abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:40:13 #201
2018 PC eend
relativist
pi_42426348
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:32 schreef teamlead het volgende:

ik zie er anders maar 4 of 5 steeds weer op terugkomen
Die trekken hun bek open, ik krijg de indruk dat veel mensen hier niet eens durven te posten.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:41:05 #202
2018 PC eend
relativist
pi_42426375
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:37 schreef APK het volgende:

[..]

Met Moniquegate van een paar weken geleden waren ze absoluut niet objectief.
Bedoel je de internet redactie?
  Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:41:21 #203
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42426380
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:37 schreef APK het volgende:

[..]

Met Moniquegate van een paar weken geleden waren ze absoluut niet objectief.
En met de "coming out" van Etienne waren ze ook zéér suggestief, omdat Hummie zonodig de publiciteit wilde halen ten koste van een bekeerde racist. Nee, dan lees ik liever van verschillende streamers wat zíj denken dat er gebeurd is.
Gelukkig kan dat ook, omdat de COS een beetje vrij wordt gehouden van al te entrhousiast SC-gewauwel.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:41:23 #204
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42426381
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

Die trekken hun bek open, ik krijg de indruk dat veel mensen hier niet eens durven te posten.
ik krijg meer de indruk dat die mensen een gegeven wel kunnen accepteren
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:42:37 #205
6941 APK
Factual, I think.
pi_42426418
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:41 schreef PC eend het volgende:

Bedoel je de internet redactie?
Ja.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:43:03 #206
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42426427
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik durf te stellen zonder doelbewust bepaalde mensen voor het hoofd te willen stoten, dat de talpa site qua objectiviteit niet onder doet voor de SV.
Verschil is dat ik hier weet uit wiens koker het komt en hoe ik het moet lezen.....

Ik snap al dat gedram eerlijk gezegd niet zo.....er is vanaf het begin duidelijk gemaakt hoe het ingericht zou gaan worden. Dat heeft alleen een kans van slagen wanneer het eens een paar dagen zonder onderbreking word geprobeerd. Nu lullen en zeggen dat het experiment mislukt is bull ...er is sinds de start nog geen dag voorbij gegaan zonder dat er over gezeken is.

Geef het dan iig eens een keer een week de kans....slechts dan kun je zinvol evalueren.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:44:13 #207
2018 PC eend
relativist
pi_42426463
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:41 schreef teamlead het volgende:

[..]

Kan ik ook hoor
Als ik mijn zegje heb gedaan, blijf ik er niet tot in den treure op door gaan.
Het is misschien voor jullie wat lastig om dat keer op keer voor de kiezen te krijgen, maar dat zou je ook als teken aan de wand kunnen zien...
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:46:50 #208
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42426531
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:44 schreef PC eend het volgende:

[..]

Kan ik ook hoor
Het is misschien voor jullie wat lastig om dat keer op keer voor de kiezen te krijgen
, maar dat zou je ook als teken aan de wand kunnen zien...
Hoe praat ik mezelf binnen 2 zinnen tegen...
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:49:04 #209
2018 PC eend
relativist
pi_42426598
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:42 schreef APK het volgende:

[..]

Ja.
Ik vind het over het algemeen nogal meevallen maar als ik tijd over heb zal ik het misschien eens teruglezen en het gaan vergelijken met de SV
pi_42426638
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:46 schreef Jappie het volgende:

[..]

Scherp...
  Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:51:27 #211
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42426658
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:49 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik vind het over het algemeen nogal meevallen maar als ik tijd over heb zal ik het misschien eens teruglezen en het gaan vergelijken met de SV
Anders ga je weer even lekker op de SC-toer in COS, dan heb je daarna tijd zat.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:51:47 #212
2018 PC eend
relativist
pi_42426663
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:46 schreef Jappie het volgende:

[..]

Daar bedoel ik mezelf niet mee
Deze discussie loopt al langer ja, dat was mij ook al opgevallen, maar ik heb me toen erg ingehouden omdat ik het wou aankijken en niet meteen wou roepen dat het niet werkt (alhoewel ik het toen ook al niet vond werken).
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:52:31 #213
2018 PC eend
relativist
pi_42426684
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Scherp...
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:53:23 #214
2018 PC eend
relativist
pi_42426708
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Anders ga je weer even lekker op de SC-toer in COS, dan heb je daarna tijd zat.
Dat is zo een gek idee nog niet misschien
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:56:38 #215
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42426801
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:51 schreef PC eend het volgende:

[..]

Daar bedoel ik mezelf niet mee
Deze discussie loopt al langer ja, dat was mij ook al opgevallen, maar ik heb me toen erg ingehouden omdat ik het wou aankijken en niet meteen wou roepen dat het niet werkt (alhoewel ik het toen ook al niet vond werken).
Ik heb geen zin om alle FB topics er op na te slaan; maar je maakt mij niet wijs dat jij als enigste niet al eerder hier een post aan heb gewijd.

Goed hoe het ook zij...vooralsnog blijft het feit dat er nog nooit voor de periode van een paar dagen laat staan een week is geprobeerd om het eens zo te doen zoals is aangegeven door de mods....dan heeft het nu dus ook geen enkele zin om "anderen" te hehalen in hun geklaag.

p.s.....dit was vanaf werk....ben nu ff onderweg...
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:01:13 #216
2018 PC eend
relativist
pi_42426933
Wat me wel opvalt is dat de (olbie)users die het beleid verdedigen niet zelf met grote regelmaat in de cos te vinden zijn.
Lezen jullie nou echt altijd de cos terug?
En vinden jullie het zo belangrijk dat alles ontopic moet zijn, dat jullie de mensen die de cos (voor jullie) vullen in een keurslijf willen blijven duwen?
pi_42427057
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:41 schreef teamlead het volgende:

[..]

Of misschien houden zie er zich gewoon buiten en durven niets te zeggen? Ook mede doordat aan het begin al werd aangegeven dat het opnieuw zou worden bekeken.

Ik vind wel dat er soms met 2 maten gemeten word. Je hoeft naar mijn mening niet voor alles te waarschuwen en in te grijpen. Ook Day oa kwam er pas zelf achter dat een offtopic wel erg snel gemaakt is, goh.. zo het misschien dan toch allemaal wel erg strikt genomen worden?
Het mag best een beetje los blijven, zodat zowel jullie als de users het plezier weer terug kunnen vinden. Soms moet je een discussie ook laten ontstaan. Het hoeft naar mijn mening niet allemaal zo aardig en oppervlakkig te zijn. Aangezien de SV er lijkt me is om de boel in een redelijk tempo bij te kunnen lezen, waarom een SV en een uitgebreide SV in de vorm van COS? Ja zo zie ik COS idd, aangezien vreder discussies erover afgekapt worden en naar andere topics gestuurd.

Kritiek of een discussie word hier vaak snel als rellen en zinloos gezien. Ik hou er wel van om wat dieper op de zaken in te gaan ipv alles maar klakkeloos aannemen, buiten dat heb ik nog steeds niets gehoord over hoe, wat ,waar wanneer dan de boel opnieuw bekeken zou worden en als dat al gebeurd is hoe jullie er dan toegekomen zijn dat het goed is zoals het nu loopt?

Een forum wordt m.i. gemaakt door zowel modjes als users. Het moet geen 'wij-zij'-discussie gaan worden. Humor moet kunnen, plagen moet kunnen, kritiek moet kunnen (zowel positief als negatief). Zolang iedereen zijn gezond verstand gebruikt en rekening houdt met een ander, zullen er volgens mij geen grote problemen ontstaan. Dat laatste is hier helaas de laatste tijd ver te zoeken.

Maar goed. Persoonlijk zou ik het prettig vinden als het forum flexibel zou zijn. Dus, zoals eerder aangegeven is, dat er ook in de COS over bepaalde zaken doorgediscussieerd kan worden zonder dat je naar een speciaal topic hoeft te gaan (nee doel hier dus niet op de koffie, zwaai en andere leuter posts die prima in de SC kunnen). Dat vermindert wat mij betreft de spontaniteit. Natuurlijk kan niet iedereen tevreden worden gesteld. Ik pas me dus wel aan aan de meerderheid, maakt me verder niet uit.

Zo en nu zeg ik er niks meer over, kunnen jullie ook weer rustig afwachten wanneer de volgende het weer op het woord gooit en ook ik weet en vind het inmiddels vervelend worden, laat staan de mods in kwestie. Maar dat betekent nog niet dat iedereen er maar over moet zwijgen (nogmaals gezien het feit dat het opnieuw bekeken zou woirden vind ik het niet zo vreemd dat mensen erop terug blijven komen). Wel lekker makkelijk modderen als je maar direct een bepaalde groep monddood wil maken, heb zelf ook lang erover gezwegen, maar dat wil dus niet zeggen dat ik het ermee eens. Op een rustige zee, is iedereen een goede schipper.... En de beste schippers staan aan wal, ook dat weet ik. Maar goed. Vind het jammer om te zien hoe het er hier aan toe gaat, waarbij het op mij overkomt alsof heel wat meer als 5 a 6 users op hun tenen lopen. En waarom? omdat bepaalde mensen die zelf niet eens actief meeposten het wel zo prettig vinden om dit terug te lezen?
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:12:35 #218
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42427200
Eend,

je zit een beetje te azijnzeiken en te mod-bashen puur en alleen omdat je je zielige gelijk wil halen. Als ik mensen even het geheugen moet opfrissen: Vorig jaar ging het goed ja, een cos met slowchat ...heel even ...Zal ik jullie even vertellen waarom? Omdat alle SC gebeurde in de Servival topics. Daar konden velen hun offtopic gram kwijt. Toen die weg was, viel het forum ind e situatie zoals jij die voorstaat Eend, namelijk een cos compleet volgebaggerd met SC waar mensen van over de zeik gingen. Als je het objectief bekijkt ging het vorig jaar het beste omdat we DIT huidige systeem al hanteerden, namelijk commentaren op de streams en sc aka servivaltopic.

Deze hele kutdiscussie is nu al tig keer gevoerd en een paar wrange penisverlenging zoekende kutventjes zoals jij zijn enkel uit op modbashing omdat jullie je zielige gelijk willen hebben.

Ik vind je in de SC een leuk egast maar hier ben je echt een calimero met eodipuscomplex, een sherry verslaafde begoniafetisjist, een tandloze voorkauwer!

Door jullie geeikel kan ik niet eens een dolletje maken in de fb zonder te vrezen voor een ban. Dit kon voor jullie gezuig wel! En nu niet aankomen van "er worden mensen voorgetrokke door de mods", neen, er zijn mensen die grenzen weten te houden aan de dolletjes!

Doe nou gewoon eens Jappie zijn idee omarmen en hou een week je fucking zeikbek op de FB over dit issue!

Je lijkt godverdomme wel een scanman met 4 stinklelijke bankstellen!

En nu allemaal de muil houden of verder in de SC, stel kutjankerts!

Einde discussie, kleuters!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:16:21 #219
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42427309
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:44 schreef PC eend het volgende:

[..]

Kan ik ook hoor
Het is misschien voor jullie wat lastig om dat keer op keer voor de kiezen te krijgen, maar dat zou je ook als teken aan de wand kunnen zien...
als teken aan de wand waarvan Het zijn steeds dezelfde users met steeds dezelfde argumenten. Lijkt me dus hooguit een teken dat een aantal mensen het niet willen accpeteren of zich de pestpokken vervelen. In beide gevallen heeft een herhaling van zetten geen zin.

Feit blijft dat als wij nu de SC en COS scheiding loslaten, er in no-time weerelf topics volgeluld worden met dezelfde onzinnige discusie, alleen dan met 4 of 5 andere users.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:26:03 #220
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42427571
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:

[..]

als teken aan de wand waarvan Het zijn steeds dezelfde users met steeds dezelfde argumenten. Lijkt me dus hooguit een teken dat een aantal mensen het niet willen accpeteren of zich de pestpokken vervelen. In beide gevallen heeft een herhaling van zetten geen zin.

Feit blijft dat als wij nu de SC en COS scheiding loslaten, er in no-time weerelf topics volgeluld worden met dezelfde onzinnige discusie, alleen dan met 4 of 5 andere users.
TL, kap er nou mee pik. Dit is een strijd die je niet kunt winnen. Ze blijven zeiken en zeuren tot je ze gelijk geeft en het bb-forum naar de klote is. Eend doet veel voor het forum met zijn filmpjes en sv's maar sinds hij een ban heeft gehad is hij niet meer dezelfde eend. N.m.m is hij gewoon geknakt en uit op eerwraak...laten gaan dus...en gewoon jullie verdomde best doen zoals jullie al heel deze editie doen!

KEEP UP THE GOOD WORK!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:26:09 #221
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42427576
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:12 schreef versabommie het volgende:
Dat zeg je maar tegen je vriendin! Of je hond!

Overigens ben ik het er wel 101% mee eens dat nu godverdomme wéér beginnen met die COS/SC-schijtdiscussie nog kwalijker is dan het ontkennen van de holocaust en de armeense genocide bij elkaar.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:27:10 #222
2018 PC eend
relativist
pi_42427607
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:12 schreef versabommie het volgende:
Eend,

je zit een beetje te azijnzeiken en te mod-bashen puur en alleen omdat je je zielige gelijk wil halen. Als ik mensen even het geheugen moet opfrissen: Vorig jaar ging het goed ja, een cos met slowchat ...heel even ...Zal ik jullie even vertellen waarom? Omdat alle SC gebeurde in de Servival topics. Daar konden velen hun offtopic gram kwijt. Toen die weg was, viel het forum ind e situatie zoals jij die voorstaat Eend, namelijk een cos compleet volgebaggerd met SC waar mensen van over de zeik gingen. Als je het objectief bekijkt ging het vorig jaar het beste omdat we DIT huidige systeem al hanteerden, namelijk commentaren op de streams en sc aka servivaltopic.
Ik heb al aangegeven dat ik geen voorstander ben van msn-talk op het forum en de mensen die zoals jij zegt het toen VOLbaggerde hebben we hier nu een stuk minder.
quote:
Deze hele kutdiscussie is nu al tig keer gevoerd en een paar wrange penisverlenging zoekende kutventjes zoals jij zijn enkel uit op modbashing omdat jullie je zielige gelijk willen hebben.
Ik ben niet uit op modbashing, ik vind echt dat de lol er zo vanaf gaat zowel voor de users als voor de mods...
quote:
Ik vind je in de SC een leuk egast maar hier ben je echt een calimero met eodipuscomplex, een sherry verslaafde begoniafetisjist, een tandloze voorkauwer!
Ik weet ook wel dat ik in FB soms een beetje kan zuigen, maar hierover heb ik zoals gezegd me erg ingehouden.
quote:
Door jullie geeikel kan ik niet eens een dolletje maken in de fb zonder te vrezen voor een ban. Dit kon voor jullie gezuig wel! En nu niet aankomen van "er worden mensen voorgetrokke door de mods", neen, er zijn mensen die grenzen weten te houden aan de dolletjes!
Aaah kijk eens aan nog iemand die zich niet kan vinden in het huidige beleid en zijn uitwassen
Zelf vind ik me echt niet te ver gaan in FB hoor, ik weet behoorlijk me grens te houden, zoek ze misschien alleen wel vaak op, dat is wat anders.
quote:
Doe nou gewoon eens Jappie zijn idee omarmen en hou een week je fucking zeikbek op de FB over dit issue!

Je lijkt godverdomme wel een scanman met 4 stinklelijke bankstellen!

Einde discussie, kleuters!
Hoeveel weken zijn we nou al niet bezig ik zit me al weken in te houden
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:28:11 #223
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42427631
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat zeg je maar tegen je vriendin! Of je hond!

Overigens ben ik het er wel 101% mee eens dat nu godverdomme wéér beginnen met die COS/SC-schijtdiscussie nog kwalijker is dan het ontkennen van de holocaust en de armeense genocide bij elkaar.
deze past in de categorie geen lijk geen moord HEAR HEAR! kappen met die meuk en de mods moeten gewoon of die gasten negeren of....tja...
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:35:07 #224
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42427812
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:06 schreef nomen_nescio het volgende:

[..]

Of misschien houden zie er zich gewoon buiten en durven niets te zeggen? Ook mede doordat aan het begin al werd aangegeven dat het opnieuw zou worden bekeken.
Dat zou kunnen inderdaad, maar ik zie nergens dat de users die dit wel keer op keer op keer op keer aankaarten een soort mandaat van anderen hebben.
quote:
Ik vind wel dat er soms met 2 maten gemeten word. Je hoeft naar mijn mening niet voor alles te waarschuwen en in te grijpen. Ook Day oa kwam er pas zelf achter dat een offtopic wel erg snel gemaakt is, goh.. zo het misschien dan toch allemaal wel erg strikt genomen worden?
Het mag best een beetje los blijven, zodat zowel jullie als de users het plezier weer terug kunnen vinden.
Dat hebben we geprobeerd. We begonnen heel zwart/wit en lieten het langzaam wat losser gaan. Dat werkte dus niet. Vervolgens hebben we geprobeerd om de mensen die het meest off-topic gingen persoonlijk te benaderen. Braaf werd beterschap beloofd en in de meeste gevallen ging dat prima. Een enkeling dacht boven de wet te staan, of liet zich meeslepen en dus hebben we ook geband.
quote:
Soms moet je een discussie ook laten ontstaan. Het hoeft naar mijn mening niet allemaal zo aardig en oppervlakkig te zijn. Aangezien de SV er lijkt me is om de boel in een redelijk tempo bij te kunnen lezen, waarom een SV en een uitgebreide SV in de vorm van COS? Ja zo zie ik COS idd, aangezien vreder discussies erover afgekapt worden en naar andere topics gestuurd.

Kritiek of een discussie word hier vaak snel als rellen en zinloos gezien. Ik hou er wel van om wat dieper op de zaken in te gaan ipv alles maar klakkeloos aannemen,
Er zijn genoeg discussies gevoerd in COS over zaken die op dat moment op de streams speelden en die we (bewust) niet meteen hebben afgekapt omdat het op dat moment relevant was.
Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat we na 3 dagen nog steeds in COS aan het discussieren zijn over iets dat allang niet meer speelt? In zo'n geval is een "eigen" topic toch een prima oplossing?

En voor wat betreft de manier waarop kritiek hier vaak gezien wordt: gek he?
quote:
buiten dat heb ik nog steeds niets gehoord over hoe, wat ,waar wanneer dan de boel opnieuw bekeken zou worden en als dat al gebeurd is hoe jullie er dan toegekomen zijn dat het goed is zoals het nu loopt?
Die evaluatie doen wij niet op een vast moment ofzo, dat is een ongoing process. En tt nu toe hebben we geen reden gezien om het te wijzigen, ondanks alle inmiddels zeer goed bekende argumenten
quote:
Een forum wordt m.i. gemaakt door zowel modjes als users. Het moet geen 'wij-zij'-discussie gaan worden. Humor moet kunnen, plagen moet kunnen, kritiek moet kunnen (zowel positief als negatief). Zolang iedereen zijn gezond verstand gebruikt en rekening houdt met een ander, zullen er volgens mij geen grote problemen ontstaan. Dat laatste is hier helaas de laatste tijd ver te zoeken.
eensch
quote:
Maar goed. Persoonlijk zou ik het prettig vinden als het forum flexibel zou zijn. Dus, zoals eerder aangegeven is, dat er ook in de COS over bepaalde zaken doorgediscussieerd kan worden zonder dat je naar een speciaal topic hoeft te gaan (nee doel hier dus niet op de koffie, zwaai en andere leuter posts die prima in de SC kunnen). Dat vermindert wat mij betreft de spontaniteit. Natuurlijk kan niet iedereen tevreden worden gesteld. Ik pas me dus wel aan aan de meerderheid, maakt me verder niet uit.
zoals ik hierboven al aangaf: als het een discussie is nav iets dat op de streams gebeurt, is dat ook geen probleem. Wordt het een diepgaandere discussie of is de situatie in het huis inmiddels weer gewijzigd kan het prima in een eigen topic
quote:
Zo en nu zeg ik er niks meer over, kunnen jullie ook weer rustig afwachten wanneer de volgende het weer op het woord gooit en ook ik weet en vind het inmiddels vervelend worden, laat staan de mods in kwestie. Maar dat betekent nog niet dat iedereen er maar over moet zwijgen (nogmaals gezien het feit dat het opnieuw bekeken zou woirden vind ik het niet zo vreemd dat mensen erop terug blijven komen). Wel lekker makkelijk modderen als je maar direct een bepaalde groep monddood wil maken, heb zelf ook lang erover gezwegen, maar dat wil dus niet zeggen dat ik het ermee eens
Wij willen helemaal niemand monddood maken. Als dat onze intentie zou zijn, zouden we niet net zo vaak als de discussie gestart wordt ook weer reageren.
En hoewel ik het nog steeds een onzindiscussie vindt, hebben zowel flugel als ikzelf toch weer geprobeerd uit te leggen hoe wij het zien. Monddood maken vind ik dan ook wel een heel vervelende classificering
quote:
. Op een rustige zee, is iedereen een goede schipper.... En de beste schippers staan aan wal, ook dat weet ik. Maar goed. Vind het jammer om te zien hoe het er hier aan toe gaat, waarbij het op mij overkomt alsof heel wat meer als 5 a 6 users op hun tenen lopen. En waarom? omdat bepaalde mensen die zelf niet eens actief meeposten het wel zo prettig vinden om dit terug te lezen?
Ik heb geen idee waarom een aantal users op hun tenen lopen en volgens mij is dat ook helemaal niet nodig
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:35:29 #225
2018 PC eend
relativist
pi_42427828
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:

[..]

als teken aan de wand waarvan
dat het zo niet werkt
quote:
Het zijn steeds dezelfde users met steeds dezelfde argumenten. Lijkt me dus hooguit een teken dat een aantal mensen het niet willen accpeteren of zich de pestpokken vervelen. In beide gevallen heeft een herhaling van zetten geen zin.
Ik blijf toch denken dat het probleem groter is dan je denkt, zoals ook nomen al aangaf.
Zo kreeg ik bv mail van mensen, na mijn oprot geintje, die zeiden dat ze mijn vertrek goed konden voorstellen en dat voor hun de lol er ook vanaf aan het gaan is, en dat zijn mensen die zich nooit in FB melden!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:35:57 #226
130054 demins
We weten niks
pi_42427844
Ik vind Bommie een beetje eng worden...
Kwartjes vallen soms jaren later!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:37:31 #227
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42427907
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:35 schreef demins het volgende:
Ik vind Bommie een beetje eng worden...
komop man, dikke bullshit. Ik doe niets liever dan een beetje de mods stangen...heerlijk zo'n kat en muis spelletje! Maar wat hier gebeurt is gewoon moddiebashing...continu dezelfde domme kutargumenten die ze voor de kiezen krijgen
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:37:54 #228
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42427923
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:26 schreef versabommie het volgende:

[..]

TL, kap er nou mee pik. Dit is een strijd die je niet kunt winnen. Ze blijven zeiken en zeuren tot je ze gelijk geeft en het bb-forum naar de klote is.
zo oud gaan ze niet worden. Ik geef ze nl. geen gelijk. Never! Jamais! Njet!
quote:
Eend doet veel voor het forum met zijn filmpjes en sv's maar sinds hij een ban heeft gehad is hij niet meer dezelfde eend. N.m.m is hij gewoon geknakt en uit op eerwraak...laten gaan dus...en gewoon jullie verdomde best doen zoals jullie al heel deze editie doen!

KEEP UP THE GOOD WORK!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:38:24 #229
2018 PC eend
relativist
pi_42427939
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:35 schreef teamlead het volgende:

Ik heb geen idee waarom een aantal users op hun tenen lopen en volgens mij is dat ook helemaal niet nodig
Dit meen je hopelijk niet
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:40:46 #230
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42428011
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:38 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dit meen je hopelijk niet
dat meen ik wel degelijk. Op 1 of 2 users na, hebben flugel, Day en ikzelf nooit een user afgeblaft of uitgescholden of op een andere manier onheus bejegend. Die 1 of 2 uitzonderingen ook pas na een hele periode van gezuig en geetter.
Iedere discussie wordt gevoerd, tot vervelens toe. Zelfs nu gaan we nog steeds inhoudelijk in op de vraag waarom we voor deze aanpak kiezen, ondanks dat we dit al een keertje of tig hebben uitgelegd.
Ik begrijp dan dus werkelijk niet waarom users op hun tenen moeten lopen
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:41:38 #231
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42428038
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:37 schreef teamlead het volgende:

[..]

zo oud gaan ze niet worden. Ik geef ze nl. geen gelijk. Never! Jamais! Njet!
[..]

die smiley begrijp ik, heb er een hoop over lopen dollen, maar serieus: ik stel jullie vrijwillige werk echt heel erg op prijs!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:42:30 #232
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42428062
Ik ben geenszins van plan om de scheiding los te laten. Over het algemeen loopt het gewoon prima en wordt er heerlijk gekeuveld over wat er op de streams gebeurd. Wordt een onderwerp té diep doorgesproken of gaat het 't topic dermate overheersen dat de 'normale' COS naar de achtergrond verdwijnt vragen we netjes om een apart topic over het onderwerp te openen. Als men een keer offtopic post is dat geen probleem, voorbeelden te over in COS. Als men echter offtopic door blijft gaan en men reageert ook offtopic op elkaar gaan we bijsturen en verwijzen naar de SC.

Het is door het constante gezuig van een aantal users dat de boel steeds grimmiger is geworden. Daardoor worden we stiksjagerijnig en worden de verwijzingen ook minder vriendelijk. We hebben mensen gemaild om het buiten het forum om te laten lopen. Deze mails zijn hartstikke netjes, geen dreigementen, zuiver een verzoek om toch ajb ontopic te blijven. Zo ook in de COS topics. Er hebben inmiddels ook mensen een PM van ons gekregen met het verzoek wat in te dammen.

En nóg doen we het niet op de juiste manier. Want we geven een groepje mensen hun zin niet. Pas als we dát doen zijn we goeie mods. Nou laat mij dan maar geen goeie mod zijn, want ik pas ervoor op die manier

Er zijn afspraken gemaakt, KLAAR. Niet mee eens en doorzuigen/zaniken/offtopic lullen is gewoon de grens overschrijden, wat een waarschuwing betekent en bij niet luisteren een banaanvraag. FOK! is géén democratie. We hebben met engelengeduld de vele discussies hierover bijgewoond en onze reactie en uitleg gegeven. Nu is de koek op. Ik heb het gehad met dat stel kleuters.

De lol heb ik nu even niet en ik weet ook even niet waar ik 'm moet zoeken, dus jullie zoeken het ook maar even uit. Ik ga vanavond de wc wel poetsen ofzo, dat is beter dan dit gezeik in FB weer een keer aan te moeten zien.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_42428114
Misschien is het een idee om een "commentaren op het COS/SC beleid" topic te beginnen?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_42428261
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:42 schreef flugeltje het volgende:

De lol heb ik nu even niet en ik weet ook even niet waar ik 'm moet zoeken, dus jullie zoeken het ook maar even uit. Ik ga vanavond de wc wel poetsen ofzo, dat is beter dan dit gezeik in FB weer een keer aan te moeten zien.
Persoonlijk zou ik het een stuk gezelliger vinden als je (jullie) gewoon weer meeposten in de COS/SC. De lol komt dan vanzelf wel weer terug denk ik?

Overigens....wc poetsen/ Pc eend. Ik voel een leuke grap opkomen, kom er even niet op...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:50:27 #235
6941 APK
Factual, I think.
pi_42428269
quote:
Juh! Open een flesje wijn en laat dit topic even dicht.
Vanavond weer een hoerenfeest!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:51:51 #236
2018 PC eend
relativist
pi_42428305
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:

[..]

dat meen ik wel degelijk. Op 1 of 2 users na, hebben flugel, Day en ikzelf nooit een user afgeblaft of uitgescholden of op een andere manier onheus bejegend. Die 1 of 2 uitzonderingen ook pas na een hele periode van gezuig en geetter.
Is dat zo, is me nooit opgevallen, ik vind dat jullie wel altijd correct blijven in jullie reacties naar users toe(mag ook wel eens gezegd worden) hoe moelijk dat ook is.
quote:
Iedere discussie wordt gevoerd, tot vervelens toe. Zelfs nu gaan we nog steeds inhoudelijk in op de vraag waarom we voor deze aanpak kiezen, ondanks dat we dit al een keertje of tig hebben uitgelegd.
Ik begrijp dan dus werkelijk niet waarom users op hun tenen moeten lopen
Dat vind ik dus wel in jullie te roemen, maar ik noem bv een bommie en een flugel (2 sfeerbepalende users) die al aangeven op tenen te moeten lopen, ikzelf heb ook dat idee en denk dat dit alleen maar het topje van de ijsberg is.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:52:55 #237
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42428322
quote:
<inhoudelijk heule goeie tekst>

hearhear
Doe ik ondertussen de badkamer
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:53:42 #238
58921 Day
You can fly!
pi_42428340
quote:
Ik ben geenszins van plan om de scheiding los te laten. Over het algemeen loopt het gewoon prima en wordt er heerlijk gekeuveld over wat er op de streams gebeurd. Wordt een onderwerp té diep doorgesproken of gaat het 't topic dermate overheersen dat de 'normale' COS naar de achtergrond verdwijnt vragen we netjes om een apart topic over het onderwerp te openen. Als men een keer offtopic post is dat geen probleem, voorbeelden te over in COS. Als men echter offtopic door blijft gaan en men reageert ook offtopic op elkaar gaan we bijsturen en verwijzen naar de SC.

Het is door het constante gezuig van een aantal users dat de boel steeds grimmiger is geworden. Daardoor worden we stiksjagerijnig en worden de verwijzingen ook minder vriendelijk. We hebben mensen gemaild om het buiten het forum om te laten lopen. Deze mails zijn hartstikke netjes, geen dreigementen, zuiver een verzoek om toch ajb ontopic te blijven. Zo ook in de COS topics. Er hebben inmiddels ook mensen een PM van ons gekregen met het verzoek wat in te dammen.

En nóg doen we het niet op de juiste manier. Want we geven een groepje mensen hun zin niet. Pas als we dát doen zijn we goeie mods. Nou laat mij dan maar geen goeie mod zijn, want ik pas ervoor op die manier

Er zijn afspraken gemaakt, KLAAR. Niet mee eens en doorzuigen/zaniken/offtopic lullen is gewoon de grens overschrijden, wat een waarschuwing betekent en bij niet luisteren een banaanvraag. FOK! is géén democratie. We hebben met engelengeduld de vele discussies hierover bijgewoond en onze reactie en uitleg gegeven. Nu is de koek op. Ik heb het gehad met dat stel kleuters.

In plaats van mijn mening in deze discussie ook nog 'ns uitgebreid te posten, sluit ik me aan bij bovenstaande post.

Wil er nog wel even aan toevoegen dat ik het echt onzin vind dat er nu gepost wordt dat 'men' geen kritiek durft te posten. Kom op zeg, Flugs, TL en ik zijn geen boemannen of dictators. Maar genoeg is écht genoeg!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:54:10 #239
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42428351
Ander komen jullie in het zwart op het geile neukfeest vanavond!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:57:17 #240
2018 PC eend
relativist
pi_42428433
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:53 schreef Day het volgende:

[..]

Wil er nog wel even aan toevoegen dat ik het echt onzin vind dat er nu gepost wordt dat 'men' geen kritiek durft te posten. Kom op zeg, Flugs, TL en ik zijn geen boemannen of dictators. Maar genoeg is écht genoeg!
Er zijn mensen die zowiezo nogal huiverig zijn om uberhaupt op fok te posten, dat FB dan nog een hogere drempel is, kan ik me dan wel voorstellen (hoewel ik het ook nergens voor nodig vind).
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:58:05 #241
58921 Day
You can fly!
pi_42428458
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:54 schreef Gert het volgende:
Ik ben lekker al zwart, dus hoef er niet zoveel moeite voor te doen.
Flugs en TL zullen het iets moeilijker hebben.
I am gonna shine
  Moderator vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:02:09 #242
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42428559
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:58 schreef Day het volgende:

[..]

Ik ben lekker al zwart, dus hoef er niet zoveel moeite voor te doen.
neuken?
O nee, da's vanavond pas.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:03:07 #243
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42428583
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:54 schreef Gert het volgende:
tis een serieuze overweging waard
pi_42428634
Hallo ik zie dat een van de mods de TT COS 382 heeft aangepast van slappeloze nachten naar slapeloze nachten. Slappeloze was bedoeld als woordspeling tussen slap en slapeloos. Het was dus geen typfout.

Edit: Hoeft eventueel niet terug veranderd te worden.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:11:36 #245
58921 Day
You can fly!
pi_42428768
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:04 schreef ThaSandman het volgende:
Hallo ik zie dat een van de mods de TT COS 382 heeft aangepast van slappeloze nachten naar slapeloze nachten. Slappeloze was bedoeld als woordspeling tussen slap en slapeloos. Het was dus geen typfout.

Edit: Hoeft eventueel niet terug veranderd te worden.
Ik ben de schuldige , sorry!
Maar die Demins bleef zo doordrammen!
I am gonna shine
pi_42428858
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:11 schreef Day het volgende:

[..]

Ik ben de schuldige , sorry!
Maar die Demins bleef zo doordrammen!
Maakt niet uit hoor. Was alleen maar even ter verduidelijking van de oorspronkelijke titel.
Bij deze ben je vergeven al valt er eigenlijk weinig te vergeven als je niks fout hebt gedaan
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:18:20 #247
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42428932
Ik heb net het evaluatietopic van 'achter de schermen' over BB vorig jaar gelezen

Daar schrijf ik dus exact dezelfde dingen die ik hier de afgelopen dagen ook al geschreven heb... Wat dit betekent is dat het nog steeds dezelfde mensen zijn als vorig jaar die zuigen en nog steeds dezelfde mensen als vorig jaar die weten hoe ze op de grens balanceren zonder er overheen te vallen.

Ergo: We zijn met z'n allen geen spat veranderd!

Ik stel dan ook voor dat we het hier gewoon bij houden, laten we het leuk maken. We kunnen nog een maandje of 2 tegen elkaar blijven zeiken en er vervolgens geen van allen meer zin in hebben, we kunnen ook vanavond allemaal een goed glas alcohol naar binnen werken en samen genieten van het hoerenfeest!

En ja ik ben nog steeds mod hier en ja er zal vast nog een ban vallen, als we daar nou allemaal volwassen mee omgaan wordt de sfeer er ook beter op.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:19:23 #248
6941 APK
Factual, I think.
pi_42428957
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:03 schreef teamlead het volgende:

tis een serieuze overweging waard
Kun je Gert, Jappie en mij niet even blauw laten maken (zonder crewfora toegang en extra knoppen)?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:24:31 #249
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42429074
[BB5-HBB-BB6] Het grote evaluatietopic!

O en het evaluatietopic van vóór de schermen van vorig jaar. Toen voerden we dezelfde discussie dus al

We moeten écht eens iets nieuws verzinnen hoor
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:36:26 #250
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42429314
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:01 schreef PC eend het volgende:
Wat me wel opvalt is dat de (olbie)users die het beleid verdedigen niet zelf met grote regelmaat in de cos te vinden zijn.
Lezen jullie nou echt altijd de cos terug?
En vinden jullie het zo belangrijk dat alles ontopic moet zijn, dat jullie de mensen die de cos (voor jullie) vullen in een keurslijf willen blijven duwen?
Nope...soms ...slechts wanneer ik het idee krijg dat er iets gespeeld heeft ga ik op zoek.
De eerste paar weken heb ik wel in elk COStopic tussen alle rommel door gespeurd naar stukjes kostbare informatie; maar juist al dat geslowchat..."zogenaamd" corrigeren van dat geslowchat...en zinloze nietszeggende posts als: "kijk wat een heks".....of nee he ?:D hahahaha....maken dat ik er nu eik niet vaak meer naar omkijk.

Maak dan iig nog een post met 1 of 2 zinnen over hetgeen wat in het huis gaande is zodat iemand die "niet net als jij toch al zit te kijken en voor wie de info dus nutteloos is!!!" er ook nog wat aan heeft. Dat soort zinloos gebral is m.i. namelijk voorbehouden aan het dagelijkse uitzending danwel Live topic.

Alle kreetjes ooeetje en aahtjes horen gewoon net als offtopicgelul in de SC. Problem is alleen dat je dat er al helemaal niet inkrijgt bij een heleboel nitwits' dus kun je het beter strikt scheiden zoals nu en dan de oetjes en aahtjes maar voor lief te nemen in de COS. (overigens zit ik persoonlijk niet echt te wachten op een verhuizing van die nitwit posts naar de SC ) Laten we de SC toch alsjeblieft een klein beetje op niveau houden.....

BTW........dit hierboven slaat niet op posts in de COS van jouzelve.....ik snap je frustratie maar die word geenzins veroorzaakt door de mods of het gevoerde beleid maar allezins door de onwil van een handjevol users om aan zelfregulering te doen. Ik ben er 100 % van overtuigd dat indien men zich wat welwillender opstelt zonder tig keer dezelfde gevatte grap van het "offtopic zijn" te maken de teugels vanzelf wat losser kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')