Ving iets op over handoeken op de camera hangen en als sanctie er uit gestuurd. Weet er verder ook nog niks overquote:Op donderdag 2 november 2006 01:55 schreef opgebaarde het volgende:
WATSKEBURT?
Lekker duidelijke TTquote:Op donderdag 2 november 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas has left the building! Plus poll !
Hij wilde zelf ook weg hoor. Al meerdere keren. En nu heeft hij het op deze manier geflikt. Nog even de poll afgewacht en toen toegeslagen.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:55 schreef tong80 het volgende:
Schandalig. Heel het programma verneukt.
Zo, geen sancties of iets anders dus.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ving iets op over handoeken op de camera hangen en als sanctie er uit gestuurd. Weet er verder ook nog niks over
Big Brother 6quote:Op donderdag 2 november 2006 01:47 schreef arneaux het volgende:
Is Marcel er al uit Scan?
Lees: bewust de zender afdoen en een handdoek over een camera hangen om af te dwingen dat hij eruit gestuurd zou worden.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ving iets op over handoeken op de camera hangen en als sanctie er uit gestuurd. Weet er verder ook nog niks over
nou lekker dan, nog natasiaaa eruit en dan hoeft van mij dat hele programma niet meerquote:Op donderdag 2 november 2006 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wilde zelf ook weg hoor. Al meerdere keren. En nu heeft hij het op deze manier geflikt. Nog even de poll afgewacht en toen toegeslagen.
Eensquote:Op donderdag 2 november 2006 02:01 schreef Day het volgende:
Jammer, maar verder niks.
Er zijn nog genoeg interessante mensen in dat huis. Was dat gedreig van 'm ook wel een beetje zat, eigenlijk.
Dag Nicolaas
De vriend van mijn huisgenote zat bij de laatste 15 en die vertelde me dat je er zeker wel uitgegooid kan worden. Je moet namelijk wel meewerken, niet te abnormaal gedrag vertonen etcetera. Verder kan de programmaleiding eigenlijk alles doen met de deelnemers wat ze willen.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:00 schreef Thieske het volgende:
Ik dacht dat er niemand dat huis uit ging als ze zelf niet wilden? Dat was toch de opzet?
Ik ben geloof ik blij dat ik 't niet ben gaan volgen.
Zelfde keuze gemaakt, maar meer bij gebrek aan middenweg tussen "jammer, maar verder niets" en "het einde van DGK"quote:Op donderdag 2 november 2006 02:01 schreef Day het volgende:
Jammer, maar verder niks.
Er zijn nog genoeg interessante mensen in dat huis. Was dat gedreig van 'm ook wel een beetje zat, eigenlijk.
Dag Nicolaas
Klopt helemaal, je bent in principe gewoon een werknemer. Echter met het tekenen van het contract heb je nog minder rechten dan de gemiddelde werknemer in Nederland.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De vriend van mijn huisgenote zat bij de laatste 15 en die vertelde me dat je er zeker wel uitgegooid kan worden. Je moet namelijk wel meewerken, niet te abnormaal gedrag vertonen etcetera. Verder kan de programmaleiding eigenlijk alles doen met de deelnemers wat ze willen.
Precies, zo kan het gaan gebeuren dat je geen contact meer mag hebben met vrienden en familie, dan worden er een hele hoop totaal gek, zou Natasia de mogelijke reden zijn dat dit nog niet uitgevoerd is?quote:Op donderdag 2 november 2006 02:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Klopt helemaal, je bent in principe gewoon een werknemer. Echter met het tekenen van het contract heb je nog minder rechten dan de gemiddelde werknemer in Nederland.
zolang nataas erin blijft kijk ik nog welquote:Op donderdag 2 november 2006 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Dus de mensen die stemmen 'het einde van de gouden kooi' kijken nu niet meer?
Ik ga het nog wel even aankijken, maar vind het erg jammer dat hij weg is.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Ach ze verneueken het concept al vanaf dag één.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Precies, zo kan het gaan gebeuren dat je geen contact meer mag hebben met vrienden en familie, dan worden er een hele hoop totaal gek, zou Natasia de mogelijke reden zijn dat dit nog niet uitgevoerd is?
Even kijken wat er voor terugkomt, maar in principe heb ik het nu wel gezien.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik met je eens, maar ik denk echt dat het een eenmalige actie was wat betreft de exit vrijdag. John de Mol wilde gewoon een van de dames er sowieso uithebben omdat ze niet genoeg brengen voor het programma... en heeft het op deze manier gedaan omdat dat toch voor vrij veel beroering zorgt.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:11 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk het nog even aan, maar ze verneueken het concept met al die nieuwe regels en deze sanctie.
Inderdaad, dat is overigens sowieso het grote probleem bij Talpa. Zodra de eerste cijfers binnenstromen en het bevalt niet, dan veranderen ze concepten sneller dan het licht. Dan komen de volgende cijfers en begint de cyclus weer opnieuw. Zo geef je de kijker simpelweg niet de kans om aan een concept te wennen.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach ze verneueken het concept al vanaf dag één.
Ik denk dat een hoop kijkers dat moreel verwerpelijk zullen vinden. Dus voorlopig zullen ze daar niet aan beginnen. Misschien als laatste redmiddel. Ze houden iig alle opties open.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Precies, zo kan het gaan gebeuren dat je geen contact meer mag hebben met vrienden en familie, dan worden er een hele hoop totaal gek, zou Natasia de mogelijke reden zijn dat dit nog niet uitgevoerd is?
JdM vast ook wel, aangezien ze hem ook al met die geldtruuk in het huis probeerden te houden (hij kreeg zijn gewonnen geld pas over 4 maanden ofzo). Ze hebben hem er nu toch uitgezet omdat ze wel in de gaten hadden dat hij niet meer te houden was.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga het nog wel even aankijken, maar vind het erg jammer dat hij weg is.![]()
APKquote:Op donderdag 2 november 2006 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga het nog wel even aankijken, maar vind het erg jammer dat hij weg is.![]()
Dat is waar, maar ik vond dat Nicolaas "het spel" wel goed speelde, en dan nog op een mooie manier ook: bij geen enkele groep horen maar toch wel met iedereen contact kunnen hebben, omdat hij wel bot was, maar niet achterbaks.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:09 schreef scanman01 het volgende:
Wie weet wat voor psycho we er voor terug krijgen
Dat heb ik hem ook letterlijk tegen haar horen zeggen.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:20 schreef Leandra het volgende:
Dit is nou net de reden dat Stephan het nog redelijk doet in de polls en Evilene niet, ze is gewoon een pionnetje van Stephan maar dan wel een pionnetje dat denkt dat ze de Koningin is.
Idd... hij was de koning, zij de koningin en de rest pionnen.... en zij geloofde datquote:Op donderdag 2 november 2006 02:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook letterlijk tegen haar horen zeggen.
Ze is dan ook nogal dom, hij is echt haar verloren vader volgens mij.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... hij was de koning, zij de koningin en de rest pionnen.... en zij geloofde dat![]()
Sorryquote:
Ik krijg de indruk dat het iets persoonlijks van De Mol is. Hij dacht iedereen te kunnen controleren, maar Nicolaas is een onberekenbaar figuur dat niet te sturen was.quote:Op donderdag 2 november 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
JdM vast ook wel, aangezien ze hem ook al met die geldtruuk in het huis probeerden te houden (hij kreeg zijn gewonnen geld pas over 4 maanden ofzo). Ze hebben hem er nu toch uitgezet omdat ze wel in de gaten hadden dat hij niet meer te houden was.
Dood aan de Molquote:Op donderdag 2 november 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat het iets persoonlijks van De Mol is. Hij dacht iedereen te kunnen controleren, maar Nicolaas is een onberekenbaar figuur dat niet te sturen was.
Ik vind het heel erg jammer voor het programma dat hij weg is. Laat het GVD gewoon uit de hand lopen!
John de Mol:
Ik hoop dat Natasia ook weg gaat en dat het programma over twee maanden naar de kloten is.
De rest van de bewoners zijn voor mij de moeite van het kijken niet waard.![]()
Ik hoop dat Nicolaas zijn geld krijgt en mocht dat niet zo zijn dan hoop ik dat hij flink gaat schoppen in de media.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |