Ving iets op over handoeken op de camera hangen en als sanctie er uit gestuurd. Weet er verder ook nog niks overquote:Op donderdag 2 november 2006 01:55 schreef opgebaarde het volgende:
WATSKEBURT?
Lekker duidelijke TTquote:Op donderdag 2 november 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas has left the building! Plus poll !
Hij wilde zelf ook weg hoor. Al meerdere keren. En nu heeft hij het op deze manier geflikt. Nog even de poll afgewacht en toen toegeslagen.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:55 schreef tong80 het volgende:
Schandalig. Heel het programma verneukt.
Zo, geen sancties of iets anders dus.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ving iets op over handoeken op de camera hangen en als sanctie er uit gestuurd. Weet er verder ook nog niks over
Big Brother 6quote:Op donderdag 2 november 2006 01:47 schreef arneaux het volgende:
Is Marcel er al uit Scan?
Lees: bewust de zender afdoen en een handdoek over een camera hangen om af te dwingen dat hij eruit gestuurd zou worden.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ving iets op over handoeken op de camera hangen en als sanctie er uit gestuurd. Weet er verder ook nog niks over
nou lekker dan, nog natasiaaa eruit en dan hoeft van mij dat hele programma niet meerquote:Op donderdag 2 november 2006 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wilde zelf ook weg hoor. Al meerdere keren. En nu heeft hij het op deze manier geflikt. Nog even de poll afgewacht en toen toegeslagen.
Eensquote:Op donderdag 2 november 2006 02:01 schreef Day het volgende:
Jammer, maar verder niks.
Er zijn nog genoeg interessante mensen in dat huis. Was dat gedreig van 'm ook wel een beetje zat, eigenlijk.
Dag Nicolaas
De vriend van mijn huisgenote zat bij de laatste 15 en die vertelde me dat je er zeker wel uitgegooid kan worden. Je moet namelijk wel meewerken, niet te abnormaal gedrag vertonen etcetera. Verder kan de programmaleiding eigenlijk alles doen met de deelnemers wat ze willen.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:00 schreef Thieske het volgende:
Ik dacht dat er niemand dat huis uit ging als ze zelf niet wilden? Dat was toch de opzet?
Ik ben geloof ik blij dat ik 't niet ben gaan volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |