Willen wij dat weten ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:58 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker weten! Het was een fantastische opening!![]()
![]()
![]()
Ik durf het bijna niet te vragen maar heeft u het misschien opgenomen; ik heb het gemist.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef demins het volgende:
Het Sinterklaasjournaal was weer bloedstollend spannend!![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:30 schreef demins het volgende:
Manuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0-3![]()
Ik dacht al, waar blijft ie...![]()
600.000 euro, gaat nu zo door de plee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:30 schreef demins het volgende:
Manuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0-3![]()
Houd je bek dichtquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:30 schreef demins het volgende:
Ga fietsen of zet de tv aanquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Krijg je nu weer praatjes?![]()
![]()
ps. welke wedstrijd?
zwakzwakzwak!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga fietsen of zet de tv aanIk kijk niet meer
![]()
Slijmbalquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is dat ik Day heb leren kennen, ander zou ik na het zien van Janine en Natasiaaaa een heel groot vooroordeel hebben gehad over negroïde vrouwen. Day is een anti-JaNa... Day is lief![]()
![]()
En dan moet ik jou laten afknallen ofzoquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Edit: Waarom heet jij geen StiWi? Zoiets als Stille Willem, maar dan met jouw naam voor de Wi???![]()
Hij was wel érg stil, he! En Day vond ik idd niet zo negroide overkomen, daar heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Edit: Waarom heet jij geen StiWi? Zoiets als Stille Willem, maar dan met jouw naam voor de Wi???![]()
Dodelijk of zwaar gewond?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan moet ik jou laten afknallen ofzo
Wat bedoel je, jong?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:58 schreef Manu82 het volgende:
Partyyyyyyyyy Patttttttttttjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Voor dodelijk hebben we de mods en vragen om een ban is .............quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dodelijk of zwaar gewond?
Want als het dodelijk is, dan is het een doodverwensing en dat mag niet he?![]()
Patje is erinquote:
Wie vraagt om een ban dan? Ik zie dat nergens in mijn tekst, dat ik om een ban vraagquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor dodelijk hebben we de mods en vragen om een ban is .............
Bijna 1-3 met Patje (?) erin!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Patje is erin
Was even terug geschakeld van achtervolgingsding ofzo
Petraa! Weer geheel hersteld?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:02 schreef petraa het volgende:
En daar was ik weer, gelukkig is de sint voorbij en zijn me kids weer blij.
Ik kan nu weer gaan zitten slowen en bovendien een beetje blowen![]()
Tis dat ik niet rook anders raak ik van de kook
Goedenavond allemaal![]()
Owwww, ik snap het nu. PSV is aan het spelen. en het staat 0-3.quote:
Voetbalquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owwww, ik snap het nu. PSV is aan het spelen. en het staat 0-3.
Tja PSV is toch al door, dus maakt niets meer uit.
Zullen daar de kaartjes ook 1 Euro zijn, zoals bij AC Milan?
Messcherp en glashelder, deze analyse. Ik zet maar wat anders op!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat noemt zich PSV supporterquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon 600.000 euri aan het weggooien daar in Eindhoven........ plus dat de naam van het Nederlandsche voetbal weer eens te grabbel wordt gegooid.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |