Is marlies echt of sluw, is een door mij gestart topic. De achterliggende gedachte was de op dat moment uit de hand lopende discussie over Marlies. Wat mij betreft kan hij voorlopig dichtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:58 schreef PH52 het volgende:
DAn zou ik ook graag een principe uitspraak willen vernemen in hoeverre persoonlijke kenmerken van bewoners aanleiding moeten vormen tot het openen van een nieuw topic.
Ik denk dan aan De bewoners: Marlies #1 in verhouding tot Is Marlies echt of sluw
zo ook met vriend egbert Egbert 40+ of toch 50+? (Pictures topic) en het topic De bewoners : egbert (ben ik helemaal kwijt in de lijst met tt's)
(even weer een stukje feedback van mijn kantquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:52 schreef flugeltje het volgende:
En na zo'n waarschuwing gaat het gewoon door met SC
Ik snap jullie niet hoor...
Was dat niet gewoon een bug?quote:
Geen idee, ik miste vanaf het openen van het topic een letter e.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:30 schreef APK het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een bug?
Bij mij was de TT gewoon normaal.
De 'ë' werkt niet in een TT, daarom maar even een gewone 'e' toegevoegd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geen idee, ik miste vanaf het openen van het topic een letter e.
4.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:44 schreef Prospera het volgende:
Wat is leuker te lezen in de streamverslagen:
1. Alleen tekst
2. Veel tekst met een paar foto's
3. een beetje tekst met veel foto's
4. weinig tekst en meer foto's.
Of moet hier een poll voor komen?
Wel handig als je streamt wat de lezer wilt zien/lezen.
Dat geeft weer wat duidelijkheid, maar ik gooi er toch een polletje tegenaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:16 schreef CartWOman het volgende:
Prospera, mijn ervaring is dat veel tekst met een paar caps het prettigst wordt ervaren. Mensen die de streams niet kunnen volgen lezen het liefst zoveel mogelijk wat er gebeurt, de plaatjes kunnen ze er vaak wel bij bedenken.
Je zou ook kunnen vragen wat mensen willen lezen: alleen het "belangrijke" of ieder glas dat omvalt. Waarom doe je het niet gewoon zoals je zelf graag wilt doen. Het is geen werkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat geeft weer wat duidelijkheid, maar ik gooi er toch een polletje tegenaan.
offtopic: 534?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:56 schreef Gert het volgende:
2.
Er is een Poll hiervoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:03 schreef PC eend het volgende:
Kan dat niet hier? Commentaren en huldes over de StreamVERSLAGEN.
Dit is (serieuze) FB!![]()
Waarom zit je hier dan nog te slowchatten?quote:
Wel handig als je hier dan even de link plaatst: [POLL] hoe zie je de streamverslagen het liefst?quote:
Wat zeg ik nou netquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:18 schreef Prospera het volgende:
Omdat ik een fb wil over streamverslagen.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:03 schreef PC eend het volgende:
Kan dat niet hier? Commentaren en huldes over de StreamVERSLAGEN.
Dit is (serieuze) FB!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |