Blijkbaar welquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:00 schreef Ice_rulez het volgende:
Mag je de FB dan wel volbaggeren?
Jij bent echt naar een ban aan het hengelen he?quote:
Ik denk dat die pubers gewoon uit zijn op een flinke spanksessie!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:05 schreef Day het volgende:
Kap nou 'ns met dat ge-SC hier!![]()
Wat is dat toch met jullie? Krijgen julllie irl zo weinig aandacht en komen jullie, ter compensatie, dan maar hier? Stelletje Michelientjes!
En nou allemaal wegwezen!![]()
Yep, Flugs en ik hebben het besproken en we vinden dat je niet zo lui moet wezen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat die pubers gewoon uit zijn op een flinke spanksessie!![]()
on topic: hebben jullie het nog over mijn verzoek gehad, inzake banmeldingen van meubilair?
Komop zeg, waar is de liefde gebleven, mijn oogappeltjes?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, Flugs en ik hebben het besproken en we vinden dat je niet zo lui moet wezen.
Gewoon zelf doorklikken naar MED!
Nadeel is dat er dan weer een half topic over bans gesproken wordt die niet op het forum besproken mogen worden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:16 schreef versabommie het volgende:
Komop zeg, waar is de liefde gebleven, mijn oogappeltjes?![]()
Ik klik me al het rsi hier, jullie zouden mij als grootverposter toch een beetje tegemoet kunnen komen?
komop zeg, gekke newbiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Nadeel is dat er dan weer een half topic over bans gesproken wordt die niet op het forum besproken mogen worden.
Okay, dan neem ik die zware taak wel even op mijn schouders.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:
komop zeg, gekke newbie, gewoon een mededeling, geen discussie mogelijk, en einde post!
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, dan neem ik die zware taak wel even op mijn schouders.
Momenteel gebanned:
-Demins: Wegens SC-bagger en op verzoek.
-Luciano: Persoonlijke aanvallen en gescheld in FB.
tvp?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:08 schreef teamlead het volgende:
tvp
quote:
bronquote:Terugvindpost vaak als: tvp, inhoudelijk nietszeggende post, puur bedoeld om in de my active topics-lijst op te duiken
ja, want als iedereen een tvp zou plaatsen dan zou het m.i. al snel slowchatten worden of bagger...toch ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Schijn je ook bookmarks voor kunnen te gebruiken
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Schijn je ook bookmarks voor kunnen te gebruiken
tvp!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:55 schreef Arcee het volgende:
De kunst is om een verkápte tvp te plaatsen.
Kappen met die onzin, je ziet wat er van komtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:08 schreef teamlead het volgende:
tvp
Kan het nu stoppen met dat off topic geneuzel?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Kappen met die onzin, je ziet wat er van komt![]()
Het is mijn tekst mocht dat nog niet duidelijk zijn, ik heb dit ook aan Day via de mail gemeld.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Coos je verwijzing klopt niet. Ik weet dus niet waar je je tekst vandaan hebt, maar het is in ieder geval geen quote uit dit topic.
Het mag dus duidelijk zijn, dat ik niet degene was die via de mail gewaarschuwd wasquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dát dus. En het mag duidelijk zijn dat tenminste één van de gebanden diezelfde dag al een mail van ons had ontvangen in verband met on/offtopic in COS. We hebben het vriendelijk gevraagd, we hebben gewaarschuwd, we hebben gemaild. Zelfs in het topic zelf is regelmatig gewaarschuwd. Als niets meer helpt en de mods domweg uitgelachen worden als ze ingrijpen is op een bepaald moment de koek op en gaan we over tot de uiterste maatregel. Het is nu ook weer niet zo dat dit voor de allereerste keer ter sprake kwam. We zijn al een tijdje bezig om de boel in goede banen te leiden. Als men ervoor kiest om recalcitrant te zijn moet je op een bepaald moment niet moeilijk doen als je tegen die ban aanloopt. Daar kies je dan namelijk óók voor.
Ben je nou appels met peren aan het vergelijken of heb je het wel over het BB forumquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er zijn al legio users met een bezopen kop tegen een ban aangelopen. Er is altijd wel een excuus te verzinnen in die optiek.
Feit is dat we meer dan eens gewaarschuwd hebben en dit dus niet gewerkt heeft. Eens houdt het op.
Ik had het Day dus wel gemeld dat het stukje van mij afkomstig was...quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nadat Jappie dit geintje eens met een post van mij uitgehaald heeft is het natuurlijk leuk dit te herhalen...
Ik geloof er ook niet veel van overigens, als eendje het écht allemaal zo erg had gevonden hadden we allang mail in onze inbox gehad neem ik aan. Dat is over het algemeen stap 1 bij een ban
Ik constateer alleen het unieke feit dat voor het eerst een ex-bewoner gebanned is en vergelijk dat met de behandeling die een andere ex bewoonster kreeg...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
2e quote. Dat jij je daar nog druk over maakt. Ik ben dat al lang weer vergeten. Mijn kritiek ging/gaat alleen maar over BB6. Dat terugkijken naar BB5 heb ik al een paar weken afgeleerd.
Algemeen:
Ik begrijp je reactie wel. Zit zelf ook sinds januari 2000 op FOK!. Maar dat plijt je niet vrij dat je alles maar kan doen. Zoals bewust off-topic gaan. En daarbij provocerende opmerkingen daaromtrent te maken.
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:05 schreef berney het volgende:
[..]
misschien denkt hij wel dat het vechten tegen de bierkaai is.
Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchablequote:Op zondag 1 oktober 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
Mensen met een ban moeten zich gewoon eens leren gedragen!
Zo is het en niet anders, lijkt verdomme wel een stel kleine kinderen!![]()
![]()
Ik vind het best tof dat je dit zegt Gertquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is op zich best vernederend om als volwassen vent door een of andere Nicky van een forum geweerd te worden. Tenzij je je echt vréselijk misdragen hebt, dan weet je zelf ook wel dat je het verdient. Ik denk niet dat PC Eend het idee heeft zich enorm misdragen te hebben. Maar goed, als hij ook een mail heeft gehad (??) waarin hem nog eens werd gevraagd om niet meer zo offtopic te gaan en hij bleef het toch doen, dan weet je wat er kan gebeuren.
PC Eend is best een gevoelig typ, het zou me niks verbazen als de mail echt is.
Rijmt dat dan wel met de policyquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:10 schreef teamlead het volgende:
even for the record: persoonlijke aanvallen op mij ga ik niet accepteren dit jaar. Dat je dat alvast even weet
en dat topic is dicht nu
Als je helder de lijnen wilt uitzetten over wat wel en niet kan, zou je misschien zelf het goede voorbeeld kunnen geven?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:15 schreef teamlead het volgende:
oke. het gezuig en gezeur heeft nu wel weer lang genoeg geduurd.. fijn verder in SC nu
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef PC eend het volgende:
Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchableDie scheve verhoudingen die hier soms ontstaan, daar moet ik LS toch wel gelijk in geven.
Overigens heb ik me keurig gedragen hoor, 2 dagen achter elkaar gedouchedmijn eigen moeder herkende me niet meer
Dat vind ik dan weer jammer, laat je je door 1 suffe ban wegjagen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef PC eend het volgende:
<..>
Dat was het....
Alle mensen die nog een goed woordje voor me over had een dikke
Klaar.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef PC eend het volgende:
Dus bij deze nog 1 laatste reactie.
Dat was het....
Klaar.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Manu82, hou toch eens op met dat geëtter in BB648 uur.
Nou, wordt ie toch mooi gematst. Ieder ander had in z'n proeftijd gewoon een weekban gehad.quote:
Dat wilde ik dus ook typen. Wéér eens met 2 maten gemeten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, wordt ie toch mooi gematst. Ieder ander had in z'n proeftijd gewoon een weekban gehad.
![]()
Maar voorlopig werkt het niet en is hij gewoon aanwezig in SCquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, wordt ie toch mooi gematst. Ieder ander had in z'n proeftijd gewoon een weekban gehad.
![]()
gvd zo'n lap tekst en ik word niet een keer genoemdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef PC eend het volgende:
Best een aparte gewaarwording dat je dingen over jezelf op en forum leest en geen gelegenheid hebt om te reageren.
[..]
Het is mijn tekst mocht dat nog niet duidelijk zijn, ik heb dit ook aan Day via de mail gemeld.
Dat het niet uit dit topic kwam lijkt me logisch... ik was gebanned
[..]
Het mag dus duidelijk zijn, dat ik niet degene was die via de mail gewaarschuwd was
En de mods werden niet domweg uitgelachen hoor, Roel maakte er gewoon een leuke grap over (die volgens mij ook gedelete is) en daar moest ik wel even om lachen ja.
En wat betreft in goede banen leiden, daar zijn de meningen nogal over verdeeld geloof ik
[..]
Ben je nou appels met peren aan het vergelijken of heb je het wel over het BB forum
Als het echt 'legio users' zijn, zou dat toch te denken moeten geven, zeker als jullie zo min mogelijk bans willen uitdelen...
[..]
Ik had het Day dus wel gemeld dat het stukje van mij afkomstig was...
Overigens ben ik niet zo mailerig, zeker niet met mods, ik zou niet weten waarom, ik doe gewoon mijn ding en als ik zie dat het niet gewaardeerd word trek ik mijn conclusie...
[..]
Ik constateer alleen het unieke feit dat voor het eerst een ex-bewoner gebanned is en vergelijk dat met de behandeling die een andere ex bewoonster kreeg...
En we zien allemaal dat jij plotseling, als een spekgladde kameleon, je heiliger dan de paus probeert voor te doen, je valt alleen nog wel een beetje vaak uit die pas aangemeten rol om dat gedrag serieus te kunnen nemen
En daarbij gebruik ik geen klonen, zoals jij (ik laat er Coos gewoon voor opdraaien).
[..]
Jij begrijpt het![]()
[..]
Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchable
Die scheve verhoudingen die hier soms ontstaan, daar moet ik LS toch wel gelijk in geven.
Overigens heb ik me keurig gedragen hoor, 2 dagen achter elkaar gedouchedmijn eigen moeder herkende me niet meer
[..]
Ik vind het best tof dat je dit zegt Gert
Geen mail gehad
[..]
Rijmt dat dan wel met de policyOf met het gegeven dat jullie zeggendat het streven is dat er zo min mogelijk bans uitgedeeld worden
Zo ja, sluit dan bij voorbaat maar de FB, want om de een of andere duistere reden word kritiek al snel een persoonlijke aanval op jou
[..]
Als je helder de lijnen wilt uitzetten over wat wel en niet kan, zou je misschien zelf het goede voorbeeld kunnen geven?
Nu SC je zelf lekker mee in dit topic en als er dan WEL feedback gegeven word en je hebt er even geen zin meer in dan doe je het af als SC en mag het opeens niet meer, lekker duidelijk allemaal.
Dat was het....
Klaar.![]()
![]()
Je kunt je hopelijk toch wel onze intiele aarzeling voor wat betreft de echtheid vorostellen neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef PC eend het volgende:
Best een aparte gewaarwording dat je dingen over jezelf op en forum leest en geen gelegenheid hebt om te reageren.
[..]
Het is mijn tekst mocht dat nog niet duidelijk zijn, ik heb dit ook aan Day via de mail gemeld.
Dat het niet uit dit topic kwam lijkt me logisch... ik was gebanned
[..]
Er is herhaaldelijk een mail gegaan naar verschillende users met het verzoek om ook 's nachts ontopic te blijven. Over die mails zijn in diverse topics zelfs nog geintjes gemaakt.quote:Het mag dus duidelijk zijn, dat ik niet degene was die via de mail gewaarschuwd was
En de mods werden niet domweg uitgelachen hoor, Roel maakte er gewoon een leuke grap over (die volgens mij ook gedelete is) en daar moest ik wel even om lachen ja.
En wat betreft in goede banen leiden, daar zijn de meningen nogal over verdeeld geloof ik
Flugel bedoelde hier users in het algemeen, niet specifiek BB; En natuurlijk willen we zo min mogelijk bans uitdelen! Maar dat betekent niet dat we om een ban te voorkomen alles zomaar gaan accepterenquote:[..]
Ben je nou appels met peren aan het vergelijken of heb je het wel over het BB forum
Als het echt 'legio users' zijn, zou dat toch te denken moeten geven, zeker als jullie zo min mogelijk bans willen uitdelen...
[..]
Oud bewoners zijn net als alle anderen gewoon users. Dat betekent dat ook zij zich aan de geldende regels moeten houden.quote:Ik had het Day dus wel gemeld dat het stukje van mij afkomstig was...
Overigens ben ik niet zo mailerig, zeker niet met mods, ik zou niet weten waarom, ik doe gewoon mijn ding en als ik zie dat het niet gewaardeerd word trek ik mijn conclusie...
[..]
Ik constateer alleen het unieke feit dat voor het eerst een ex-bewoner gebanned is en vergelijk dat met de behandeling die een andere ex bewoonster kreeg...
Ik weet niet waar je je op baseert, maar niemand is untouchable. Sommige mensen balanceren alleen iets uitgekookter op de grens dan anderenquote:<knip
Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchable
Die scheve verhoudingen die hier soms ontstaan, daar moet ik LS toch wel gelijk in geven.
quote:Overigens heb ik me keurig gedragen hoor, 2 dagen achter elkaar gedouchedmijn eigen moeder herkende me niet meer
Dit rijmt prima met de policy, waarin staat dat er van users verwacht wordt dat ze op een fatsoendelijke wijze met andere users omgaan. Ook ik ben een user, dus ik mag dat best vragen.quote:[..]
Ik vind het best tof dat je dit zegt Gert
Geen mail gehad
[..]
Rijmt dat dan wel met de policyOf met het gegeven dat jullie zeggendat het streven is dat er zo min mogelijk bans uitgedeeld worden
Zo ja, sluit dan bij voorbaat maar de FB, want om de een of andere duistere reden word kritiek al snel een persoonlijke aanval op jou
[..]
Selectief lezen is een vakquote:Als je helder de lijnen wilt uitzetten over wat wel en niet kan, zou je misschien zelf het goede voorbeeld kunnen geven?
Nu SC je zelf lekker mee in dit topic en als er dan WEL feedback gegeven word en je hebt er even geen zin meer in dan doe je het af als SC en mag het opeens niet meer, lekker duidelijk allemaal.
Jammer dat je op deze manier reageert, maar het zij zo. Ik hoop dat je je bedenkt en alsnog ook hier post. Desnoods onder een kloonquote:Dat was het....
Klaar.![]()
![]()
Waar zie jij tegenwoordig nog proeftijden staan? Dus wat nou met twee maten meten? Als je niet weet waar je het over hebt hou dan je mond of vraag hoe dit zit voordat je de boel probeerd op te stoken. We bannen naar eigen inzicht. Mochten bepaalde mensen niets leren van hun BB6 ban kan de volgende een week zijn maar ook een maand. En met dat ge-etter hier kan dat best hard en snel oplopen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook typen. Wéér eens met 2 maten gemeten.
Peter....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:08 schreef Peter6000 het volgende:
Pfieuw, gelukkig, hij past niet![]()
[afbeelding]
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_postenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:45 schreef Prospera het volgende:
Jawel even uit het gerommel een vraagje; ik heb de FAQ erop nagezocht en niet gevonden.
Hoe kan ik tijdens een streamverslag een korte opmerking in kleine letters maken?
Whoehahahaaaaaaaaa...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:05 schreef Day het volgende:
Kap nou 'ns met dat ge-SC hier!![]()
Wat is dat toch met jullie? Krijgen julllie irl zo weinig aandacht en komen jullie, ter compensatie, dan maar hier? Stelletje Michelientjes!
En nou allemaal wegwezen!![]()
OOPS!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zou mensen hier dan ook willen adviseren om zich wat rustiger te houden en gezellig mee te posten zoals BB ooit is bedoeld. Dat gejank tegen de mods hier moet ook maar eens afgelopen zijn. Die zitten hier al hun vrije tijd te besteden om het voor iedereen zo leuk mogelijk te maken zonder bagger en zooi. Daar mag best wel wat dankbaarheid tegenover staan. En dan bedoel ik niet dat als je het ergens niet mee eens bent dat je dan maar je mond moet houden maar we hebben ook een grens. Nee is nee, ja is ja. Ben je het er dan nog niet mee eens dan zoek je een ander forum op of je legt je erbij neer. Want de eindeloze herhalingen en het engelengeduld is vanaf nu geëindigd.
De eerste de beste die weer om niets begint te miepen, een drama produceerd van heb ik jou daar of weer eens een mod schoffeerd kan van mij direct vetrekken. En dat gaat ook in per nu.
Wie de schoen past trekt hem aan..
En nee ik ga géén discussie aan, dus bespaar je de moeite. Ik heb het gehad met BB6 op het moment.
Was jij dat niet?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
Index / Big Brother 6
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrand, moet op de ban zitten!
moet zijn: verbrandT, welke dyslect heeft dit fb-topic geopend?
Plompzakken met puntjes?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
Mocht het mailtje een Fake zijn.... zak dan lekker door de ..........![]()
Je hebt het verkeerde stukje eruitgehaaldquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Die mail is niet echt. Ik heb 'm net nog even herlezen, en die laatste zin ("Ik heb me inmiddels onder een andere naam ingeschreven op VOL.") is wel érg verdacht. Waarom nou onder een andere naam? Precies: zodat wij het niet kunnen checken.![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:33 schreef flugeltje het volgende:
Wie zijn de moderators en hoe zijn jullie te bereiken?
Teamlead
flugeltje
Day
Ben je het oneens met een moderatie, probeer ons in eerste instantie te bereiken in het zogenaamde feedback-topic. Zie bovenaan de topiclijst (sticky topic) .
Van mijn hele verwarmende en met tranen in mijn ogen geschreven stukje haal je alleen dat naar vorenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:
Je hebt het verkeerde stukje eruitgehaald
Vond je dit tussen alle vreemde regels in het stukje, dit niet de vreemdste regel? : "Ik had trouwens op iets meer bijval gehoopt (bedank bij deze degene die het wel deden), maar zag dat bepaalde mensen er gewoon domme grappen over maakten, samen chatten, altijd naargelang mensen aangeslagen na-broeien!".![]()
Samen chatten, altijd naargelang mensen aangeslagen na-broeien!![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
Index / Big Brother 6
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrand, moet op de ban zitten!
moet zijn: verbrandT, welke dyslect heeft dit fb-topic geopend?
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]Nee hoor:
"Ik heb me inmiddels onder een andere naam ingeschreven op VOL."
![]()
Maar het was niemand opgevallen dus, die idiote kronkelzin.
Kun je nagaan hoe goed wij elkaars posts hier lezen.![]()
Nietes.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Ik snap die van BB1 nog steeds niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Al lijken mijn posts vaak oppervlakkig, ze bevatten veel meer verborgen boodschappen, je zou ze beter moeten bestuderen![]()
![]()
Nou nou.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
En nu allemaal weer opzouten!![]()
Nu pas.quote:
Zijn de mods om versabommie zijn typo's te corrigeren?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Ik vind heel ontopic dat je het goed doet Dayquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:00 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Good call, day!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:18 schreef Day het volgende:
Dit is gewoon een verkapte SC-topic!
Tegen de tijd dat Bommie echt gaat, (her)openen we wel een zwaai-topic.
Nu niet dus!
Net gedaan!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Nou nou.
Ga eens aan het werk, deze moet op slot! [BB6] Streamverslagen van dinsdag 3 oktober 2006![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |