Yep!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:54 schreef Gert het volgende:
Volgens mij doen er geen schurfthomo's mee aan DGK, dus dat wordt een makkie!![]()
Gaan we hier trouwens ook COS'en, SC'en en streamen?
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef Sirolf het volgende:
In de eerste post uit het FAQ-topic staat (overigens net als in het BB6-forum) nog een kopje 'waar vind ik de streams?' met de melding dat die nog niet bekend zijn, terwijl die daar pal onder staan vermeld in een aparte post. Misschien wel zo netjes om die paar regels in de eerste post even weg te halen, kan verwarring onder bezoekers schelen.
Ohja, hieronder in de sig staat ook nog wat.
Stond er al in Scanquote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
Plaats er dan misschien mijn pagina ook maar bij, waar je dus twee BB streams en twee DGK streams tegelijk kunt volgen:
http://members.home.nl/scanman/bb&dgk.html
Maak maar een nieuwe COS aan. [DGK COS #1] ofzo. Dan kan dit topic doodbloeden. Staat namelijk meer info in dan alleen COSquote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
Mag De Gouden Kooi - Deel 2 voor de duidelijkheid worden hernoemd? Commentaren? Streams? Weet ik veel?![]()
Dat zijn ook de garnierstreamsquote:Op donderdag 28 september 2006 22:33 schreef bbfakir het volgende:
Waarom staat deze stream er niet bij? Erg handig.
Maar dan direct en vrij snel schakelbaar. Of alle 4 de schermen tegelijk, of apart.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zijn ook de garnierstreams
is een zelfde soort pagina als die van Sirolf.
dan is DGK toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Scanman, komt hier ook een tietentopic?
Je collegamod vind hem ook wel aardig.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zijn ook de garnierstreams
is een zelfde soort pagina als die van Sirolf.
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:39 schreef teamlead het volgende:
de site van talpa zelf doet het bij mij ook niet nee...
deze werkt prima
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Je collegamod vind hem ook wel aardig.
[..]
SCANMAN!!! TIETUH!!! # 1quote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Scanman, komt hier ook een tietentopic?
suggesties zijn natuurlijk altijd welkomquote:Op donderdag 28 september 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik krijg wel een enorm deja vu bij veel TT'sLijkt me toch een uitgelezen kans om eens wat anders te verzinnen ipv kopieën van BB.
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef Sirolf het volgende:
Nog eentje: Ook de directe links in de FAQ kunnen een stuk korter. Dit is nu bijv. http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp?a=2&uid=0&rnd=623994049, maar alles vanaf het vraagteken kan weg (dat wordt dus in dit voorbeeld http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp ). Ziet er een stuk netter uit lijkt me.
einde mededelingquote:Dit is toch van Talpa
, maar dat is geen vrijbrief om "talpa " en creative varianten daarop te gaan posten. Die posts worden dan ook verwijderd zodra we ze tegenkomen
Laat ik de trend Sjakie01 jij verziekt altijd alles maar even doorzetten, en je hier vertellen dat er nog een 10e bewoner bij komt, en deze echt een achterbaks irritant kut ventje is. Ik ken hem namelijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:54 schreef Gert het volgende:
Volgens mij doen er geen schurfthomo's mee aan DGK, dus dat wordt een makkie!![]()
En wanneer komt deze gangmaker het huis in? Zondag bij de kick off? Tja, mocht hij echt héél erg zijn, dan zullen de mods toch weer aan de bak moeten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Laat ik de trend Sjakie01 jij verziekt altijd alles maar even doorzetten, en je hier vertellen dat er nog een 10e bewoner bij komt, en deze echt een achterbaks irritant kut ventje is. Ik ken hem namelijk.
En wie mij niet geloofd, zijn naam begint met de H.
Idd, kijk eens naar de poll op de frontpage, gaan jullie voor 32 man een subforum maken? Nou dan weer ik nog wel een paar onderwerpen voor subfora die op meer publiek kunnen rekenen. Trek je conclussies zou ik zeggen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom komen er steeds voor dit soort nutteloze programma subfora? Vind het totaal onnodig, dan kun je voor elk programma wel een subfora starten.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Idd, kijk eens naar de poll op de frontpage, gaan jullie voor 32 man een subforum maken? Nou dan weer ik nog wel een paar onderwerpen voor subfora die op meer publiek kunnen rekenen. Trek je conclussies zou ik zeggen.
Goed bezig man, ga er vooral serieus op in. Prutserquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:04 schreef teamlead het volgende:
[..]ah ja.. en die poll op de FP is ook echt representatief enzo
quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Goed bezig man, ga er vooral serieus op in. Prutser
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom komen er steeds voor dit soort nutteloze programma subfora? Vind het totaal onnodig, dan kun je voor elk programma wel een subfora starten.
Een programma wat de één nutteloos vindt, kan voor de ander heel erg leuk zijn. Gezien het feit dat we met BB altijd een zeer constante stroom van volgers hebben gehad en DGK een soortgelijk programma is is een apart forum wel verdedigbaar. Er zijn 24/7 streams te zien. Die streams worden gevolgd en men wil erover babbelen, als we hier op FOK! de gelegenheid niet bieden gaat men het wel elders zoeken.quote:
Jammer dat je reactie op het einde zo vinnig en bijtend wordt. Ik vond het verder namelijk een prima uitleg, waarbij ik moet opmerken dat mijn vraag niet vanuit 'Gooi-maar-dicht'-punt werd gesteld, maar puur omdat ik wilde weten waarom dit soort fora worden geopend.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een programma wat de één nutteloos vindt, kan voor de ander heel erg leuk zijn. Gezien het feit dat we met BB altijd een zeer constante stroom van volgers hebben gehad en DGK een soortgelijk programma is is een apart forum wel verdedigbaar. Er zijn 24/7 streams te zien. Die streams worden gevolgd en men wil erover babbelen, als we hier op FOK! de gelegenheid niet bieden gaat men het wel elders zoeken.
Het verschil met andere programma's is dat er hier dus 24/7 iets te zien is en niet één keer in de week een half uur of uurtje. Mocht DGK een succes worden zijn we er al vanaf het begin bij en kunnen we nieuwe users genereren, wordt DGK een flop is het forum ook zo dicht.
Als je er zelf niets aanvind is dat prima, in tegenstelling tot de 'anti' mensen kunnen de 'pro' mensen wel degelijk begrip opbrengen voor het feit dat een ander er niets aan vind. Maar als je het écht niets vind kom dan niet hier vragen waarom dit forum er is, je kunt 'm uit je AT slopen en er vervolgens geen last meer van hebben. Ik persoonlijk heb niets met VBL, moet ik dan ook maar gaan vragen waarom dát subforum er nog steeds is? Kan toch prima in SPT?
Ergo: Ieder z'n ding...
Ik ben geen azijnpisser hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:22 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jammer dat je reactie op het einde zo vinnig en bijtend wordt. Ik vond het verder namelijk een prima uitleg, waarbij ik moet opmerken dat mijn vraag niet vanuit 'Gooi-maar-dicht'-punt werd gesteld, maar puur omdat ik wilde weten waarom dit soort fora worden geopend.
Serieus, dat laatste stukje van je reply laat je wel erg azijnpisserig overkomen. Jammer.
Zo. Klaar. Zet maar in de FAQ.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:15 schreef flugeltje het volgende:
Het verschil met andere programma's is dat er hier dus 24/7 iets te zien is en niet één keer in de week een half uur of uurtje.
ff zonder dollen dan: voor zover ik weet, worden er geen forumbans meer gegeven, maar algehele bans.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:
Ff zonder dollen Teamlead....zo'n ban voor het ene subforum was toch nooit een ban voor het hele forum ?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ff zonder dollen dan: voor zover ik weet, worden er geen forumbans meer gegeven, maar algehele bans.
da's volgens mij toch echt al een tijdje zo hoor. Check je mapje met spam eens?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
...eeekkkk....this is to muts....sinds wanneer is dat ?
En wrom heb ik daar geen mailing over gehad?![]()
Hmmm daar zat ie idd...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's volgens mij toch echt al een tijdje zo hoor. Check je mapje met spam eens?
Net zoals bij BB kunnen we de mensen niet dwingen om streamverslagen te schrijven. Aangezien dit programma wellicht meer dan een jaar gaat duren kan ik al bijna voorspellen dat de animo om verslagen te schrijven na enkele weken/maanden volledig verdwijnt. Aangezien de meesten hier zowel BB als DGK volgen is het wat lastig om je streamtijd te verdelen. Ikzelf kijk bijvoorbeeld de streams van BB en volg alleen de uitzendingen van DGK. Als er streamverslagen komen zal dat initiatief dus vanuit de users moeten gaan komen.quote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Net zoals bij BB kunnen we de mensen niet dwingen om streamverslagen te schrijven. Aangezien dit programma wellicht meer dan een jaar gaat duren kan ik al bijna voorspellen dat de animo om verslagen te schrijven na enkele weken/maanden volledig verdwijnt. Aangezien de meesten hier zowel BB als DGK volgen is het wat lastig om je streamtijd te verdelen. Ikzelf kijk bijvoorbeeld de streams van BB en volg alleen de uitzendingen van DGK. Als er streamverslagen komen zal dat initiatief dus vanuit de users moeten gaan komen.
Ik heb het idee dat er erg veel geswitched wordt per dag. Er zijn nog geen vaste groepen volgens mij...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:52 schreef APK het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Maar ik kreeg de indruk -in COS en SC van BB- dat een aantal mensen van BB naar DGK waren geswitched.
Public Relationsquote:
Public relations voor het forum en de weblog .....wat moet ik me daar bij voorstellen ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Public Relations
Ik doe tegenwoordig ook de PR voor het forum en de weblog. Vandaar ook de upgrade in kleur.
Het regelen van prijsvragen e.d. en contacpersoon zijn voor externe partijen. Maar dat is eigenlijk helemaal offtopic hier.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Public relations voor het forum en de weblog .....wat moet ik me daar bij voorstellen ?
Mij maakt het niet uit mop...zolang Nicky er nog niets van gezegd heeft mag jij hier van mij af en toe best offtopic gaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het regelen van prijsvragen e.d. en contacpersoon zijn voor externe partijen. Maar dat is eigenlijk helemaal offtopic hier.
't is Nikkyquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit mop...zolang Nicky er nog niets van gezegd heeft mag jij hier van mij af en toe best offtopic gaan.![]()
Ik zou het zelf ook wel leuk vinden om te lezenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:49 schreef happyme28 het volgende:
ik zou er wel behoefte aan hebben, maar zeg eerlijk dat ik niet de tijd/zin heb om zelf te streamen. Ik weet niet of er voldoende zijn die willen streamen. stukjes op de talpa site zijn behoorlijk volledig, maar niet gedetailleerd natuurlijk
Ja ik laat het maar gewoon even in COSquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:08 schreef Gert het volgende:
Anders schrijf je af en toe wat in COS? Die loopt toch nog niet zo hard.
Maar streamverslagen zijn uiteraard ook prima.
Ja van mijn kant ook deze vraag.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:47 schreef Gert het volgende:
Kan de de titel van de huidige COS aangepast worden?
Ik denk de hele tijd dat het 't bewonerstopic is.
Bovendien is "Natasia" nou niet het toppunt van creativiteit.
Het loopt inderdaad niet echt, mensen kijken wel, maar dat zijn voornamelijk de BB-users dus die posten daar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:21 schreef Gert het volgende:
Hopelijk gaat dit forum na 21 november (finale BB) harder lopen, want dit is bedroevend.
Of krijgt het die tijd niet eens?![]()
Ik denk dat BB de kick start van DGK moet zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik vermoed dat het na 21 november hier ook wel wat beter zal gaan lopen. Er zijn in ieder geval onderwerpen genoeg om over te babbelen. Ik blijf het een vreemde zet vinden van Talpa om de programma's gelijktijdig uit te zenden, maar goed...
Ik denk dan ook dat het hier op het forum wél drukker zal worden, maar dat op TV veel BB kijkers nu ook al DGK kijken. Zou me verbazen als er na de BB-finale een flinke toename van DGK-kijkers is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het loopt inderdaad niet echt, mensen kijken wel, maar dat zijn voornamelijk de BB-users dus die posten daar.
Ik vermoed dat het na 21 november hier ook wel wat beter zal gaan lopen. Er zijn in ieder geval onderwerpen genoeg om over te babbelen. Ik blijf het een vreemde zet vinden van Talpa om de programma's gelijktijdig uit te zenden, maar goed...
Dracula heeft een week de tijd om over een antwoord na te denken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 03:07 schreef APK het volgende:
Even offtopic.
Dracula, ben jij een zware blower?
Offtopic: Ik heb ook een schelder in mijn fotoboek.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:21 schreef Gert het volgende:
Dracula heeft een week de tijd om over een antwoord na te denken.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:14 schreef APK het volgende:
[..]
Offtopic: Ik heb ook een schelder in mijn fotoboek.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:18 schreef Gert het volgende:
Misschien ff mergen of sluiten 'met verwijzing naar'?
Nena Pics (Non-Nude)
Als je nou inderdaad "enthousiast was gaan schrijven", had je misschien een punt. Maar jij plaatst foto's van Nena, en laat dat nou zo'n beetje het enige zijn waar géén gebrek aan is op dit subforum.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:14 schreef sirrom het volgende:
Het DGK subforum loopt bepaalt niet over van de enthousiaste schrijvers dus dit topic had er best bij gekund. Jammer!
quote:
Is mij inderdaad ook al opgevallen, ook op de BBlog gebeurt het hetzelfde. Ik mail wel ff.quote:Op maandag 23 oktober 2006 06:44 schreef scanman01 het volgende:
Ene riann is behoorlijk aan het spammen op het forum. Zowel hier als op het BB forum pleurt ze te pas en te onpas links neer naar een 'dorpsgekken' site.
Op deze pagina: [De bewoners] Nena #2 zelfs 3 (!) keer. Nooit is het een rechtstreekse download link, maar altijd kom je op een andere site terecht. Vrij storend eigenlijk, aangezien ze dingen plaatst die hier ook, in veelvoud, te zien/downloaden zijn. Kan daar niet iets aan gedaan worden.
Donequote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:36 schreef ruby het volgende:
Wil iemand de datum van dit topic veranderen in 25 oktober? Thanx.
Uitzending 25 oktober
ligt aan fok helaasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:00 schreef avonne het volgende:
Hoi,
Als ik de index opvraag (uit favorieten) krijg ik eerst een oude pagina (de laatste die ik zag) ipv dat hij automatisch vernieuwd.
Lastig!
Ligt dat aan Fok of aan mijn instellingen?
al gedaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
Wil iemand even de titel van cos wijzigen, ik was iets te vroeg met de tt.
Hij blijft nog even dus. bvbd
ik zag je niet dus ik heb het maar ff veranderdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
al gedaan
maar geen idee door wie![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:18 schreef laffer het volgende:
[..]
ik zag je niet dus ik heb het maar ff veranderd![]()
Done!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:37 schreef happyme28 het volgende:
Mag dit topic dicht en mag deze TT aangepast worden naar COS 8
Donequote:Op zondag 29 oktober 2006 16:27 schreef Gert het volgende:
Om het de mods wat makkelijker te maken:
Deze kan dicht: [DGK COS # 9] Angelique heeft iets op haar lever
Deze moet van 6 worden ge-upgrade naar 9: [DGK COS #9] Ze zijn er ziek van ...
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
Is het ook mogelijk om dit topic Tv-uitzending herkansing download topic sticky te maken, ergens bovenaan?
Ik vraag wel een merge aan.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:51 schreef Gert het volgende:
Nicolaas has left the building! Plus poll ! en GVD Nicolaas is het huis uit gestuurd. gaan over precies hetzelfde. De eerste was een stuk eerder open. Mag het tweede topic dicht met verwijzing naar het eerste? Dit is niet handig.
OK.quote:
Komt goed.quote:
quote:
Voor jou altijdquote:Op donderdag 2 november 2006 19:30 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand er donderdag van maken ?
De uitzending van donderdag 2 november.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:32 schreef luciano het volgende:
Belangrijke mededeling :
Dit weekend hebben we toestemming van Snaptnix + Lovebear , om de nieuwe mod , genaamd MORWEN te testen op stressvaardigheid ......
Men wil weten of ze een pelotonnetje relschoppers vrienden met veel ervaring op het gebied van ....... jeweetwel ........ een weekend lang overleeft , dus ........ doe de buurtjes een plezier , en werk hier aan mee , ik heb jullie medewerking al toegezegd namelijk![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:17 schreef Gert het volgende:
Waarom is dit topic sticky? Tv-uitzending herkansing download topic
Een linkje in de FAQ is toch genoeg?
Mijn voorkeur heeft het om zo min mogelijk sticky topics bovenin te hebben staan, zeker als ze -zoals deze- eigenlijk overbodig zijn omdat er een prima alternatief is.
Ik gooi het ff achter de schermen neer Gert, weet niet hoe die sticky daar komt eigenlijkquote:
enquote:Op donderdag 2 november 2006 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
Is het ook mogelijk om dit topic Tv-uitzending herkansing download topic sticky te maken, ergens bovenaan?
quote:
Hij zit gewoon z'n eigen site spammen dus.quote:
al gedaanquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:01 schreef Frosting het volgende:
Hoi Forumbaasjes,
Graag dit topictitel
[DGK COS #26] "Ik weet het niet" is #27
Dankje
Ikke, ikke!quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Heb je niet gekeken zeker.
Ik kijk ook nooit naar de streams. Ik heb overdag een (drukke) baan en 's avonds heb ik nogal eens andere verplichtingen. Die "COS-reeks" volg ik dus ook niet, die ís ook niet te volgen als je geen 24 uur per dag de tijd hebt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:20 schreef scanman01 het volgende:
Nou, als je het vannacht had gevolgd, had je geweten dat...
Het is denk ik meer de formuléring van Scanman waar je over valt, dan het feit dat een bepaalde voorstelling van zaken gecorrigeerd wordt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:15 schreef Cynix ® het volgende:
Het wordt er nu zo vaak ingepeperd dat "we" dan van alles mislopen en dat is jammer, maar maakt "ons" dat minder? Horen we er dan niet bij?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zit gewoon z'n eigen site spammen dus.![]()
p.s. best wel een handige site hoor, maar m.i. meer iets om als linkje in een FAQ op te nemen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:17 schreef Gert het volgende:
Waarom is dit topic sticky? Tv-uitzending herkansing download topic
Een linkje in de FAQ is toch genoeg?
Mijn voorkeur heeft het om zo min mogelijk sticky topics bovenin te hebben staan, zeker als ze -zoals deze- eigenlijk overbodig zijn omdat er een prima alternatief is.
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zit gewoon z'n eigen site spammen dus.![]()
p.s. best wel een handige site hoor, maar m.i. meer iets om als linkje in een FAQ op te nemen.
het zat je echt dwars he gert ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:07 schreef Gert het volgende:
Dat bedoel je toch?
Iets anders:
Mods, hebben jullie hierover al beslist?
[..]
Ik niet.quote:
En dit werkt dus niet bij mij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:51 schreef shmoopy het volgende:
Alle afleveringen in een playlist: (opent in media speler)
afleveringen tot nu toe (dagelijks bijgewerkt)
opent ie in WinAmp of een andere speler ga dan in Windows Media Speler naar
Extra > Opties > Bestandtypen en zet asf aan of kopieer deze url en open hem in WMP !
even link kopieëren en Url openen in WMPquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
En dit werkt dus niet bij mij.![]()
Hij opent Winamp en download iets.
In mediaplayer staat .asf goed en die link van jou naar bb.roy.etc doet hetzelfde.
Kijk, nu zit je met technisch gelul in het FB topic.![]()
Ik ga maar even naar de Talpa site om te kijken of ik nog mijn wachtwoord weet, ik vond dat sticky topic wel handig, dan had ik daar geholpen kunnen worden.
Lukt niet: Komt 'ie shmoop: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/ondemandbb.asp?file=/talpa/file20061027075120C8EA8195C2B349FD9B23855BF53C0932.wmv?portalfileid=53773&uid=0&rnd=192472903quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
even link kopieëren en Url openen in WMP![]()
waarom werkt de link niet?quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Lukt niet: Komt 'ie shmoop: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/ondemandbb.asp?file=/talpa/file20061027075120C8EA8195C2B349FD9B23855BF53C0932.wmv?portalfileid=53773&uid=0&rnd=192472903
Sorry voor de lay-out.![]()
I know.quote:
(heb je toevallig de nieuwe Nvidia drivers?? 30% beeld probleem had ik ook, tot ik weer terug ging naar mijn 'oude' drivers)quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
I know.
Ik kijk nu -met tv out- via de site van Talpa.
ongeveer 30% beeld en 70% zwarte balken.![]()
Vroeger was alles beter.![]()
Geen nieuwe drivers.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:28 schreef HiDiHo het volgende:
(heb je toevallig de nieuwe Nvidia drivers?? 30% beeld probleem had ik ook, tot ik weer terug ging naar mijn 'oude' drivers)
Je kunt ook op de w drukken in mijn pagina van dgk, eens kijken of dat wel lukt?
Die reclame maakt mij geen fuck uit, ik wil gewoon een direct link die in Mediaplayer opent.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:47 schreef HiDiHo het volgende:
Oh, en wil je die fucking Vodafone reclame niet meer, moet je even ad.uk.doubleclick.net & nl.sitestat.com toevoegen aan je adfilter (als je die hebt)
Die playlist is makkelijker voor me, anders moet ik twee bestanden aanpassen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Die reclame maakt mij geen fuck uit, ik wil gewoon een direct link die in Mediaplayer opent.
Maar ik begrijp uit jouw post in het BB-subforum dat je alleen nog maar met die playlist werkt die in Winamp opent.
Daar is het uitzending gemist topic nog gewoon open overigens.
Ik heb na een ctrl-p alles uitgezet, werkt nog steeds niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, in Winamp druk op ctrl-p > General Preferences > File Types > zet WMV ASF ASX en WPL uit
quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb na een ctrl-p alles uitgezet, werkt nog steeds niet.![]()
Mediaplayer kan het nog steeds niet vinden.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:32 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
En dit had je ook gedaan?
in Windows Media Speler naar Extra > Opties > Bestandtypen en zet asf aan
quote:Welke melding krijg je dan?
Ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 03:54 schreef HiDiHo het volgende:
Krijg je wel de lijst te zien? (in WMP > beeld > opties voor afspelen > Afspeellijst weergeven)
Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar het is geen standaard windows installatie.quote:
Dat is een live stream van slapende mensen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar het is geen standaard windows installatie.
Probeer deze eens
Het is een complete lijst alle streams van bb en dgk en alle afleveringenquote:Op zaterdag 11 november 2006 04:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is een live stream van slapende mensen.
Voor de volledigheid: Werkt het wel bij jou, Gert?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:50 schreef Gert het volgende:
Niet als ik er op klik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
Het is een complete lijst alle streams van bb en dgk en alle afleveringen
Niks persoonlijks hoor.quote:
Alsof dat niet meer kan omdat ie niet meer sticky is. Boefuckinghoe.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:05 schreef APK het volgende:
ik vond dat sticky topic wel handig, dan had ik daar geholpen kunnen worden.
Er zit een slot op, lullo.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:04 schreef Gert het volgende:
Alsof dat niet meer kan omdat ie niet meer sticky is. Boefuckinghoe.
Menéér lullo.quote:
Neuh, dat 'ie niet plakkerig meer is boeit mij niet echt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:21 schreef Gert het volgende:
Menéér lullo.![]()
Maar goed, dat heeft dus niets met het al dan niet sticky zijn te maken.
eens: donequote:Op zaterdag 11 november 2006 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Kan de foto uit het Natasia topic worden weggehaald? Niet echt gepast vind ik zelf.
donequote:Op zaterdag 11 november 2006 21:25 schreef happyme28 het volgende:
Willen jullie de TT aanpassen. Ik ben COS vergeten tussen de hekjes
[DGK COS #35]Wat goochelt de goochelaar?
Joh, die douwen we in een SC-reeks en daar heb je vervolgens geen kind meer aan.quote:Op zondag 12 november 2006 19:37 schreef APK het volgende:
is een verwijzing naar andere topics misschien af en toe handig voordat de BB-meute het DGK subforum ontdekt?
Wmb geen bezwaar, ik gooi het even naar de andere mods.quote:Op maandag 13 november 2006 10:16 schreef sirrom het volgende:
Ik vind het 'Update' topic erg handig om snel even de laatste nieuwtjes te lezen.
Mag die misschien sticky? ( [DGK] Updates. )
Waarom sticky? Bij een update komt ie toch weer bovenaan?quote:Op maandag 13 november 2006 10:16 schreef sirrom het volgende:
Ik vind het 'Update' topic erg handig om snel even de laatste nieuwtjes te lezen.
Mag die misschien sticky? ( [DGK] Updates. )
Inderdaad, alléén bij 'n update komt die weer bovenaan. Daarom is het prettig dat die constant bovenaan staat. Ik kan niet altijd lezen dus ik vind een update van een dag of 1 a 2 oud ook interessant. En anderen welicht ook. Bovendien zal een sticky onderwerp waarschijnlijk nog meer up-to-date worden gehouden.quote:Op maandag 13 november 2006 10:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom sticky? Bij een update komt ie toch weer bovenaan?![]()
Topic is nu sticky!quote:Op maandag 13 november 2006 16:35 schreef sirrom het volgende:
[..]
Inderdaad, alléén bij 'n update komt die weer bovenaan. Daarom is het prettig dat die constant bovenaan staat. Ik kan niet altijd lezen dus ik vind een update van een dag of 1 a 2 oud ook interessant. En anderen welicht ook. Bovendien zal een sticky onderwerp waarschijnlijk nog meer up-to-date worden gehouden.
Imho zal menigeen veel plezier hebben aan de bijdragen die o.a. APK en Scanman e.a. daarin leveren.
Ik kan hun werk bijzonder waarderen. Dat mag dus best een bijzonder plekkie hebben!
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 16:25 schreef Roy_vdm het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat dát niet gaat lukken. Misschien kan Natasia haar een dag negeren, maar langerlijkt me niet haalbaar.
Wel volstrékt terecht natuurlijk, dat Natasia haar een half jaar lang wil negeren.
Okee. Dat dacht ik al maar ik wilde het even zeker weten.quote:Op maandag 13 november 2006 17:59 schreef Day het volgende:
Op verzoek van Scan, voorbeeld van een niet-gewenste post:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:27 schreef SmeerCaas het volgende:
Verzoekje om inhoudsloze reply's uit het Update forum te verwijderen.
Omdat BB stoptquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Die ene.![]()
Volgens mij gaat dit subforum helemaal los volgende week!![]()
![]()
niet dat ik weetquote:Op donderdag 30 november 2006 20:10 schreef melonovy het volgende:
Is hier eigenlijk al een topic voor fakes?
Ik heb wel een paar plaatjes gezien in verschillende topics, maar er is nog geen aparte reeks.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:10 schreef melonovy het volgende:
Is hier eigenlijk al een topic voor fakes?
Dan kunnen ze er hier ook bij: The Golden Gage Fakes!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar plaatjes gezien in verschillende topics, maar er is nog geen aparte reeks.
Goed topic.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:21 schreef melonovy het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er hier ook bij: The Golden Cage Fakes!
Je wil wat van me en doet dat op zo'n toon?!quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:55 schreef APK het volgende:
Ik wil even zeuren tegen Day.
Als ik in het COS-topic kijk lijk je bijna altijd aanwezig te zijn.
Zou je af en toe zo vriendelijk willen zijn een update te plaatsen in -jawel- het update topic?
Al is het maar een copy / paste van iemand anders.
En die semi-grappige afkortingen van namen vind ik eigenlijk ook heel vervelend teruglezen.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:30 schreef Day het volgende:
Maar omdat je het zo vriendelijk vraag zal ik er vanaf nu op letten, ok?![]()
Braaaaaaaf.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:07 schreef Tamaartje het volgende:
Wil iemand hier [De bewoners] Nena #4 even dat telefoonnummer weghalen
Denk niet echt dat dat de bedoeling is..
Ja he..quote:
Ah daar ben je!quote:Op maandag 4 december 2006 19:31 schreef PC eend het volgende:
Ik heb al wat gevonden![]()
Waarom is er hier geen blog
En dan doel ik natuurlijk speciaal op de banner
Waar anders dan in FB zou ik moeten zijn?quote:Op maandag 4 december 2006 23:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ah daar ben je!
Ik moet er nog even inkomen hier, en heb de uitzending gemist.
Maar ik heb er wel zin in!!!
Ik vind het belachelijk dat ze ons liever daar willen hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 23:50 schreef Sanne het volgende:
Ik denk dat ze liever hebben dat we verhuizen naar het SC topic Eend.
[DGK SC #1] En nu komen we hier!!!!!
Tenzij je alwat te zeiken hebt?
Welk topicquote:Op maandag 4 december 2006 23:50 schreef Sanne het volgende:
Ik denk dat ze liever hebben dat we verhuizen naar het SC topic Eend.
[DGK SC #1] En nu komen we hier!!!!!
Tenzij je alwat te zeiken hebt?
shmoopy, Day.... Doe iets!quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:03 schreef tipsch het volgende:
zeg, nathaneal en natasia fluisteren - moet daar niet iets van gezegd worden? (zoals dat gisteren ook gedaan werd bij evil en syl - deze waren overigens prima te verstaan - in dit geval niet)
Dan kunnen al die newbies er toch niet bij.quote:
dat topic blijf dichtquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan kunnen al die newbies er toch niet bij.![]()
Zal ik even een nieuw meet topic openen of ga je je fout zelf herstellen?
Famous last words......quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:38 schreef Nostalgist het volgende:
Kan een mod me vertellen waar het "Famous last words" topic uit BB-6 is gebleven ? Alvast bedankt
Danku. Jammer.quote:
Wat ben je toch een kneusje, het is bijna schattig.quote:
check dat ff in FBquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Danku. Jammer.
Als TS, had ik het topic liever in het BB-6 archief willen zien staan. Het topic is geen FB naar alléén het forum, maar ook zeker als afsluiting van het BB-6 seizoen bedoelt.
Mag het (bv over een week) bijgezet worden in de crypte van BB-6 ?![]()
Hulde!quote:
Gedaan.quote:
Je wilt het pioniersgevoel van BB1 behouden he?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hulde!![]()
Opzouten met dat opdringerige rapalje dat ineens dit forum overspoelt zonder ooit naar DGK te kijken.![]()
Nee hoor, het is niet alleen maar ironisch bedoeld, hoewel het ook weer niet bloedserieus is allemaal. Zegmaar de bekende stijlvorm van overdrijving die een kern van waarheid bevat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je wilt het pioniersgevoel van BB1 behouden he?
Dat er een klein exclusief verheven groepje is dat in het DGK topic post, want de COS van DGK is verheven en de COS in BB6 was ondermaats.
En al die verheven discussietopics zoals "Valt het concept van DGK mee of tegen", schandalig dat die er niet waren in BB6.
Of mis ik weer eens een ironische ondertoon?
De SC is inderdaad volgens mij voor de mensen die weinig hebben bij te dragen in de COS aangezien ze de streams niet volgen. De uitzendingen echter wel. Dus er is wel degelijk een binding met het programma. Volgens mij heeft het weinig nut om met jou te discussieren in COS als ik de streams niet volg. En laten we de FB voorlopig maar gewoon voor FB houden en anders gaan de mods maar met bans strooienquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Overigens heb ik geen bezwaar tegen een SC-topicreeks, als thuishaven voor mensen die willen chatten maar waar blijkbaar geen logischer plek elders op het forum voor is. Als dit echter betekent dat binnen de kortste keren ook FB en COS weer door dezelfde mensen, die verder totaal niet in het onderwerp van dit subforum geinteresseerd zijn, geconfisceerd worden, zou ik dat jammer vinden.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:15 schreef Manu82 het volgende:
[DGK SC #1] En nu zijn we hier!!!!!
Kan in deze TT komen veranderd worden in zijn
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:09 schreef demins het volgende:
FEESTELIJK OPENINGSTOPIC DGK/SC !!!
Slotje graag! Dank u!
quote:
Big Brother 6quote:
toegevoegd aan FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op woensdag 6 december 2006 10:12 schreef diegozer het volgende:
Misschien wat overbodig, maar toch een handig 4-in-1 streams overzicht van de Gouden Kooi met chat! http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi
Volgens mij commentaar op die tuinfluitketel die offtopic ging.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:11 schreef Gert het volgende:
Day, wat stond hier dan, dat je het nodig vond om in mijn post te gaan wroeten?
En die is helemáál verwijderd zie ik.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij commentaar op die tuinfluitketel die offtopic ging.![]()
Lekker clean update-topic, toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef Gert het volgende:
En die is helemáál verwijderd zie ik.
Nah vooruit dan maar.![]()
Ja, die heb ik verwijderd. Dus leek het mij logisch om het in jouw post ook te verwijderen. anders had ik het voor niks gedaan, hè?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
En die is helemáál verwijderd zie ik.
Nah vooruit dan maar.![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
d/r is ook voor ons niks aan, maarre waar is natasia ??? Ik mis haar![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
Die ligt met haar hoofd in de oven...
(tis een elektrische trouwens)
@ Day: Je "leest" de postings nou wel heel verkrampt!quote:
"Zo slecht"? Was een redelijk ingehouden reactie toch? Dit had teamlead eens moeten doen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:20 schreef Day het volgende:
Niet gelijk zo slecht over me denken, hoor!![]()
De SC is over andere dingen tussen mensen die wel geinteresseerd zijn in DGK, COS gaat over de streams en niet over andere rotzooi. Volgens mij dan?quote:Op zondag 10 december 2006 12:16 schreef sirrom het volgende:
Lopen er tegenwoordig 2 onderwerpen die allebei commentaar op de streams geven?
Zoniet, wat is het verschil tussen COS en SC dan?
In COS worden de streams becommentarieerd.quote:Op zondag 10 december 2006 12:16 schreef sirrom het volgende:
Lopen er tegenwoordig 2 onderwerpen die allebei commentaar op de streams geven?
Zoniet, wat is het verschil tussen COS en SC dan?
Volgens mij heeft het er meer mee te maken of je de streams al dan niet volgt. Ik volg ze niet, maar kijk wel alle afleveringen en ben meestal in de SC dus volgens mij volg ik DGK wel, maar kan moeilijk in COS gaan zeiken over iets wat 5 dagen geleden gebeurd is.quote:Op zondag 10 december 2006 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In COS worden de streams becommentarieerd.
In CS SC wordt nergens commentaar op gegeven. Dat is gewoon een baggerreeks waar soms ook gepost wordt door iemand die DGK een keer gezien heeft.
Slow Chatquote:Op zondag 10 december 2006 13:19 schreef sirrom het volgende:
ik denk dat ik het begin te snappen. Ehh... dat hoop ik dan.
Waar staat de afkorting SC voor? Dat kan dan niet Stream Comments zijn, lijkt me, gezien de antwoorden hierboven.
Dat "wel geinteresseerd zijn in DGK" is flauwekul.quote:Op zondag 10 december 2006 12:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De SC is over andere dingen tussen mensen die wel geinteresseerd zijn in DGK, COS gaat over de streams en niet over andere rotzooi. Volgens mij dan?
Hoezo broeder Gert?quote:Op maandag 11 december 2006 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat "wel geinteresseerd zijn in DGK" is flauwekul.
Verklaar je nader?quote:Op maandag 11 december 2006 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat "wel geinteresseerd zijn in DGK" is flauwekul.
Hoezo broeder Cynixquote:Op zondag 10 december 2006 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In COS worden de streams becommentarieerd.
In CS wordt nergens commentaar op gegeven. Dat is gewoon een baggerreeks waar soms ook gepost wordt door iemand die DGK een keer gezien heeft.
Ja sorry Jappie, van mij mogen jullie een eigen reeksje hebben in het DGK-forum, maar als je nou heel eerlijk bent: voegen eindeloze oneliner-gesprekjes tussen een handjevol mensen over wat je die dag gedaan hebt, wat je gaat eten en hoe laat je gaat slapen nou écht iets toe aan je leven?quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:05 schreef Jappie het volgende:
Hoezo broeder Cynix
Verklaar je nader.
Aha.....dus dat bedoel je...quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja sorry Jappie, van mij mogen jullie een eigen reeksje hebben in het DGK-forum, maar als je nou heel eerlijk bent: voegen eindeloze oneliner-gesprekjes tussen een handjevol mensen over wat je die dag gedaan hebt, wat je gaat eten en hoe laat je gaat slapen nou écht iets toe aan je leven?
Zo ja, veel plezier, ik heb in ieder geval niks met dat soort reeksen.
Ik wil ook niet beweren dat er geen SC'ers zijn die DGK volgen. Manu probeerde echter, niet voor de eerste keer, om de SC te presenteren als een groep slowchattende mensen met als gemene deler het programma De Gouden Kooi. En dat vermeende fundament onder het bestaansrecht van de SC in dit subforum, wil ik bij deze graag even onder jullie wegtrappen want het is lariekoek.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:46 schreef Jappie het volgende:
....maar door het gemeenplaatsen wat jij en Gert doen doe je bijvoorbeeld gebruikers als Demins en PC eend toch echt te kort...
Altijd al geweten dat je een sporthart hebt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:53 schreef Gert het volgende:
Ik doe dit puur voor de sport overigens: van de SC heb ik totaal geen last.
Mensen die [DGK] Updates. vervuilen met oneliner bedankjes... dat vind ik, op mijn beurt, dan weer niet echt iets 'toevoegen aan mijn leven'quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja sorry Jappie, van mij mogen jullie een eigen reeksje hebben in het DGK-forum, maar als je nou heel eerlijk bent: voegen eindeloze oneliner-gesprekjes tussen een handjevol mensen over wat je die dag gedaan hebt, wat je gaat eten en hoe laat je gaat slapen nou écht iets toe aan je leven?
Zo ja, veel plezier, ik heb in ieder geval niks met dat soort reeksen.
quote:Op woensdag 13 december 2006 07:25 schreef Cynix ® het volgende:
Om het goed te maken kom ik een keer bij jullie baggeren, ok?
Daag hem nou niet uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:47 schreef Jappie het volgende:
Dat staat; maar het zal je nog moeilijker vallen dan je waarschijnlijk al dacht.![]()
![]()
Dat is alleen voor mensen die wel geïnteresseerd zijn in DGK, dus daar mag ik niet komen.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:12 schreef Day het volgende:
Pssst heren ===> [DGK SC #3] En we gaan maar door..
Alvast bedankt!
Raadseltje (vraag evt hulp van Jappie):quote:Op woensdag 13 december 2006 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mensen die [DGK] Updates. vervuilen met oneliner bedankjes... dat vind ik, op mijn beurt, dan weer niet echt iets 'toevoegen aan mijn leven'![]()
Ga ik nu mee aan de slagquote:Op woensdag 20 december 2006 17:50 schreef CartWOman het volgende:
FAQ, Policy, Streams en Bewoners
Kruisjes bij de foto's en er zijn bewoners vertrokken en bijgekomen. Update is wel fijn voor mensen die het ook willen gaan volgen.![]()
En aanpassing in de tekstquote:Op donderdag 21 december 2006 23:45 schreef avonne het volgende:
Kan de Cos Vrede op Aarde even nummer 96 krijgen?
please?
Er stondquote:Op donderdag 21 december 2006 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En aanpassing in de tekst
vr de op rde?
Ga ik regelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb helaas moeten constateren dat er een dubbel captopic loopt.
Praat hier over het beste capture- programma
Screenshots maken (hoe doen jullie dat)
Ondanks dat de invalshoeken van beide topics anders zijn, geloof ik zeker dat met 1 goede overzichtelijke OP, eea geïntegreerd kan worden.
Met vriendelijke groet,
Peter6000
Shmoopquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk bedoeld om die Schmoopie aan het werk te zetten.![]()
Doe's niet zo wannabe incrowd-klef.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
De juiste reactie TL. Je hebt echt bijgeleerd he.
Het is nog 16 minuten Global Orgasm Day , dus have fun!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:36 schreef shmoopy het volgende:
je moest eens weten hoe klef TL en ik achter de schermen zijn.![]()
waarom denk je dat ze er vandaag zo weinig isquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is nog 16 minuten Global Orgasm Day , dus have fun!![]()
Done!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan in COS 111 niet in niets worden veranderd.... AUB
Omdat je het zo vriendelijk vraagt...quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
Kan iemand de 300e post posten? Dan is deze ook weer uit mijn AT verdwenen. Dank!!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |