Wrom zonder ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:19 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je Gert, Jappie en mij niet even blauw laten maken (zonder crewfora toegang en extra knoppen)?
Geen zin om een brief te schrijven en ik ben gewoon benieuwd wat het effect van drie stadswachten is.quote:
Ik neem alle schuld voor deze omissie op mijzelve.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:14 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Was alleen maar even ter verduidelijking van de oorspronkelijke titel.
Bij deze ben je vergevenal valt er eigenlijk weinig te vergeven als je niks fout hebt gedaan
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Geen zin om een brief te schrijven en ik ben gewoon benieuwd wat het effect van drie stadswachten is.
Heir, heir ! Ik ben dat gediscussieer ook zo langzamerhand zat....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik stel dan ook voor dat we het hier gewoon bij houden, laten we het leuk maken. We kunnen nog een maandje of 2 tegen elkaar blijven zeiken en er vervolgens geen van allen meer zin in hebben, we kunnen ook vanavond allemaal een goed glas alcohol naar binnen werken en samen genieten van het hoerenfeest!
Een avondje stappen met Linda????? Dan doe ik nog liever mee met de discussie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heir, heir ! Ik ben dat gediscussieer ook zo langzamerhand zat....
Is er een afspraak in het old-boys network dat diegene die de discussie SC-COS open weet te breken, een avondje stappen met Linda krijgt of zo ?![]()
Beetje offtopic, maar ik zag jou dit al eerder posten.quote:
Uitspraak uit het Engelse parlement.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar ik zag jou dit al eerder posten.
Wat bedoel jij met 'erfgenaam, erfgenaam !'
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:35 schreef Nostalgist het volgende:
Uitspraak uit het Engelse parlement.....![]()
Dat is "hear hear" (hoor hoor)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat cos bedoelt was om samen gezellig wat over de streams te keuvelen, maar als ik jouw woorden goed begrijp dan moet je behalve ontopic ook nog een inhoudelijk zijn en moet er rekening gehouden worden met de teruglezers?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...soms ...slechts wanneer ik het idee krijg dat er iets gespeeld heeft ga ik op zoek.
De eerste paar weken heb ik wel in elk COStopic tussen alle rommel door gespeurd naar stukjes kostbare informatie; maar juist al dat geslowchat..."zogenaamd" corrigeren van dat geslowchat...en zinloze nietszeggende posts als: "kijk wat een heks".....of nee he ?:Dhahahaha....maken dat ik er nu eik niet vaak meer naar omkijk.
![]()
Maak dan iig nog een post met 1 of 2 zinnen over hetgeen wat in het huis gaande is zodat iemand die "niet net als jij toch al zit te kijken en voor wie de info dus nutteloos is!!!" er ook nog wat aan heeft. Dat soort zinloos gebral is m.i. namelijk voorbehouden aan het dagelijkse uitzending danwel Live topic.
Alle kreetjes ooeetje en aahtjes horen gewoon net als offtopicgelul in de SC. Problem is alleen dat je dat er al helemaal niet inkrijgt bij een heleboel nitwits' dus kun je het beter strikt scheiden zoals nu en dan de oetjes en aahtjes maar voor lief te nemen in de COS. (overigens zit ik persoonlijk niet echt te wachten op een verhuizing van die nitwit posts naar de SC) Laten we de SC toch alsjeblieft een klein beetje op niveau houden.....
![]()
BTW........dit hierboven slaat niet op posts in de COS van jouzelve.....ik snap je frustratie maar die word geenzins veroorzaakt door de mods of het gevoerde beleid maar allezins door de onwil van een handjevol users om aan zelfregulering te doen. Ik ben er 100 % van overtuigd dat indien men zich wat welwillender opstelt zonder tig keer dezelfde gevatte grap van het "offtopic zijn" te maken de teugels vanzelf wat losser kunnen.
Het is meer zoiets van geweldig, helemaal mee eens, ga doorquote:
Dit zeg ak, er as wit mas met dae toets op majn toetsenbord !quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is meer zoiets van geweldig, helemaal mee eens, ga door
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gelukkig valt er hier dan nog wat te lachen..... Is al te lang geleden.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Auw, m'n buik!
Toch nog humor op de FB vandaag![]()
Over jouw eigen posts....ik weet wat je post hoe vaak je post waar je post..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat cos bedoelt was om samen gezellig wat over de streams te keuvelen, maar als ik jouw woorden goed begrijp dan moet je behalve ontopic ook nog een inhoudelijk zijn en moet er rekening gehouden worden met de teruglezers?
Daar is de SV toch voor bedoeld
Jij zegt dat het niet op mijn cos posts slaat, maar ik hou zelf 0,0 rekening met teruglezers als ik al ontopic ben![]()
En ik blijf er bij dat dit strenge beleid het offtopic roepen in de hand werkt, immers als mensen een mail krijgen over offtopic gaan en ze zien dat anderen nog steeds wel doen, dan gaan ze veel sneller offtopic roepen...
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Over jouw eigen posts....ik weet wat je post hoe vaak je post waar je post......en desondanks blijf ik bij mijn eerdere standpunt.......n.l. dat het niet jouw posts zijn die verstorend werken in de COS
![]()
Ik heb geen flauw idee waar de COS oorspronkelijk voor is bedoeld..........ik vind het in zijn vorige en huidige vorm sowieso niet veel toevoegen.............maar dat is een heel andere discussie.............. en de SV vragen toch wel iets meer dan 1 of 2 regeltjes met wat inhoud........een beetje streamverslag mag toch al gauw een verslag van 2 alinea's bevatten.
Maar goed......ik ben waarschijnlijk iets te streng.......wees blij dat ik jullie mod niet ben......![]()
![]()
accepteren JA maar t had mischien nog mooier kunnen zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik krijg meer de indruk dat die mensen een gegeven wel kunnen accepteren![]()
(C)heer(s) (c)heer(s)!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik stel dan ook voor dat we het hier gewoon bij houden, laten we het leuk maken. We kunnen nog een maandje of 2 tegen elkaar blijven zeiken en er vervolgens geen van allen meer zin in hebben, we kunnen ook vanavond allemaal een goed glas alcohol naar binnen werken en samen genieten van het hoerenfeest!
Dus je weet niet waar de cos oorspronkelijk voor bedoeld is, je vind het weinig toevoegen en leest het ook weinig, maar je hebt er wel een probleem mee als er offtopic in gegaan wordtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Over jouw eigen posts....ik weet wat je post hoe vaak je post waar je post......en desondanks blijf ik bij mijn eerdere standpunt.......n.l. dat het niet jouw posts zijn die verstorend werken in de COS
![]()
Ik heb geen flauw idee waar de COS oorspronkelijk voor is bedoeld..........ik vind het in zijn vorige en huidige vorm sowieso niet veel toevoegen.............maar dat is een heel andere discussie.............. en de SV vragen toch wel iets meer dan 1 of 2 regeltjes met wat inhoud........een beetje streamverslag mag toch al gauw een verslag van 2 alinea's bevatten.
Maar goed......ik ben waarschijnlijk iets te streng.......wees blij dat ik jullie mod niet ben......![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef Nostalgist het volgende:
Dit moet ik ook even kwijt :
Ik vind het gezellig hier op het Forum !!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat vind ik nou ook, geniet van BBquote:
En dan vind ik jou weer een ramptoerist die achter de schermen iets over problemen bij BB6 heeft gelezen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:51 schreef laffer het volgende:
en maak jullie alsjeblieft niet zo druk over een paar regeltjes die jullie niet aanstaan![]()
houd het BB forum lekker leuk en luchtig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |