AAN EEN JUS DE ORANGE....
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |