abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:00:01 #1
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42324128
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:00:27 #2
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42324138
graag ff sticky maken
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:00:47 #3
135132 Ice_rulez
ijskoud de lekkerste
pi_42324149
Mag je de FB dan wel volbaggeren?
48 uur = 48 uur!!!
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:01:49 #4
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42324184
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:00 schreef Ice_rulez het volgende:
Mag je de FB dan wel volbaggeren?
Blijkbaar wel
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:02:15 #5
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42324201
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:01 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Blijkbaar wel
Jij bent echt naar een ban aan het hengelen he?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:05:23 #6
58921 Day
You can fly!
pi_42324306
Kap nou 'ns met dat ge-SC hier!
Wat is dat toch met jullie? Krijgen julllie irl zo weinig aandacht en komen jullie, ter compensatie, dan maar hier? Stelletje Michelientjes!

En nou allemaal wegwezen!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:08:52 #7
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42324412
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:05 schreef Day het volgende:
Wat is dat toch met jullie? Krijgen julllie irl zo weinig aandacht en komen jullie, ter compensatie, dan maar hier? Stelletje Michelientjes!

Ik denk dat die pubers gewoon uit zijn op een flinke spanksessie!

on topic: hebben jullie het nog over mijn verzoek gehad, inzake banmeldingen van meubilair?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:10:52 #8
58921 Day
You can fly!
pi_42324474
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:08 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik denk dat die pubers gewoon uit zijn op een flinke spanksessie!

on topic: hebben jullie het nog over mijn verzoek gehad, inzake banmeldingen van meubilair?
Yep, Flugs en ik hebben het besproken en we vinden dat je niet zo lui moet wezen.
Gewoon zelf doorklikken naar MED!
I am gonna shine
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:16:26 #9
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42324627
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:10 schreef Day het volgende:

[..]

Yep, Flugs en ik hebben het besproken en we vinden dat je niet zo lui moet wezen.
Gewoon zelf doorklikken naar MED!
Komop zeg, waar is de liefde gebleven, mijn oogappeltjes?

Ik klik me al het rsi hier, jullie zouden mij als grootverposter toch een beetje tegemoet kunnen komen?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:05:28 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_42325612
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:

Komop zeg, waar is de liefde gebleven, mijn oogappeltjes?

Ik klik me al het rsi hier, jullie zouden mij als grootverposter toch een beetje tegemoet kunnen komen?
Nadeel is dat er dan weer een half topic over bans gesproken wordt die niet op het forum besproken mogen worden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:07:12 #11
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42325641
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:05 schreef APK het volgende:

[..]

Nadeel is dat er dan weer een half topic over bans gesproken wordt die niet op het forum besproken mogen worden.
komop zeg, gekke newbie , gewoon een mededeling, geen discussie mogelijk, en einde post!

Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:10:34 #12
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42325701

[ Bericht 100% gewijzigd door versabommie op 03-10-2006 01:10:44 ]
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:29:26 #13
6941 APK
Factual, I think.
pi_42325949
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:

komop zeg, gekke newbie , gewoon een mededeling, geen discussie mogelijk, en einde post!

Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Okay, dan neem ik die zware taak wel even op mijn schouders.
Momenteel gebanned:

-Demins: Wegens SC-bagger en op verzoek.
-Luciano: Persoonlijke aanvallen en gescheld in FB.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 04:40:55 #14
84524 Morwen
I got life
pi_42327083
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 01:29 schreef APK het volgende:

[..]

Okay, dan neem ik die zware taak wel even op mijn schouders.
Momenteel gebanned:

-Demins: Wegens SC-bagger en op verzoek.
-Luciano: Persoonlijke aanvallen en gescheld in FB.
Ik lig hier echt in een deuk. De modjes hier hebben echt mijn R.E.S.P.E.C.T Users die de MED niet kunnen vinden en daar dan serieus op in gaan, echt respect.

Maar goed, FB is idd erg grappig soms. Sorry, ben alweer weg
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_42327208
Ik vind het jammer dat de mods zich af en toe zo laten opfokken door bepaalde personen. Ik zou geeneens aandacht besteden aan die personen.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
  Moderator dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:18:29 #16
18653 crew  D.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:03:23 #17
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42328123
Kappen met die SC nu!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:01:41 #18
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42329032
Volgens mij kan het FB worden opgeheven. In het PM-systeem zit ook een functie om een gedeelde inbox te beheren met meerdere mensen. M.i. is het handiger voor de Moddiemods om daar de FB in te laten komen, hetgeen ze veel commentaar en ziekelijke SC kan schelen.

Overigens pleit ik er derhalve voor dat wanneer mijn idee in praktijk gebracht zal worden, we op zijn minst een fb-sc ervoor terug krijgen om daar onze ongenoegens/ genoegens over de mods te spuien i.c.m. slowchatten vanzelfsprekend!

[ Bericht 3% gewijzigd door versabommie op 03-10-2006 10:11:24 ]
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:08:31 #19
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42330433
tvp
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:23:15 #20
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42330738
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:08 schreef teamlead het volgende:
tvp
tvp?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:28:03 #21
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42330850
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:23 schreef versabommie het volgende:

[..]

tvp?
quote:
Terugvindpost vaak als: tvp, inhoudelijk nietszeggende post, puur bedoeld om in de my active topics-lijst op te duiken
bron
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:29:12 #22
862 Arcee
Look closer
pi_42330886
verbrandt
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:31:53 #23
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42330945
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:28 schreef teamlead het volgende:

[..]

[..]

bron
Schijn je ook bookmarks voor kunnen te gebruiken
Room 23
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:32:47 #24
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42330967
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:31 schreef Manu82 het volgende:

[..]

ja, want als iedereen een tvp zou plaatsen dan zou het m.i. al snel slowchatten worden of bagger...toch ?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:35:33 #25
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42331034
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:31 schreef Manu82 het volgende:

[..]

om het topic terug te vinden an sich wel. Alleen verschijnt het dan niet hoger in myat als er een reactie is geplaatst
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:55:49 #26
862 Arcee
Look closer
pi_42331459
De kunst is om een verkápte tvp te plaatsen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_42331534
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:29 schreef Arcee het volgende:
verbrandt

tvp.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:10:10 #28
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42331748
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:55 schreef Arcee het volgende:
De kunst is om een verkápte tvp te plaatsen.
tvp!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:25:39 #29
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_42332171
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:08 schreef teamlead het volgende:
tvp
Kappen met die onzin, je ziet wat er van komt
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_42332881
rw3p
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:59:47 #31
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42332895
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:25 schreef PH52 het volgende:

[..]

Kappen met die onzin, je ziet wat er van komt
Kan het nu stoppen met dat off topic geneuzel?
  Moderator dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:23:09 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42333304
Na lang twijfelen of ik hier nog een tvp zou plaatsen - de omgang met mods in FB verwordt namelijk steeds meer van "creatief en met een knipoog" tot "kinderachtig en kwaadaardig" - heb ik besloten om dit niet meer te doen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:52:16 #33
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42333872
Misschien ten overvloede maar ik zou graag tussen al die vervelende tvp's de ruimte willen nemen om wat positieve feedback te geven richting onze Moddiemods. Hulde voor al het werk hetgeen jullie verrichten om dit forum leesbaar en bovenal leefbaar te maken!
pi_42334960
Best een aparte gewaarwording dat je dingen over jezelf op en forum leest en geen gelegenheid hebt om te reageren.
Dus bij deze nog 1 laatste reactie.
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Coos je verwijzing klopt niet. Ik weet dus niet waar je je tekst vandaan hebt, maar het is in ieder geval geen quote uit dit topic.
Het is mijn tekst mocht dat nog niet duidelijk zijn, ik heb dit ook aan Day via de mail gemeld.
Dat het niet uit dit topic kwam lijkt me logisch... ik was gebanned
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:51 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dát dus. En het mag duidelijk zijn dat tenminste één van de gebanden diezelfde dag al een mail van ons had ontvangen in verband met on/offtopic in COS. We hebben het vriendelijk gevraagd, we hebben gewaarschuwd, we hebben gemaild. Zelfs in het topic zelf is regelmatig gewaarschuwd. Als niets meer helpt en de mods domweg uitgelachen worden als ze ingrijpen is op een bepaald moment de koek op en gaan we over tot de uiterste maatregel. Het is nu ook weer niet zo dat dit voor de allereerste keer ter sprake kwam. We zijn al een tijdje bezig om de boel in goede banen te leiden. Als men ervoor kiest om recalcitrant te zijn moet je op een bepaald moment niet moeilijk doen als je tegen die ban aanloopt. Daar kies je dan namelijk óók voor.
Het mag dus duidelijk zijn, dat ik niet degene was die via de mail gewaarschuwd was
En de mods werden niet domweg uitgelachen hoor, Roel maakte er gewoon een leuke grap over (die volgens mij ook gedelete is) en daar moest ik wel even om lachen ja.
En wat betreft in goede banen leiden, daar zijn de meningen nogal over verdeeld geloof ik
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:08 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Er zijn al legio users met een bezopen kop tegen een ban aangelopen. Er is altijd wel een excuus te verzinnen in die optiek.

Feit is dat we meer dan eens gewaarschuwd hebben en dit dus niet gewerkt heeft. Eens houdt het op.
Ben je nou appels met peren aan het vergelijken of heb je het wel over het BB forum
Als het echt 'legio users' zijn, zou dat toch te denken moeten geven, zeker als jullie zo min mogelijk bans willen uitdelen...
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:28 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nadat Jappie dit geintje eens met een post van mij uitgehaald heeft is het natuurlijk leuk dit te herhalen...

Ik geloof er ook niet veel van overigens, als eendje het écht allemaal zo erg had gevonden hadden we allang mail in onze inbox gehad neem ik aan. Dat is over het algemeen stap 1 bij een ban
Ik had het Day dus wel gemeld dat het stukje van mij afkomstig was...
Overigens ben ik niet zo mailerig, zeker niet met mods, ik zou niet weten waarom, ik doe gewoon mijn ding en als ik zie dat het niet gewaardeerd word trek ik mijn conclusie...
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 20:10 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

[..]

2e quote. Dat jij je daar nog druk over maakt. Ik ben dat al lang weer vergeten. Mijn kritiek ging/gaat alleen maar over BB6. Dat terugkijken naar BB5 heb ik al een paar weken afgeleerd.

Algemeen:
Ik begrijp je reactie wel. Zit zelf ook sinds januari 2000 op FOK!. Maar dat plijt je niet vrij dat je alles maar kan doen. Zoals bewust off-topic gaan. En daarbij provocerende opmerkingen daaromtrent te maken.
Ik constateer alleen het unieke feit dat voor het eerst een ex-bewoner gebanned is en vergelijk dat met de behandeling die een andere ex bewoonster kreeg...

En we zien allemaal dat jij plotseling, als een spekgladde kameleon, je heiliger dan de paus probeert voor te doen, je valt alleen nog wel een beetje vaak uit die pas aangemeten rol om dat gedrag serieus te kunnen nemen
En daarbij gebruik ik geen klonen, zoals jij (ik laat er Coos gewoon voor opdraaien ).
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 20:05 schreef berney het volgende:

[..]

misschien denkt hij wel dat het vechten tegen de bierkaai is.
Jij begrijpt het
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
Mensen met een ban moeten zich gewoon eens leren gedragen!

Zo is het en niet anders, lijkt verdomme wel een stel kleine kinderen!
Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchable
Die scheve verhoudingen die hier soms ontstaan, daar moet ik LS toch wel gelijk in geven.

Overigens heb ik me keurig gedragen hoor, 2 dagen achter elkaar gedouched mijn eigen moeder herkende me niet meer
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 02:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is op zich best vernederend om als volwassen vent door een of andere Nicky van een forum geweerd te worden. Tenzij je je echt vréselijk misdragen hebt, dan weet je zelf ook wel dat je het verdient. Ik denk niet dat PC Eend het idee heeft zich enorm misdragen te hebben. Maar goed, als hij ook een mail heeft gehad (??) waarin hem nog eens werd gevraagd om niet meer zo offtopic te gaan en hij bleef het toch doen, dan weet je wat er kan gebeuren.
PC Eend is best een gevoelig typ, het zou me niks verbazen als de mail echt is.
Ik vind het best tof dat je dit zegt Gert
Geen mail gehad
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:10 schreef teamlead het volgende:
even for the record: persoonlijke aanvallen op mij ga ik niet accepteren dit jaar. Dat je dat alvast even weet

en dat topic is dicht nu
Rijmt dat dan wel met de policy Of met het gegeven dat jullie zeggendat het streven is dat er zo min mogelijk bans uitgedeeld worden
Zo ja, sluit dan bij voorbaat maar de FB, want om de een of andere duistere reden word kritiek al snel een persoonlijke aanval op jou
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:15 schreef teamlead het volgende:
oke. het gezuig en gezeur heeft nu wel weer lang genoeg geduurd.. fijn verder in SC nu
Als je helder de lijnen wilt uitzetten over wat wel en niet kan, zou je misschien zelf het goede voorbeeld kunnen geven?
Nu SC je zelf lekker mee in dit topic en als er dan WEL feedback gegeven word en je hebt er even geen zin meer in dan doe je het af als SC en mag het opeens niet meer, lekker duidelijk allemaal.

Dat was het....
Alle mensen die nog een goed woordje voor me over had een dikke
Klaar.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:25:41 #35
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42335354
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef PC eend het volgende:

Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchable Die scheve verhoudingen die hier soms ontstaan, daar moet ik LS toch wel gelijk in geven.

Overigens heb ik me keurig gedragen hoor, 2 dagen achter elkaar gedouched mijn eigen moeder herkende me niet meer

Welkom terug Eendje, kep je postings gemist, al moet ik zeggen dat het wel even leuk was om te sarren zonder dat je kon posten! Je ruikt overigens erg fris!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:33:45 #36
242 Pinball
Electric Monk
pi_42335455
quote:
<..>
Dat was het....
Klaar.
Dat vind ik dan weer jammer, laat je je door 1 suffe ban wegjagen.
Daar sta je toch boven man, het is maar internet.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:45:46 #37
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42335635
quote:

Dat was het....
Klaar.
Welkom terug
Ik hoop dat je weer mee gaat doen op het forum!
Ik kan volgend jaar niet weer het filmpje uit BB5 in mijn sig plaatsen en hoop op een BB6 filmpje
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:59:29 #38
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42335894
Ahum, ter info:
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Manu82, hou toch eens op met dat geëtter in BB6 48 uur.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:07:05 #39
242 Pinball
Electric Monk
pi_42336023
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:59 schreef versabommie het volgende:
Ahum, ter info:
Nou, wordt ie toch mooi gematst. Ieder ander had in z'n proeftijd gewoon een weekban gehad.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_42336538
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:07 schreef Pinball het volgende:

[..]

Nou, wordt ie toch mooi gematst. Ieder ander had in z'n proeftijd gewoon een weekban gehad.

Dat wilde ik dus ook typen. Wéér eens met 2 maten gemeten.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:43:01 #41
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42336610
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:07 schreef Pinball het volgende:

[..]

Maar voorlopig werkt het niet en is hij gewoon aanwezig in SC
Zo'n ban wil ik ook wel
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:52:56 #42
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42336737
Bij dezen wil ik nog even mededelen dat ik Duderinnetje en Nikky bijzonder onaardig vind en ik wel verwacht dat er een fanclub is opgericht voor deze 2 figuren als ik terug ben
Room 23
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:22:01 #43
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42337121
quote:
Best een aparte gewaarwording dat je dingen over jezelf op en forum leest en geen gelegenheid hebt om te reageren.
[..]

Het is mijn tekst mocht dat nog niet duidelijk zijn, ik heb dit ook aan Day via de mail gemeld.
[..]

Het mag dus duidelijk zijn, dat ik niet degene was die via de mail gewaarschuwd was
En de mods werden niet domweg uitgelachen hoor, Roel maakte er gewoon een leuke grap over (die volgens mij ook gedelete is) en daar moest ik wel even om lachen ja.
En wat betreft in goede banen leiden, daar zijn de meningen nogal over verdeeld geloof ik
[..]

Ben je nou appels met peren aan het vergelijken of heb je het wel over het BB forum
Als het echt 'legio users' zijn, zou dat toch te denken moeten geven, zeker als jullie zo min mogelijk bans willen uitdelen...
[..]

Overigens ben ik niet zo mailerig, zeker niet met mods, ik zou niet weten waarom, ik doe gewoon mijn ding en als ik zie dat het niet gewaardeerd word trek ik mijn conclusie...
[..]

Ik constateer alleen het unieke feit dat voor het eerst een ex-bewoner gebanned is en vergelijk dat met de behandeling die een andere ex bewoonster kreeg...

En we zien allemaal dat jij plotseling, als een spekgladde kameleon, je heiliger dan de paus probeert voor te doen, je valt alleen nog wel een beetje vaak uit die pas aangemeten rol om dat gedrag serieus te kunnen nemen
En daarbij gebruik ik geen klonen, zoals jij (ik laat er Coos gewoon voor opdraaien ).
[..]

Jij begrijpt het
[..]

Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchable
Die scheve verhoudingen die hier soms ontstaan, daar moet ik LS toch wel gelijk in geven.

[..]

Geen mail gehad
[..]

Rijmt dat dan wel met de policy Of met het gegeven dat jullie zeggendat het streven is dat er zo min mogelijk bans uitgedeeld worden
Zo ja, sluit dan bij voorbaat maar de FB, want om de een of andere duistere reden word kritiek al snel een persoonlijke aanval op jou
[..]

Als je helder de lijnen wilt uitzetten over wat wel en niet kan, zou je misschien zelf het goede voorbeeld kunnen geven?
Nu SC je zelf lekker mee in dit topic en als er dan WEL feedback gegeven word en je hebt er even geen zin meer in dan doe je het af als SC en mag het opeens niet meer, lekker duidelijk allemaal.

Dat was het....
Klaar.
gvd zo'n lap tekst en ik word niet een keer genoemd

Dat je maar mag dichtslibben in de meest vervuilde gracht die onze mooie stad rijk is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jappie op 03-10-2006 17:37:51 ]
pi_42337339
Mag er een slotje op COS #373 Het rad wordt gemaakt ? Dank u.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:45:43 #45
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42337550
quote:
[..]

[..]
Je kunt je hopelijk toch wel onze intiele aarzeling voor wat betreft de echtheid vorostellen neem ik aan?
quote:
Er is herhaaldelijk een mail gegaan naar verschillende users met het verzoek om ook 's nachts ontopic te blijven. Over die mails zijn in diverse topics zelfs nog geintjes gemaakt.
Zelfs als jij geen mail vooraf hebt gekregen, kan het je niet verbazen dat er opgetreden wordt tegen off-topic posten in COS
quote:
[..]

[..]
Flugel bedoelde hier users in het algemeen, niet specifiek BB; En natuurlijk willen we zo min mogelijk bans uitdelen! Maar dat betekent niet dat we om een ban te voorkomen alles zomaar gaan accepteren
quote:
[..]

Oud bewoners zijn net als alle anderen gewoon users. Dat betekent dat ook zij zich aan de geldende regels moeten houden.
quote:
<knip

Ik weet niet waar je je op baseert, maar niemand is untouchable. Sommige mensen balanceren alleen iets uitgekookter op de grens dan anderen
quote:
quote:
[..]

Geen mail gehad
[..]

[..]
Dit rijmt prima met de policy, waarin staat dat er van users verwacht wordt dat ze op een fatsoendelijke wijze met andere users omgaan. Ook ik ben een user, dus ik mag dat best vragen.
En nogmaals: streven naar zo min mogelijk bans, is niet klakkeloos alles maar pikken om een ban te voorkomen.
En dat het leuk is om mij aan te vallen, tsja da's niet nieuw
quote:
Selectief lezen is een vak Ik verwijs iemand voor SC naar het daarvoor bestemde topic.
quote:
Dat was het....
Klaar.
Jammer dat je op deze manier reageert, maar het zij zo. Ik hoop dat je je bedenkt en alsnog ook hier post. Desnoods onder een kloon
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:07:24 #46
128220 Peter6000
pi_42338040
  Milf dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:02:33 #47
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42339028
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:39 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dat wilde ik dus ook typen. Wéér eens met 2 maten gemeten.
Waar zie jij tegenwoordig nog proeftijden staan? Dus wat nou met twee maten meten? Als je niet weet waar je het over hebt hou dan je mond of vraag hoe dit zit voordat je de boel probeerd op te stoken. We bannen naar eigen inzicht. Mochten bepaalde mensen niets leren van hun BB6 ban kan de volgende een week zijn maar ook een maand. En met dat ge-etter hier kan dat best hard en snel oplopen.

Ik zou mensen hier dan ook willen adviseren om zich wat rustiger te houden en gezellig mee te posten zoals BB ooit is bedoeld. Dat gejank tegen de mods hier moet ook maar eens afgelopen zijn. Die zitten hier al hun vrije tijd te besteden om het voor iedereen zo leuk mogelijk te maken zonder bagger en zooi. Daar mag best wel wat dankbaarheid tegenover staan. En dan bedoel ik niet dat als je het ergens niet mee eens bent dat je dan maar je mond moet houden maar we hebben ook een grens. Nee is nee, ja is ja. Ben je het er dan nog niet mee eens dan zoek je een ander forum op of je legt je erbij neer. Want de eindeloze herhalingen en het engelengeduld is vanaf nu geëindigd.

De eerste de beste die weer om niets begint te miepen, een drama produceerd van heb ik jou daar of weer eens een mod schoffeerd kan van mij direct vetrekken. En dat gaat ook in per nu.

Wie de schoen past trekt hem aan. .

En nee ik ga géén discussie aan, dus bespaar je de moeite. Ik heb het gehad met BB6 op het moment.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  † In Memoriam † dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:08:46 #48
128220 Peter6000
pi_42339179
Pfieuw, gelukkig, hij past niet

pi_42341787
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:08 schreef Peter6000 het volgende:
Pfieuw, gelukkig, hij past niet

[afbeelding]
Peter....
  Moderator dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:35:03 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42346097
Tistier rústig.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42346362
Jawel even uit het gerommel een vraagje; ik heb de FAQ erop nagezocht en niet gevonden.
Hoe kan ik tijdens een streamverslag een korte opmerking in kleine letters maken?
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:47:43 #52
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42346415
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 23:45 schreef Prospera het volgende:
Jawel even uit het gerommel een vraagje; ik heb de FAQ erop nagezocht en niet gevonden.
Hoe kan ik tijdens een streamverslag een korte opmerking in kleine letters maken?
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten

succes
pi_42346682
Thanks Jap
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:05:01 #54
159017 chas
Ik zie ze vliegen!
pi_42346813
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:05 schreef Day het volgende:

Whoehahahaaaaaaaaa...
Jij hebt het helemaal in de gaten! LOL
Ze lopen te gillen om aandacht!
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 00:08:51 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42346901
- verkeerde topic -
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:11:08 #56
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42346947
Index / Big Brother 6
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrand, moet op de ban zitten!

moet zijn: verbrandT, welke dyslect heeft dit fb-topic geopend?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:11:56 #57
159017 chas
Ik zie ze vliegen!
pi_42346973
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:02 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik zou mensen hier dan ook willen adviseren om zich wat rustiger te houden en gezellig mee te posten zoals BB ooit is bedoeld. Dat gejank tegen de mods hier moet ook maar eens afgelopen zijn. Die zitten hier al hun vrije tijd te besteden om het voor iedereen zo leuk mogelijk te maken zonder bagger en zooi. Daar mag best wel wat dankbaarheid tegenover staan. En dan bedoel ik niet dat als je het ergens niet mee eens bent dat je dan maar je mond moet houden maar we hebben ook een grens. Nee is nee, ja is ja. Ben je het er dan nog niet mee eens dan zoek je een ander forum op of je legt je erbij neer. Want de eindeloze herhalingen en het engelengeduld is vanaf nu geëindigd.

De eerste de beste die weer om niets begint te miepen, een drama produceerd van heb ik jou daar of weer eens een mod schoffeerd kan van mij direct vetrekken. En dat gaat ook in per nu.

Wie de schoen past trekt hem aan. .

En nee ik ga géén discussie aan, dus bespaar je de moeite. Ik heb het gehad met BB6 op het moment.
OOPS!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:21:06 #58
135132 Ice_rulez
ijskoud de lekkerste
pi_42347193
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:11 schreef chas het volgende:

[..]

OOPS!
Best moeilijk voor een newbe he
48 uur = 48 uur!!!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:22:11 #59
135132 Ice_rulez
ijskoud de lekkerste
pi_42347218
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
Index / Big Brother 6

Was jij dat niet?
48 uur = 48 uur!!!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:38:09 #60
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42347567
Waar kan ik de regels vinden voor dit topic
Het is schijnbaar geen SC maar waar het nu eigenlijk wel overgaat ontgaat me een beetje
Ik wil reageren maar durf niet zo goed
Met dank aan Laysa.
pi_42347634
Wel weer genoeg geweest zo, ik noem mijzelf niet voor niks relativist
Ik meende wel veel van wat ik schreef, maar dat ik weg zou blijven of zelfs naar VOL zou gaan, dat was dan weer niet waar...
Glapje
Ik deed ff een scanmannetje
Maar ik kreeg niet eens een eigen "PC eend kom terug" topic
Zelfs scanman himself nam die moeite niet, terwijl ik volgens mij wel tig comebacktopics voor hem heb geopend in de jaren
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 02:00 schreef KRIBBET het volgende:

Mocht het mailtje een Fake zijn.... zak dan lekker door de ..........
Plompzakken met puntjes?
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 02:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Die mail is niet echt. Ik heb 'm net nog even herlezen, en die laatste zin ("Ik heb me inmiddels onder een andere naam ingeschreven op VOL.") is wel érg verdacht. Waarom nou onder een andere naam? Precies: zodat wij het niet kunnen checken.
Je hebt het verkeerde stukje eruitgehaald
Vond je dit tussen alle vreemde regels in het stukje, dit niet de vreemdste regel? : "Ik had trouwens op iets meer bijval gehoopt (bedank bij deze degene die het wel deden), maar zag dat bepaalde mensen er gewoon domme grappen over maakten, samen chatten, altijd naargelang mensen aangeslagen na-broeien!".

Samen chatten, altijd naargelang mensen aangeslagen na-broeien!

Istieweer
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:41:07 #62
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42347635
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:33 schreef flugeltje het volgende:

Wie zijn de moderators en hoe zijn jullie te bereiken?

Teamlead
flugeltje
Day

Ben je het oneens met een moderatie, probeer ons in eerste instantie te bereiken in het zogenaamde feedback-topic. Zie bovenaan de topiclijst (sticky topic) .
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:44:25 #63
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42347712
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:
Van mijn hele verwarmende en met tranen in mijn ogen geschreven stukje haal je alleen dat naar voren
Je stelt me heel erg teleur
Met dank aan Laysa.
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 00:49:30 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42347823
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:

Je hebt het verkeerde stukje eruitgehaald
Vond je dit tussen alle vreemde regels in het stukje, dit niet de vreemdste regel? : "Ik had trouwens op iets meer bijval gehoopt (bedank bij deze degene die het wel deden), maar zag dat bepaalde mensen er gewoon domme grappen over maakten, samen chatten, altijd naargelang mensen aangeslagen na-broeien!".

Samen chatten, altijd naargelang mensen aangeslagen na-broeien!
Nee hoor:

"Ik heb me inmiddels onder een andere naam ingeschreven op VOL."

Maar het was niemand opgevallen dus, die idiote kronkelzin.
Kun je nagaan hoe goed wij elkaars posts hier lezen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 oktober 2006 @ 00:58:30 #65
862 Arcee
Look closer
pi_42347999
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
Index / Big Brother 6

quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:29 schreef Arcee het volgende:
verbrandt
pi_42348011
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee hoor:

"Ik heb me inmiddels onder een andere naam ingeschreven op VOL."

Maar het was niemand opgevallen dus, die idiote kronkelzin.
Kun je nagaan hoe goed wij elkaars posts hier lezen.

Al lijken mijn posts vaak oppervlakkig, ze bevatten veel meer verborgen boodschappen, je zou ze beter moeten bestuderen
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:00:06 #67
58921 Day
You can fly!
pi_42348033
TT aangepast.
En nu allemaal weer opzouten!
I am gonna shine
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 oktober 2006 @ 01:01:01 #68
862 Arcee
Look closer
pi_42348045
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Nietes.
pi_42348073
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:59 schreef PC eend het volgende:

[..]

Al lijken mijn posts vaak oppervlakkig, ze bevatten veel meer verborgen boodschappen, je zou ze beter moeten bestuderen
Ik snap die van BB1 nog steeds niet.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:03:35 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_42348092
quote:
TT aangepast.
Nou nou.

Ga eens aan het werk, deze moet op slot! [BB6] Streamverslagen van dinsdag 3 oktober 2006
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 oktober 2006 @ 01:03:38 #71
862 Arcee
Look closer
pi_42348095
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:01 schreef Arcee het volgende:
Nietes.
Nu pas.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:03:53 #72
135132 Ice_rulez
ijskoud de lekkerste
pi_42348097
quote:
TT aangepast.
Zijn de mods om versabommie zijn typo's te corrigeren?

Zwaai hier versabommie uit!!!
48 uur = 48 uur!!!
pi_42348122
quote:
TT aangepast.
Ik vind heel ontopic dat je het goed doet Day
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:11:55 #74
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42348230
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:18 schreef Day het volgende:
Dit is gewoon een verkapte SC-topic!
Tegen de tijd dat Bommie echt gaat, (her)openen we wel een zwaai-topic.
Nu niet dus!
Good call, day!

[ Bericht 42% gewijzigd door versabommie op 04-10-2006 01:20:20 (PCeend zijn hoofd zat vast!) ]
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:19:58 #75
58921 Day
You can fly!
pi_42348352
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:03 schreef APK het volgende:

[..]

Nou nou.

Ga eens aan het werk, deze moet op slot! [BB6] Streamverslagen van dinsdag 3 oktober 2006
Net gedaan!
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')