quote:Alle afleveringen in een playlist: (opent in media speler)
afleveringen tot nu toe (dagelijks bijgewerkt)
opent ie in WinAmp of een andere speler ga dan in Windows Media Speler naar
Extra > Opties > Bestandtypen en zet asf aan of kopieer deze url en open hem in WMP !
(ps: werkt er iets niet of niet goed mail me dan hier)
Eh? De namen worden pas geladen als je er op klikt, daar kan ik verder niets aan doen, dan moet je bij Microsoft zijnquote:Op woensdag 1 november 2006 00:25 schreef Leandra het volgende:
Helemaal geweldig HiDiHo!!!
Alleen 1 vraagje... zou je ze misschien kunnen hernoemen naar bijv. "Uitzending 31-10-06" want ik zie alleen "aflevering" onder elkaar staan... dat is een beetje lastig terugzoeken.
De introfilmpjes van Sylvia en Nicolaas kun je alleen zien op de site van dgk, ivm ophalen licentiequote:Alle Introfilmpjes in een afspeellijst (opent in mediaspeler)
Alle Introfilmpjes
Volgorde: Angelique, Sylvia, Natasia, Nena, Bart, Nicolaas, Brian, Eveline, Ilona, Stephan
Ik zal Bill wel ff bellenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eh? De namen worden pas geladen als je er op klikt, daar kan ik verder niets aan doen, dan moet je bij Microsoft zijn![]()
In het bestand heb ik keurig de datum erbij staan, maar ik begrijp daar ook het nut niet van als ze niet worden getoont.
Wel zal ik eens kijken of ik ze anders kan noemen ipv dag... naar datum
Bill werkt niet meer bij MS, maar je kunt het proberen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal Bill wel ff bellen![]()
Ik zag trouwens later idd dat er "dag x" kwam te staan... dat scheelt iig al een heel stuk![]()
Damn, zo jong al rentenieren....... hoeee doet ie dat???quote:Op woensdag 1 november 2006 00:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bill werkt niet meer bij MS, maar je kunt het proberen.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:35 schreef HiDiHo het volgende:
@avonne
Introfilmpje Nicolaas
Introfilmpje Nena
Die van Nicolaas werkt niet bij mijquote:Op woensdag 1 november 2006 00:35 schreef HiDiHo het volgende:
@avonne
Introfilmpje Nicolaas
Introfilmpje Nena
Hoe?quote:Op donderdag 2 november 2006 10:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Bij mij welik heb de lecentie
Ik heb alle introfilmpjes in een afspeellijst gezet zie hier:quote:Op donderdag 2 november 2006 10:36 schreef Day het volgende:
[..]
Die van Nicolaas werkt niet bij mij(wordt om een licentie gevraagd).
Heb je ze van de rest ook?
Vreemd, alleen bij Nicolaas en Sylvia de licentie-meldingquote:Op donderdag 2 november 2006 16:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb alle introfilmpjes in een afspeellijst gezet zie hier:
Tv-uitzending herkansing download topic
Ja, ik heb er zelf geen last van, maar ik zag bij iemand anders ook dat die van Nicolaas en Sylvia om een licentie vroegen.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:35 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Vreemd, alleen bij Nicolaas en Sylvia de licentie-melding![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |